Hotel Limak Arcadia Sport Resort

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Vakantiegangers gaan graag op vakantie bij Limak Arcadia Golf & Sport Resort. Wim is in elk geval een tevreden gast: ‘Goed hotel, heel prettig personeel, doen alles voor je.’ Sommigen vinden alleen niet dat het hotel 5 sterren waard is. Het hotel is zeer geschikt voor een strandvakantie of een sportieve vakantie. Limak Arcadia Golf & Sport Resort ligt tussen verschillende golfbanen, dus de golfliefhebber komt hier graag.

Wil je op vakantie graag je fitheid op peil houden? Dan ben je bij Limak Arcadia Golf & Sport aan het juiste adres. Martin zegt: ‘Nog nooit ergens zo een uitgebreide fitness tegengekomen, werkelijk alle soorten toestellen voor elke spiergroep aanwezig.’ Hier loopt ook een coach rond die je begeleidt en advies geeft. Jullie zijn sowieso positief te spreken over het personeel dat volgens jullie vriendelijk is en hard werkt. Vooral de aanwezigheid van een Nederlands sprekend personeelslid is een pluspunt volgens reviewers.

Ook op het gebied van entertainment scoort Limak Arcadia Golf & Sport goed bij de gasten. Familie Terburg zegt: ‘Animatieteam de hele dag actief voor jong en oud, zelfs ‘s nachts in de strand disco staan ze mee te dansen en brengen sfeer.’ Let er wel op dat het animatieteam geen Nederlands spreekt. Natuurlijk ontbreken ook de zwembaden niet bij dit hotel en vind je hier ook een Turks stoombad en een sauna. Hou er wel rekening mee dat de zwembaden in het laagseizoen gesloten kunnen zijn.

Mirte was wat minder tevreden over het eten in het hotel: ‘Het eten in de eetzaal viel alleen erg tegen en er was weinig variatie. Het was onmogelijk om te reserveren bij de à la carte restaurants omdat dit steeds vol zat.’ Wel geven de meesten van jullie aan dat de buffetten van goede kwaliteit zijn.

Limak Arcadia Golf & Sport Resort is niet het meest moderne hotel. Zo zegt René het volgende over zijn kamer: ‘De kamer was iets gedateerd maar wel schoon.’ Al wordt het park over het algemeen wel goed onderhouden. Vooral de grote tuin die grenst aan het strand valt in de smaak.

Ligging

Op het strand dat voor de deur ligt van Limak Arcadia Golf & Sport Resort kun je een cabana huren voor een dag. Zo geniet je optimaal van je stranddag en de bediening staat de hele dag voor je klaar. Heb je genoeg van al dat luieren? Er zijn genoeg activiteiten te doen aan het strand. Zo kun je bijvoorbeeld gaan parasailen of wat dacht je van een jetski huren? Voor ieder wat wils.

Het centrum van Belek ligt op 700 meter afstand wat lopend goed te doen is. Op zaterdag is er een markt in Belek waar je leuk kunt shoppen. Wil je liever naar een grotere stad zoals Alanya? Vanaf Limak Arcadia Golf & Sport Resort gaat er een bus die je rechtstreeks hier naartoe brengt.

We hebben een aantal aanbieders voor Limak Arcadia Sport Resort voor je op een rij gezet:

3615 reviews over Hotel Limak Arcadia Sport Resort

• 10raeymaekers ceulemans10-10-2019

BESTE HOTEL OOIT!

Ik was hier een week met mijn man op vakantie en het was echt een TOP vakantie! Wij hebben in ons leven al heel veel hotels bezocht maar dit was toch wel één van de beste! Zowel qua kamers, hygiëne, entertainment als eten. Het eten was onovertreffelijk! Keuze zat! Als er iemand zegt dat het eten hier niet goed is dan weet ik het niet meer, nog nooit zo lekker en zoveel keuze meegemaakt als hier. het animatieteam en de shows s'avonds: GEWELDIG! Ik zou iedereen die naar deze regio op vakantie wil dit hotel aanraden!

Beste raeymaekers ceulemans,

Wij danken u hartelijk voor uw reactie en natuurlijk voor uw tijd! Uw reactie is zeer van belang voor ons! We zijn erg blij dat uw vakantie in ons hotel goed is verlopen en zien u heel graag terug.

• 9Monika Visser09-10-2019

Dit Hotel is super van bediening in restaurant, schoonmaak van kamer, bediening van alle bars, en de anomatie, super shows s'avonds

Beste Monika Visser,

Hartelijk dank voor uw beoordeling en natuurlijk voor uw tijd. Uw reactie is zeer van belang voor ons! We zien u graag weer terug in Limak Arcadia.

• 10Adrie09-10-2019

We zijn maar een weekje geweest maar wat hebben we genoten . Met name animatieteam was geweldig met de musicals van de Lion King, Queen en Mama Mia het zijn professionals!! Met name Lisa en Ariana zijn dames die de show stelen!!!

Beste Adrie,

Wij danken u hartelijk voor uw reactie op Zoover en we zien u graag weer terug in Limak Arcadia.

• 9Corrie09-10-2019

Een super hotel personen en animatieteam ook super kan iedereen dit hotel aanraden een heel gezellig hotel

Beste Corrie,

Dankjewel vor uw beoordeling en hopelijk tot gauw.

• 10Marco09-10-2019

Tot volgend jaar!

Wij zijn hier voor de 6e keer en zoals altijd is het weer onwijs goed bevallen! Altijd weer leuke entertainment en mooie shows, met name queen was heel mooi. De hele dag door lekker eten. Mooie omgeving en prima kamers.

Beste Marco,

Wij bedanken u voor uw mooie beoordeling op Zoover. Wij vinden het zeer fijn dat u, als stamgast, een geslaagde vakantie heeft gehad.

Tot volgend jaar!

Met zonnige groet,

• 10Jeanet Essink09-10-2019

Limac Arcadia vakantie 2019.

Geweldige locatie. De kamers zijn perfect. Het eten is zeer veelzijdig. 4 a la carte restaurants. Zijn wezen BBQ en. Heel relaxed allemaal. Het ontbreekt je hier aan niets. Alle lof 👍👍

Beste Jeanet Essink,

Dankjewel voor uw beoordeling en natuurlijk voor uw tijd. Wij hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

• 10Betty08-10-2019

Limak arcadia is een heerlijk hotel kamers goed eten goed niks moet alles mag

Beste Betty,

Hartelijk dank voor uw beoordeling en natuurlijk voor uw tijd. We zien u graag weer terug in Limak Arcadia.

• 9Eve van de Sande07-10-2019

Fantastisch al jaren

Hotel is gemoedelijk en iedereen voelt zich hier thuis. Shows zijn erg professioneel

Beste Eve van de Sande,

Met oudere kinderen

• 10Delio07-10-2019

Hier voel ik me thuis!

Onwijs leuk hotel in een mooie omgeving. Goed eten, veel variatie. De bediening spreekt wel gebrekkig of geen Engels. Entertainment echt hartstikke goed, zeer professionele shows, buitengewoon! Wat ook fijn is, alles is heel schoon. Het hotel is intiem en gezellig. Wij zijn hier voor de 9e keer en kennen ondertussen al heel veel gasten, dat maakt het nog leuker. Hillal van de bediening en Lisa van het entertainment bedankt!

Beste Delio,

Hartelijk dank voor uw beoordeling en natuurlijk voor uw tijd. Uw reactie is zeer van belang voor ons! Wij vinden het zeer fijn dat u, als stamgast, een geslaagde vakantie heeft gehad.

Wij hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met vrienden

• 10Vina07-10-2019

Schöne Ferien

(Vertaald van Duits naar Nederlands) Het was erg leuk. Het personeel was erg vriendelijk en onderhoudend. Alles in het hotel is erg sympathiek en de activiteiten zijn erg cool en opwindend. Het strand is ook erg leuk. Het eten smaakt erg goed en de mensen zijn allemaal erg aardig.

Limak Arcadia Guest Relations, Guest Relations Manager, 09-10-2019

Beste Vina,

Met oudere kinderen

152 tips over Hotel Limak Arcadia Sport Resort

• Bob Ravesteyn, 08-05-2012

Er is een uitgebreidde baby corner met pap,verse groenten en fruit, die je als je wil zelf kunt pureren, maar er is ook baby voeding in potjes van het merk Hero. Ook de Danoontjes ontbreken niet. Buiten is er een kinderrestaurant met patatjes, worsjes, pasta's, kipschnitsel verse groenten enz. Een aanrader is om s'morgens de overdekte bazaar in Antalya te bezoeken het is dan nog rustig, s'middags veel bussen en heel druk. Geen getrek en gezeur daar van de kooplui wel vriendelijk en behulpzaam.

• Vdm, 05-06-2014

Als je er op vakantie gaat neem dan witte kledij mee voor de befaamde white party!!

• Marielle, 05-05-2014

Ga tussen de middag eens eten bij de strandbar, MC Arcadia, frites, broodjes hamburgers, broodjes hotdog, kipnuggets, lekker zon snelle hap! Op Bezoek op zaterdag de markt, te vinden in het centrum van Belek. Wanneer je de markt niet kan vinden, loop richting de moskee, kan niet missen, daar begint de markt!

419 vragen over Hotel Limak Arcadia Sport Resort

• Anita, 14-10-2019

Herfstvakante

Gaan er nog meer mensen met zoon of dochter van 16 jaar in herfstvakantie?

• Mari, 04-08-2019

dresscode avondeten.

Zijn de heren verplicht 's avonds bij het avondeten een lange broek aan te doen ?

• Mari, 04-08-2019

Balkon

Hebben alle hotelkamers een balkon ? kon dat op de foto's niet zo goed zien. En kan je daar dan een beetje ruim op zitten ?

• De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen3

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand3 minuten lopen, < 25 m
  • Kleur van het strandDonker
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Soort gerechtenChinese, Diabetische gerechten, Fast food, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Turks, Vegetarisch, kosjer
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras

• Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages

• WatersportKanoën, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Hardlooppaden