Hotel Limak Arcadia Sport Resort

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Vakantiegangers gaan graag op vakantie bij Limak Arcadia Golf & Sport Resort. Wim is in elk geval een tevreden gast: ‘Goed hotel, heel prettig personeel, doen alles voor je.’ Sommigen vinden alleen niet dat het hotel 5 sterren waard is. Het hotel is zeer geschikt voor een strandvakantie of een sportieve vakantie. Limak Arcadia Golf & Sport Resort ligt tussen verschillende golfbanen, dus de golfliefhebber komt hier graag.

Wil je op vakantie graag je fitheid op peil houden? Dan ben je bij Limak Arcadia Golf & Sport aan het juiste adres. Martin zegt: ‘Nog nooit ergens zo een uitgebreide fitness tegengekomen, werkelijk alle soorten toestellen voor elke spiergroep aanwezig.’ Hier loopt ook een coach rond die je begeleidt en advies geeft. Jullie zijn sowieso positief te spreken over het personeel dat volgens jullie vriendelijk is en hard werkt. Vooral de aanwezigheid van een Nederlands sprekend personeelslid is een pluspunt volgens reviewers.

Ook op het gebied van entertainment scoort Limak Arcadia Golf & Sport goed bij de gasten. Familie Terburg zegt: ‘Animatieteam de hele dag actief voor jong en oud, zelfs ‘s nachts in de strand disco staan ze mee te dansen en brengen sfeer.’ Let er wel op dat het animatieteam geen Nederlands spreekt. Natuurlijk ontbreken ook de zwembaden niet bij dit hotel en vind je hier ook een Turks stoombad en een sauna. Hou er wel rekening mee dat de zwembaden in het laagseizoen gesloten kunnen zijn.

Mirte was wat minder tevreden over het eten in het hotel: ‘Het eten in de eetzaal viel alleen erg tegen en er was weinig variatie. Het was onmogelijk om te reserveren bij de à la carte restaurants omdat dit steeds vol zat.’ Wel geven de meesten van jullie aan dat de buffetten van goede kwaliteit zijn.

Limak Arcadia Golf & Sport Resort is niet het meest moderne hotel. Zo zegt René het volgende over zijn kamer: ‘De kamer was iets gedateerd maar wel schoon.’ Al wordt het park over het algemeen wel goed onderhouden. Vooral de grote tuin die grenst aan het strand valt in de smaak.

Ligging

Op het strand dat voor de deur ligt van Limak Arcadia Golf & Sport Resort kun je een cabana huren voor een dag. Zo geniet je optimaal van je stranddag en de bediening staat de hele dag voor je klaar. Heb je genoeg van al dat luieren? Er zijn genoeg activiteiten te doen aan het strand. Zo kun je bijvoorbeeld gaan parasailen of wat dacht je van een jetski huren? Voor ieder wat wils.

Het centrum van Belek ligt op 700 meter afstand wat lopend goed te doen is. Op zaterdag is er een markt in Belek waar je leuk kunt shoppen. Wil je liever naar een grotere stad zoals Alanya? Vanaf Limak Arcadia Golf & Sport Resort gaat er een bus die je rechtstreeks hier naartoe brengt.

We hebben een aantal aanbieders voor Limak Arcadia Sport Resort voor je op een rij gezet:

3615 reviews over Hotel Limak Arcadia Sport Resort

• 10Thomas Reynolds04-10-2019

Een aanrader,. Een ik ga zeker terug komen

Dit is mijn 27e keer in hotel

En nog steeds geniet ik dervan ,. Heerlijk eten, heerlijke zon, en dan niet te vergeten het prachtige hotel

De shows zijn geweldig , goed animatie team Met name Bilel ,. Jong vrolijk en altijd in voor lol

Limak Arcadia Guest Relations, Guest Relations Manager, 07-10-2019

Beste Thomas Reynolds,

Wij danken u hartelijk voor uw positieve reactie en natuurlijk voor uw tijd! Uw reactie is zeer van belang voor ons! Wij vinden het zeer fijn dat u, als stamgast, een geslaagde vakantie heeft gehad.

• 9Wendy07-09-2019

Voor herhaling vatbaar

Als een warm bad aangekomen in dit resort. Voor de eerste keer naar het buitenland en als alleen reizende het super naar me zin hier. Goed eten en een leuk animatie team. Met name Lisa die me geholpen heeft tot aansluiting bij de andere Nederlandse gasten dank je wel hier voor. Ook Disso en embre bedankt voor elke dag een feestje. Ook het eten is erg goed met voor ieder wat wils en elke dag goede variatie. Kamers goed schoon en goede bedden met elke dag opnieuw een gevulde minibar.

Limak Arcadia Guest Relations, Guest Relations Manager, 09-09-2019

Beste Wendy,

Wij danken u hartelijk voor uw reactie en natuurlijk voor uw tijd! Uw reactie is zeer van belang voor ons! We zijn erg blij dat uw vakantie in ons hotel goed is verlopen en zien u heel graag terug.

• 9Nicole Hamar27-07-2019

Top!!

Fijne vakantie, mooi resort, lekker eten en een goed animatieteam! Dank je wel Bouchra voor de gezelligheid!

Limak Arcadia Guest Relations, Guest Relations Manager, 29-07-2019

Beste Nicole H,

Wij danken u hartelijk voor uw reactie en natuurlijk voor uw tijd! We zijn erg blij dat uw vakantie in ons hotel goed is verlopen en zien u heel graag terug.

• 10Joke17-01-2019

Wintervakantie in Arcadie (Belek)

Personeel erg behulpzaam en vriendelijk. Er is een mooie tuin met gezellige zitjes en ligstoelen,welke aan het strand grenst. Op het strand heb je uitzicht op de besneeuwde bergen. Ook. Is er op het strand een bar. Zelfs in dit seizoen staan er ligstoelen! De buffetten zijn zeer uitgebreid. De kamers worden goed schoongemaakt en zijn over het algemeen voorzien van een ligbad. Een groot pluspunt is de aanwezigheid van een sauna,stoomhut,Turks Bad naast het zwembad. Gaan dus want de prijs is laag in de winter en als je regelmatig komt discount voor verschillende dingen.

Limak Arcadia Guest Relations, Guest Relations Manager, 21-01-2019

Beste Joke,

Wij danken u hartelijk voor uw positieve reactie en natuurlijk voor uw tijd! We zijn erg blij dat uw vakantie in ons hotel goed is verlopen en zien u heel graag terug in Limak Arcadia Golf & Sport Resort.

• 2018
    9Froukje18-12-2018

Een hele fijne en ontspannen vakantie.

Na 36 keer Limak Arcadia gaat het toch nooit vervelen. Je voelt je weer thuis. Warme ontvangst van Zinaida, Yigit, Mesut,Kenan, Rauvsan,Hasan Ali .Prachtige kamer natuurlijk met uitzicht op zee. Het weer mocht wat beter zijn, maar er is genoeg entairtemant, kapper, wellness, lekker eten en drinken. Prachtige versiering voor de kerstmis.AANRADER!

Limak Arcadia Guest Relations, Guest Relations Manager, 25-12-2018

Beste Froukje,

Wij bedanken u voor uw mooie beoordeling op Zoover. Wij vinden het zeer fijn dat u, als stamgast, een geslaagde vakantie heeft gehad.

• 9Astrid Hartman28-11-2018

Super gezellig

Goed hotel en lekker eten.Het hotel is schoon en gezellig. Het team van guest relations helpt je overal mee. Graag zou ik als tip willen geven, iets meer variatie in het middag eten zoals broodbelg,worst smeerkaas en

Limak Arcadia Guest Relations, Guest Relations Manager, 25-12-2018

Beste Astrid,

Wij danken u hartelijk voor uw positieve reactie en natuurlijk voor uw tijd! Uw reactie is zeer van belang voor ons! We zijn erg blij dat uw vakantie in ons hotel goed is verlopen en zien u heel graag terug in Limak Arcadia Golf & Sport Resort.

• 9Dominique19-08-2018

enthousiaste vakantieganger

Het eten is erg gevarieerd elke avond wel een kleine variatie die het anders maakt.Ook is het hotel erg groot en genoeg plek om je te vermaken.Voor de kinderen is er veel te doen en ook voor de volwassen veel activiteiten met de animatie.Ook wordt er niemand buitengesloten tijdens de activiteiten. Het enige nadeel is dat er op zondag minder activiteiten zijn.Ook maakt het persooneel vaak vriendelijk contact.Ook is er een hele lieve man die altijd voor mij een lekkere cocktail maakt hij heet Zeki.De kamers zijn over het algemeen groot genoeg bij sommige kamers heb je hele goede wifi maar soms ook mindere wifi maar gelukkig kan je vragen voor een oplossingen stel je bent iets vergeten zijn er ook een paar kleine winkeltjes waar je spullen kan halen.In de avond heb je altijd een show en daarna live muziek of een feest en standard elke avond disco van 23:00 tot 02:00.Ook is er een nederlandse vrouw die je altijd helpt zei heet Dilek.

• 10gina cottegnie24-07-2018

beste hotel ooit ! zeker een aanrader

Als je echt alles wil lekker eten, super animatie, propere kamers, vriendelijk personeel,direct aan het strand, gratis wifi, hele mooie shows, kortom alles is super goed ! minpunten zijn er niet. Voor mij het beste hotel in turkeye, ben er reeds 12 keer geweest en zou nergens anders nog willen gaan. Ik beveel het hotel aan iedereen aan. Dilek van de guest relations praat nederlands een pracht van een vrouw, ook zinaida van de quest relations is een pracht van een vrouw, maar ook de obers managers al het personeel is vriendelijk. Heb je vragen ga gerust bij ze langs ze helpen jou met een glimlach.

Limak Arcadia Guest Relations, Guest Relations Manager, 26-07-2018

Beste ginacottegnie,

• 10Jesse13-07-2018

Prima

Echt een goed hotel, aardige mensen en hele goeie bediening.. eten is super lekker. Alleen minpunt is wifi want die is erg slecht. Animatie is super en er is Nederlandse animator gurkan een top gozer dankje wel en volgende keer weer

Limak Arcadia Guest Relations, Guest Relations Manager, 14-07-2018

Beste Jesse,

Hartstikke bedankt voor uw complimenten over Limak Arcadia! Wij vinden het zeer fijn om te horen dat u een geslaagde vakantie heeft gehad, en tevreden bent over ons service.

Wij hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met zonnige groeten,

• 9Nancy29-04-2018

Geweldig

Weer een super leuke tijd gehad in Arcadia, elke keer weer. Dat begint al met het super goede en allervriendelijkste en allerleukste ontvangst door Coskun en zijn collega’s! Het is altijd gezellig om Nina maar ook zeker Dilek van de GR te spreken, erg fijn dat Dilek Nederlands spreekt en is altijd even vriendelijk en vrolijk. Ramazan en Ercan van de bar zorgen altijd voor de lekkerste drankjes. Het animatieteam, oa Fouad en Serdar, zorgt voor uitstekend vermaak en zet ‘s avonds de mooiste shows neer. Eten is heerlijk en vooral de a la Carte restaurants moeten zeker geprobeerd worden als je er bent! Kamers zijn ietwat gedateerd, maar de bedden liggen heerlijk! Voor ons voelt het als thuiskomen met alle vriendelijke mensen die er werken..maar ik zou dit hotel zeker aanraden, kom er niet voor niks 2x per jaar en ben er nu voor de 20e x geweest en dat is zeker niet de laatste keer! Kijk alweer uit naar mijn volgende vakantie.

Limak Arcadia Guest Relations, Guest Relations Manager, 30-04-2018

Beste Cesmit,

Hartelijk bedankt voor je mooie beoordeling over ons resort. Zeer fijn om te horen dat je hebt genoten en wij hopen je weer te verwelkomen in Limak Arcadia.

152 tips over Hotel Limak Arcadia Sport Resort

• Bob Ravesteyn, 08-05-2012

Er is een uitgebreidde baby corner met pap,verse groenten en fruit, die je als je wil zelf kunt pureren, maar er is ook baby voeding in potjes van het merk Hero. Ook de Danoontjes ontbreken niet. Buiten is er een kinderrestaurant met patatjes, worsjes, pasta's, kipschnitsel verse groenten enz. Een aanrader is om s'morgens de overdekte bazaar in Antalya te bezoeken het is dan nog rustig, s'middags veel bussen en heel druk. Geen getrek en gezeur daar van de kooplui wel vriendelijk en behulpzaam.

• Vdm, 05-06-2014

Als je er op vakantie gaat neem dan witte kledij mee voor de befaamde white party!!

• Marielle, 05-05-2014

Ga tussen de middag eens eten bij de strandbar, MC Arcadia, frites, broodjes hamburgers, broodjes hotdog, kipnuggets, lekker zon snelle hap! Op Bezoek op zaterdag de markt, te vinden in het centrum van Belek. Wanneer je de markt niet kan vinden, loop richting de moskee, kan niet missen, daar begint de markt!

419 vragen over Hotel Limak Arcadia Sport Resort

• Anita, 14-10-2019

Herfstvakante

Gaan er nog meer mensen met zoon of dochter van 16 jaar in herfstvakantie?

• Mari, 04-08-2019

dresscode avondeten.

Zijn de heren verplicht 's avonds bij het avondeten een lange broek aan te doen ?

• Mari, 04-08-2019

Balkon

Hebben alle hotelkamers een balkon ? kon dat op de foto's niet zo goed zien. En kan je daar dan een beetje ruim op zitten ?

• De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen3

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand3 minuten lopen, < 25 m
  • Kleur van het strandDonker
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Soort gerechtenChinese, Diabetische gerechten, Fast food, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Turks, Vegetarisch, kosjer
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras

• Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages

• WatersportKanoën, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Hardlooppaden