Hotel Limak Arcadia Sport Resort

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Vakantiegangers gaan graag op vakantie bij Limak Arcadia Golf & Sport Resort. Wim is in elk geval een tevreden gast: ‘Goed hotel, heel prettig personeel, doen alles voor je.’ Sommigen vinden alleen niet dat het hotel 5 sterren waard is. Het hotel is zeer geschikt voor een strandvakantie of een sportieve vakantie. Limak Arcadia Golf & Sport Resort ligt tussen verschillende golfbanen, dus de golfliefhebber komt hier graag.

Wil je op vakantie graag je fitheid op peil houden? Dan ben je bij Limak Arcadia Golf & Sport aan het juiste adres. Martin zegt: ‘Nog nooit ergens zo een uitgebreide fitness tegengekomen, werkelijk alle soorten toestellen voor elke spiergroep aanwezig.’ Hier loopt ook een coach rond die je begeleidt en advies geeft. Jullie zijn sowieso positief te spreken over het personeel dat volgens jullie vriendelijk is en hard werkt. Vooral de aanwezigheid van een Nederlands sprekend personeelslid is een pluspunt volgens reviewers.

Ook op het gebied van entertainment scoort Limak Arcadia Golf & Sport goed bij de gasten. Familie Terburg zegt: ‘Animatieteam de hele dag actief voor jong en oud, zelfs ‘s nachts in de strand disco staan ze mee te dansen en brengen sfeer.’ Let er wel op dat het animatieteam geen Nederlands spreekt. Natuurlijk ontbreken ook de zwembaden niet bij dit hotel en vind je hier ook een Turks stoombad en een sauna. Hou er wel rekening mee dat de zwembaden in het laagseizoen gesloten kunnen zijn.

Mirte was wat minder tevreden over het eten in het hotel: ‘Het eten in de eetzaal viel alleen erg tegen en er was weinig variatie. Het was onmogelijk om te reserveren bij de à la carte restaurants omdat dit steeds vol zat.’ Wel geven de meesten van jullie aan dat de buffetten van goede kwaliteit zijn.

Limak Arcadia Golf & Sport Resort is niet het meest moderne hotel. Zo zegt René het volgende over zijn kamer: ‘De kamer was iets gedateerd maar wel schoon.’ Al wordt het park over het algemeen wel goed onderhouden. Vooral de grote tuin die grenst aan het strand valt in de smaak.

Ligging

Op het strand dat voor de deur ligt van Limak Arcadia Golf & Sport Resort kun je een cabana huren voor een dag. Zo geniet je optimaal van je stranddag en de bediening staat de hele dag voor je klaar. Heb je genoeg van al dat luieren? Er zijn genoeg activiteiten te doen aan het strand. Zo kun je bijvoorbeeld gaan parasailen of wat dacht je van een jetski huren? Voor ieder wat wils.

Het centrum van Belek ligt op 700 meter afstand wat lopend goed te doen is. Op zaterdag is er een markt in Belek waar je leuk kunt shoppen. Wil je liever naar een grotere stad zoals Alanya? Vanaf Limak Arcadia Golf & Sport Resort gaat er een bus die je rechtstreeks hier naartoe brengt.

We hebben een aantal aanbieders voor Limak Arcadia Sport Resort voor je op een rij gezet:

3615 reviews over Hotel Limak Arcadia Sport Resort

• 2017
    7Jamie29-07-2017

Een erg gezellig hotel

Het zwembad is praktisch gemaakt omdat je 1 groot zwembad hebt en 2 'bijzembaden' als het ware

Limak Arcadia, Guest Relations Manager, 01-08-2017

Beste Jamie,

Allereerst bedanken wij u voor uw mooie woorden over ons resort.

Wij hopen u graag weer te verwelkomen in Limak Arcadia :)

• 10Thomas reynolds17-07-2017

Super hotel

Godd hotel, mooie ligging en goede service

Limak Arcadia, Guest Relations Manager, 19-07-2017

Beste Thomas,

Bedankt voor je positieve beoordeling en tot gauw :)

• 9Yana09-07-2017

Het is geweldig

Voor de 3 de keer geweest en dilek, mehmet ,salih,serdar,toto,asur ,zumazijn steeds geweldig zadarma is the best for animation team dikke duim voor deze schatjes 😙😙😙👍👍

Beste Yana,

Hartelijk bedankt voor uw complimenten. Wij zien u graag weer terug in Limak Arcadia! :)

met zonnige groet,,

• 10Lambrechts kimberley08-07-2017

Een geweldig hotel geweldige animators !

Leuke activiteiten leuke Animators mag zeker gezegd worden (mambo,mehmet,toto,r can ....) Ook wel leuk dat er iemand nederlands spreekt(dilek) dankjewel ❤

Beste Kimberley,

Super om te horen dat u een geslaagde vakantie heeft gehad!

We zien u graag snel terug.

• 9Ymke08-07-2017

Fijn en amusant hotel

Heel fijn dat dilek ons regelmatig vroeg of alles in orde was en als er iets was dat er onmiddelijk een oplossing voor gevonden werd, de animatie is zeer fijn mambo speelt super boccia en mehmet laat iedereen lachen de andere activiteiten zijn heel gevarieerd van sport tot leuke poolgames en heerlijk en veel eten

Beste Ymke,

Allereerst willen wij u bedanken voor uw complimenten.

Wij vinden het zeer fijn dat u heeft genoten heeft van uw vakantie en wij hopen u nogmaals te verwelkomen in ons resort.

Met zonnige groet,

• 9Sander Bout16-06-2017

Uitstekend hotel

Goede kwaliteit, vriendelijke ontvangst, uiterste zorg, welgemeend en nooit iets teveel. Speciale dank aan vele mexewerkers waaronder Serap, Dilek, Mehmet Kavak.

Limak Arcadia, Guest Relations Manager, 16-06-2017

Beste Pabout,

Hartstikke bedankt voor uw mooie woorden over ons resort, zeer fijn om te horen dat u genoten heeft van uw vakantie! We zien u graag snel :)

• 10Koen verheij28-04-2017

Hartstikke naar mijn zin gehad

Het is een heel mooi hotel. De animatie is super (vooral mehmet) Het eten was lekker en het bier was koud

Limak Arcadia, Guest Relations Manager, 02-05-2017

Beste Koen,

Allereerst willen wij u bedanken voor uw beoordeling, wij vinden het zeer fijn om te horen dat u heeft genoten van uw vakantıe.

Tot de volgende keer!

• 9Chantal03-03-2017

Ontzettend vriendelijke en gemoedelijke sfeer

Limak Arcadia is een knus resort met ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel.

Limak Arcadia, Guest Relations Manager, 05-03-2017

Beste Chantal,

Bedankt voor uw positieve beoordeling en wij zien u graag snel weer terug :)

• 9Fatma09-01-2017

Super vakantieplek Limak Arcadia

Limak Arcadia zou ik iedereen aanraden na 2 weken Limak Lara geprobeerd te hebben waarvan ik niet tevreden was ben ik overgeplaatst naar Limak Arcadia. De heer Mesut Yüksel en andere werknemers zeer behulpzaam en doet er alles aan om ons tevreden te houden. Achteraf toch nog een leuke vakantie gehad ik zou zeggen kom en zie het. Bedankt voor alles Limak Arcadia en Limak Lara moet maar voorbeeld van jullie nemen.

Limak Arcadia, Guest Relations Manager, 10-01-2017

Beste Fatma,

Hartelijk bedankt voor uw mooie woorden over Limak Arcadia. Wij zijn blij te horen dat u een fijn vakantie heeft gehad. Wij zien u graag snel terug.

• Oude reviews

10Roxanne01-11-2016

Super hotel super animatie

Super goed hotel, eten is ook heel goed veel keus. S'avonds ook goede shows . Animatie is overdag ook heel betrokken zo komen vaak bij je zitte om ff te praten.

Limak Arcadia, Guest Relations Manager, 01-11-2016

Beste Roxanne,

Wij willen u bedanken voor uw beoordeling op Zoover!

Wij vinden het zeer fijn om te horen dat u een uitstekende vakantie heeft gehad.

We zien u graag snel!

152 tips over Hotel Limak Arcadia Sport Resort

• Bob Ravesteyn, 08-05-2012

Er is een uitgebreidde baby corner met pap,verse groenten en fruit, die je als je wil zelf kunt pureren, maar er is ook baby voeding in potjes van het merk Hero. Ook de Danoontjes ontbreken niet. Buiten is er een kinderrestaurant met patatjes, worsjes, pasta's, kipschnitsel verse groenten enz. Een aanrader is om s'morgens de overdekte bazaar in Antalya te bezoeken het is dan nog rustig, s'middags veel bussen en heel druk. Geen getrek en gezeur daar van de kooplui wel vriendelijk en behulpzaam.

• Vdm, 05-06-2014

Als je er op vakantie gaat neem dan witte kledij mee voor de befaamde white party!!

• Marielle, 05-05-2014

Ga tussen de middag eens eten bij de strandbar, MC Arcadia, frites, broodjes hamburgers, broodjes hotdog, kipnuggets, lekker zon snelle hap! Op Bezoek op zaterdag de markt, te vinden in het centrum van Belek. Wanneer je de markt niet kan vinden, loop richting de moskee, kan niet missen, daar begint de markt!

419 vragen over Hotel Limak Arcadia Sport Resort

• Anita, 14-10-2019

Herfstvakante

Gaan er nog meer mensen met zoon of dochter van 16 jaar in herfstvakantie?

• Mari, 04-08-2019

dresscode avondeten.

Zijn de heren verplicht 's avonds bij het avondeten een lange broek aan te doen ?

• Mari, 04-08-2019

Balkon

Hebben alle hotelkamers een balkon ? kon dat op de foto's niet zo goed zien. En kan je daar dan een beetje ruim op zitten ?

• De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen3

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand3 minuten lopen, < 25 m
  • Kleur van het strandDonker
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Soort gerechtenChinese, Diabetische gerechten, Fast food, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Turks, Vegetarisch, kosjer
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras

• Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages

• WatersportKanoën, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Hardlooppaden