Hotel Limak Arcadia Sport Resort

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Vakantiegangers gaan graag op vakantie bij Limak Arcadia Golf & Sport Resort. Wim is in elk geval een tevreden gast: ‘Goed hotel, heel prettig personeel, doen alles voor je.’ Sommigen vinden alleen niet dat het hotel 5 sterren waard is. Het hotel is zeer geschikt voor een strandvakantie of een sportieve vakantie. Limak Arcadia Golf & Sport Resort ligt tussen verschillende golfbanen, dus de golfliefhebber komt hier graag.

Wil je op vakantie graag je fitheid op peil houden? Dan ben je bij Limak Arcadia Golf & Sport aan het juiste adres. Martin zegt: ‘Nog nooit ergens zo een uitgebreide fitness tegengekomen, werkelijk alle soorten toestellen voor elke spiergroep aanwezig.’ Hier loopt ook een coach rond die je begeleidt en advies geeft. Jullie zijn sowieso positief te spreken over het personeel dat volgens jullie vriendelijk is en hard werkt. Vooral de aanwezigheid van een Nederlands sprekend personeelslid is een pluspunt volgens reviewers.

Ook op het gebied van entertainment scoort Limak Arcadia Golf & Sport goed bij de gasten. Familie Terburg zegt: ‘Animatieteam de hele dag actief voor jong en oud, zelfs ‘s nachts in de strand disco staan ze mee te dansen en brengen sfeer.’ Let er wel op dat het animatieteam geen Nederlands spreekt. Natuurlijk ontbreken ook de zwembaden niet bij dit hotel en vind je hier ook een Turks stoombad en een sauna. Hou er wel rekening mee dat de zwembaden in het laagseizoen gesloten kunnen zijn.

Mirte was wat minder tevreden over het eten in het hotel: ‘Het eten in de eetzaal viel alleen erg tegen en er was weinig variatie. Het was onmogelijk om te reserveren bij de à la carte restaurants omdat dit steeds vol zat.’ Wel geven de meesten van jullie aan dat de buffetten van goede kwaliteit zijn.

Limak Arcadia Golf & Sport Resort is niet het meest moderne hotel. Zo zegt René het volgende over zijn kamer: ‘De kamer was iets gedateerd maar wel schoon.’ Al wordt het park over het algemeen wel goed onderhouden. Vooral de grote tuin die grenst aan het strand valt in de smaak.

Ligging

Op het strand dat voor de deur ligt van Limak Arcadia Golf & Sport Resort kun je een cabana huren voor een dag. Zo geniet je optimaal van je stranddag en de bediening staat de hele dag voor je klaar. Heb je genoeg van al dat luieren? Er zijn genoeg activiteiten te doen aan het strand. Zo kun je bijvoorbeeld gaan parasailen of wat dacht je van een jetski huren? Voor ieder wat wils.

Het centrum van Belek ligt op 700 meter afstand wat lopend goed te doen is. Op zaterdag is er een markt in Belek waar je leuk kunt shoppen. Wil je liever naar een grotere stad zoals Alanya? Vanaf Limak Arcadia Golf & Sport Resort gaat er een bus die je rechtstreeks hier naartoe brengt.

We hebben een aantal aanbieders voor Limak Arcadia Sport Resort voor je op een rij gezet:

3615 reviews over Hotel Limak Arcadia Sport Resort

• 10Astrid11-10-2019

Heel leuk’

Dat alles perfect is hier het weer . U kunt alles drinken en eten. Entertainment was helemaal geweldig en veel vermaak voor ons kindje! Dat is eigenlijk wel het leukste hier. Disso, Ariana, Bouchra en Lisa bedankt.

Limak Arcadia Guest Relations, Guest Relations Manager, 14-10-2019

Beste Astrid,

Dankjewel voor uw beoordeling en natuurlijk voor uw tijd. Wij hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

• 10Cemal18-09-2019

Vakantie Limak Arcadia 2019

Dit hotel is echt een aanrader! Zeker als je met een gezin met jonge kinderen op vakantie wilt ben je hier wat betreft prijs en kwaliteit echt op het juiste adres! Wij zijn hier 3 weken geweest en hebben ons allen zeer vermaakt waaronder ook onze kinderen van 2 en 4 jaar oud. Het eten en drinken was ook heel goed. Het personeel is zeer vriendelijk en hygiene is ook echt heel goed. Al met al een aanrader voor iedereen die een leuke betaalbare en kwalitatief goede vakantie wilt!

Limak Arcadia Guest Relations, Guest Relations Manager, 19-09-2019

Beste Cemal,

Hartstikke bedankt voor uw complimenten over Limak Arcadia! Wij vinden het zeer fijn om te horen dat u een geslaagde vakantie heeft gehad, en tevreden bent over ons personeel.

• 10Michael heemskerk17-09-2019

Het is even super gezellig hotel. Het animatie team is top. Vooral Lisa en Bouchra zijn toppers

Limak Arcadia Guest Relations, Guest Relations Manager, 18-09-2019

Beste Michael heemskerk,

Wij danken u hartelijk voor uw reactie op Zoover en we zien u graag weer terug in Limak Arcadia.

• 9Colinda17-09-2019

Geweldig

Mooi hotel, goede service. Animatie team was erg leuk en verschillende shows gezien. Van de lion king tot michael jackson. Voor de kinderen genoeg te doen en als ouders zijnde vermaak jij je ook prima.

Limak Arcadia Guest Relations, Guest Relations Manager, 18-09-2019

Beste Colinda,

Hartelijk dank voor uw beoordeling en natuurlijk voor uw tijd. Uw reactie is zeer van belang voor ons! We zien u graag weer terug in Limak Arcadia.

• 9Joke Berkhoudt29-08-2019

Geweldig!

Fijn resort. Leuke animatie. George, Lisa, Ariana, Bilel en Disso zijn echt geweldig!!

Limak Arcadia Guest Relations, Guest Relations Manager, 02-09-2019

Beste Joke Berkhoudt,

Wij danken u hartelijk voor uw reactie en natuurlijk voor uw tijd! We zijn erg blij dat uw vakantie in ons hotel goed is verlopen en zien u heel graag terug.

• 9Cedric28-08-2019

Goed hotel!

Heel leuk hotel! Top entertainment team, George, Ariana en Lisa bedankt! Goed eten, bijna teveel ;) Voor herhaling vatbaar.

Limak Arcadia Guest Relations, Guest Relations Manager, 29-08-2019

Beste Cedric,

Wij willen u bedanken voor uw mooie woorden op Zoover en we zien u graag weer terug in Limak Arcadia.

Tot ziens bij de volgende vakantie!

• 9Nadeska Obispo27-08-2019

Super!

We hebben genoten van ons verblijf hier. Eten is heerlijk en de sfeer is heel relax. Onze kinderen vonden vooral het animatie team super! Lisa, George, Adriana en de rest van het team bedankt.

Beste Nadeska Obispo,

Hartelijk dank voor uw beoordeling en natuurlijk voor uw tijd. Uw reactie is zeer van belang voor ons! We zijn erg blij dat uw vakantie in ons hotel goed is verlopen.

• 10Joep Meijler27-08-2019

Geweldig

Pool party hele aardige animatie. Elke dag veel activiteiten zoals: darten voetballen beachvolleybal en boogschieten, elke avond een show zoals: de Lion King, Adams familie, Michael Jackson en Pirates of Arcadia. Disco elke avond. Beste animator is Bilel. Veel lekker eten en het is heel gezellig!

Beste Joep Meijler,

• 10Elise van den heuvel27-08-2019

Alles van top tot teen verzorgd

Wij gingen voor het eerst met het gezin in het buitenland op vakantie en het was fantastisch. Alles in dit hotel word van top tot teen verzorgd en je kan altijd met al je vragen terecht bij de guest relations of de receptie. Je hebt verschillende restaurant waar je heerlijk kan eten + een snackbar op het strand!! Mijn kinderen vonden het geweldig in de tienerclub. Lekker darten en tafelvoetballen met bilel. Ook hebben ze meegedaan met de waterpolo en het boogschieten. Als mijn kinderen het naar hun zin hebben dan gaat dat bij ons vanzelf!

Beste Elise van den heuvel,

Hartstikke bedankt voor uw complimenten over Limak Arcadia! Wij vinden het zeer fijn om te horen dat u een geslaagde vakantie heeft gehad, en tevreden bent over ons hotel. Wij hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in Limak Arcadia Sport Resort.

• 10Laura26-08-2019

Super de luxe

Wij hebben erg genoten in dit super hotel. We kwamen snachts aan en werden hartelijk ontvangen door de receptie en kofferjongens. De kamer was schoon en niet gehorig. Mijn man en ik hebben dit hotel gekozen omdat we voor onze dochter graag animatie erbij wilden. Zij had het ook helemaal naar haar zin! Van poolgames tot de kinderdisco. Toen we vertrokken kon ze entertainer Bilel niet loslaten en nog steeds mist ze hem. Dus heel erg bedankt Bilel :p!

Limak Arcadia Guest Relations, Guest Relations Manager, 27-08-2019

Beste Laura,

152 tips over Hotel Limak Arcadia Sport Resort

• Bob Ravesteyn, 08-05-2012

Er is een uitgebreidde baby corner met pap,verse groenten en fruit, die je als je wil zelf kunt pureren, maar er is ook baby voeding in potjes van het merk Hero. Ook de Danoontjes ontbreken niet. Buiten is er een kinderrestaurant met patatjes, worsjes, pasta's, kipschnitsel verse groenten enz. Een aanrader is om s'morgens de overdekte bazaar in Antalya te bezoeken het is dan nog rustig, s'middags veel bussen en heel druk. Geen getrek en gezeur daar van de kooplui wel vriendelijk en behulpzaam.

• Vdm, 05-06-2014

Als je er op vakantie gaat neem dan witte kledij mee voor de befaamde white party!!

• Marielle, 05-05-2014

Ga tussen de middag eens eten bij de strandbar, MC Arcadia, frites, broodjes hamburgers, broodjes hotdog, kipnuggets, lekker zon snelle hap! Op Bezoek op zaterdag de markt, te vinden in het centrum van Belek. Wanneer je de markt niet kan vinden, loop richting de moskee, kan niet missen, daar begint de markt!

419 vragen over Hotel Limak Arcadia Sport Resort

• Anita, 14-10-2019

Herfstvakante

Gaan er nog meer mensen met zoon of dochter van 16 jaar in herfstvakantie?

• Mari, 04-08-2019

dresscode avondeten.

Zijn de heren verplicht 's avonds bij het avondeten een lange broek aan te doen ?

• Mari, 04-08-2019

Balkon

Hebben alle hotelkamers een balkon ? kon dat op de foto's niet zo goed zien. En kan je daar dan een beetje ruim op zitten ?

• De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen3

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand3 minuten lopen, < 25 m
  • Kleur van het strandDonker
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Soort gerechtenChinese, Diabetische gerechten, Fast food, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Turks, Vegetarisch, kosjer
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras

• Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages

• WatersportKanoën, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Hardlooppaden