Hotel Limak Arcadia Sport Resort

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Vakantiegangers gaan graag op vakantie bij Limak Arcadia Golf & Sport Resort. Wim is in elk geval een tevreden gast: ‘Goed hotel, heel prettig personeel, doen alles voor je.’ Sommigen vinden alleen niet dat het hotel 5 sterren waard is. Het hotel is zeer geschikt voor een strandvakantie of een sportieve vakantie. Limak Arcadia Golf & Sport Resort ligt tussen verschillende golfbanen, dus de golfliefhebber komt hier graag.

Wil je op vakantie graag je fitheid op peil houden? Dan ben je bij Limak Arcadia Golf & Sport aan het juiste adres. Martin zegt: ‘Nog nooit ergens zo een uitgebreide fitness tegengekomen, werkelijk alle soorten toestellen voor elke spiergroep aanwezig.’ Hier loopt ook een coach rond die je begeleidt en advies geeft. Jullie zijn sowieso positief te spreken over het personeel dat volgens jullie vriendelijk is en hard werkt. Vooral de aanwezigheid van een Nederlands sprekend personeelslid is een pluspunt volgens reviewers.

Ook op het gebied van entertainment scoort Limak Arcadia Golf & Sport goed bij de gasten. Familie Terburg zegt: ‘Animatieteam de hele dag actief voor jong en oud, zelfs ‘s nachts in de strand disco staan ze mee te dansen en brengen sfeer.’ Let er wel op dat het animatieteam geen Nederlands spreekt. Natuurlijk ontbreken ook de zwembaden niet bij dit hotel en vind je hier ook een Turks stoombad en een sauna. Hou er wel rekening mee dat de zwembaden in het laagseizoen gesloten kunnen zijn.

Mirte was wat minder tevreden over het eten in het hotel: ‘Het eten in de eetzaal viel alleen erg tegen en er was weinig variatie. Het was onmogelijk om te reserveren bij de à la carte restaurants omdat dit steeds vol zat.’ Wel geven de meesten van jullie aan dat de buffetten van goede kwaliteit zijn.

Limak Arcadia Golf & Sport Resort is niet het meest moderne hotel. Zo zegt René het volgende over zijn kamer: ‘De kamer was iets gedateerd maar wel schoon.’ Al wordt het park over het algemeen wel goed onderhouden. Vooral de grote tuin die grenst aan het strand valt in de smaak.

Ligging

Op het strand dat voor de deur ligt van Limak Arcadia Golf & Sport Resort kun je een cabana huren voor een dag. Zo geniet je optimaal van je stranddag en de bediening staat de hele dag voor je klaar. Heb je genoeg van al dat luieren? Er zijn genoeg activiteiten te doen aan het strand. Zo kun je bijvoorbeeld gaan parasailen of wat dacht je van een jetski huren? Voor ieder wat wils.

Het centrum van Belek ligt op 700 meter afstand wat lopend goed te doen is. Op zaterdag is er een markt in Belek waar je leuk kunt shoppen. Wil je liever naar een grotere stad zoals Alanya? Vanaf Limak Arcadia Golf & Sport Resort gaat er een bus die je rechtstreeks hier naartoe brengt.

We hebben een aantal aanbieders voor Limak Arcadia Sport Resort voor je op een rij gezet:

3615 reviews over Hotel Limak Arcadia Sport Resort

• 9sandy24-07-2013

Heerlijke vakantie

Net teruggekomen uit dit hotel en we hebben het heerlijk gehad. Mooie zwembaden met leuke glijbanen en voldoende ligbedden. De mini club is heel erg leuk. De hele dag door is er iets te doen voor de kinderen. Pizza en koekjes bakken, darts, minigolf, papagaaien show, googel show enz..Kemal was erg leuk met de kids en mijn dochter was gek van de Nederlandstalige Kim van de mini club. Super!

Ook leuke animatie voor de oudere kinderen. Leuke shows en feesten tussen 22:00 en 24:00.

Eten was goed, maar zoals altijd gaat het na een week wel vervelen. Wat top was voor de kids was de strand snackbar. Patat, kipnuggets, hoddog, donner, hamburger, fishfinger, tosti, ijs enz.

Kamer was onlangs vernieuwd en ruim. Niet alle kamers zijn echter zo. De schoonmaak mocht beter en daar hebben we ook melding van gemaakt.

Toen het drukker begon te worden in het hotel werd het bij het diner wat chaotisch. Ook de bediening kon beter bij het diner.

Al met al een hele leuke vakantie gehad.

• 9Erna29-10-2008

aanrader

in de herfstvakantie geweest. Mooi hotel met prachtige tuin en fantastische kinderfaciliteiten. Strand prima met voldoende ligbedden, beachbar en watersportmogelijkheden. Tuin en zwembaden met te weinig en uiteraard volop gereserveerde ligbedden! Ontbijt en lunch goed, avondbuffet iedere avond hetzelfde niets bijzonders. Familiekamer met stoelbed vind ik niks, wel keurige schoonmaak! Wat ik ook jammer vind zijn alle toeslagen: jus d'orange bij ontbijt, diner in a la carte restaurants en tentjes op het strand. Ondanks de kritische punten wel een aanrader.

• 8Jaap Kuiper29-10-2008

prima hotel prijs kwaliteit

Moet zeggen dat dit voor mij en mijn gezin de eerste keer is dat wij naar turkije gegaan zijn. Eerste indruk is ook meetsla bepalend of een vakantie goed of slecht wordt. Onze indruk was echt heel erg goed. goed gevarieerd eten zeer schone kamers. Worden dagelijks schoongemaakt, schone handdoeken in de kamer (dagelijks) en dat geld ook voor de badhandoeken. Ook het animatie team was super. Veel aandacht voor de kids. mijn zoon heeft zich geen moment verveeld lekker zwemmen in zee of in het (koude) zwembad.

• 8J. van den Dungen29-10-2008

dit nooit meer

vreselijke keuken, weinig variatie in het eten, elke dag hetzelfde, slehcte kwaliteit, zo goed als altijd koud en in ieder geval elke dag kip ontbijt acceptable, lunch drie mogelijkheden - aan het strand MacDonald-achtig - bij het Amphitheater pizza en een of twee keuzes - in het hoofdgebouw kwaliteit van drankjes viel erg tegen, slechte eigen merken Entertainment niet over naar huis te schrijven, Miniclub was een positieve uitzondering, o.a. door de nederlandse bezetting uitchecken onaangename ervaring, kamer moet uiterlijk 11:00 uur opgeleverd worden. wij waren met twee kleinkinderen, waaronder een kleinzoon van 4 jaar. Kleinzoon sliep elke dag van twaalf tot twee. Onze afhaaltijd op de vertrekdag was rond 6:uur in de middag. Op ons verzoek om de kamer tot 2 uur te mogen houden werd zeer negatief gereageerd, werd botweg geweigerd. Uitsluitend tegen betaling mochten wij de kamer nog enkele uren houden.

• 10Fam van Deelen20-10-2008

Uitstekend hotel!!! Topvakantie gehad

Met 6 volw en 2 kids van 6 en 9 jr een lekker weekje gehad , zeer mooi hotel, eten was goed en lekker, animatie was top. lekker dicht bij het strand. vriendelijk personeel. Wij hadden met de kids familiekamer, alleen geen lift, wij moesten 3 trappen op, meerdere moesten de buggy onder laten staan en met de rest naar boven shouwen, dat was een minpuntje. Voor de rest aan iedereen aan te raden. Het was herfstvakantie, er waren nog volop bedden beschikbaar en er waren ook russen, maar geen last van gehad. ook voor de kinderen is er volop te doen, we hebben 1 middag regen gehad, en dan merk je wel, dat er dan weinig voor de kids is, moeten zichzelf beetje bezig houden. aanrader is Troy ( 5 km verderop) mooi aquaparc en daarlangs dolfinarium. kon je met dolfijnen zwemmen, je betaald € 100,00 voor 7 minuten, er kan dan ook geen foto kado bij, die kosten nog eens € 10,00!!! dat vond ik een beetje belachelijk, slaan daar flink een slaatje uit!!!

Maar wij hebben genoten en daar ging het om!

• 9Fam. Schuitema18-10-2008

Goed, verzorgd hotel

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in Arcadia. Het complex ziet er verzorgd uit. Probleem met de douche werd snel opgelost. Drukte viel ons mee (ondanks herfstvakantie) er waren nog genoeg bedjes bij het zwembad. Animatie-team was enthousiast, leuke shows 's avonds en 's overdag genoeg te doen voor de kids. Het eten was goed verzorgd, je moet bij een buffet geen haute-cuisine verwachten maar alles was ruim aanwezig en werd op tijd aangevuld.

• 8Karel en Francien Harks17-10-2008

Perfect voor een leuke vakantie

Met 4 personen 15 dagen geweest, geen moment verveeld. Receptie vriendelijk en altijd een leuk woordje. Bars drankjes komen ze brengen en wat je ook maar wilt. Restaurant, de Italiaan is super, de mc. arcadia aan het strand gewoon erg goed, het restaurant bij het amphie theather gewoon uit de kunst, als je op tijd was kon je de bereiding van de pizza zien. Het grote restaurant ruime keuze en voor de gourmets werd er de eerste week culinair gekookt waar menig nederlands restaurant een puntje aan kan zuigen. Toch heb ik wel een negatief puntje, na de eerste week was het hoofdseizoen voorbij en de kwaliteit van het restaurant ging met de dag naar beneden, geen kleine culinaire bordjes meer. Geen gebak meer bij de ingang en ook geen ontvangst drankjes, terwijl onze betaalde prijs het zelfde bleef. Al met al toch een geslaagde vakantie, misschien toch nog een keer ???? Wie weet. Karel, Francien, Loes en Piet

• 10jaimy12-10-2008

perfect hotel alles is in orde

heel lekker eten de bedienging is ook heel goed ook veel animatie en nog een paar dagen en dan is het herfstvakantie en dan gaan we weer

• 9Monique08-10-2008

Geweldig

Net terug van een super vakantie. 8 dagen met 4 volwassenen. Kamers keurig en heerlijk eten zowel bij het buffet als in de restaurants. Het enige slechte restaurant is het Japanse restaurant. Die moeten ze sluiten of het eten verbeteren. Voor de rest waren de restaurants heel goed. Zeer aardig personeel en het animatieteam echt super aardig. Volgend jaar gaan we zeker terug.

• 10De Pauw22-09-2008

Een hotel om aan te raden!

Wij hebben dit hotel bezocht begin september met onze dochter van 14 maanden. Het eten was er super lekker en ook voor onze dochter was er steeds iets anders te vinden. Alles was voorzien om baby's te ontvangen. Ook de familiekamers waren zeer proper en heel ruim. De zwembaden waren tiptop in orde. Het personeel was zeer vriendelijk en gedienstig. Een aanrader om een zorgeloze vakantie te hebben!

152 tips over Hotel Limak Arcadia Sport Resort

• Bob Ravesteyn, 08-05-2012

Er is een uitgebreidde baby corner met pap,verse groenten en fruit, die je als je wil zelf kunt pureren, maar er is ook baby voeding in potjes van het merk Hero. Ook de Danoontjes ontbreken niet. Buiten is er een kinderrestaurant met patatjes, worsjes, pasta's, kipschnitsel verse groenten enz. Een aanrader is om s'morgens de overdekte bazaar in Antalya te bezoeken het is dan nog rustig, s'middags veel bussen en heel druk. Geen getrek en gezeur daar van de kooplui wel vriendelijk en behulpzaam.

• Vdm, 05-06-2014

Als je er op vakantie gaat neem dan witte kledij mee voor de befaamde white party!!

• Marielle, 05-05-2014

Ga tussen de middag eens eten bij de strandbar, MC Arcadia, frites, broodjes hamburgers, broodjes hotdog, kipnuggets, lekker zon snelle hap! Op Bezoek op zaterdag de markt, te vinden in het centrum van Belek. Wanneer je de markt niet kan vinden, loop richting de moskee, kan niet missen, daar begint de markt!

419 vragen over Hotel Limak Arcadia Sport Resort

• Anita, 14-10-2019

Herfstvakante

Gaan er nog meer mensen met zoon of dochter van 16 jaar in herfstvakantie?

• Mari, 04-08-2019

dresscode avondeten.

Zijn de heren verplicht 's avonds bij het avondeten een lange broek aan te doen ?

• Mari, 04-08-2019

Balkon

Hebben alle hotelkamers een balkon ? kon dat op de foto's niet zo goed zien. En kan je daar dan een beetje ruim op zitten ?

• De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen3

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand3 minuten lopen, < 25 m
  • Kleur van het strandDonker
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Soort gerechtenChinese, Diabetische gerechten, Fast food, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Turks, Vegetarisch, kosjer
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras

• Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages

• WatersportKanoën, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Hardlooppaden