152 tips over Hotel Limak Arcadia Sport Resort

• Bob Ravesteyn, 08-05-2012

Er is een uitgebreidde baby corner met pap,verse groenten en fruit, die je als je wil zelf kunt pureren, maar er is ook baby voeding in potjes van het merk Hero. Ook de Danoontjes ontbreken niet. Buiten is er een kinderrestaurant met patatjes, worsjes, pasta's, kipschnitsel verse groenten enz. Een aanrader is om s'morgens de overdekte bazaar in Antalya te bezoeken het is dan nog rustig, s'middags veel bussen en heel druk. Geen getrek en gezeur daar van de kooplui wel vriendelijk en behulpzaam.

• Vdm, 05-06-2014

Als je er op vakantie gaat neem dan witte kledij mee voor de befaamde white party!!

• Marielle, 05-05-2014

Ga tussen de middag eens eten bij de strandbar, MC Arcadia, frites, broodjes hamburgers, broodjes hotdog, kipnuggets, lekker zon snelle hap! Op Bezoek op zaterdag de markt, te vinden in het centrum van Belek. Wanneer je de markt niet kan vinden, loop richting de moskee, kan niet missen, daar begint de markt!

• saskia veenstra, 29-06-2014

De twee persoonskamer die door touroperators wordt aangeboden voor een bezetting van 2-4 personen is te klein voor een gezin met kinderen. Boek minimaal een junior suite of een familiekamer.

We hebben een aantal aanbieders voor Limak Arcadia Sport Resort voor je op een rij gezet:

• fien van eijndhoven, 30-05-2014

ga er zeker nog eens terug . centrum is maar 10 minuten lopen .gezellig terras in centrum .

• De Bruyckere, 06-06-2014

Ondanks een gigantische kids-club met een groot aanbod activiteiten, leent het zwembad zich minder voor echt kleine kinderen gezien het minst diepe zwembad 1 meter diep is. Neem tevens een kamer in het hoofdgebouw. Deze werden ondertussen vernieuwd.

• r-clan, 11-05-2014

Heb je een ID-kaart zorg dan dat je bij de douane een apart briefje met een stempel krijgt voor je visum. Wij liepen hierdoor tegen een probleem aan. Heb je een paspoort dan krijg je de stempel in je pas.

• Wim Nijland, 04-05-2014

we zaten in het hoofdgebouw op kamer 1511 , mooie 3 persoonskamer terwijl we met 2 personen waren.

• marco, 09-05-2014

geef aftoe een eurotje en ga naar het stadje voor 3 euro met taxi

• Wike, 09-12-2013

Belek is 15 minuten lopen van het hotel. Antalya met de bus is aan te raden kost 7 euro heen en terug. Als je van Leer en Sieraden houd dan kan je met de tour kost 12 euro dan ga je langs de Waterval in Lara (mooi)

• Milou Strijdveen en familie, 05-05-2014

Winkelcentrum op loopafstand, op zaterdag markt.

• Cherille, 31-10-2013

De shows van het animatieteam zijn prachtig.

• Jan, 20-03-2014

Ga zeker naar de shows van het animiatie team zelf, deze zijn heel leuk opgezet. Kijk vooraf ook op internet naar de shows welke in de zomer gegeven worden (mama mia, michael jackson, etc.)

• bror, 12-01-2014

Hou er rekening mee dat dit hotel samenwerkt met een dierenrechten organistatie in duitsland voor een beter bestaan van de zerfkatten. Hierdoor lopen er in dit hotel wel her en der katten rond. De meeste houden zich afzijdig totdat de bezoekers zelf de aandacht probeert aan te trekken. Deze katten zijn volledig behandeld en gecasteerd. ze zijn zeer tam en krijgen de nodige voeding. Her en der op het terrein zijn ook de nodige kattenhuisjes voorzien. Persoonlijk vind ik dit een super initiatief.

• Areke , 21-05-2014

In de omgeving is niet zoveel te doen. 10 minuten lopen ( of een taxi voor 3 euro ) naar Belek waar ze een verassend groot winkelcentrum hebben. Daar is ook een leuke markt op zaterdag.

• kevin lafeber, 23-10-2013

op zaterdag heerlijk een dagje naar de markt, en zeker een dag heerlijk aan het strand een prive cabine te nemen en je heerlijk te laten verzorgen

• De Cauwer Ronny, 24-12-2013

Makkelijke busverbinding voor het hotel naar Antalya, niet de domus.

• obbers patrick, 04-10-2013

mooi en zeer proper hotel,vriendelijk personeel en mooie kamer gekregen omdat we voor de tweede keer kwamen gold card gekregen goed voor de helft korting op a la cart restaurant en veel meer

• fam Bruschi, 12-07-2012

Je kan voor 50 EUR een Sultan-hut voor een dag huren op het strand. Echt superleuk en zijn geld waard. Als je eens graag rustig iets anders eet : mits toeslag van 5-8 EUR pp kan je ook in een à-la-carte restaurant eten (Chinees en Italiaans vonden wij prima)

• liesbeth, 05-11-2013

taxi naar het dorp 3 euro. Markt Kadrye vonden wij erg leuk .

• Annie, 24-10-2013

Leuke markjes in belek en Kadrieje. In het hotel alles makkelijk te vinden, in de eetzaal alles goed geregeld

• À van Bentum-van Vulpen, 24-10-2013

Ga in de meivakantie of herfstvakantie, temperatuur geweldig.

• Jaco, 24-09-2013

Klein minpuntje; bij het zwembad zijn weinig verschoonplekken voor kleine kinderen.

• mestdagh-braeckevelt, 20-07-2014

Belek heeft de zaterdag een mooie markt,maar van omgeving vinden wij Side beter,met de mooie promenade langs de hotels en strand

• Betty, 10-10-2013

het staje Belek is zeer leuk en mooi en zaterdag is er een leuke markt.

• Kim, 13-10-2013

Italiaans restaurant proberen, op loopafstand centrum

Kamer hoofdgebouw vragen indien ze je dat niet geven, kom je in blok 7 zit je helemaal achteraf, hoorden van anderen dat dat helemaal niks was

• Jan Gruijters, 17-10-2013

Een echte aanrader vinden wij om eens een dag je te voelen als een Sultan door een Sultans strandpaviljoen te huren. Je wordt dan echt verwend.

• andijker1, 18-10-2013

Kamers gelegen in de gebouwen in de tuin. Hier is geen lift aanwezig, wat voor sommige mensen vervelend is. Goede kofferservice.
    Perfect Resort

• wilma, 30-06-2014

Wij hadden vorig jaar ook een tweepesoonskamer met kids van toen 12 en 14 jaar. Dit jaar weer een tweepersoonskamer. Wij vonden de kamer groot genoeg. Waren alleen maar op de kamer om te douchen en te slapen. Was een tweepersoonsbed en twee losse eenpersoons bedden. Fijn voor de kids zodat ze toch hun eigen bed hadden. Wij hadden een kamer in een bijgebouw, weet niet hoe de kamers zijn in het hoofdgebouw.

• r van der neut, 01-10-2013

op dinsdag is er een grote markt in kadriye erg leuk om te zien.wij betaalden voor heen en weer met de taxi maar 25 euro.

• Lilian, 01-09-2013

Entertainment team is echt top en heel professioneel!!

• Vantomme Johan, 15-07-2013

Zeker een aanrader voor iedereen zowel jong als oud, en alles is er zeer verzorgd.

• Jan Jaap, 01-08-2013

Je hoeft geen badlakens mee te nemen die krijg je daar. En let op het is er een uur later.

• Leentvaar, 14-06-2013

Het stadje belek is leuk, de markt op zaterdag is een aanrader

• kris, 11-06-2013

Ga naar de shows van het animatieteam iedere avond, is de moeite waard!!

• J.van Dalm, 27-08-2013

Wel heb ik horen vertellen, dat wanneer je voor het eerst komt, je in de buiten complexen gestopt word. De mensen die daar vaker terugkomen, krijgrn hotelkamers in het hoofdgebouw.( Wij zaten in een buitecomplex, maar dit was ook uitstekend.)

• Anita Hill, 05-10-2011

Red Wok restaurant is heerlijk eten (€ 8,00) p/p extra (kids gratis). Sultan lounge op strand geweldig (€ 55,00 in augustus, € 45,00 in september). Verkijk je niet op de markt in Belek. Ze staan vaak open voor afdingen (of maar max. 20%). In de winkels is hetzelfde vaak nog goedkoper. In familiekamer hangen badjassen klaar en staan badslippers klaar. Wij waren wel blij met onze zelf meengenomen anti-slip-douchemat.

• anita Schuurman Donkers, 09-10-2011

De animatie is top elke avond om 21.00 uur heb je live optreden en ergens anders de hele avond live muziek.

• Daniëlle Notten, 22-08-2013

Mede door het fantastisch animatieteam hebben wij twee heerlijke weken gehad in Limak Arcadia. Overdag aquagym, waterpolo, buikdansen, schieten, paintball en 's avonds hele goede shows. En na de show schuimparty, retroparty, latinparty, pirates of the caribean op de pier en een geweldige whiteparty. George, Jaba, Joker, Tamuna, Mehmet, Toto en Mambo nogmaals bedankt!!

• mel, 15-08-2013

reserveer is bij het italiaanse restaurant, voor 8 pp. niet voor kinderen hoeven te betalen, heb je een 4 gangen menu. erg lkkr en veel, moeite waard!

• Rene, 13-08-2013

Huur een auto en ga op eigen gelegenheid naar de watervallen, aspendos en Side of Antalya. Wel meteen tanken want je krijgt de auto met lege tank!

• Andy, 17-07-2013

Een strandhuisje huren : 60 euro, maar superbediening van Hassan!

• nijman, 22-03-2013

Belek is lekker dichtbij prima op loop afstand ongeveer 10 minuten gezellig plaatsje

• Ton en Dorine, 26-03-2014

In de voormiddag ging ik naar hun sporten kijken en smiddags wandelen aan het strand en activiteiten bijwonen van het animatie team.

• familie De Roeck- Gosseye, 29-06-2013

Zeer goed animatie team met goede shows. Een leuke club! Bedankt Kemal, Luba, Tanya, Dinara, (miniclub), Mehmet, George, Toto, en anderen. Bedankt Baris voor de goede service!

• Lia, 31-07-2013

Ga een ochtendje naar Antalya met een prive chauffeur, je kan dit beoeken in het hotel!

• Pepe, 26-07-2013

Vraag een kamer in het nieuwe gedeelte.

• Carolien, 31-05-2013

Huur een auto en ga naar Side en Antalya, heel goed te doen

• t.kuiper, 26-05-2013

Een aanrader Limak Arcadia.Wat je zeker niet moet missen is de entertainment avonden[Piratesof the caribean en vooral The Lion king]geweldig!!!Ook de watervallen een bezoekje waard.En de shoppers.....,Antalya shopping mall!!!

• dirk Koelewijn, 07-11-2012

hotel heeft vele zwembaden en is daardoor ideaal ,alles is goed bereikbaar ,leuke animatie ,en vele sport/ontspanningsmogelijkheden door de gehele dag gepland ,goede fitnessruimte

• Familie Meuwissen, 23-05-2013

Op za-dag is er markt in Belek,best leuk.Op de grote weg,aan de overkant van het hotel,stopt er ieder half uur een traktor met een kar erachter.Die brengt je voor een euro naar Belek.Deze" traktortaxi"kun je ook terug naar het hotel nemen.Maar de afstand naar Belek valt te voet ook goed te doen.Het is gewoon leuk om met de kinderen te doen.

• Heidi, 08-05-2013

Als je naar een hotel of pretpark wil kun je opstappen voor het hotel tractor(treintje) die rijdt naar belek op de borden die op treintjes hangen kun je zien waar ze naar toe gaan,leuk om te doen en betaalbaar

• Sandra, 10-05-2013

De kapper in het hotel is heel goed en niet duur. De markt op zaterdag in Belek is heel leuk en niet duur, goedkoper dan de markt op dinsdag in Kadriye. Voor de dierenliefhebbers geef wat geld voor het stereliseren van de poezen in de tipbox bij 1 van de kattenhuisjes!

• Van belle kristof, 08-04-2013

Animatiteam voor kids dik,in orde!

• rees, 14-06-2014

wij hadden het geluk om met 2 pers een familiekamer te krijgen. Dit zijn hele ruime verblijven met een een aparte 2pers. slaapkmr, twee balkons zeker geschikt voor 4 personen.

• Fam Verweij, 15-06-2014

De euro is op het moment 3 Turkse lira. En mocht je naar de markt gaan op zaterdag loop er eerst overheen en koop dan wat je wilt. namelijk als je de eerste klant bent krijg je korting maar verder op is het goedkoper. En ga vroeg in de ochtend i.v.m. Hitte. En in Belek kun je gewoon pinnen 100 lira ongeveer 34 euro.

• peggy yirci, 25-03-2013

Een half uurtje van Antalya af ,en een half uurtje van Side .Beide plaatsen de moeite waard te bezoeken.Een bushalte voor het hotel die je naar de centrale busplaats brengt in Belek. Belek ook op loopafstand 10 minuten lopen.

• annet, 25-02-2013

het stadje belek is super mooi. veel de zelfde winkels dat wel ,de markt op zaterdag is zeker een aanrader die is super leuk en best wel veel kramen .

• anneke, 22-08-2012

echt een tip zeker voor gezinnen met kinderen

• H.D.van Dam, 02-12-2012

Taxi vervoer naar centrum Belek voor slechts 3 Euro.

• Patrick Verduijn, 03-11-2012

Ik zou als tip willen meegeven dat je op voorhand duidelijk aangeeft bij de receptie of boeking dat je in het hoofdgebouw wilt logeren.

• hansschulten, 31-10-2012

ik lees in de vraag en antwoordsectie dat je in nederland het goedkoopste boekt via Sunweb. Ik heb net via een Duitse touroperator geboekt en ben voor 8 dagen in de meivakantie 2013 bijna 1000 euro goedkoper uit!!! Doe er je voordeel mee.

• Niels, 05-11-2012

Als je inchecked in het Hotel vermeld dan dat je al een keer in een Limak hotel ben geweest wordt je mits mogelijk gelijk in een betere kamer gezet!

• Leni vn Houtum, 17-10-2012

Tip: Ga zeker naar de shows van het animatie team kijken. Ben je van plan om met een groep een tennis vakantie te boeken dan is dit hotel echt een aanrader. Het heeft 4 tennisbanen.

• anita Schuurman Donkers, 05-10-2013

zaterdags is er een leuke markt in het centrum van belek

• heika selling, 07-10-2013

Ga ook eens in een van de a la cart restaurants eten .Hiervoor betaal je een klein bedrag bij.Ook barbequen is mogelijk met een kleine bijbetaling.

• Yentl, 03-06-2013

Op het strand en in het hotel zelf is er een discotheek. Hier zijn de drankjes tot 2u inbegrepen.

• Leni van Houtum, 18-10-2012

Echt een aanrader voor tennis of golf vakantie

• S Porsinck, 27-09-2013

Gewoon gaan!! Wij hebben geen excursies gedaan want er was daar genoeg te doen Wat betreft kilo's aankomen op een all inclusief resort hoeft hier niet van toepassing te zijn je kan de hele dag mee doen met sportieve activiteiten!

• Gerda Tol, 28-09-2013

Op lopafstand naar Belek. Markt in Kadrye is een aanrader veel mooier dan markt in Belek!

• tania.vereeck, 28-05-2013

zeker naar de avondoptredens gaan kijken zijn heel mooi

• patrick vande putte, 22-09-2013

Dichtbij centrum van Belek gelegen op amper 15-tal minuten stappen. Mogelijkheid om van daaruit zelf uitstappen te doen.

• Fam Hulshoff/Bicer, 05-09-2012

Paardrijden via de kidsclub...centrum Belek 700 meter lopen..stikt er van de winkels...zaterdagmarkt in Belek..Dagje Antalya ook een aanrader... 1 ding....ga niet naar dat Aqua-park,is overbevolkt..is ons tegen gevallen..

• geert schoenmaekers, 10-07-2013

restaurants waren gewoon af zowel het hoofd restaurant als de snack aan de beach en het restaurant aan het zwembad thema restaurants hebben we niet gedaan in hoofdresaurant was alle dagen showcooking dus waarom zou je dan naar een ander restaurant gaan als je daar elke dag iets anders kan eten probeer zeker smorgens de omeletten zeer lekker gebakken met de glimlach

• ANN BREWEE, 05-09-2012

Bezoek zeker de markt op zaterdag in Belek. De moeite waard om koopjes te doen.

• Peter Klijnsma, 01-10-2012

Turkse avond met markt op het resort. Zaterdagmarkt in Belek, ca. 20 min. lopen of met de Dolmus uiteraard. Manavgat

• beppie, 13-08-2012

voor entertaiment hoef je het complex niet te verlaten. elke avond geweldige shows, mama mia, circus enz. dus niet heen en weer wippen op een ballon en wie is de mooiste.ook is er een hele grote markt in het centrum, en zijn er leuke modieuze winkels

• L.M. Diependaal - de Gooijer, 08-05-2013

Doe (kleine )kinderen een armbandje om met daarop de naam van het resort en het tel. waarop je ter bereiken bent.

• familie smit, 12-08-2012

parasailing aan het strand was een belevenis voor onze twee oudste dochters en het raften was heel leuk om te doen. winkels zijn er ook onbeperkt in belek. ze willen wel heel erg graag dat je iets bij ze koopt

• Frederique Littooy-Rupert, 27-04-2013

Bezoek de shows op het park, Geweldig!!!

• jarno, 13-04-2013

Bezoek zeker de markt in kadriye ( op dinsdag)

• Ingrid Nijman, 28-03-2013

goed 10 minuten lopen naar het centrum van Belek leuk gezellig stadje

• Sandra, 27-07-2012

Vraag in plaats van een stoel/bedbank een bed, hier ligt de derde persoon stukken beter op.

• Rene Rombaut, 26-07-2012

Code 23138

zeker een aanrader,ook de andere restaurants die je kan boeken zijn de moeite waard,

belek op 10 min wandelafstand,

• Sandra Scheffer, 22-07-2012

Wij prefereren een kamer in het hoofdgebouw, omdat je dan toch overal dichterbij zit. Wanneer je met Nederlandse vliegmaatschappijen vliegt zijn de vluchttijden over het algemeen wat gunstiger.

• Fam van Ham, 26-07-2012

Ga beslist naar Manavgat de Green Canyon. Het is net de Blue Lagoon. Je begeeft je hier in een droomparadijs en een verrukkelijk blauw groen suwmeer. Erg Mooi. Maar Juli is wel erg heet.

• Nicole, 17-07-2012

Huur een strandhutje echt geweldig met heel de dag eten en bediening voor 65 euro met 7 personen per dag

• Leo, 17-07-2012

Kamer 7009 (standaard, in bijgebouw) is dus rustig gelegen, verwijderd van de shows.

• Fam.Meuwissen, 06-05-2012

Op zaterdag is altijd markt in Belek,gezellig om naar toe te gaan.

• R.W.Schoenmaker, 08-07-2012

zou niet weten wat er niet is

• Linda, 20-05-2012

Wij hadden kamer 1316,rustige gerenoveerde kamer,en toch dicht bij alles!

• Ingrid van der Linden, 06-05-2012

De markt in Belek op zaterdag is een absolute aanrader. Niet groot, maar je kan er leuke souvenirs en kleding kopen voor leuke bedragen.

• will, 07-04-2012

Tip: probeer eens Perge, Aspendos of Side te bezoeken(de ruines). Die waren zeker de moeite. Met huurauto bezocht, dan hoef je niet langs de juwelier of de leder winkels

• liesbet bryon, 05-06-2013

Strandhandoeken zijn hier overbodig daar je elke dag verse van het hotel krijgt.

• rob en tineke, 29-10-2011

Ben je het eten in het hotel een beetje zat? Ga eens in Belek een steak eten bij Moods. Super eten en super bediening! Alleen voor de koffie is het al de moeite waard.

• Leo, 13-10-2011

Bezoek zaterdags de markt in Belek.

• fam. Verhoef, 11-10-2011

Voor de mensen die graag winkelen , met 10 minuten lopen zit je in een mooi winkelcentrum.

• Repelsteeltje69, 04-10-2011

Neem eens de "tractor" naar Belek voor 1 euro/p. Rijdt elk half uur.

• ingrid, 22-09-2011

Als je graag een uitstap maakt, doe dit dan best door te boeken in het stadje, en niet via je reisorganisatie!! Het is véél beterkoop, voor dezelfde uitstap. Wij hebben zelf via Neckermann een uitstap naar Antalya gemaakt, die toch wel tegen viel, omdat we verwacht hadden iets van de oude stad te zien, wat zeker niet het geval was. Meer dan een mega-juwelier (waar we een uur zouden blijven) en de haven hebben we niet gezien. Ook gids Ali wist weinig te vertellen.

• verbeek, 15-03-2010

als je last hebt van je rug ect, vraag dan zeker naar het hoofd gebouw! voor je gaat boeken. want bijgebouwen kun je trap op trap af heuvel op echt niet te doen!

tip 2 " heb je het al snel warm snachts, de airo werkt niet in de nacht uitgeschakelt ! centraal geregeld dus kun je niet veranderen , ook niet al vraag je er om! airco werkt alleen in de middag , dus wil je goed slapen , moet je het overdag doen :)

• J van Duin, 29-12-2010

Op zaterdag is er een hele grote markt (toeristisch)in Belek.Je kunt er vanuit Limak Arcadia heel goed te voet naar toe ong. 10minuten lopen, er komt ook een tractor met een treintje erachter en voor 1 euro p.p kan je mee rijden.

• Sandra Groentjes, 30-08-2012

Wij kunnen het Italiaans restaurant aanbevelen. De beef carpaccio is super, spaghetti erg lekker en de tenderloin steak smelt op je tong.

• Ton & Yvon Decades, 04-01-2009

Hebben voor Arcadia Resort(Arke) gekozen omdat de prijs hiervan het beste voor ons was.De andere hotels waren erg tot zeer duur(Lara).

• fam v velzen, 27-07-2014

de markt op zaterdag, een dagtocht met de boot

• Fam van den berge, 22-08-2014

We hebben de excursie " het geheim van ormana " gedaan . Dat is zeker een aanrader , je gaat de bergen in en ziet onderweg bv nomaden families , je komt in dorpjes waar nog nauwelijks toerisme is .

• Dave Kamerbeek, 31-08-2014

Ga op zaterdag naar Belek centrum want dan is er een leuke markt om te shoppen. Ga wel vroeg in verband met de hitte. Belek centrum is op nog tien minuten lopen van het hotel!

• Veerman, 31-08-2014

Kamers in de bijgebouwem liggen rustiger, echter geen lift aanwezig.

• esther, 08-09-2014

Belek is een leuk plaatsje om naar toe te lopen

• Angelo, 05-10-2014

Aan de desk wist men niet dat er voor 7 EURO elke dag om 10:00 een busje voor de deur stopt met als bestemming Side Manavgat of Antalya V.V. Zonde want dat zijn leuke trips en goed te doen. Taxi verlangt 90 euro voor dezelfde trip.

• J.Hakkaart, 19-10-2014

Je bent met 10 minuten lopen in Belek om te shoppen Leuk om daar even naar toe te lopen het is zeker de moeite waard !!!

• Wim Guleij, 25-11-2014

wandeling naar dorp Belek Zaterdag grote markt

• petravankuyck, 10-12-2014

Laat ook weten als je voor de 2e x een limak hotel boekt, krijg je ook nog bepaalde kortingen aangeboden!

• dirkmat, 11-07-2015

Het best neem je een familiekamer als je met 4 pers bent, deze zijn niet gescheiden. Ook kan je best een volwaardig bed aanvragen ipv. een zetelbed

• Johan, 09-08-2015

Belek,ga naar de markt als je iets wilt kopen,bij de winkels zijn ze veel te opdringerig.

• Fam. Van Niekerk, 10-08-2015

Ga lopend naar de leuke winkels in Belek en neem de tractor voor 1 eur terug.

• jacqueline peters, 23-05-2012

wil je een rust vakantie of een doe vakantie,het is er alle bij. en er zijn ook genoeg dingen om te met kleine kinderen en oudere ook. hanam is ook een leuke tip lekker je verwennen. er is ook een pretpark,ben er zelf niet geweest . zou het niet weten of het leuk is maar je kunt altijd en gok wagen.

• caes dirk, 05-08-2014

best kamer in het hoofdgebouw

• Goos, 24-09-2014

Neem een dag Sultan of de Day. Mooi hutje aan het strand waar je de hele dag wordt verzorgt en verwent met ijs pizza champagne.

• van Gennip, 01-06-2015

Ga op zaterdag naar de markt in Belek veel leuker dan de winkels

• Stefan van Burken, 30-05-2018

Vraag een kamer in het hoofdgebouw aan. Eet a la carte bij de italiaan, de chinees vonden wij wat tegenvallen.

• Fam. P. , 02-08-2015

Bespreek ook eens de a la carte italiaan of chinees. Voor 8 euro pp is het prima betaalbaar en een leuke en lekkere onderbreking.

• Jos, 01-09-2014

Centrum van belek is op loop afstand. Taxi is ook een optie, stam plaats van de taxi is naast het hotel en kost maar 3 euro. Huifkar met een tractor ervoor is ook leuk, deze stop op bepaalde tijden voor het hotel.

• Ans Snijders, 23-09-2014

Wij hadden kamer 4213 in het bijgebouw, echt een hele mooi kamer!

• peter boers, 14-11-2014

Het is op loopafstand van het centrum van Belek.

• Familie Bakx, 28-12-2014

De familiekamers kun je bij een volgende keer reserveren door een mail naar het hotel te sturen.

• Sara Meersman, 22-03-2015

neem je sportkledij mee want je kan hier veel doen. Tennis, voetbal, golf, yoga, lopen, aquagym,...

• Corry, 02-05-2015

De markt in Belek is heel gezellig.

• r. Janssen, 19-05-2015

Dagje uit naar Alanya kan gewoon met de bus, die bij het hotel stopt. Kosten heen en terug 7 € per persoon.

• Ad Pequeno, 26-05-2015

Boek ook de restaurants a la carte. De moeite waard.

• bushy, 05-07-2015

Kamer in het hoofdgebouw!

• KimD1981, 12-07-2015

Rosé wijn (Rossato 303) in de a la carte resto's is zeer lekker

• Cleeren-Vanheeswyck, 25-07-2015

Probeer iets aan die krekels te doen. In het hoofdgebouw heb je er weinig last van, maar in het bijgebouw is het erg storend. Kamer 7005 is geen aanrader, 1109 wel!

• Fam van Halteren, 03-09-2014

Je kan lekker naar het centrum gaan met de taxi 4 euro per rit of met het treintje 1 euro pp.Op zaterdag is er een markt in belek,ook erg leuk en goedkoop als ja afbied.

• KimD1981, 12-07-2015

Rossato wijn (rosé), nummer 303 bij à la carte is een aanrader!

• Johnson, 17-07-2015

Vraag een kamer in het "4-blok". Dit zijn nieuwe kamers.

• johan de geyter, 19-07-2015

het is een aanrader voor iedereen en zeker voor gezinnen met kinderen zowel . Heel behulpzaam en vriendelijk aan de receptie ook 2 NL'se medewerkers: Trudy Boukari en Dilek Kör zijn zeer behulpzaam en super vriendelijk!

• Suzy, 20-07-2015

voor slechtziende personen lijken me kamers op het gelijkvloers aan te raden daar de liften en verlichting niet echt aangepast is aan zeer slechtziende personen. Voor de rest alles prima !!!!

• nicole1, 06-06-2015

bevalt je kamer niet, om welke reden ook, dan zoeken ze voor jou bij de receptie graag naar een oplossing

• Fam. Koppes, 12-05-2015

Als je echt voor je rust komt, regel dan een kamer aan de zij- of achterkant van het hotel. Dan heb je minder last van de avondactiviteiten en discotheek.

• Koijen, 01-07-2014

Markt op zaterdagochtend in Belek is leuk om heen te wandelen. Italiaans restaurant is ook zeker een aanrader.

• Jeroen Schijvens, 29-07-2014

Bezoek op zaterdag de markt in Belek. Parasailing is ook super om te doen.

• Leen Arkenbout, 29-09-2014

Niet verder vertellen, maar het is hier fantastisch

• leo betty din en valere, 10-10-2014

reeds voor de 6e maal geweest en word nog beter en beter.Serap van guest relations is zeer vriendelijk alsook haar medewerkers.de barmannen en obers aan de lykiabar zijn zeer ok alsook fatih .het animatieteam is ongelooflijk met Mehmet en totto.kamers steeds verzorgd en goed onderhouden .bufetten zijn grandioos en keuze ......dus in 1 woord gaan niet twijfelen.

• johan de jong, 17-10-2014

gewoon prima prachtig strand fijn zwembad

• Janny Nijhuis, 21-10-2014

Wij waren met 10 personen, het was soms moeilijk een tafel voor ons te vinden, omdat er 2 of 4 personen aan grote tafels zitten. Tip voor leiding daar om daar op toe te zien. Jeep safari is ook erg leuk.

• Henk de Wit, 12-02-2015

Ik zou zeker aanraden om de bazaar in Belek te bezoeken

• Familie Steinmeijer, 11-05-2015

Boek geen georganiseerde reis naar Antalya via de hostess. is een soort georganiseerde verkoopreis waarin je letterlijk een hal met leren jassen ( 1 uur ) en een hal met allerlei juwelen/horloges wordt ingeduwd ( ook 1 uur ), waardoor er uitendelijk maar 2 uur bezichtiging Antalya overblijft. Als je Antalya wilt bezoeken dan op eigen gelegenheid taxi regelen, is goedkoper en je bent flexibeler.

• Betty, 16-05-2015

kamers in het hoofdgebouw zijn mooi gerenoveerd

• Simon en Anna Dusseljee, 28-05-2015

Animatie team was wederom top. Met name door Mehmet En Toto. Er werd veel werk van de shows gemaakt Top dus.

• nicole1, 02-06-2015

Je kan ook een dagje naar een ander Limak-hotel op verkenning gaan (bv. Atlantis, ook in Belek). Gewoon melden bij guest relations die dan een mailtje sturen dat je eraan komt. Je kan er van alle faciliteiten gebruik maken en je krijgt ook handdoeken om aan het zwembad te liggen.

• Monique, 12-08-2015

Zeker in het a-la carte restaurant gaan eten. Zowel het Chinese als Italiaanse restaurant zijn aanraders. Sushi is helaas al een jaar gesloten. Wil je jezelf echt eens verwennen huur dan een Cabana op het strand, inclusief bediening. Je voelt je dan echt een Sultan voor 1 dag.

• selmatamara, 30-03-2016

Met tractor naar Belek. Stopt voor het Hotel.