419 vragen over Hotel Limak Arcadia Sport Resort

• Anita, 14-10-2019

Herfstvakante

Gaan er nog meer mensen met zoon of dochter van 16 jaar in herfstvakantie?

• Mari, 04-08-2019

dresscode avondeten.

Zijn de heren verplicht 's avonds bij het avondeten een lange broek aan te doen ?

• Mari, 04-08-2019

Balkon

Hebben alle hotelkamers een balkon ? kon dat op de foto's niet zo goed zien. En kan je daar dan een beetje ruim op zitten ?

• Masja De lorm, 13-07-2019

Handdoeken service strand

Weet iemand of er handdoeken service bij het strand is?... Dan hoef ik deze niet mee te nemen 😉

Mona, 15-07-2019

Ja er is een handdoekenservice. Scheelt weer in de koffer 😀

We hebben een aantal aanbieders voor Limak Arcadia Sport Resort voor je op een rij gezet:

Corendon
    FTI Reizen
    Freesun.nl
    Freesun.nl

• Timo, 05-07-2019

Wij zijn met 4 kinderen (13 tot 16 jaar)

Zijn er meer kinderen in de periode van 24 juli tot 3 augustus daar

Joyse Polet, 12-07-2019

Jazeker, wij zijn er van 24 juli t/m 2 aug met een dochter van 15 en zoon van 12 Groetjes Joyse

Esther, 22-07-2019

Wij zijn er van 26 juli tm 4 augustus met drie jongens van 12,14 en 16 jaar

• Mirella, 04-07-2019

Is het sushi restaurant open

Wij gaan 12 Juli heen

Johan Jager, 11-07-2019

sushallang niet meer helaasi restaurant is er

• Monique, 02-07-2019

Tieners

Wij gaan 10 juli as met 2 meiden van 12 en 16 jaar, gaan er nog meer gezinnen met tieners rond deze datum?

Stephanie, 09-07-2019

Jazeker, wij komen a.s. vrijdag met onze dochter van 14 jaar. Wie weten komen we elkaar tegen;-)

• AJM Nijholt, 01-05-2019

Portemonnee gevonden?

Bij thuiskomst dezelfde dag via mail contact opgenomen met hotel ivm laten liggen van portemonnee en ook reisorganisatie heeft dit gedaan, geen enkele reactie meer ontvangen. Het management reageert wel op mijn positieve beoordeling op zoover en adviseert contact op te nemen. Dus wat nu en vandaar ook deze vraag op zoover. Ik hoop dat ze dit lezen en als nog reageren. Onze vakantie was heerlijk en het hotel is fijn, dus ook fijn als wij reactie ontvangen en dit goed kunnen afronden.

• Jasmijn, 27-04-2019

Vraag

Is Nina een Nederlands sprekend hotel medewerker? Ik heb een paar vragen.

• Mar, 18-04-2019

Cabana

Is er iemand die kan vertellen hoeveel het kost om een Cabana te huren op het strand? Alvast bedankt;-)