Hotel Limak Arcadia Golf & Sport Resort

Hotel aan zee, KinderhotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag20°11°
Hotel Limak Arcadia Golf & Sport Resort
9,3

Limak Arcadia Golf & Sport Resort is een hotel met charme. Netjes maar een keer niet zo ultra modern. Dat heel veel reviewers terugkeren naar dit hotel schept hoge verwachtingen. Naast de ‘standaard’ faciliteiten vind je in dit resort een watersportcentrum. Met de kust om de hoek spring je zo op een jetski of ga waterskiën.

We hebben een aantal aanbieders voor Limak Arcadia Golf & Sport Resort voor je op een rij gezet:

2365 reviews over Hotel Limak Arcadia Golf & Sport Resort in het Nederlands

warn gastvrij onthaal.

corry smit
10-11-2018

we komen hier 2 x per jaar, het voelt als een tweede huis.

volgend jaar weer!

Nancy
10-11-2018

Het verblijf is zoals elke keer weer fantastisch. we worden altijd erg vriendelijk ontvangen door Coskan en zijn collegas (bellboys)! Verder een vriendelijk ontvangst van de receptie. Guest Relations staan altijd voor je klaar, wij hebben leuke gesprekken gehad met Mesut en Nina, zeer vriendelijk. kamers zijn prima, eten is voor ieder wat wils, en erg lekker, personeel is super vriendelijk en enthousiast! Echt een aanrader om naar toe te gaan!

Een teleurstellende vakantie.

Mirte
5-11-2018

Het was een mooie omgeving en op wandel afstand van het centrum. De entertainment was ook goed. Het eten in de eetzaal viel alleen erg tegen en er was weinig variatie. Het was onmogelijk om te reserveren bij de a la carte restaurants omdat dit steeds vol zat. Ook was het hotel niet voorbereid op de hoeveelheid gasten als het regende, dit was dan vechten om een tafeltje als er eindelijk een vrij kwam. Late night snack was ook echt niet wat je van een late night snack verwacht.. kale spaghetti, soep en brood. Niet bepaald waar je zin in hebt na een paar drankjes. De kamers waren meer kleine appartementen complexen rondom het hotel. Voor je in het hotel was moesten we dus door de regen lopen. Ik vond dus de prijs heel hoog in vergelijking wat we ervoor kregen. Een keer nooit weer dus ;)

Limak Arcadia Guest Relations, Guest Relations Manager, 8-11-2018

Beste Mirte,

Wij bedanken u voor uw beoordeling op Zoover.

Wij vinden het zeer spijtig dat u niet volledig heeft genoten van uw vakantie in ons resort.

Uw mening is zeer van belang voor ons!

Dankzij betrokken gasten zoals u, die de tijd nemen om hun feedback te geven, kunnen we onze service verbeteren.

Wij zullen uw feedback met onze verschillende afdelingen intern bespreken.

Wij hopen uw vertrouwen terug te winnen en zien u graag weer terug in Limak Arcadia.

Met zonnige groten,

Traveltroef

Een meer dan prima hotel. Uitgebreide buffetten voor ontbijt, lunch en diner van goede kwaliteit. Echter, geen variatie. Ultra (?) All-inclusive is betrekkelijk. Snacks en ijs slechts op bepaalde uren en locale kwaliteit alcoholische dranken niet echt smakelijk. Wijnen overigens best redelijk.

Een super leuk animatieteam dat fantastische, professionele shows heeft gegeven!!! Kortom en prima hotel, maar geen 5*.

Voor herhaling vatbaar.

THOMAS De Bruin
1-11-2018

Het is een wat ouder complex maar heel mooi en netjes onderhouden.

De gym is echt heel fijn!!! Wij trainen iedere dag vrij zwaar (krachttraining) en hier goed kunnen sporten.

De winkels in het hotel zijn erg duur sigaretten 6 euro en een blikje redbull was 4 euro, tip: Migros Jet! Zit op 10 minuten lopen en scheelt je echt een hoop geld.

Verder alles goed, het personeel is erg vriendelijk en de kamers zijn schoon.

Wij zouden zo weer boeken, voor ons was de gym top en voor de kids het zwembad..

Limak Arcadia Guest Relations, Guest Relations Manager, 6-11-2018

Beste Thomas,

Wij danken u hartelijk voor uw positieve reactie en natuurlijk voor uw tijd!

Uw reactie is zeer van belang voor ons! We zijn erg blij dat uw vakantie in ons hotel goed is verlopen en zien u heel graag terug in Limak Arcadia Golf & Sport Resort.

Tot ziens bij de volgende vakantie!

geweldig

jeannette blokker
30-10-2018

Mooie zwembaden , mooie accommodatie zeker met kinderen

Geweldig hotel

Johan Jager
30-10-2018

Voor de 21e keer in Arcadia. De sfeer die dit hotel uitstraalt in geweldig. Al het personeel van hoog tot laag doen hun uiterste best om het hun gasten naar de zin te maken. Het is gewoon een "thuiskomen"! Verwacht geen heel grootst wit marmeren hotel met veel glas enz. Het is de unieke architectuur die dit Hotel bijzonder maakt. Wellicht vindt men de kamers gedateerd, maar wat ben je op je kamer. Alles werkt en is brand schoon! Eten voor elk wat wils. Zeer veel mogelijkheden om de zitten. Zwembaden, tuinen, strand binnenzwembad en sauna alles wordt perfect onderhouden. Een super animatieteam die je, als je wilt, de hele dag bezig houdt. Een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Tot mei 2019!!!

Limak Arcadia Guest Relations, Guest Relations Manager, 6-11-2018

Beste Johan J,

Wij bedanken u voor uw mooie beoordeling op Zoover.

Wij vinden het zeer fijn dat u, als stamgast, een geslaagde vakantie heeft gehad.

Tot Mei 2019!

Met zonnige groet,

Limak Arcadia Team

mooie vakantie in een leuk hotel

Rene
30-10-2018

gezellig hotel, mooie locatie op loopafstand van Belek. De kamer was iets gedateerd

maar wel schoon.

Zeer vriendelijk personeel.

Limak Arcadia Guest Relations, Guest Relations Manager, 31-10-2018

Beste Rene,

Hartelijk dank voor uw beoordeling en natuurlijk voor uw tijd.

Wij hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met zonnige groeten,

Limak Arcadia Team

Onze heerlijke vakantie !

Peeters Marleen
29-10-2018

Weeral in het Super hotel Limak Arcadia in Belek geweest !! Alles was perfect !! Guest realation zorgden voor alles !! Zinaida ,

Mesut en Serap zorgden weer voor alles !!Top !! Gaan gelukkig terug naar huis !!! Aan iedereen Dank u wel !!!

Limak Arcadia Guest Relations, Guest Relations Manager, 30-10-2018

Beste Peeters Marleen,

Hartstikke bedankt voor uw complimenten over Limak Arcadia!

Tot ziens bij de volgende vakantie!

perfect

ronny
26-10-2018

het is een mooi hotel met vriendelijk personeel en lekkere keuken en erg verzorgd en netjes

Limak Arcadia Guest Relations, Guest Relations Manager, 26-10-2018

Beste Ronny,

Dank je wel vor beoordeling en hopelijk tot gauw.

Traveltroef

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Limak Arcadia Golf & Sport Resort in Belek / Aksu / Kadriye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Limak Arcadia Golf & Sport Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.