Hotel Limak Arcadia Golf & Sport Resort *****

Hotel Limak Arcadia Golf & Sport Resort
Hotel Limak Arcadia Golf & Sport Resort
9,3

WebsiteLink naar website

We hebben een aantal aanbieders voor Limak Arcadia Golf & Sport Resort voor je op een rij gezet:

2143 reviews over Hotel Limak Arcadia Golf & Sport Resort in het Nederlands

Prima hotel!

Anneke en Wim, 3-2-2018

Voor de 5e keer geweest en het is een prima hotel. Stond altijd boven aan mijn lijstje. Goede (redelijk nieuwe) bedden, heerlijke douche, goede schoonmaak, vriendelijk personeel, prima eten. Je kan in Belek heerlijk golfen op 1 van de ongeveer 18 banen. Reis met hotel geboekt via touroperator en golfen via het lokale bedrijfje SpyGolf. Beide prima geregeld. Gezien de periode geen gebruik gemaakt van zwembad en/of zee. 10-15 minuten naar dorp en dolmus lopen.

Wat ons dit jaar erg tegen viel was de aanwezigheid van een paar honderd voetballertjes in de leeftijd van 6 tot ongeveer 13 jaar voor een toernooi. Deze maakten het verblijf een stuk onaangenamer. Nadat zij waren vertrokken kwam er een grote groep middelbare scholieren die voor een deel ook op onze gang hun kamers hadden. Tja, dat was vaak veel overlast tot diep in de nacht. Daar kon zelfs de altijd vriendelijke Dilek niets aan veranderen. Twijfel erg of we hier weer naartoe gaan volgende vakantie.

Limak Arcadia Guest Relations, Guest Relations Manager, 5-2-2018

Beste Anneke en Wim,

Allereerst willen we u bedanken voor uw beoordeling en natuurlijk voor uw tijd!

Uw mening is zeer van belang voor ons! Dankzij betrokken gasten zoals u, die de tijd nemen om hun feedback te geven, kunnen we onze service verbeteren. Wij zullen uw feedback met onze verschillende afdelingen intern bespreken.

Wij hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met zonnige groeten,

Limak Arcadia Team

Geweldig hotel, ook voor tieners

elpanzer, 30-1-2018

We gaan nooit twee keer naar hetzelfde hotel,maar nu hebben we weer geboekt voor juli, zo goed is het bevallen. Super mooie shows en voor tieners ook van alles te doen oa een voetbalveld.
Limak Arcadia Guest Relations, Guest Relations Manager, 31-1-2018

Beste elpanzer,

Wij danken u hartelijk voor uw positieve reactie en natuurlijk voor uw tijd!

Uw reactie is zeer van belang voor ons! We zijn erg blij dat uw vakantie in ons hotel goed is verlopen en zien u heel graag terug in Limak Arcadia Golf & Sport Resort.

Tot juli.

Met zonnige groeten,

Geweldig

Thijs, 22-1-2018

Het hotel was super! Maar huur geen auto bij het hotel! Wij zijn opgelicht voor 1800€ aan Apple producten, onder tussen al opgelost met de bank. Dus huur geen auto!!!

Fantisch

patrick, 15-1-2018

Het personeel was netjes en beleefd. Kamer zag er goed uit. Terrein was super nice. ligging was ook prima.

Dilek, krijgt van mij het hoogste cijfer zij is vriendelijk,behulpzaam en oprecht! Voor de nederlanders zeker een aanrader als je in contact met haar kan komen.

Limak Arcadia, Guest Relations Manager, 19-1-2018

Beste Patrick,

Hartstikke bedankt voor uw complimenten over Limak Arcadia!

Wij vinden het zeer fijn om te horen dat u een geslaagde vakantie heeft gehad, en tevreden bent over ons personeel.

Wij zien u snel terug.

voetbal

Aatıf el bouny, 14-1-2018

servıce ıs goed. je word snel en goed geholpen. kamers worden elkedag super opgeruımd koelkast worden drankjes ın gedaan. super servıce. alleen wat ıets beter mag ıs de vrolıjkheıd van bepaalde personeel mag wat leuker met een lach.
Limak Arcadia, Guest Relations Manager, 16-1-2018

Beste Aatif,

Bedankt voor uw beoordeling op Zoover, wij hopen u snel te verwelkomen in ons resort :)

Geweldig resort

Bjorn, 13-1-2018

Heel goede accommodatie heel erg leuk en vriendelijk personeel
Limak Arcadia, Guest Relations Manager, 16-1-2018

Beste Bjorn,

Allereerst willen wij u bedanken voor uw mooie beoordeling over Limak Arcadia.

Wij vinden het zeer fijn om te horen dat u een geslaagde vakantie heeft gehad in ons hotel en wij hopen u nogmaals te zien in ons hotel.

Fantastische

Merve, 31-12-2017

Hotel is prachtig aangename werkers en animators, er is veel te doen met de animators! veel spelletjes en wedstrijden wordt georganiseerd... top animator team ozzy elke dag en avond iets drinken en babbelen en helpt natuurlijk met problemen als er iets is en goeie mensen in de omgeving

Beste Merve,

Allereerst willen wij u bedanken voor uw mooie beoordeling over Limak Arcadia.

Super mooie kerstvakantie gehad

Fam. Reimink, 31-12-2017

Mooi hotel met vriendelijk personeel. We zijn net terug en hebben de kerstvakantie daar doorgebracht. Ze hebben er alles aan gedaan om er een mooi kerst van te maken voor iedereen. Mooie kerstsfeer en een super lekker kerstdiner op kerstavond !! Accomodaties schoon en het eten was goed ! Wij waren met 4 kinderen ( 14 tm 18 jaar) en die hebben zich prima vermaakt !! Entertainment was goed en er was (op sportgebied van alles te doen !! ( Alleen jammer dat het voetbalveld niet beschikbaar was ivm trainingskampen van div voetbalclubs in de winter. Stond niet op de site!) Maar is prima opgelost en hebben toch nog kunnen voetballen !! Al met al een mooie vakantie gehad !!

Beste Familie Reimink,

Uw mening is zeer van belang voor ons! We zijn erg blij dat uw verblijf in ons hotel goed is verlopen en zien u heel graag terug in Limak Arcadia Golf & Sport Resort.

Met zonnige groet,

28ste keer in dit hotel alweer

Wobkje, 30-12-2017

We zijn al 28 maal in dit hotel geweest en elke keer genieten wij er van. De kerstavond wat georganiseerd is, was geweldig. Heerlijk gegeten en mooi gedecoreerd. Het personeel is zoals altijd erg vriendelijk en behulpzaam. Speciaal dank aan Ugur van de bediening (restaurant), Yigit Olcas, Dilek en Serap van de guest relations, en natuurlijk de general manager Hasan bey. Wij hebben alweer geboekt voor de meivakantie. Bedankt en tot dan!

Beste Wobkje,

Wij bedanken u voor uw mooie beoordeling op Zoover.

Tot ziens bij de volgende vakantie!

Met zonnige groet,

Limak Arcadia Team

Voor volgend jaar alweer geboekt

Henri Hoenderboom, 28-12-2017

Dit jaar voor de 9e keer geweest. Verschillende all-inclusive resorts in Turkije bezocht en op alle is wel wat aan te merken. Zo ook deze, maar de overall ervaring is hier gewoon goed. Dus voor volgend jaar oktober alweer geboekt.
Limak Arcadia, Guest Relations Manager, 1-1-2018

Beste Henri,

Wij bedanken u voor uw mooie beoordeling op Zoover. Wij vinden het zeer fijn dat u, als stamgast, een geslaagde vakantie heeft gehad.

Tot in oktober!

Guest Relations Team

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Limak Arcadia Golf & Sport Resort in Belek / Aksu / Kadriye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Limak Arcadia Golf & Sport Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Limak Arcadia Golf & Sport Resort scoort een 9.27 uit 10 op basis van 2676 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: