Hotel Limak Arcadia Golf & Sport Resort

Hotel aan zee, KinderhotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag34°24°
Hotel Limak Arcadia Golf & Sport Resort
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Limak Arcadia Golf & Sport Resort voor je op een rij gezet:

2319 reviews over Hotel Limak Arcadia Golf & Sport Resort in het Nederlands

2058

super leuk

pim
16-9-2018

zonnebaden op de steiger en het bbq restaurant zijn top. wifi valt tegen.

tot volgend jaar!

mark en suzanne
15-9-2018

een goed resort met mooie accomodaties, gezellige terrassen en leuke restaurants. Limak Arcadia onderscheidt zich door de gezellige sfeer die op het park hangt.

een jaar ergens anders geweest en daar op vakantie de sfeer van Arcadia gemist.

Wij komen zeker terug!

Jolien koomen
15-9-2018

Mooi hotel, groot maar toch gemoedelijk. Kamers zijn netjes,alleen meer stopcontacten zou handiger zijn. WiFi is slecht. Hopelijk doen ze daar wat aan. Mede door Dilek van guestrelations hebben wij een fijne vakantie gehad. Ze staat direct voor je klaar als je haar nodig hebt. Wat een topper! En wij hebben een fijne vakantie gehad met de burgemeester Leen, wie kent m niet!

een goed hotel

nico vastenhouw
14-9-2018

goede sfeer. ruim park. personeel erg vriendelijk. leuk animatieteam. goed ontbijt en lunch. alleen eten 's avonds is wat minder dan 2 jaar geleden (lees: 2 jaar geleden hier ook geweest)

Voor herhaling vatbaar! Wij komen terug

karima
13-9-2018

Het eten is uitstekend, er is genoeg te doen voor iedereen op het ressort. Voor personen met kleine kinderen is het wel aan te raden om te vragen naar een kamer in het hoofdgebouw; dit omdat de overige kamers alleen met trap bereikbaar zijn. Vwb wifi signaal; deze is zowel bij het zwembad als op de kamer niet sterk genoeg. Het personeel spreekt wel onvoldoende engels. Bij onduidelijkheden en tips, vraag naar Dilek.

voor herhalingvatbaar!!

faiza babaj
13-9-2018

eten was heerlijk kamers goed en personeel super vriendelijk! verassing voor onze vrienden kunnen regelen dankzij Dilek! dank je wel voor je hulp Dilek Super!!

familie hotel wat heel gemoedelijk is

fam. maas
12-9-2018

hotel is prima, alle medewerkers werken ontzettend hard.

niks is te veel als je iets vraagt.

mooi strand, eten is heerlijk, gewoon een goed hotel.

dilek van guest relations is voor de nederlandse gasten, niets is te veel voor, is er iets dan kun je bij haar terecht.

Limak Arcadia Guest Relations, Guest Relations Manager, 13-9-2018

Beste Familie Maas,

Hartstikke bedankt voor uw complimenten over Limak Arcadia!

Wij vinden het zeer fijn om te horen dat u een geslaagde vakantie heeft gehad, en tevreden bent over ons personeel.

Wij hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met zonnige groeten,

fantastisch tot volgend jaar

yvonne
12-9-2018

voor de 6e keer hier. altıjd fantastisch om hier vakantie te mogen vieren. dilek van guest reations topvrouw die onderneemt gelijk actie als er problemen zijn.

voor herhaling zeker weten

Ashley
12-9-2018

top verblıjf alles was weer top hier bediening. En Dilek is een topper onderneemt meteen actie als er wat is.

Limak Arcadia Guest Relations, Guest Relations Manager, 13-9-2018

Beste Ashley,

Wij danken u hartelijk voor uw positieve reactie en natuurlijk voor uw tijd!

Uw reactie is zeer van belang voor ons!

We zijn erg blij dat uw vakantie in ons hotel goed is verlopen en zien u heel graag terug in Limak Arcadia Golf & Sport Resort.

Tot ziens bij de volgende vakantie!

Met zonnige groeten,

super

knippers
11-9-2018

klantvriendelijk,goed eten en drinken ,leuk personeel,Dilek van de gastenrelaties heeft alles top voor ons geregeld ,staat met raad en daad voor ons klaar.

Limak Arcadia Guest Relations, Guest Relations Manager, 12-9-2018

Beste knippers,

Wij willen u bedanken voor uw mooie woorden op Zoover en we zien u graag weer terug in Limak Arcadia.

Tot ziens bij de volgende vakantie!

Veel liefs,

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Limak Arcadia Golf & Sport Resort in Belek / Aksu / Kadriye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Limak Arcadia Golf & Sport Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.