Hotel Limak Arcadia Golf & Sport Resort

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag33°25°
Hotel Limak Arcadia Golf & Sport Resort
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Limak Arcadia Golf & Sport Resort voor je op een rij gezet:

2223 reviews over Hotel Limak Arcadia Golf & Sport Resort in het Nederlands

• Onvoldoende: 1 - 5

om nooıt te vergeten

sferlazza claudıo
20-7-2018

super goed hotel , anımatıe team was top! Heel veel varıatıe ın het eten voor jong en oud . spelletjes aan het zwembad zıjn super leuk . zowel voor kınderen als voor de volwassenen zıjn de spelletjes zeer plezant. we vergeten nooıt de anımators Gurkan dıe nederlands spreekt en er altıjd voor ons ıs geweest . De shows zıjn super mooı zeker een aanrader . Al de anımators waren top . ook nıet te vergeten Dılek de Guest relatıon juffrouw dıe alles ın de gaten hıeld . Fuoad de anımator dıe zumba gaf en heel lıef met de kınderen ıs geven wıj ook een dıkke pluım . Lımak arcadıa ıs zeker voor herhalıng vatbaar .

fantastısch

murru casto
20-7-2018

alles wat je zoekt ın een hotel vınd je bıj lımak arcadıa , fantastısch super formıdabel hotel. lekker eten , alles wat je kunt bedenken over eten en dessert vınd je hıer, voldoende keus , super lekker, heel gevarıeerd !!! kıds zıjn hıer konıng ....hardwerkend personeel telkens met een lach. super anımatıeteam!!!!!

geweldıg

murru adrıano
20-7-2018

gewoon een fantastısch hotel. super vrıendelıjk, zowel garcons als annımatıe team. helemaal nıks om aan te merken.. dılek , berat, ramazan, kıkı maradonna, burat restaurant manager. verder nog het hele annımatıe team ıa gewoon geweldıg.. hoe dıt team met de gasten en de kınderen omgaan ıs geweldıg... serdar chef annımatıe ıs top

een geweldıge vakantıe gehad

dıana claus
19-7-2018

vond alles erg leuk en vooral goed. Dılek heeft ons erg goed gehoipen met alles. Hassan en Memeth vonden we ook erg aardıg en behulpzaam.

Goed hotel!

Maarten levert
19-7-2018

Leuk hotel. Ruim aanbod aan alcohool, grote fitnes ! Zeker de moeite waard !

Limak Arcadia Guest Relations, Guest Relations Manager, 20-7-2018

Beste Maarten,

Dank je wel vor beoordeling.

We zijn erg blij dat uw vakantie in ons hotel goed is verlopen en zien u heel graag terug in Limak Arcadia Golf & Sport Resort.

Geweldig 😘

Yvonne Pijls
18-7-2018

Limak hotels zijn altijd top! Kamers schoon en eten heerlijk. De shows waren in één woord fenomenaal😍zwembaden en glijbanen heerlijk voor de Kids. Alleen de WiFi kan beter. Maar dat mag de pret niet drukken. Voor mij altijd een limak hotel😇😍

Limak Arcadia Guest Relations, Guest Relations Manager, 19-7-2018

Beste Yvonne P,

Wij danken u hartelijk voor uw positieve reactie en natuurlijk voor uw tijd!

Limak Arcadia Team

Zoals we al wisten: ZALIG !!

Luc V.
18-7-2018

Net zoals de vorige keren dat we hier waren weer een fantastische vakantie gehad.

De eerste dagen wifi slecht, maar na het veranderen van provider veel beter.

Prachtige familiekamer (2204).

Zalig vertoeven op de pier met de vriendelijke en behulpzame life guard Mete.

Nog een extra vermelding voor de super bediening in het restaurant van lange Mustafa en de drankjes die ons bezorgd werden door de altijd vriendelijke Yarsinya (Yarsyan). En uiteraard bedanken we ook Dilek van de Geust relations, nederlandstalig en zeer behulpzaam .

Tot volgend jaar !

Limak Arcadia Guest Relations, Guest Relations Manager, 19-7-2018

Beste Luc V,

Wij bedanken u voor uw mooie beoordeling op Zoover.

Wij vinden het zeer fijn dat u, als stamgast, een geslaagde vakantie heeft gehad.

Met zonnige groet,

Limak Arcadia Team

Nog nooit zo veel vriendelijke en hulpzaame personeel gezien. Het restautrant is netjes en wordt continu schoongemaakt. Ook wordt het zwembad elke dag gecontroleerd, kamers zijn netjes schoon en ruim. Leuke alacarte restaurant. Lekker Turkse eten toetjes iets minder de baklavas wel lekker. Met drie kinderen een super vakantie gehad eerste x dat geen van ons ziek is geworden. Verschillende baden en een goeie kinderbad. Er valt veel te doen en ook voor de kinderen. Een perfecte vakantie plek voor een gezin met kinderen om even tussen uit te gaan. Animaties zijn super geen onzin. Elkedag live muziek.

Limak Arcadia Guest Relations, Guest Relations Manager, 18-7-2018

Beste Mine,

Wij danken u hartelijk voor uw positieve reactie en natuurlijk voor uw tijd!

Limak Arcadia Team

Fantastisch met één woord. De hele vakantie zijn we behandeld als een koning. Lekker eten en schone kamers. Het personeel heeft ons heel goed behandeld en was altijd vrolijk. Het hotel is geschikt voor alle doelgroepen, jong of oud. Wij hebben ons bijzonder vermaakt in dit hotel. Zeker een aanrader.

Limak Arcadia Guest Relations, Guest Relations Manager, 18-7-2018

Beste Tes,

Wij willen u bedanken voor uw mooie woorden op Zoover en we zien u graag weer terug in Limak Arcadia.

Limak Arcadia Team

Kom hier zeker nog een keer terug!

Bianca Geurts
16-7-2018

Hotel is heel gezellig,veel groen en genoeg plek om te liggen op een ligbed. Eten is zeer goed,geen rijen en alles is warm. entertaiment is er genoeg en de show's zijn mooi. Genoeg bars om drinken te halen. Disco erg leuk voor de jongeren. schuimparty ook erg leuk.Strand is super dichtbij en een heerlijk strand met een pier waar je kan liggen waar zelfs in juli genoeg plek is. Naar het centrum van Belek is het ongeveer 10 min lopen er zijn genoeg winkels.

Limak Arcadia Guest Relations, Guest Relations Manager, 20-7-2018

Beste Bianca G,

Hartelijk dank voor uw beoordeling en natuurlijk voor uw tijd.

Uw reactie is zeer van belang voor ons!

Wij hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met zonnige groeten,

Limak Arcadia Team

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Limak Arcadia Golf & Sport Resort in Belek / Aksu / Kadriye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Limak Arcadia Golf & Sport Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Limak Arcadia Golf & Sport Resort scoort een 9.31 uit 10 op basis van 2896 reviews.