Hotel aan zee, KinderhotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag16°11°
9,4

Omschrijving
Limak Arcadia Golf & Sport Resort is een hotel met charme. Netjes maar een keer niet zo ultra modern. Dat heel veel reviewers terugkeren naar dit hotel schept hoge verwachtingen. Naast de ‘standaard’ faciliteiten vind je in dit resort een watersportcentrum. Met de kust om de hoek spring je zo op een jetski of ga waterskiën.

We hebben een aantal aanbieders voor Limak Arcadia Golf & Sport Resort voor je op een rij gezet:

2383 reviews over Hotel Limak Arcadia Golf & Sport Resort in het Nederlands

Fijne vakantie gehad

Sjaak van de Ven,
19-1-2019

Het verblijf is oke, echter zijn de kamers zeker geen 5 ster waard, accomodatie en verblijf is zeker goed wat betreft prijs kwaliteit .

Gereisd met partner in januari 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl
Limak Arcadia Guest Relations, Guest Relations Manager, 22-1-2019

Beste Sjaak van de Ven,

Hartelijk dank voor uw beoordeling en natuurlijk voor uw tijd.

Uw reactie is zeer van belang voor ons! We zijn erg blij dat uw vakantie in ons hotel goed is verlopen en zien u heel graag terug in Limak Arcadia Golf & Sport Resort.

Limak Arcadia Team

Wintervakantie in Arcadie (Belek)

Joke,
17-1-2019

Personeel erg behulpzaam en vriendelijk.

Er is een mooie tuin met gezellige zitjes en ligstoelen,welke aan het strand grenst. Op het strand heb je uitzicht op de besneeuwde bergen. Ook. Is er op het strand een bar. Zelfs in dit seizoen staan er ligstoelen!

De buffetten zijn zeer uitgebreid.

De kamers worden goed schoongemaakt en zijn over het algemeen voorzien van een ligbad.

Een groot pluspunt is de aanwezigheid van een sauna,stoomhut,Turks Bad naast het zwembad.

Gaan dus want de prijs is laag in de winter en als je regelmatig komt discount voor verschillende dingen.

Gereisd alleenreizend in januari 2019
Limak Arcadia Guest Relations, Guest Relations Manager, 21-1-2019

Beste Joke,

Wij danken u hartelijk voor uw positieve reactie en natuurlijk voor uw tijd!

Kan beter

Filko,
3-1-2019

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Het enige minpuntje is dat de organisatie beter moet als er grote groepen mensen binnen komen. Vooral bij conferenties. Animatie voor kleine kinderen kan ook beter gezien de medewerker heel de dag op haar telefoon zit ipv met de kinderen bezig te zijn. Het eten was heerlijk genoeg variatie ook was de kamer altijd schoon. Gezien faciliteiten en prijsverhouding is het een prima hotel.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl
Limak Arcadia Guest Relations, Guest Relations Manager, 4-1-2019

Beste Filko,

Hartelijk dank voor uw beoordeling en natuurlijk voor uw tijd.

Wij vinden het zeer spijtig dat u niet volledig heeft genoten van uw vakantie in ons resort.

Uw mening is zeer van belang voor ons! Dankzij betrokken gasten zoals u, die de tijd nemen om hun feedback te geven, kunnen we onze service verbeteren.

Wij zullen uw feedback met onze verschillende afdelingen intern bespreken.

Wij hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met zonnige groten,

Super!

Hayley,
27-12-2018

Bali is (bijna) altijd openHotel is super, altijd mooie gekuist eten heel lekker patate pure nooit veranderen het is super lekker en wat is er super goed... , de

Bali is (bijna) altijd open

We blijven hier altijd komen

We blijven hier altijd komen

Gereisd met vrienden in december 2018
Limak Arcadia Guest Relations, Guest Relations Manager, 29-12-2018

Beste Hayley,

Wij willen u bedanken voor uw mooie woorden op Zoover en we zien u graag weer terug in Limak Arcadia.

Leuke vakantie besteminh

Jesse,
26-12-2018

Het is een erg gezellig hotel. De mensen zijn altijd goed voor je en zorgen goed voor je. Het eten is hier ook prima , ziet er erg schoon uit. Mooie vakantie bestemming!!

Gereisd met vrienden in december 2018
Limak Arcadia Guest Relations, Guest Relations Manager, 27-12-2018

Beste Jesse,

Wij danken u hartelijk voor uw positieve reactie en natuurlijk voor uw tijd!

Limak Arcadia Team

Na 22 dagen in dit 'resort' met vrouw en 2 kids kom ik tot conclusie dat dit hotel geen resort te noemen is in het zgn 'lage' seizoen.

Elke week komt er een grote groep van 300-400 turkse mannen seminarie volgen of voetballen. Ze gaan tegelijk eten, tegelijk roken, nemen alle tafels in, je kunt als jonge ouders niet ontspannen gaan eten of rondlopen door hun asociaal gedrag, gestaar, roken etc.

Eten matig, te vet, teveel zout, of niet gaar. Elke dag bedelende katten in 't restaurant, vogel- en kattenpoep op/rond eettafels. Kan echt niet!

Kinderanimatie slecht georganiseerd, middaguren en 's zondags gesloten, bij slecht weer niks te doen. Fitness prima, welness ook goed, mits geen groepen van 10-15 mannen komen.

Niet te spreken over onbeschofte gedrag van 'chef' van de animatie.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018
Limak Arcadia Guest Relations, Guest Relations Manager, 4-1-2019

Beste Ferdi,

Wij bedanken u voor uw beoordeling op Zoover.

Wij zullen uw feedback met onze verschillende afdelingen intern bespreken.

Wij hopen uw vertrouwen terug te winnen en zien u graag weer terug in Limak Arcadia.

Met zonnige groten,

Limak Arcadia Team

Een hele fijne en ontspannen vakantie.

Froukje,
18-12-2018

Na 36 keer Limak Arcadia gaat het toch nooit vervelen. Je voelt je weer thuis. Warme ontvangst van Zinaida, Yigit, Mesut,Kenan, Rauvsan,Hasan Ali .Prachtige kamer natuurlijk met uitzicht op zee. Het weer mocht wat beter zijn, maar er is genoeg entairtemant, kapper, wellness, lekker eten en drinken. Prachtige versiering voor de kerstmis.AANRADER!

Gereisd alleenreizend in december 2018

Beste Froukje,

Wij bedanken u voor uw mooie beoordeling op Zoover.

Wij vinden het zeer fijn dat u, als stamgast, een geslaagde vakantie heeft gehad.

Met zonnige groet,

Limak Arcadia Team

Geweldig goed en gezellig hotel

Wim van Enkhuijzen,
18-12-2018

Goed hotel, heel prettig personeel, doen alles voor je. Op loopafstand van centrum Belek. Restaurants en bars goede kwaliteit. Te midden van mooie golfbanen. Zeer goede guestrelations. Een probleem kennen ze niet, wordt direct opgelost. Minibar wordt iedere dag bijgevuld en is gratis. Annimatieteam heel goed en iedere avond gezellig programma.

Gereisd met partner in december 2018

Beste Wim,

Fantastisch.

Familie van Petten,
2-12-2018

Dat het een fantastisch hotel is vriendelijke mensen,alle avonden leve muziek

Wij zijn reeds voor de 14 de keer naar Turkije geweest,maar dit resort is wel het aller beste wat wij tot heden hebben ervaren.

Wij kunnen een ieder dit resort aanbevelen.

Het strand is aflopend Zandstrand en geen stenen.

Groeten aan het totale personeel

Fam.van Petten Hoorn

Gereisd met partner in november 2018

Beste Fam.van Petten,

Hartstikke bedankt voor uw complimenten over Limak Arcadia!

Wij vinden het zeer fijn om te horen dat u een geslaagde vakantie heeft gehad, en tevreden bent over ons personeel.

Wij hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

Goed Hotel

Karl,
2-12-2018

Prijs-kwaliteit was top. Goed voor golf, sport en strandvakantie. Minder voor bezienswaardigheden of wandelen. Alhoewel Aspendos wel een mooie culturele site is die niet zover afgelegen is. Belek centrum op wandelafstand is een winkelparadijs met de typisch Turkse Toeristische winkeltjes.

Gereisd met partner in november 2018

Beste Karl,

Wij willen u bedanken voor uw beoordeling op Zoover en we zien u graag weer terug in Limak Arcadia.

BeachCheck

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Limak Arcadia Golf & Sport Resort in Belek / Aksu / Kadriye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Limak Arcadia Golf & Sport Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.