Hotel Limak Arcadia Golf & Sport Resort

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag29°20°
Hotel Limak Arcadia Golf & Sport Resort
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Limak Arcadia Golf & Sport Resort voor je op een rij gezet:

2158 reviews over Hotel Limak Arcadia Golf & Sport Resort in het Nederlands

volgende x weer

patrick luiken, 26-4-2018

fantastisch resort voor gezinnen

de animatie is gewoonweg geweldig ASUR springt er wel zeker uit

hij is heel professioneel en geeft geweldige shows weg hij is ook heel betrokken

verder is het prachtig hier heel goed verzorgt en schoon

een dikke 10+

fenomenaal

Lindsay Luiken, 26-4-2018

Het is hier fantastisch ! Het eten is verukkelijk en zeer gevarieerd ! de animatie is gewoon fenominaal ' overdag volop activiteiten voor zowel ouders als kinderen Het team , en vooral Asur zijn stuk voor stuk getalenteerde dansers en entertainers Iedere avond vielen onze monden open van verbazing en verwondering Wij komen zeker nog terug !!

Gewoon eens een keer gaan en genieten.

Joppie, 26-4-2018

Prima hotel, alles dik in orde.

Goeie prijs kwaliteit verhouding.

Onze kamer in hotel iets wat gedateerd, maar wel schoon.

Mooie grote tuin, vriendelijk personeel.

Goed eten en drinken.

Een van de betere hotels die wij hebben bezocht daar.

Gezellige sfeer.

Genieten in een betaalbaar hotel aan de zee

Corine, 22-4-2018

Mooie kamer, goed eten, fijne sfeer, vriendelijk personeel waarbij we een pluim geven aan Gül in het restaurant. Ze is lief en heel behulpzaam. Ook Dilek van de guest relations mogen we niet vergeten. Heb je vragen dan geeft ze goed advies en lost je problemen op. Dilek spreekt perfect nederlands. Handig toch!

Uitmuntend

Fam. Raar, 22-4-2018

Bijzonder mooi en schoon resort, met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeer geschikt voor zowel (heel) jong als oud. Uitstekend eten en ontspanings mogelijkheden met een leuk animatie team. Aanrader de A la Card restaurants (tegen een zeer kleine vergoeding). Hebben hier een heerlijk verblijf gehad.

Al met al een top resort, een echte aanrader dus.

Limak Arcadia, Guest Relations Manager, 25-4-2018

Beste familie Raar,

Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling.

Wij vinden het fijn om te horen dat alles naar wens was. Wij hopen u nogmaals te verwelkomen.

met vriendelijke groet,

heel gezellig

sylvie, 21-4-2018

Er hangt een leuke sfeer in het resort en we hebben een hele leuke tijd gehad. Met name het animatie team zorgde voor veel plezier en leuk entertainment in de avond. De kamers zijn een beetje gedateerd maar wel goed genoeg en goed schoon gehouden door aardige schoonmakers.
Limak Arcadia, Guest Relations Manager, 25-4-2018

Beste Sylvie,

Wij willen u bedanken voor uw beoordeling op Zoover.

Wij hopen u nogmaals te zien in Limak Arcadia.

Met zonnige groet,

Uitmuntend

Van Meir, 15-4-2018

5de keer in dit hotel. Totaal geen opmerkingen. Personeel is top en heel vriendelijk. Eten is lekker! Kamers gerieflijke en zeer proper.
Limak Arcadia Guest Relations, Guest Relations Manager, 16-4-2018

Beste Gast,

Wij willen u bedanken voor uw mooie woorden op Zoover en we zien u graag weer terug in Limak Arcadia.

Tot ziens bij de volgende vakantie!

Veel liefs,

een aanrader voor iedereen

Koenen, 1-4-2018

Lara Arcadia is een groot hotel dat door zijn zeer bijzondere bouw toch heel gezellig aandoet. Prima kamers en zeer vriendelijk personeel. Ook het eten prima. We werden ontvangen door een accentloos sprekende mevrouw Dilek die ons steeds terwille was bij vragen en ook heeft gezorgd voor een prima kamer met zeezicht
Limak Arcadia Guest Relations, Guest Relations Manager, 2-4-2018

Beste Koenen,

Allereerst willen wij u bedanken voor uw fantastische beoordeling op Zoover.

Wij vinden het zeer fijn om te horen dat u een geslaagde vakantie heeft gehad in ons resort.

Wij hopen u nogmaals te verwelkomen in ons hotel.

Met warme groet,

Prima voor een week!

J Mekenkamp/ Westerveld, 27-3-2018

Groot resort, gezellig opgezet. Beetje gedateerd, maar voorzien van alle gemakken. Vriendelijkheid personeel varieerde per afdeling. Guest relations zeer vriendelijk, maar personeel restaurants en/of bar zeer wisselend. Eten goed en breed assortiment. Veel voetbalteams uit heel Turkije aanwezig, druk maar ons inziens niet heel storend. Poolse gasten daarentegen zeer storend en onbeschoft. Auto gehuurd in hotel voor €40 per dag zonder verrassingen, nieuwe auto.

Dit hotel mede geboekt vanwege alle goede reviews en beoordelingen, maar dat herkenden we toch echt niet terug. Een hele ruime voldoende wat ons betreft.

Limak Arcadia, Guest Relations Manager, 28-3-2018

Beste Jelle,

Wij willen u bedanken voor uw beoordeling op Zoover.

Wij vinden het zeer spijtig dat u niet volledig heeft genoten van uw vakantie in ons resort.

Wij doen zeer ons best om onze gasten de beste service aan te bieden. De beoordelingen op Zoover zijn de ervaringen en meningen van onze gasten.

Wij hopen u nogmaals te verwelkomen in ons hotel, wij zorgen ervoor dat u zich thuis voelt in ons hotel en zult genieten van de gastvrijheid van Limak Hotels.

Met vriendelijke groet,

Guest Relations Team

fantastıch ık kom zeker terug!

youssra, 21-3-2018

ık vond mıjn verblıjf geweldıg en ık zal zeker terug komen, ıdeaal voor gezınnen met kınderen. de servıce en de gastvrıendelıjkheıd ıs super en ıedereen ıs posıtıef
Limak Arcadia, Guest Relations Manager, 22-3-2018

Beste Youssra,

Bedankt voor je mooie beoordeling en complimenten. Wij zien jullie graag terug in ons resort :-)

met vriendelijke groet,

Guest Relations Team

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Limak Arcadia Golf & Sport Resort in Belek / Aksu / Kadriye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Limak Arcadia Golf & Sport Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Limak Arcadia Golf & Sport Resort scoort een 9.29 uit 10 op basis van 2761 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: