Hotel Letoonia Golf Resort

Hotel aan zee, Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag34°25°
Hotel Letoonia Golf Resort
9,8

We hebben een aantal aanbieders voor Letoonia Golf Resort voor je op een rij gezet:

159 reviews over Hotel Letoonia Golf Resort in het Nederlands

wat ons betreft een aanrader

Annelies
29-6-2019

Wij hadden een bungalow op begane grond in de prachtig aangelegde tuin met uitzicht op relaxpool en jacuzzi. Barretje bij de pool dagelijks geopend tot 18.00u. Matras te hard? Melden bij guest relations mgr en je krijgt een topper op de matras. Dagelijkse schoonmaak en schone handdoeken. Douche is claustrofobisch klein. Douchedeur open laten staan scheelt, jammer vd natte vloer daarna. Tja.Minibar wordt dagelijks gratis bijgevuld. Kluisje is gratis. Wifi ook. En die doet het (behalve op de populaire uren dat iedereen op internet zit) prima. Wij hadden geen probleem om twee ligbedden te vinden, er waren er genoeg. Jammer dus dat er toch handdoeken gelegd werden om bedden te reserveren. Er zijn verschillende a la carte restaurants, bijbetalen (€ 15 pp) maar als je tijdens je verblijf nog in een ander a la carte restaurant wil eten kost dat € 7,50 pp. Lunchen aan het water in 1 vd 2 restaurants aan het water.

Letoonia Golf Resort Family, Guest Relations, Tue Jul 02 2019 17:55:07 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Annelies,

Prima hotel

Nel Bosch
16-6-2019

Prima hotel, was een fijne vakantie. Super vriendelijk en lief personeel zeker de altijd behulpzame en lieve ferhan.

Hotel zeker aanrader.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019
Letoonia Golf Resort Family, Guest Relations, 17-6-2019

Beste Nel Bosch,

Superformidafantastisable vakantie gehad.

jan t
2-6-2019

Top hotel-resort. Vriendelijke bediening, lekker eten, prachtige tuin en ligging. Voldoende afwisseling in eten en restaurants mogelijk, zowel ontbijt, middag als avond. Top-animatie team met heel veel aanbiedingen en wervelende avondshows. Wij komen waarschijnlijk terug, en als dat zo is zal dat de eerste maal zijn....

Geboekt bijvakantiediscounter.nl
Letoonia Golf Resort Family, Guest Relations, Tue Jun 04 2019 20:59:39 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste jan t,

Preisdaler

Fantastisch hotel, allen Hoofdgebouw boeken!

Alex
23-5-2019

Bij touroperator onze reis naar dit hotel geboekt. 3PK met minimale bezetting 2 personen. Bij aankomst werden we in een voordeel 2PK kamer Garden View van 17m2 geplaatst. Zulke kleine kamers werden niet eens aangeboden door de betreffende reisbureau. Klagen bij hotel en reisleider heeft tot niets geleid. De kamer is extreem klein, bed 1.60m breed, airco is niet geïntegreerd met bediening aan de muur, zoals bij fatsoenlijke 5 ster hotels, maar een split unit en die precies is gericht om op bed te blazen. Niet te gebruiken dus. We waren in mei en konden hiermee leven, hoewel op sommige dagen zou airco handig zijn geweest. Badkamer extreem klein. Eerste indruk als je arriveert is dat je bij een 3-4 hotel ben. Maar eten + faciliteiten waren wel perfect. Zou nooit Garden House accommodatie boeken.

Geboekt bijvakantiediscounter.nl
Letoonia Golf Resort Family, Guest Relations, Sat May 25 2019 05:53:09 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Alex,

Met vriendelijke groet,

Prima all-in hotel (slechts kleine verbeterpunten)

Peter
5-5-2019

Het is een prima all-in hotel en het verdient daarom ook een goed cijfer en de aanbeveling om er je vakantie te boeken. Een cijfer van richting de 10 is echter wel wat overdreven, er zijn namelijk wel wat (kleinere) verbeterpunten te noemen zoals: - Het niveau van de animatieshows 's-avonds viel wat tegen; - De sfeer in de lobby bar 's-avonds was matig (bijv. geen achtergrondmuziek); - Geen centrale ruimte met een groot scherm; - We hadden 5 dagen problemen met de toegang tot een kamer (konden regelmatig niet binnen); - Glijbanen simpel (dus niet voor oudere kinderen); - Binnenzwembad was niet echt uitnodigend (hoorde meer bij de wellness); - Er werden erg strakke openingstijden gehanteerd voor de diverse bars/snacks (ze gingen 5 minuten voor einde al opruimen); - Elke dag werd gevraagd om een enquete in te vullen (beetje overdreven); Houdt er verder rekening mee dat het heel afgelegen ligt en op loopafstand niets te zien/doen is.

Gereisd Met vrienden in mei 2019
Letoonia Golf Resort Family, Guest Relations, 6-5-2019

Beste P.J.Bevers,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden.

Geweldig

Tessa
4-5-2019

Het was geweldig hier. Qua excursies niet heel veel, maar wij zijn twee weken geweest en geen moment verveeld. Geweldige animatie en leuke shows. Gino was heel leuk met zijn dart games! Heel goed en lekker eten, veel variatie. A la carte lunch was heel goed en lekker. Kortom geweldige vakantie gehad, tijd te kort

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019
Letoonia Golf Resort Family, Guest Relations, 5-5-2019

Beste Tessa,

Met vriendelijke groet,

Een goed verzorgde vakantie!

Tom Van laar
20-10-2018

Mooie cultuur, vakantie met leuke activiteiten voor kinderen en ouderen

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2018
Letoonia Golf Resort Family, Guest Relations, 25-10-2018

Beste Tom van laar,

Jeroen
19-10-2018

Fantastisch resort! We hebben al verschillende resorts bezocht in Lara. Deze keer voor het eerst in Belek. Echt een aanrader. Het is hotel is zeker niet nieuw, maar keurig onderhouden. Eten en drinken is zeer uitgebreid en erg lekker. Personeel vriendelijk en voldoende faciliteiten all inclusieve.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Letoonia Golf Resort Family, Guest Relations, Mon Oct 22 2018 05:52:43 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Jeroen,

Tussen de Palm bomen heerlijke

Duran soylu
16-10-2018

Alles was Goed en prachtige hotel Goede service. Ik wil zomer 2019 al vast reserveren.

Gereisd Met vrienden in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Letoonia Golf Resort Family, Guest Relations, Thu Oct 18 2018 06:17:20 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Duran Soylu,

First of all many many greetings from Antalya. Your reviews are very important for us. Thank you so much for taking the time. For changes we are always open. Which is important for our guests is also very important for us. Thank you, for your friendly understanding and we hope to see you again.

Kindly Regards,

Fantastich!

Pierre
16-10-2018

restaurant, zee kosten, service, keuken

Gereisd Met vrienden in september 2018

• KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan4, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieGras, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Letoonia Golf Resort in Belek / Aksu / Kadriye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Letoonia Golf Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.