Hotel Letoonia Golf Resort

9.6Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Belek / Aksu / Kadriye

9.6Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Letoonia Golf Resort voor je op een rij gezet:

• Aan zee

273 reviews over Hotel Letoonia Golf Resort

• 2019
    9Anna16-11-2019

Super hotel!

Hele goede animatie s avonds! Echt leuke shows. En 4 x live music in de week. Een aantal hele luxe , dubbele strandbedden. Heerlijk. Daar ben ik wel een paar keer om 8 uur s ochtends voor naar het strand gegaan. Voor de rest meer dan genoeg strandbedden en plekken waar je kan liggen. Zelfs toen het hotel helemaal vol was. Met een beetje praten goede prijsafspraken met Olga van de watersporten op het strand. Leuk! Chef Serkan van het restaurant zorgde ervoor dat je je welkom voelde in het restaurant, wat een prachtig groot terras buiten heeft met genoeg schaduw! Ik vond de massages bij de Spa veel te duur en was bijna niet te onderhandelen. Wel heel goed en mooi. Maar ik vind 45 euro voor een massage erg duur voor Turkije. En we wilden er wel 10 nemen ofzo met zijn allen.Ik betaalde ergens anders in Turkije nooit meer dan 25 of 30 euro per uur. Voor 7 euro met taxi naar Belek. Ik vond Belek ook duur. ( ivm Kemer bv)

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 9Annelies29-06-2019

wat ons betreft een aanrader

Wij hadden een bungalow op begane grond in de prachtig aangelegde tuin met uitzicht op relaxpool en jacuzzi. Barretje bij de pool dagelijks geopend tot 18.00u. Matras te hard? Melden bij guest relations mgr en je krijgt een topper op de matras. Dagelijkse schoonmaak en schone handdoeken. Douche is claustrofobisch klein. Douchedeur open laten staan scheelt, jammer vd natte vloer daarna. Tja.Minibar wordt dagelijks gratis bijgevuld. Kluisje is gratis. Wifi ook. En die doet het (behalve op de populaire uren dat iedereen op internet zit) prima. Wij hadden geen probleem om twee ligbedden te vinden, er waren er genoeg. Jammer dus dat er toch handdoeken gelegd werden om bedden te reserveren. Er zijn verschillende a la carte restaurants, bijbetalen (€ 15 pp) maar als je tijdens je verblijf nog in een ander a la carte restaurant wil eten kost dat € 7,50 pp. Lunchen aan het water in 1 vd 2 restaurants aan het water.

Letoonia Golf Resort Family, Guest Relations, 02-07-2019

Beste Annelies,

Gereisd met partner in juni 2019

• 7Nel Bosch16-06-2019

Prima hotel

Prima hotel, was een fijne vakantie. Super vriendelijk en lief personeel zeker de altijd behulpzame en lieve ferhan.

Hotel zeker aanrader.

Letoonia Golf Resort Family, Guest Relations, 17-06-2019

Beste Nel Bosch,

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 9jan t02-06-2019

Superformidafantastisable vakantie gehad.

Top hotel-resort. Vriendelijke bediening, lekker eten, prachtige tuin en ligging. Voldoende afwisseling in eten en restaurants mogelijk, zowel ontbijt, middag als avond. Top-animatie team met heel veel aanbiedingen en wervelende avondshows. Wij komen waarschijnlijk terug, en als dat zo is zal dat de eerste maal zijn....

Letoonia Golf Resort Family, Guest Relations, 04-06-2019

Beste jan t,

Gereisd met partner in mei 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Alex23-05-2019

Fantastisch hotel, allen Hoofdgebouw boeken!

Bij touroperator onze reis naar dit hotel geboekt. 3PK met minimale bezetting 2 personen. Bij aankomst werden we in een voordeel 2PK kamer Garden View van 17m2 geplaatst. Zulke kleine kamers werden niet eens aangeboden door de betreffende reisbureau. Klagen bij hotel en reisleider heeft tot niets geleid. De kamer is extreem klein, bed 1.60m breed, airco is niet geïntegreerd met bediening aan de muur, zoals bij fatsoenlijke 5 ster hotels, maar een split unit en die precies is gericht om op bed te blazen. Niet te gebruiken dus. We waren in mei en konden hiermee leven, hoewel op sommige dagen zou airco handig zijn geweest. Badkamer extreem klein. Eerste indruk als je arriveert is dat je bij een 3-4 hotel ben. Maar eten + faciliteiten waren wel perfect. Zou nooit Garden House accommodatie boeken.

Letoonia Golf Resort Family, Guest Relations, 25-05-2019

Beste Alex,

Gereisd met partner in mei 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Peter05-05-2019

Prima all-in hotel (slechts kleine verbeterpunten)

Het is een prima all-in hotel en het verdient daarom ook een goed cijfer en de aanbeveling om er je vakantie te boeken. Een cijfer van richting de 10 is echter wel wat overdreven, er zijn namelijk wel wat (kleinere) verbeterpunten te noemen zoals: - Het niveau van de animatieshows 's-avonds viel wat tegen; - De sfeer in de lobby bar 's-avonds was matig (bijv. geen achtergrondmuziek); - Geen centrale ruimte met een groot scherm; - We hadden 5 dagen problemen met de toegang tot een kamer (konden regelmatig niet binnen); - Glijbanen simpel (dus niet voor oudere kinderen); - Binnenzwembad was niet echt uitnodigend (hoorde meer bij de wellness); - Er werden erg strakke openingstijden gehanteerd voor de diverse bars/snacks (ze gingen 5 minuten voor einde al opruimen); - Elke dag werd gevraagd om een enquete in te vullen (beetje overdreven); Houdt er verder rekening mee dat het heel afgelegen ligt en op loopafstand niets te zien/doen is.

Letoonia Golf Resort Family, Guest Relations, 06-05-2019

Beste P.J.Bevers,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 10Tessa04-05-2019

Geweldig

Het was geweldig hier. Qua excursies niet heel veel, maar wij zijn twee weken geweest en geen moment verveeld. Geweldige animatie en leuke shows. Gino was heel leuk met zijn dart games! Heel goed en lekker eten, veel variatie. A la carte lunch was heel goed en lekker. Kortom geweldige vakantie gehad, tijd te kort

Letoonia Golf Resort Family, Guest Relations, 05-05-2019

Beste Tessa,

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 2018
    10Tom Van laar20-10-2018

Een goed verzorgde vakantie!

Mooie cultuur, vakantie met leuke activiteiten voor kinderen en ouderen

Letoonia Golf Resort Family, Guest Relations, 25-10-2018

Beste Tom van laar,

Gereisd met oudere kinderen in januari 2018

• 9Jeroen19-10-2018

Fantastisch resort! We hebben al verschillende resorts bezocht in Lara. Deze keer voor het eerst in Belek. Echt een aanrader. Het is hotel is zeker niet nieuw, maar keurig onderhouden. Eten en drinken is zeer uitgebreid en erg lekker. Personeel vriendelijk en voldoende faciliteiten all inclusieve.

Letoonia Golf Resort Family, Guest Relations, 22-10-2018

Beste Jeroen,

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

• 9Duran soylu16-10-2018

Tussen de Palm bomen heerlijke

Alles was Goed en prachtige hotel Goede service. Ik wil zomer 2019 al vast reserveren.

Letoonia Golf Resort Family, Guest Relations, 18-10-2018

Dear Duran Soylu,

First of all many many greetings from Antalya. Your reviews are very important for us. Thank you so much for taking the time. For changes we are always open. Which is important for our guests is also very important for us. Thank you, for your friendly understanding and we hope to see you again.

Kindly Regards,

• KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats