Géén boekingskosten

• Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

46 Reviews over Kirman Belazur Resort & Spa

• 10Joost en Diana15-06-2022

Super hotel , fijne werknemers en zeer schoon

• 10Patricia25-10-2019

Geweldig

Een geweldig mooi en schoon hotel, service with a smile. Ruime familie kamer. Goed eten elke dag ander thema, veel variatie. Het recreatie team erg actief. s'avonds goede shows. Iets vragen meteen antwoord of wordt meteen gemaakt of gereageerd. Super schoon. Enige slechte was de wifi, maar ook wel lekker rustig. Omgeving weinig winkels oid. Maar zeker een aanrader.

• 8Lisanne16-09-2019

Goed hotel

Hotel is erg goed. Fijne kamers, goede voorzieningen. Eten is prima. Wel erg zoet allemaal, vooral de cocktails. Na het halen van de desserts waren onze tafel telkens opgeruimd. Wij hebben dit ook aan het personeel in het restaurant gemeld, maar zij spreken nauwelijks Engels. De omgeving van het hotel is niet zo mooi. Al met al fijne vakantie gehad, maar het hotel is niet ULTRA all inclusive noemenswaardig.

• 9ECB15-06-2019

Fantastisch 5 sterren hotel

Wij zijn hier 2 weken geweest. Heel mooi hotel. Alles wordt zorgvuldig schoon gehouden en het eten is echt fantastisch. Heel vriendelijk personeel maar spreken niet veel over de grens. Bij receptie kun je met Duits of Engels goed terecht. De kamer is zeer ruim met goede bedden. Ook op strand meer dan voldoende ligbedjes en schaduwplekken. Het strand heeft meerdendeels kiezels waardoor je soms moeilijk uit zee komt, en niet heel makkelijk wandelt langs het strand, richting de rivier gaat nog het best. Bij de strandbar kun je tegen betaling ontbijt reserveren , dit is echt een aanrader. Ook kun je a la carte restaurants (Turks, Aziatisch, Italiaans en Vis) reserveren, 1x per week. Als je het hotel uitloopt en eind van de straat naar rechts loopt kom je een winkelcentrum waar ook apotheek is. Wij hebben een fantastische vakantie gehad, zeker de 5 sterren waard!!

• 10René Verlijsdonk11-06-2019

Waanzinnig goed!

Hotel igt buiten Belek dus in omgeving niet veel te doen. Maakt echter niet uit, hotel is super mooi! Personeel is echt vriendelijk, eten is erg uitgebreid en voor wat ons betreft het eerste hotel dat wij in Turkijke meemaken dat echt 5 sterren is en wat we zeker durven aan te raden bij iedereen.

• 8Marie-José veraart19-04-2019

graag nogmaals

vriendelijk personeel, schone accomodatie

• 9Quinty02-01-2018

Prachtig

Samen met mijn vader vorige zomer op vakantie geweest. De kamer was ruim, erg nieuw en schoon. Er was veel keuze in het restaurant. Het animatie team kwam af en toe gezellig een praatje met ons maken en vragen om wij mee wilde doen met sporten of activiteiten bij het zwembad. De hele dag leuke vrolijke muziek bij het zwembad. De shows s'avonds waren geweldig, heel goed vooral de goochelshow stonden wij van te kijken. Turkije is Heet in augustus! Het warmste wat wij hebben gehad was 38 graden in de schaduw. Gelukkig stonden overal in het complex koelkasten met flesjes water klaar die je gedurende de hele dag door kon pakken. Het hotel heeft voldoende bedjes en totaal geen handdoekleg sfeer. Ook in de middag makkelijk te wisselen van strand en zwembad. Helaas de 1na laatste dag toch ziek geworden van het eten. Geen idee hoe want verder hebben wij niemand gesproken die last had, was waarscheinlijk gewoon 1 fout stukje. Na onze mening een top hotel en gaan zeker nog een keer terug naar hier

• 10Marie-José12-10-2017

Geweldig

Was hier voor de tweede keer dit jaar. Eerst van 25 mei tot 5 juni met mijn moeder en nu van 27 september tot 6 oktober met mijn vriendin Wat een prachtig hotel overal goed overnagedacht bij alles ook alles zeer netjes eten smaakt zeer goed en heel veel keus in het restaurant Bij het pool/snack restaurant een team koks met chefkok seckin wat een geweldig team en heerlijk eten s'avonds is er ook vanalles shows , live muziek, bingo, enzovoort Kamers ook goed en zeer netjes Het dorpje heeft wat winkeltjes en op woensdag is er markt zeer betaalbaar Ik weet zeker dat ik hier nog vaak naar toe zal reizen

• 8Till02-10-2017

Prettig verblijf

Het hotel is geweldig, schoon en ruim opgezet. Het zwembad is groot, fraai aangelegd. Meer dan voldoende ligbedden met handdoekservice Aquapark ligt zich in een apart gedeelte ( zeer gunstig ) Het eten en drinken is prima gevarieerd ook bij de poolbar/restaurant Personeel erg vriendelijk maar spreken slecht een andere taal. De ligging van het hotel is erg afgelegen, tussen een woonwijk. Taxi naar Belek is 40 euro v.v. Dolmusbus stopt op 5 min. loopafstand maar die rijdt niet meer na 20:00 uur.

• 1Ali de mulhouse22-08-2017

5 astérisque mais jamais 5 étoiles hôtel à éviter

Accueil déplorable service inexistant personnel incompétent en plus ne parlant pour la pluspart que le turque nous avions le sentiment de les déranger arrogant . Chambre sale serviette à peine changé pas d'hygiène sanitaire j'aimais nettoyé depuis notre arrivée pas services ménagères. Mini bar peu fourni mauvaise qualité de repas en plus repetitifs. Pescine sale trente enfant contaminé par virus est compris ma fille (un virus de même famille que la varicelle ) coût de consultation chez docteur est de 85 euros alors que le problème ca vient deux manque d'hygiène même un spécialiste en France on payés pas chez lui 85 euros la consultation. Ils veulent pas fermer la pescine car ils ont peur de perdre de l'argent. Au niveau de la nourriture c'est vraiment nulle est ne coule pas avec un hôtel 5 étoiles , en revanche pour ceux qui ont des enfants ils ont galèré pour avoir un verre du lait c'est de l'or chez eux très très déconseillé je regrette mon séjour surtout mon temps que j'ai perdu à supporter des gens incompétents mal accueillants. Au niveau de l'animation c'est zeroooooo. La seule chose qui est bien c'est la vue mer et la structure est bien dommages elle est tombée dans les mauvais mains. Cet hôtel est bien pour les locaux mais jamais pour les étrangers qui sont mal accueillis. Arrêtez de prendre les gens pour des piégeons vous allez pas loin.

Hotel Kirman Belazur Resort & Spa info

• VisaBeschikbaar
  • MastercardBeschikbaar

• LiftenBeschikbaar (12)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (2)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • BowlingBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • KanovarenBeschikbaar (1)