Hotel Kempinski The Dome

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, Zorghotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag15°10°
Hotel Kempinski The Dome
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Kempinski The Dome voor je op een rij gezet:

Laatste review

Hotel is mooi van afwerking, goede kamers, mooi zwembad en een goede ligging aan het strand. De Wellness afdeling is ook prachtig. Ontbijt en diner in buffetvorm waarvan de kwaliteit goed is. Het enige grote minpunt tijdens ons verblijf in oktober 2010 was de slechte service door slechtgehumeurd, ongeinteresseerd en vrijwel ongeschoold bedienend personeel en receptiemedewerkers. Opvallend voor een hotel van deze (prijs)klasse. Wijnkennis niet aanwezig, maar de prijzen zijn wel hoog. Dit alles heeft ons verblijf grotendeels bedorven. Dit in tegenstelling tot de vriendelijke kamermeisjes, shuttlebus bestuurders en personeel van de Wellness. Rond het zwembad geen bediening maar wel hoge prijzen voor een drankje. Handdoeken aan het zwembad vrij verkrijgbaar, maar ook hier niemand die zich om je bekommert. Kortom onbegrijpelijk voor zo'n mooi hotel.

Kenmerken
All inclusive mogelijk
Animatie programma
Airco
Restaurant

10 reviews over Hotel Kempinski The Dome in het Nederlands

Zeer slechte service in een prachtig hotel

rbakkermail
25-6-2011

Zeker geen vijf sterren hotel

G. de Vries
6-6-2011

Zeer pompeus hotel complex, met veel sfeerloze ruimtes, diner restaurant a la carte is uitstekend, echter ontbijt buffet met thermoskannen en slecht gehumeurde bedienings koks en diner buffet is ver beneden pijl.

Het zwembad restaurant is matig tot slecht, geen zwembad bediening en geen wijn kennis .

House keeping is uitstekend, schone kamers en perfecte turn down service.

Uitchecken kan zeker beter, ook hier is opleiding op zijn plaats.

Wij gaan hier zeker niet weer naar toe.

In 1 woord: geweldig

rzanden
17-5-2010

Tophotel. 5 sterren dubbel en dwars waard. Prachtige ligging tussen de zee en de golfbanen. Uitstekende keuken met superieur ontbijt-buffet. Prachtige kamers met fraai uitzicht over zee. Uiterst vriendelijk personeel. Soms wat overdreven en de Engelse taal niet of nauwelijks machtig. Je waant je in een oosters paleis uit duizend en een nacht.

waanzinnig hotel

E.J. Kuiper
18-4-2010

wij zijn begin april 7 dagen geweest. absoluut topklasse hotel. chique, luxe en prachtig aangelegd met grote zwembadenen vlak bij het strand.

voor golfliefhebbers, zoals wij, was het een droom. vele golfbanen in de directe omgeving. het is een half pension ipv. all inclusive en daardoor vele gasten van hoog niveau. kortom, als je van luxe houdt en niet echt op het geld hoeft te letten is dit het beste wat je kan kiezen in de omgeving van Belek.

Bijzonder goed hotel

Coolen Ellie
29-6-2009

Ik kan mij alleen maar aansluiten bij de vorige lovende beoordelingen. Ook wij hebben reeds jaren in verschillende 5-sterren hotels verbleven, maar altijd was er toch ergens een minpuntje.

In Kempinski The Dome was alles uitmuntend : zeer mooie ruime kamers, lekker eten, een algemeen gevoel van rust in het ganse hotel ( kies voor een kamer met uitzicht op de golfterreinen ), zeer grote zwembaden en jacuzzi, uitmuntende Spa en prachtig kapsalon met zeer bedreven kappers.

Geen gedoe met kaartjes om badhanddoeken te krijgen, maar vrij te nemen.

Steeds een verpleegster (+ dokter) aanwezig voor eventuele medische problemen en geneesmiddelen ter plaatse geleverd door een apotheker.

Wij verbleven hier de laatste 2 weken van juni 2009 en hadden spijt dat we moesten vertrekken. Voelden geen enkele aandrang om iets gaan te bezoeken in de omgeving, zoals we ons eerst hadden voorgenomen.

Slapen, eten, lezen, zonnen, zwemmen, lekker eten en genieten : meer moet dat niet zijn.

2008

Beste hotel waar we tot nu toe geweest zijn.

G. van der Pas
28-7-2008

Prachtige verzorgde kamers. Er werd twee keer per dag schoongemaakt. Het eten was van hoog niveau. Het was lekker rustig bij het zwembad, dus niet om 7 uur op om een bedje te reserveren. We hebben het echt heerlijk gehad.

Prima bestemming

Josephine
25-6-2008

Dit was onze eerste vakantie in Turkije. We wilden niet te ver weg en toch naar de zon.

Het hotel is uitstekend, groot, schoon en zeer verzorgd. Het zwembad is enorm groot. De gym is uitstekend ingericht.

Minpuntjes: niet alle restaurants zijn iedere avond geopend, de keus is dus beperkt. Ook het speciale zwembad in de spa met verwarmd zout water was gesloten. Ook lag er naast het hotel een ander hotel waar zeer uitbundig feest werd gevierd. Niet alleen overdag, wij hebben daar 1 middag last van gehad bij het zwembad, maar tot in de kleine uurtjes, (6 uur 'sochtends). Gelukkig sliepen wij aan de tuinzijde en hadden daar geen last van.

In het begin van ons verblijf was het hotel volgeboekt en dat was wel te merken aan de bediening in de restaurants en bij het zwembad. Het personeel deed erg zijn best maar was met te weinig. Het personeel is overigens over het algemeen heel vriendelijk en attent. Onze conclusie: prima plek om uit te rusten voor een weekje. Wij gaan zeker terug!

2007

ben hier voor twintig dagen in dit paleis

dockx.edmond
13-11-2007

ben hier voor twintig dagen in dit paleis. ongeziene luxe en kwaliteit.dit tijdstip is zowel temperatuur als bezetting ideaal.Absolute top

2006

Recent pracht hotel

Marcel van Kelst
18-10-2006

Recent pracht hotel. Magnifiek aangelegde accomodatie met alle faciliteiten Spa, golf, fitness, buitenbad en binnenbad. Uitstekende en vriendelijke service. Sublieme maaltijden.

Ondanks 20 jaar op vakantie en allerhande hotels, nooit geen beter hotel gehad.

Het was te vroeg in het jaar om het hotel als strand hotel te kunnen beoordelen, maar zag er goed uit

We hebben verschillende andere hotels voorheen bezocht, exclusief als golf tour en de Kempinski steekt overal bovenuit.

Ligging aan de Antalia Golf Club maakt het ideaal, Sultan en Pasha aan de deur, met Tat en National Golf Course op een steensworp.

Traveltroef

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kempinski The Dome in Belek / Aksu / Kadriye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kempinski The Dome zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.