Hotel Kaya Palazzo Golf Resortstersterstersterster

8.6Fantastisch

Turkije, Mediterraan, Belek / Aksu / Kadriye

8.6Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Kaya Palazzo Golf Resort voor je op een rij gezet:

• Aan zee

48 reviews over Hotel Kaya Palazzo Golf Resort

• 2019
    9Horasa28-09-2019

Aanraader

Heerlijk sfeer vol dankzij kaya en munise

Alleen gereisd in september 2019

• 2018
    8Jank26-12-2018

Is dit de prijs waard?

Goed hotel voor de prijs van 2018, maar nu de prijzen gezien van 2019, dat is absurd, 2 x zo hoog als 2018, dat is een risico voor Kaya, huiswijn is onder de maat, er was geen tapbier, en de naburige hotels zijn gelijk qua niveau en zelfde prijs gebleven, gaan 2019 naar de buren, kijken of het niveau gelijk is, of minder of meer. Wordt vervolgd.

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

9Paslou7717-10-2017

Super Hotel, Kaya Palazzo.

Hotel is zeer goed. drinken en eten uitstekend. Je moet er niet heen gaan voor animatie. Dit was echt een Kuuroord. wat een rust in het hotel. Hotel is niet echt voor kinderen daarom een 7. maar als er kinderen bij zijn is er wel perfecte animatie voor kinderen.

Alleen gereisd in oktober 2017

• 10JanK20-09-2017

Koninklijke Residentie

Het belangrijkste, het eten en drinken. Keuze in overvloed wat betreft het eten en drinken, wat drinken betreft 4 soorten champagne (goede) 4 soorten bier uit flesjes ook Heineken, alle soorten likeuren (incl.) ook malt whisky, en Remy Martin cognac, nogmaals all incl. De kamers zijn super schoon en ruim en mooi. De gasten zijn van het hogere segment, geen irritatie van een bepaald volk, alles is vriendelijk, dit is vakantie vieren, overdag vermaak en de avonden ook vanuit de entertainment groep. Niets negatiefs te melden.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Cor Voogd20-06-2017

Wat een mooie accommodatie!

We waren met het hele gezin 9x en hebben ons prima vermaakt! Obers erg Aardig met name de barman, Mussa sprong eruit. Hij was de barman op de Pier! Alle (echte) Merken fris en sterke drank aanwezig. Alacarte restaurant tussen de middag verrassend en lekker! Gaan er zeker nog eens terug!

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 9Louise van der Sluis20-06-2017

Een vakantie om nooit meer te vergeten!

Kaya Palazzo is echt een fantastisch hotel! Al het personeel is zeer vriendelijk en het eten is er van goede kwaliteit. Onze kamer was schoon en erg leuk! En de shows in de avond zijn echt prachtig en zeer professioneel. Er waren echter wel wat minpuntjes. Echt letterlijk overal waar je kwam huilende kinderen, echt vreselijk! We vonden gelukkig een 16+ zwembad, maar daar was het helaas best saai. En er waren ontzettend veel Russen. En ik wil ze niet generaliseren, maar veel Russen zijn echt asociaal. Ze praten erg hard en dringen voor bij het eten bijvoorbeeld. Maar samengevat vond ik dit een erg luxe hotel, met wat kleine minpunten. En als je binnenkort gaat, dan hoop ik dat je Engin ontmoet, een geweldige gast van de bediening op rollerskates, meestal 's avonds bij de poolbar te vinden! Hij was echt grappig, en super tof. Hij heeft een ontzettend leuke foto van mij en mijn ma gemaakt, en die zou ik echt graag willen hebben!

Gereisd in juni 2017

• 9Vercambre17-06-2017

Wie in dit hotel klachten heeft zou beter thuis blijven. Alles is "top" Proper, vriendelijk, heel (te uitgebreide) maaltijden. Knus, gezellig Kortom, alles wat nodig is om van je vakantie écht te genieten.

Gereisd met partner in oktober 2016

• 10Marie-Jose07-10-2016

Nog nooit zo goed gehad

Hier was alles perfect . Maken vaak cruises maar wat we hier aantroffen daar kan een cruises niet aan tippen .Kaas meer dan 28 soorten ,,brood o wat missen we dat, lunch diner zoveel en perfect . De wellnis mmmm, zo lekker en zo veel vriendelijke mensen, je hoefde maar iets te vragen of het gebeurde al.Zo schoon alles op strand of waar ook Champagne zelf aan het strand .Plaats voor mensen met een rolstoel aan het strand hier in Nederland moet er tig jaren voor vergaderd worden. Met andere woorden voor deze service betaal je in Nederland het drie dubbelen ,ook hier kost het wat maar dan krijg je ook wat. Wil alweer terug.

Gereisd met partner in september 2016

• 10JanKrah08-09-2016

Comfort hotel

Het eten en drinken is fantastisch, van alle RIU hotels komt deze RIU wel bij de beste vijf van de RIU hotels. Ook qua vrıendelijkheıd staat het hoog aangeschreven. Wat betreft hygiene, zeer goed dagelijks worden er overal proeven genomen. De kwaliteit van de dranken zijn van A klasse, en uit flesjes.

Gereisd met partner in september 2016

• 10Marieke02-09-2016

Geweldig hotel

Wij hebben veel luxe hotels bezocht maar deze komt toch wel in onze top 3! Mooi en schoon. Leuk kinderbad en mooie zwembaden. Zelfs een bar op de pier! Het ontbijt is heerlijk met verse sappen.. Als lunch gingen wij naar de brasserie waar je naast alle heerlijke gebakjes ook belegde broodjes met kaas, worst, gerookte zalm en tonijnsalade kon krijgen. Wat opviel was dat de dranken echt waren coca cola sprite fanta uit glazen flesjes, ook blikjes redbull zit er bij in.. En koffie echte cappuccino of latte machiato..Ook hoef je zelf nooit drinken te halen alles word bezorgd.. aan het grote zwembad komen de obers op skates om de 15 min.. Het kinderbad daar zijn ze wat trager.. Wij hadden de family suite duplex swim up een geweldige kamer met twee verdiepingen en een eigen zwembad sliep de kleine konden wij toch zwemmen.. Ook alle dranken in de minibar echt! Haribo snoep zakjes chips en koekjes staan op je kamer klaar! Het avond eten was prima voor iedereen wat!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

5 tips over Hotel Kaya Palazzo Golf Resort

• Joop, 25-11-2013 Rapporteren

Nog een tip: Voor (afhankelijk van de duur van het verblijf) een paar tientjes meer is het aanbevelingswaardig om een kamer te nemen in het hoofdgebouw. De kamers in de tuingebouwen zijn toch wat soberder qua uitstraling dan de kamers in het hoofdgebouw.

• Nelly, 13-09-2013 Rapporteren

Hotel ligt op ca. 4 km van centrum Kadriye, waar regelmatig een markt is met voornamelijk tassen en T-Shirts. Wil je naar het centrum van Belek, dat ca. 6 km verderop ligt, dan kan je de taxi nemen voor ca. 20eur retour. Hier veel mooie winkels.

• Kevin, 20-05-2014 Rapporteren

Tip: je hoeft geen tandenborstel en bekers mee te nemen deze worden gratis als geschenk aangeboden in de badkamer. Er is ook steeds voldoende schampoo en zeep aanwezig in de badkamer.

Voor de mensen die naar de hamam in kadriye willen gaan, Heerlijk om te doen maar ze doen er alles aan om je zoveel mogelijk te laten uitgeven let hiervoor op!!!

De uitstap die je via je reisleider kan boeken naar Antalya is geen aanrader, je kan beter alleen naar de stad trekken. Het oude deel is een aanrader!

7 vragen over Hotel Kaya Palazzo Golf Resort

• jos, 05-10-2017 Rapporteren

malibu

weet iemand of hier echte malibu geschonken wordt

• ronald, 24-07-2017 Rapporteren

eenpersoonssofabedden

kan je als volwassenen op een eenpersoonssofabed normaal slapen

• Jos, 11-10-2016 Rapporteren

A merken

Weet iemand of ze hier de echte Malibu schenken. Of dat ze eventueel een ander merk Malibu hebben

Hotel Kaya Palazzo Golf Resort info

• Aantal sterrenstersterstersterster
  • Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamer geschikt voor gasten in een rolstoel
  • Eten en drinkenBrunch, Diner, Gastronomisch eten, Lunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

Vakanties.nl

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen7

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand150 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenAziatisch, Diabetische gerechten, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Steaks, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés5

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenFysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking