Géén boekingskosten

• Waterpark
  • Sportfaciliteiten

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

50 Reviews over Kaya Palazzo Golf Resort

• 10Berna03-10-2020

We hebben een hele fijne tijd gehad in het resort. Personeel was zeer gastvriendelijk en erg sociaal. Vooral het personeel van het animatie team, van de pier en van guest relations. We zijn een soort familie geworden met ze, heel gezellig! Het eten was zeer variërend en lekker. Kamers zijn zeer schoon. De maatregelen voor Covid 19 zijn goed ondernomen. Je voelt je erg veilig in het hotel. We zijn van plan om weer terug te komen naar dit hotel. Een echte aanrader dus!

• 10Kaan Yar03-10-2020

Geweldig

Wij zijn warm hart ontvangen in het hotel. Welkoms drankje, lekkernijen erbij.

Hele vriendelijke werknemers, die elke dag vragen hoe het met je gaat. Munise onze guest relation mevrouw heeft veel voor ons betekend met het regelen van alles.

Gedurende verblijf hebben we in het paviljoen gezeten die is gevestigd op de pier. Echt een geweldige personeel Ramazan, Oguz echt goeie toppers die heledag door langs kwamen op te vragen of alles goed was en of nog andere dingen nodig hebben!

Lang verhaal kort te maken

GEWELDIGE VERBLIJF

Het hotel is een aanrader.

• 9Horasa28-09-2019

Aanraader

Heerlijk sfeer vol dankzij kaya en munise

• 8Jank26-12-2018

Is dit de prijs waard?

Goed hotel voor de prijs van 2018, maar nu de prijzen gezien van 2019, dat is absurd, 2 x zo hoog als 2018, dat is een risico voor Kaya, huiswijn is onder de maat, er was geen tapbier, en de naburige hotels zijn gelijk qua niveau en zelfde prijs gebleven, gaan 2019 naar de buren, kijken of het niveau gelijk is, of minder of meer. Wordt vervolgd.

• 1Kim siegfried08-10-2018

Robbed on our honeymoon

We are on honeymoon in this hotel , yesterday we came in the room and our money had been stolen out my handbag. We talked with the manager and he said we will ask the people. Today they say they say we dont talk it. So for them personel is more important than the quest!!! Thats really bad if you pay over 2000 euro for 1 week. So dont come here!!!!!!!

• 9Paslou7717-10-2017

Super Hotel, Kaya Palazzo.

Hotel is zeer goed. drinken en eten uitstekend. Je moet er niet heen gaan voor animatie. Dit was echt een Kuuroord. wat een rust in het hotel. Hotel is niet echt voor kinderen daarom een 7. maar als er kinderen bij zijn is er wel perfecte animatie voor kinderen.

• 10JanK20-09-2017

Koninklijke Residentie

Het belangrijkste, het eten en drinken. Keuze in overvloed wat betreft het eten en drinken, wat drinken betreft 4 soorten champagne (goede) 4 soorten bier uit flesjes ook Heineken, alle soorten likeuren (incl.) ook malt whisky, en Remy Martin cognac, nogmaals all incl. De kamers zijn super schoon en ruim en mooi. De gasten zijn van het hogere segment, geen irritatie van een bepaald volk, alles is vriendelijk, dit is vakantie vieren, overdag vermaak en de avonden ook vanuit de entertainment groep. Niets negatiefs te melden.

• 2daymone05-08-2017

Поехали в Кайю и раскаялись за впустую потраченные

Поехали в Кайю палаццо и раскаялись за впустую истраченные деньги..

Кому не спиться в 5 утра,а энергия бьет ключем-поезжайте в Кайю и вам бедет.чем заняться с утра пораньше! Там ты не поспишь хотя бы до 7 утра,а затемно, в 5 утра галопом помчишься занимать зонт и шезлонги на пляже,т к на три тысячи отдыхающих там всего 50 зонтов.Это на 60 туристов один зонт!Представляете этот кошмар?Представьте такую картину: рассвет начинается,а народ воюет за место на пляже!!!А не хочешь-тогда снимай в аренду беседку за 150 евро в день-они занимают большую часть пляжа и весь пирс.Дальше-еще хуже.Когда к 6 часов утра все места заняты и шезлонги покрыты вещами,просыпаются работники отеля и УЖАС!-начинают полив пляжа из вращающихся фонтанов..и все наши вещи,рубашки,сумки становятся мокрыми,и мы сами тоже.и терпим,т.к. стоит снять с лежака мокрое полотенце.как к нему устремляется толпа других туристов,проспавших до 6-7 часов!Люди делегациями ходят к администрации,те важно кивают,обещают доложить проблему менеджеру,которого в глаза никто никогда не видел как Волшебника Изумрудного города,но говорят что он суров как Великий Гудвин! А редкие зонтики на пляже-это оказыватся для дизайна! А нам зачем такой дизайн,от которого все обгорели.Господа работники отеля! Почемуза наши деньги вы нам устроили такой дискомфорт? Кто вам дал на это право на такое безобразие? Мы приехали на МОРЕ отдыхать а вы нам этот отдых не предоставили .кстати,за большие деньги!!!.Еда в ресторане пресная однообразная,макароны.картошка всех видов и рис.Фруктов много хороших и сыра.Полно мух в отеле,скатерти и разу не стелили,а столах циновки,которые нельзя мыть-поэтому много детей болели.Антисанитария.Холодильник номере не работал.обращались,но бесполезно.Не могли не написать все это ПРАВДА! Т к мы,отдыхающие думаем,что все отличные отзывы пишут они сами-работники отеля .Грамотная пиаркомпания.И размещать вас по приезду как они пишут никто не будет!Это обман.Так что подумайте,прежде чм ехать.Мы не уверены,что наш отзыв появится-хороший айтишник у отеля

• 9Cor Voogd20-06-2017

Wat een mooie accommodatie!

We waren met het hele gezin 9x en hebben ons prima vermaakt! Obers erg Aardig met name de barman, Mussa sprong eruit. Hij was de barman op de Pier! Alle (echte) Merken fris en sterke drank aanwezig. Alacarte restaurant tussen de middag verrassend en lekker! Gaan er zeker nog eens terug!

• 9Louise van der Sluis20-06-2017

Een vakantie om nooit meer te vergeten!

Kaya Palazzo is echt een fantastisch hotel! Al het personeel is zeer vriendelijk en het eten is er van goede kwaliteit. Onze kamer was schoon en erg leuk! En de shows in de avond zijn echt prachtig en zeer professioneel. Er waren echter wel wat minpuntjes. Echt letterlijk overal waar je kwam huilende kinderen, echt vreselijk! We vonden gelukkig een 16+ zwembad, maar daar was het helaas best saai. En er waren ontzettend veel Russen. En ik wil ze niet generaliseren, maar veel Russen zijn echt asociaal. Ze praten erg hard en dringen voor bij het eten bijvoorbeeld. Maar samengevat vond ik dit een erg luxe hotel, met wat kleine minpunten. En als je binnenkort gaat, dan hoop ik dat je Engin ontmoet, een geweldige gast van de bediening op rollerskates, meestal 's avonds bij de poolbar te vinden! Hij was echt grappig, en super tof. Hij heeft een ontzettend leuke foto van mij en mijn ma gemaakt, en die zou ik echt graag willen hebben!

Hotel Kaya Palazzo Golf Resort info

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (7)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (2)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)