Hotel Kaya Belek

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

Nabij het bruisende Belek vind je het Kaya Belek Hotel. Een vakantieverblijf pal aan zee met eenvoudige kamers; ideaal voor vakantiegangers die minder waarde hechten aan een luxe interieur. Het personeel van Kaya Belek is erg vriendelijk en het animatieteam zorgt voor entertainment voor alle leeftijden. De restaurants bieden keuze in overvloed en het zwembad is heerlijk. S. Akgul schrijft: ‘Personeel doet er echt alles aan om het naar je zin te maken en het eten is echt super goed.’

Hotelkamers

Naar het Kaya Belek Hotel ga je niet voor de luxe hotelkamers. De hotelkamers zijn wel ruim, maar erg eenvoudig en volgens jullie aan renovatie toe. Ook vinden jullie de bedden redelijk hard en het balkon aan de kleine kant. De badkamer ontvangt daarentegen wel veel complimenten. Reviewer Rick: ‘Badkamer is ook heel fijn met een heerlijke inloopdouche. Ook de lekkernijen op de kamer worden zeer gewaardeerd. Reviewer J. Nabuurs schrijft hierover: ‘Super service. Elke dag werd de minibar bijgevuld, plus zakje chips en Oreo koekjes voor de kids.’

Restaurant

Over de maaltijden bij Kaya Belek zijn jullie het eens, die zijn prima verzorgd. Edwin schrijft in zijn review: ‘Nette restaurants waar elke dag lekker eten geserveerd wordt, ook live cooking ook zijn er 3 themarestaurants.’ En reviewer Jolanda schrijft hierover: ‘Eten gevarieerd. Meerdere restaurantjes, kindergedeelte bij het buffetrestaurant.’

Het riante zwembad van Kaya Belek ziet er schoon uit en is rondom voorzien van voldoende ligbedjes. Ook is er een apart kinderzwembad met glijbanen en speeltoestellen. Bij het zwembad krijg je zelfs lekkere drankjes aan je ligbed geserveerd. Reviewer Edwin schrijft: ‘Bediening zoals bij een Amerikaanse diner obers op rolschaatsen brengen je bestelde dranken o.a. frisdranken, bier, milkshakes, eiskaffee, Mojito en andere cocktails.’

Animatie

Het animatieteam is helaas niet altijd goed te verstaan en spreekt maar een beetje Engels. Toch doen ze er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Reviewer J. Nabuurs vertelt hierover: ‘Er werden leuke party's georganiseerd, schuimparty op het strand, black and white party etc.’ En reviewer Gerrit schrijft: ‘Shows ‘s avonds zijn top!!’

Ligging

Het Kaya Belek Hotel ligt wat afgelegen en net buiten het bruisende centrum van Belek. Maar de hotelgasten die dit hotel bezoeken, komen vooral om te genieten van zon, zee en strand. Vanuit het hotel loop je dan ook zo naar het prachtige zandstrand van Belek. Als je graag een dagje wilt shoppen, dan ben je voor een paar euro met de taxi zo in het gezellige winkelcentrum van Belek.

Lekker met de kids op vakantie naar het zonnige Turkije? Pak dan snel je koffers en boek die reis naar Kaya Belek.

359 reviews over Hotel Kaya Belek

• 10Reiizziggerrr,NL20-09-2019

Fantastisch hotel met uitmuntende service!! Doen!!

Ik heb lang gezocht en getwijfeld, maar uiteindelijk toch voor dit Hotel gekozen en het was een keuze waar we erg blij mee zijn!

Het personeel is zo gastvrij dat je bijna je eigen veters niet mag strikken. Je hebt overal bediening, drinken, eten, ijsjes en wat je hartje maar begeert.

De hotelkamers zijn mooi ruim met airco die goed werkt. Het buffet wordt 3x per dag aangeboden en is zeer ruim, voor ieder wat wils. Hoeveel je ook eet, het wordt al bijgevuld zodra er ook maar iets bijna op dreigt te raken. Vlees, groente, burgers, rijst, salades, fruit en drinken van goede kwaliteit.

Voor kinderen zijn er goed georganiseerde voorzieningen; kids club, zwembadje en allerlei glijbanen voor jong en oud. Een speeltuin en prive strand wat goed wordt bedient voor wat je maar wilt.

Het is tevens een aanrader om met het busje, taxi of lopend naar “Land of Legends” te gaan. Je kunt daar shoppen, eten, drinken en genieten.

Met jonge kinderen

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9M.k.17-09-2019

Goed hotel, aanrader voor zowel gezin als stel.

Bij inchecken meteen een cocktail aangeboden, heerlijk na n lange reis. Bellboy brengt je koffers naar kamer. Kamer dagelijkse schoonmaak, om de 3 dagen beddengoed, dagelijks handdoeken. Indien gewenst vaker Balkon is klein 2 stoeltjes met klein tafeltje, kamer daarentegen ruim. Een tweepersoonsbed, een eenpersoons bed en een bank die tot slaapbank kan. Wij waren met 2 personen, kan me voorstellen bij 4 dat je t te krap vind. Koelkastje waarin dagelijks cola sinas icetea en water aangevuld word. Douche met regendouche en goede straal.Eten zeer uitgebreid. Zowel ontbijt als lunch en diner alles in buffetvorm. Elke dag weer andere dingen erbij.  24 uurs bar met oa cocktails en vanaf 24.00 uur ook weer een klein buffet met broodjes, salade, fruit en cake. Iedere avond een show, waarvan de meeste goed van niveau zijn ( ingehuurde acts dans, acrobatiek) zwembad/strand met gratis ligbedden.BVN Tv , verder veel duitse zenders. gratis kluisje.

• 9Ronald17-09-2019

Mooi hotel direct aan zee gelegen.

Een mooi dIrect aan zee gelegen keurig onderhouden hotel . Alle voorzieningen zijn aanwezig voor een prettig verblijf. Mooi groot buiten zwembad met ruim voldoende ligbedden net als op het eigen zandstrand. Geen handdoeken leggen taferelen ! Het vriendelijke personeel doet alles voor je, prima service. De kamers zijn prima en netjes ingericht en voorzien van alle gemakken, snap niet dat er mensen zijn die het gedateerd vinden. Het eten en drinken is prima en gevarieerd, niets op aan te merken. Wat positief opviel was het feit dat je niet in de gaten hebt dat er 1200 gasten rondliepen. Nergens wachtrijen , altijd overal plaats. In de directe omgeving is er weinig levendigheid voorzover je behoefte hebt aan winkels, drukte etc. hiervoor kun je terecht in het ca. 6 km verderop gelegen centrum van Belek met de standaard winkeltjes in kleding, schoenen en lederwaren.

• 9Chadia14-09-2019

Fijne vakantie.

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. De kamers zijn verouderd en zeker aan vernieuwing toe, maar voor de rest is alles top. De service is echt een 10 waard! super lieve en nette mensen die keihard voor je werken om jou een onvergetelijke vakantie te bezorgen. De animatie is ook heel erg leuk en gezellig. credits voor Sam de vrolijke en gezellige verschijning. Het eten is goed en veel variatie alleen als je er een tijdje bent wordt het wel eentonig.

Met vrienden

• 9Filip01-08-2019

Super vakantie

Wij verbleven hier van 5 juli tot 13 juli. We hebben een zalig verlof gehad. Het onthaal was super, direct een cocktail aan de receptie. Het eten was lekker. De kamer was ruim en proper. Het zwembad was proper en niet te ‘vol’. Het hotel is niet te groot. De shows ‘s avonds waren iets minder maar het animatie team was super vriendelijk. Ja, super lekkere desserts!! En elk moment van de dag iets te eten. Aan het zwembad zaten mensen die initiatie duiken gaven. Even een test gedaan in het zwembad, en besloten om deze excursie te doen, het wat een onvergetelijke ervaring!! Zeker aan te raden. En achteraf krijg je een dvd met de duik foto’s op. Zonder bijbetalen!

• 9Angela10-06-2019

Top hotel

Heerlijk hotel, van alle luxe voorzien. Je wordt overal bediend, zo ook bij je zwembadbedje door heren op skeelers. Het eten was echt top, zo goed als altijd warm en ruime keuze. Personeel bij het restaurant en bij de poolbar allemaal erg aardig, werken ontzettend hard. Complimenten voor de schoonmaaksters rondom het buitenbad! Zorgen altijd dat het netjes is en werken hard in de brandende zon. Kleine minpuntjes: De kamers waren wat gedateerd, bedden ontzettend hard. Ook is het animatieteam soms ietwat opdringerig. Geen winkelstraatje bij het hotel, je moet eerst dus echt met de taxi ergens heen. Ook zeker een minpunt is dat de receptie niet handelt bij klachten, meerdere meldingen gemaakt over de niet goed werkende TV maar nooit iemand voor langs gekomen terwijl dit wel werd beloofd. Ook bij de melding over geluidsoverlast door onze extreem luide Russische buren werd niets mee gedaan, terwijl ze zeiden dat er bewaking kwam.

• 8Bert22-03-2019

Golfen, doen dit hotel

Niet zo meer als het moest zijn, maar alles is er. Het i Eten is goed, personeel echt gemeend aardig. Als je het goed vindt, dat de uitvoering van het hotel er niet veel toe doet, kun je dit gerust boeken. Bedden zijn uitstekend. En om te golfen ook meer dan voortreffeliik.

• 2018
    8Gerrit21-10-2018

Zeker een TOP vakantie!!

Super hotel, heerlijk gegeten en volop keuze ook voor onze kinderen. Hotel is inderdaad wat gedateerd maar zeker niet slecht. Bedden wel wat hard, maar daar had de rest van gezin geen last van. Service en personeel echt vriendelijk, veel vermaak en voor ons echt een aanrader. Wel erg warm in augustus, maar het zwembad en al zn facaliteiten maakte alles goed. Heerlijke (eerste) vliegvakantie hadden wij en onze kids. Shows savonds zijn top!!

• 8Rick H13-09-2018

Wat een goed hotel!

Als je bij aankomst bij de ingang van het hotel bent, denk je hmmm is dit het... Maar zodra je de deur binnen loopt zie je al dat je waar voor je geld hebt. Wat een geweldig gevarieerd eten wordt er hier geserveerd! Al het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn zeer ruim, het balkon daarentegen is wel erg klein. Badkamer is ook heel fijn met een heerlijke inloopdouche. De bedden zijn helaas wel weg hard. Ik heb reeds meerdere hotels bezocht in Turkije maar kwa service en eten is dit echt mijn nr 1.

Met jonge kinderen

• 10A.Tiehuis07-09-2018

Geweldige vakantie

Net terug van een heerlijke vakantie en wat een super hotel. Heerlijk eten,geweldig animatieteam. Bij het zwembad wordt je bedient door jongens op skeelers waarvan yasin heel vriendelijk en lief is. Zwembad is top met genoeg ligbedjes.

16 tips over Hotel Kaya Belek

• Merkus, 11-06-2014

Probeer de maanden Juni t/m Augustus te vermijden want dan word je overspoeld door de Russen met hen niet opgevoedde kinderen. Wanneer je er van houd dan kan je jezelf de gehele dag vermaken met de diverse activiteiten van het animatieteam. Een jong en zeer enthousiast team die iedere dag weer leuke dingen organiseerd

• re de bruyn, 22-04-2014

aanrader voor mensen met kinderen, entertainment volop aanwezig

• rapido, 16-06-2012

Met dolmusje voor naar het stad te gaan Belek 6km Kadrye 2,5km kan ook te voet.

18 vragen over Hotel Kaya Belek

• M.k., 02-09-2019

Tv zenders

Welke nederlandse tv zenders zijn te ontvangen? Ook iets van sportzenders?

M., 14-09-2019

Ongeveer 70 tv zenders, duits, turks, russisch. Nederlandstalig alleen BVN tv

• Francy, 16-04-2016

Kinderbad

Wie kan mij meer vertellen over het kinderbad?? Op de site van TUI zie je een heel leuk kinderbad, maar dit bad kan ik verder nergens terug vinden en zie ik steeds alleen een ander kinderbad.

Mvg Francy

• Kenny73, 05-07-2015

cabanas

Wij zagen dat er cabanas te huur zijn van het hotel bij het strand, weet iemand hoeveel dit kost en of het wat is?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats