Belek / Aksu / Kadriye

Vakantie Belek

Op vakantie naar Belek? Badplaats Belek ligt aan de zuidelijke kustlijn van Turkije. Deze prachtige kust met lange zandstranden wordt ook wel de Turkse Riviera genoemd. Het is dan ook het meest chique deel van Turkije. Dat zie je meteen aan de luxe hotel resorts en de prachtig aangelegde golfbanen. Wil je tijdens je vakantie in Belek golf spelen en een balletje slaan? Dan heb je hier keuze genoeg, je kan hier zelfs heen voor een speciale golfvakantie. Ben je benieuwd naar de meest populaire hotels voor je vakantie in Belek? Lees dan snel verder. Wij vertellen je daar op deze pagina meer over.

Bezienswaardigheden in Belek

Strandliefhebbers genieten van het kilometerslange zandstrand en ook watersportliefhebbers kunnen hier hun hart ophalen. Wil je graag cultuur snuiven? Boek dan een van de leuke excursies vanuit Belek. Bezoek historische steden als Aspendos en Perge waar je oude Romeinse overblijfselen kunt bezichtigen zoals het aquaduct en het amfitheater.

Naast cultuur heeft de omgeving van Belek voor natuurliefhebbers ook veel te bieden. Combineer van bezoek aan Perge bijvoorbeeld met de Kursunlu waterval. Deze 12 meter hoge waterval ligt in het gelijknamige natuurpark waar je ook heerlijk kunt wandelen.

Bekijk alle accommodaties

Andere bestemmingen in Turkse Rivièra

Bekijk alle plaatsen

Lijstweergave

We hebben een aantal aanbieders voor Belek / Aksu / Kadriye voor je op een rij gezet:

Kras
Kras