Coronavirus en jouw vakantie: bekijk de laatste ontwikkelingen.

Advertentie

Hotel Intourist Club Belek

7.3Goed

Score uit 57 reviews

Turkije, Mediterraan, Belek / Aksu / Kadriye


Overzicht

7.3Goed

Score uit 57 reviews

  • 5.9Eten
  • 6.7Kamers
  • 7.4Prijs/kwaliteit
  • 7.2Service
  • 7.5Ligging
  • 7.9Kindvriendelijk

Hotel info

  • Airco
  • Animatie
  • Huisdieren toegestaan
  • Kinderopvang
  • Restaurant
  • Sauna
  • Speeltuin
  • Wifi
  • Zwembad
Meer hotel info
Map Tonen op kaart

Reviews

57 reviews over Hotel Intourist Club Belek

Review schrijven

Beoordelingen

32
10
6
6

Toon reviews van reizigers

Sorteren:


  • 9Yvonne Delwel09-10-2009

    EEN KEER LEUK, MAAR NIET MEER!!

    Wij zijn net terug van 15 dagen Intourist, nu Justiniano. Halverwege onze vakantie werd het Hotel van naam vervanderd door een zakelijk conflict. Daardoor in de tweede week helaas ook geen animatieteam meer. Het complex was op zich goed, mooie zwembaden en lekker zandstrand. Clubkamer was eenvoudig, maar schoon. Alleen het avondeten was vaak koud en niet gevarieerd. Mijn man had de magnetron voor het opwarmen voor babyvoeding ontdekt en daar ons eten iedere avond in opgewarmd, zodat we toch warm eten hadden. Wel lekker gegeten bij de Chinees. Ja, idd veel russen, maar dat is in 80% van de hotels zo in Turkije. Gewoon negeren. Het complex lag alleen erg afgelegen. Een gezellige wandeling 's-avonds met wat winkeltjes was er niet bij, alleen als je met de dolmus naar Belek of Kadrye ging. Toch wel een leuke vakantie gehad, maar eenmalig in dit complex.

    Rapporteren
    • 6Ligging
    • 9Service
    • 6Prijs/kwaliteit
    • 6Eten
    • 7Kamers

    Gereisd met partner in oktober 2009

  • 7AvP07-10-2009

    Goed te doen

    Ligging aan het strand is perfect. Mooi resort qua bloemen en bomen. Kamers zijn verouderd maar voldoen wel. Het eten is niet gevarieerd. Koud is het eten alleen als je iets pakt wat er al even ligt. Oplossing: neem iets wat net gebracht is dus gewoon warm. De Russen zijn inderdaad wel irritant maar als je je er niet stoort, niks aan de hand. Ook leuk voor een keer met een busje voor 75 cent naar Kadryie en daar bij Sefin Yeri eten, heerlijk eten en drinken voor 12 euro pp.

    Rapporteren
    • 9Ligging
    • 7Service
    • 6Prijs/kwaliteit
    • 5Eten
    • 5Kamers

    Gereisd met vrienden in oktober 2009

  • 5Thijs en Greet den Otter04-10-2009

    mooie plek, slechte bedrijfsvoering

    We hebben best een fijne week gehad: mooi weer op een mooie plek.Hotel echter zeer gedateerd,kamer armoedig, badkamer dringend aan renovatie toe. Russen waren hinderlijk aanwezig, bij het buffet moest je bijna vechten voor een stukje vlees b.v. Russen laadden hun borden overvol om vervolgens 3/4 te laten staan. In de z.g. à la carte restaurants kon je niet kiezen, eten wat de pot schaft. T en G.

    Rapporteren
    • 8Ligging
    • 5Service
    • 5Prijs/kwaliteit
    • 5Eten
    • 3Kamers

    Gereisd met partner in oktober 2009



  • 7Moeder en dochter uit kaatsheuvel04-10-2009

    GEEN 5 STERREN WAARDIG

    Complex wordt aangeprezen als 5 steren ultra, dit is niet het geval, 3 sterren meer dan voldoende gewaardeerd. Veel russen, geen animatie, slecht en koud eten, geen variatie. Gelukkig houden wij van brood en salades dus daar ons buikje wel vol mee gekregen. Het restaurant binnen, vreselijk!. Complex wel goed bijgehouden, mooie zwembaden. Gezelligheid moet je zelf maken en met het mooie weer lukt het wel. Belek stelt niets voor. Kies liever iets anders voor je geld.

    Rapporteren
    • 6Ligging
    • 5Service
    • 6Prijs/kwaliteit
    • 3Eten
    • 6Kamers

    Gereisd in oktober 2009

  • 2Marcel Dickmann03-10-2009

    Meer dan 3* is het niet waard

    ONTBIJT-LUNCH-DINER Geen variatie, alles steen en steenkoud; HOTELKAMER: Oude tapijten, oudbollig, te weinig bergruimte en de badkamer vertoont gebarsten tegels en schimmel; ZWEMBADEN, STRAND, DIVERSE BARS: Wanneer een hotel over 1600 bedden beschikt, dienen de algemene ruimtes over - een in verhouding - voldoende aantal lig- en/of zitplaatsen te beschikken. Dit is niet het geval, zeker niet wanneer de russische gasten (80% van het totale gastenbestand) reeds 's morgens om 07:00 uur de ligbedden reserveren d.m.v. het neerleggen van handdoeken; ANIMATIE: Op 27 september werd het gehele animatieteam op staande voet ontslagen. De presentatie van dit team was al ver onder de maat, maar nu was er helemaal geen entertainment meer. ALGEMEEN: Gelukkig was het mooi weer, maar het was onze slechtste vakantie in Turkije. ADVIES: touroperator boek toekomstige gasten in een ander hotel.

    Rapporteren
    • 6Ligging
    • 3Service
    • 5Prijs/kwaliteit
    • 1Eten
    • 2Kamers
    • 2Kindvriendelijk

    Gereisd met partner in oktober 2009

  • 4jeanne30-09-2009

    nooit meer

    het hotel zit vol met russen en hier is ook alles op gebasseerd. hun gedrag wordt gewoon geaccepteerd door de hotel medewerkers. ze dringen voor bij de buffeten,ze nemen alle ligbedden al om 6.00 smorgens in beslag eten in een van de restaurants kun je ook wel vergeten want er zijn maar 1o plekken voor de europianen. het is zeker geen 5 sterren waard en ook niet ulta all inclusief. hammam is ook niks aan daar liggen de russen met zijn alle op een steen en een kluisje is ook niet te bemachtingen want ze nemen gewoon een sleutel mee naar hun kamer. 'het eten is redelijk maar wel een tonig de drank is echt een lachertje het bier is echt niet te doen en de coctials ook niet echt. kortom niet boeken en zoek een echt 5 sterren hotel uit dan weet je zeker dat je goed zit.

    Rapporteren
    • 4Ligging
    • 4Service
    • 4Prijs/kwaliteit
    • 5Eten
    • 6Kamers

    Gereisd met partner in september 2009


  • Advertentie
  • 4jeanne30-09-2009

    dit nooit meer

    hotel zit vol met russen die krijgen overal voorrang in. een plek aan het strand of aan het zwembad is moeilijk te verkrijgen of je moet om 6.00 al een handdoek erop gaan leggen. het entertainment was halverwege onze vakantie onslagen met als gevolg dat er overdag en savonds niks te doen was en iedereen zich rondom het zwembad verzamelde en bij de bar waar elle lange rijen onstonden om wat te drinken te kunnen halen. het is zeker geen 5 sterren hotel en al helemaal niet ultra all inclusief. kortom niet doen en boek een echt 5 sterren hotel zonder russen

    Rapporteren
    • 4Ligging
    • 4Service
    • 5Prijs/kwaliteit
    • 4Eten
    • 5Kamers

    Gereisd met partner in september 2009

  • 5John Tenty29-09-2009

    Absoluut geen 5 sterren en zeker geen ultra

    Hotel is zeer slecht onderhouden. Eten is zeer eentonig. Turken en Russen dringen overal voor en worden eerder geholpen Je moet voor alles in de rij staan. Van de 5 restaurants waren er 2 dicht en de andere twee waren zeer moeilijk te boeken.

    Rapporteren
    • 8Ligging
    • 5Service
    • 7Prijs/kwaliteit
    • 4Eten
    • 4Kamers
    • 8Kindvriendelijk

    Gereisd met jonge kinderen in september 2009

  • 7rinse29-09-2009

    was leuk maar niet weer.

    zijn er 8 dagen geweest vanaf 20 september ,veel russen animatie in russich geen beheersing engelse taal, en inchecken rommelig, eten in overvloed af en toe koud vlees.

    Rapporteren
    • 5Ligging
    • 3Service
    • 6Prijs/kwaliteit
    • 6Eten
    • 7Kamers

    Gereisd met oudere kinderen in september 2009

  • 5Fam Steenstra28-09-2009

    Laatste keer, dit hotel niet meer!

    Hotel IntouRUS, of Justiano is een hotel die de titel 5 sterren niet verdient. Maar dat is denk ik niet te wijten aan het hotel maar aan de reisorganisatie's die het verkopen als een 5 sterren Hotel, dus touroperators, schaam je.. Kamers in de bijgebouwtjes waren uitgeleefd en oud, douchebak was roestig en douchekraan viel er ook nog eens af. Eten was elke dag hetzelfde: heel veel kip en ook nog lauw of koud. Je mocht 1x a la carte eten, maar ja of niet beschikbaar, of gesloten of vol, dus dat zat er helaas ook niet in voor ons, kortom slecht geregeld. Ultra all inclusive? Wat een lachertje; je moet voor ijsjes betalen en die leuke autootjes voor kinderen kosten 4 Euro voor 5 min. Schandalig! In de wijde omtrek is ook niets te beleven; geen dolmusbusjes gezien. Zijn toen met de taxi naar Belek gereden, wat je al gauw 18 Euro kost. Belek zelf is ook helemaal niet gezellig. Voor ons de laatste keer, dit hotel niet meer! Laat dit een waarschuwing zijn voor een ieder die er heen wil!

    Rapporteren
    • 5Ligging
    • 6Service
    • 5Prijs/kwaliteit
    • 2Eten
    • 4Kamers
    • 7Kindvriendelijk

    Gereisd met jonge kinderen in september 2009


Hotel Intourist Club Belek info

Algemene informatie

  • Aantal sterren
  • Aantal sterren5
  • Voorzieningen voor minder validenAanwezig
  • HuisdierenToegestaan

Zwembad

  • ZwembadAanwezig

Families en kinderen

  • Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenSpeeltuin
  • KinderopvangAanwezig

Restaurant & Bar

  • SnackbarAanwezig
  • RestaurantAanwezig
  • Bar / kantineAanwezig

Wifi

  • WifiAanwezig

Kamerfaciliteiten

  • TemperatuurregelingAirco
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

Overige faciliteiten

  • InternetAanwezig
  • WinkelsWinkel voor levensmiddelen
  • LiftAanwezig
  • Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Wellness

  • SaunaAanwezig

Activiteiten

  • FitnessFitness
  • TennisbaanAanwezig

Adresgegevens


Advertentie
Advertentie