Hotel IC Hotels Santai Family Resort

Hotel IC Hotels Santai Family Resort

7.4Goed

Turkije, Mediterraan, Belek / Aksu / Kadriye

7.4Goed

We hebben een aantal aanbieders voor IC Hotels Santai Family Resort voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

Op een paar kilometer van het levendige centrum van Belek ligt het IC Hotels Santai Family Resort. Op dit luxe familieresort verblijf je in ruime hotelkamers of luxe villa’s met uitzicht op zee. De verschillende restaurants serveren wereldse gerechten zowel in buffetvorm als à la carte. Kinderen vermaken zich in het aquapark of bij de gezellige kidsclub. Naomi schrijft in haar review: ‘Heel mooi en schoon hotel. Erg vriendelijk personeel. Wij zijn hier 2 weken geweest en zijn niets tekort gekomen.’ Wil je weten of dit hotel iets voor jou is? Lees dan snel verder.

Over de ruime en modern ingerichte kamers van het IC Hotels Santai Family Resort zijn jullie heel tevreden. Al vinden jullie wel dat de schoonmaak af en toe iets beter zou mogen. Boek je een kamer met zeezicht dan kun je elke dag genieten van een adembenemend uitzicht. Wil je meer luxe? Kies dan voor een verblijf in de compleet ingerichte Swim Up villa’s waarbij je ook nog toegang hebt tot een privézwembad en extra faciliteiten.

Nieuwsgierig naar de restaurants? Je kunt kiezen uit vijf verschillende soorten, zowel in buffetvorm als à la carte. Ook vinden jullie het een pluspunt dat er een apart kinderbuffet is met kindergedeelte. De maaltijden bij IC Santai vallen goed in de smaak. Sjaak schrijft hierover: ‘Eten van buffet is gevarieerd en goed, daarbij zijn de Italiaan, Mexicaan en het Japans restaurant erg goed, personeel is vriendelijk en behulpzaam.’ Wel merken sommige reviewers op dat de meeste medewerkers niet zo goed Engels praten.

Bij het IC Hotels Santai Family Resort is er aan animatie geen gebrek. ’s Avonds zijn er spectaculaire avondshows en ook overdag zorgt het animatieteam voor op en top entertainment. Bram: ‘Voor de kids is dit ressort een absolute aanrader. Het Aquapark voor de actie, de enorme Kidsclub voor het entertainment van de kleinere kinderen en het Teenpark met vermaak voor de grotere kinderen.’

Ligging

Het IC Hotels Santai Family Resort biedt zoveel faciliteiten dat je eigenlijk niet van het resort af hoeft. Maar wil je toch graag de omgeving verkennen? Dan stopt de dolmus pal voor het hotel of kun je een taxi nemen. Aanrader is een uitstapje naar de populaire badplaats Antalya met gezellige restaurants en leuke terrasjes. Maar ook het dichterbij gelegen Kadriye is gezellig met leuke souvenirwinkels en tavernes.

Wil je ook lekker in de watten worden gelegd bij het IC Hotels Santai Family Resort? Boek dan snel jouw verblijf op dit mooie resort.

360 reviews over Hotel IC Hotels Santai Family Resort

• 2019
    6Marijke Keij25-11-2019

Fijn verblijf, zeker wel een paar verbeterpunten.

Wij zijn met onze zoon van 2,5 jaar hier van 23 oktober t/m 30 oktober verbleven in een Swim up room villa.

Ondanks de heerlijke nazomertemperaturen (28 - 30 graden), was het zwembadwater veel te koud (ook het kinderbad). Dit was erg jammer. Het eten is goed, en tijdens het diner afwisselend met verschillende thema's.

Onze hotelkamer was ook zeer prettig aan het zwembad. Wel erg gehorig als je bovenburen hebt. De schoonmaak was niet top (nog haren, en vieze vloer bij aankomst). Het bed was helaas wel veel te hard, met rugpijn als gevolg. Dit hebben wij uit wanhoop nog proberen op te lossen door extra dekens te vragen.

Mocht je een hamambehandeling o.i.d. boeken, wees dan scherp. Ondanks dat je het vooraf moet betalen, en je behandeling in de computer staat, proberen ze je toch nog af te zetten door niet te geven waarvoor je betaald hebt. Bij mijn vriend hebben ze dat ook gedaan en bij mij probeerden ze het.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 10Frank kleinsmit20-09-2019

Fantastich

Super hotel. Swim up villa's zijn prima voor elkaar. Voor kleine kinderen is het perfect.

Sinan BÜYÜK, CRM Asst., 26-09-2019

Dear Frank

Thank you for choosing IC Hotels Santai Family Resort.

We are very happy that you had satisfied with the swim up villas.

It will be our pleasure tos erve you again.

Sinan BÜYÜK IC Hotels CRM Department

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 9Jank17-09-2019

Een diamantje onder de Belek resorts.

Fantastisch resort, voor volwassenen en voor kinderen, groot en klein. Goed eten en drinken, goede bedden, goede entertainment.

Sinan BÜYÜK, CRM Asst., 26-09-2019

Dear Jank,

Thank you for your kind review.

Best Regards, Sinan BÜYÜK IC Hotels CRM Department

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9sv08-08-2019

Heel goed

Wij verbleven in dit hotel van 1/07/2019 tot 08/07/2019. Wij hadden een Star Swim Up familiekamer geboekt wat maakte dat onze 15-jarige dochter haar eigen kamer en badkamer (met douche) had. Bij aankomst konden we kiezen tussen twee kamers, de ene was al vrij de andere pas om 14u. Wij gingen voor de kamer die al vrij was maar daar hing een muffe geur. Terug naar de receptie gegaan waar we direct een andere kamer kregen. Deze was prima. Echt zalig om vanuit je living of slaapkamer rechtstreeks toegang te hebben tot het zwembad. Het zwembad is, in principe, alleen toegankelijk voor de mensen die een swim-up geboekt hebben dus lekker rustig. Je kon ook heerlijk “baantjes” van 250 meter zwemmen, vier keer en je had een kilometer gezwommen. Deze swim-ups zijn een echte aanrader. Wij hebben 3 themarestaurant geboekt, de 8 euro per persoon extra zijn echt wel de moeite waard. Super lekker eten, heel rustig en heel vriendelijk.

Dear Guest (sv),

Thank you for choosing IC Hotels Santai Family Resort.

We are very happy that you had satisfied with the swim up villas.

It will be our pleasure tos erve you again.

Best Regards, Elif SUNAY CRM Manager

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 6Tom14-07-2019

Matig hotel, veel negatieve en positieve punten

Swim up villa was sterk veroudert , enorme vocht geur +mieren in de kast en zelf tot in het bed!keiharde bedden ook!

De lakehouse aan de villa's was dan weer een leuk pluspunt

Eten zeker geen 5 sterren waard : heel veel koud eten , weinig oog voor detail (2x ook aangebrande pannenkoeken , koude frieten , stuk plastic tussen mijn pasta...) Slechte ervaring qua eten in Turkije en we gaan hier toch al 8jaar naartoe

Zwembaden en animatie en alles in voor de kinderen was zeker wel op niveau.. Als ook de.leuke.openingsuren van de gym (reeds vanaf 6uur)

Conclusie: eten en hygiëne in kamers onder niveau Zwembaden en animatie op niveau

Eerder een 4 sterren zou ik dit hotel geven

Dear Tom,

Thank you for choosing IC Hotels Santai Family Resort.

We are very happy that you shared your experiences with us. Your review will be foewarded to the hotel management to check and improve the service quality.

We look gorward to serve you again.

Best Regards, Elif SUNAY CRM Manager

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

• 9Monique Degenhart08-07-2019

Fantastisch! We hebben genoten.

Het is een supermooi hotel met vriendelijk personeel en alles wat je maar kan wensen. Wij hebben het erg naar ons zin gehad en mijn dochter van 18 jaar ook. Wij waren er in februari toen was het nog niet echt druk en waren ze wat bezig om het op te knappen maar er geen last van gehad. Hoogseizoen zal het wel iets anders zijn maar zeker wel de moeite waard.

Dear Monique,

CRM Manager

Gereisd met partner in februari 2019

• 10Steffan21-06-2019

Fantastisch!

Heel erg naar onze zin gehad in de mooie swimup villa, zeker een aanrader! Erg mooi resort met erg vriendelijk personeel. Hotel kamers en alles eromheen is schoon en ziet er verzorgd uit, een aanrader zeker voor gezinnen met meerdere kinderen. Dit resort is zn geld dubbel en dwars waard, heerlijk afwisselend eten en voor iedereen zit er wel iets lekkers bij in 1 van de verschillende restaurants op het resort. Een resort waar je niets tekort komt en de animatie/shows en rest van de entertainment waren ook super! Wij komen hier zeker nog een keer terug!! Enige minpuntje waren de bedden die nogal hard waren(maar vind ik persoonlijk) Top hotel en zeker het terug komen waard!!

Dear Steffan,

CRM Manager

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 4Josette05-05-2019

Onder niveau, geen 5 sterren waardig.

De swim up villa's (wel begane grond!) zijn OK, maar in het resort ontbreekt het aan een goed service niveau, sfeer, vriendelijkheid en het eten is echt heel matig. Zeker geen 5 sterren ivm andere resorts aan de Turkse Rivièra. Het resort is toe aan een renovatie, het interieur van alle gebouwen is sterk verouderd en is niet meer hygiënisch. Schimmels in badkamer. Verhouding prijs-kwaliteit is echt uit balans. Voor de kinderen is er wel veel te doen. Wij komen al 10 jaar in Turkije, maar dit was ronduit een slechte ervaring terwijl we wel een fikse prijs hebben betaald.

Dear Josette,

Thank you for choosing IC Hotels Santai Family Resort.

We are very sorry that your expectations did not met with the service quality. Your review will be forwarded to the hotel management to check and improve the service quality.

We look forward to serve you again.

Elif SUNAY CRM

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 2Bahar calinalti14-04-2019

Nooit meer

Als je slechte kwaliteit wilt moet je hier zijn.wij verblijven altijd in villas van hotels in belek maar dit keer is het echt slecht wat voor je betaald.wij hadden op zondag check out we kregen geen late check out wij moesten tot 19 uur 120 euro betalen een frontofficemanager kwam aan de deur hij zei betaal de 120 euro eerst voor dat jullie service vragen op de kamer.dit is echt verschikkelijk nog nooit meegemaakt in mijn 10 jarige ervaring!! Als je een beetjevan luxe houd moet je niet hier zijn!!! want dit is rotzooi.manager komen aan de deur 120 euro vragen zo niet krijgen jullie geen service zegt die.grappig.In Alanya komen ze niet eens aan je deur echt vreemd!!!

Dear Bahar,

Thank you for choosing IC Hotels Santai Family Resort.

We look forward to serve you again.

CRM

Gereisd met vrienden in april 2019

• 9Berry06-04-2019

Super stek.

Super goed hotel Uitstekend eten Direct aan strand Perfect personeel

Dear Berry,

Thank you for your kind review.

Gereisd met partner in november 2018

Hotel IC Hotels Santai Family Resort info