Hotel Green Max

91 reviews over Hotel Green Max in het Nederlands

Vriendelijke mensen

fam de Kok
19-3-2016

Krokusvakantie met hele familie in dit hotel doorgebracht. Het is meer en vakantiedorp dan een vijf sterren hotel. Belek is een luxe vakantieoord in Turkije maar we kunnen dit hotel geen luxe noemen. Het ligt aan het strand en heeft een fantastische, groene tuin met vele pijnbomen. We hebben gelezen dat het een gewild hotel is door de Russen. Maar we hebben alleen maar Duitsers en locale toeristen gezien. Het personeel spreekt geen goed Engels maar wel beschaafd en vriendelijk. Nadat ze gehoord hebben dat we uit Nederland kwamen, hebben ze speciaal voor ons pannekoeken gebakken. We hadden een kamer aan de achterkant van het hoofdgebouw. Let op dat er 3 gebouwen zijn en kijk uit wat je boekt. Er zijn bungalows waar familiekamers zijn. We hebben een familiekamer met 3 kamers. Jammer genoeg dat er geen aparte badkamers waren. Binnen zwembad was schoon en groot genoeg. Het eten was lekker en divers. Het is ultra maar geen alcohol na 2 uur 's nachts. All in all hebben we wel een leuke vakantie gehad.

Acceptabel/goed hotel

Edo144
15-9-2013

Het is een mooi hotel alleen wij werden ergens in een buitenhuisje gedropt. Met wel grote kamers maar ers smerig.

Is een hotel voor mensen die niet 'top gewend zijn

Niet boeken!

Roeloffzen
22-6-2013

Vanwege een overboeking naar dit hotel gestuurd.het is een Russisch hotel met een slechte kwaliteit van service en eten.

Onafgeruimde tafels in het restaurant,geen bediening,eten koud en elke dag hetzelfde.

alles gericht op Russen.

kamer wel netjes en schoon en wat ook top was was het weer:

10 dagen lang heerlijk weer en met de andere lotgenoten uit Nederland hebben we het gezellig gemaakt.

Conclusie : niet naartoe gaan.

Slechtste resort ooit!!!!

jc19
    6-5-2013

Echt alles was slecht!!!

Vooral de service was zéér slecht, Turks en Russisch... tja laten we dát nou net niet hebben geleerd op school!

Restaurant was een grote puinhoop, tafels werden pas na veel aandringen opgedekt.

Dit is een Russen hotel

aardema
    3-9-2011

3 keer van kamer moeten wisselen, eten ronduit slecht,afgestemd op russen turken enz. niet europees, sevice slecht, personeeel onvriendelijk, stug, kamers vuil, 99% Russen en Turrken kregen voorkeurs behandeling, eetzaal een grote lange vreetschuur, vechten om een tafel, bij 2 de keer gedekken vieze tafelkleden, geen 5 sterren waard. We zijn echt geen klagers maar dit ging naar onze begrippen te ver. Personeel spreekt alleen maar Turks, op een enkeling na, en dan nog zeer slecht engels of duits. Zelfs de hotel manager sprak alleen maar turks.

€ 2600,00 Bij 2 personen voor 12 dagen is echt te veel.Prijs en kwaliteits verhouding klopt niet.Hostes touroperator ter plaatse was prima.

Dit hotel is niet aan te bevelen.

Vies, oud en kapot!

Hans en Chrisja
    18-8-2011

Hotel Chervo Club Sirena is een heel erg smerig hotel. De kamer was vies, het meubilair oud en vies, de vloerbedekking kapot. Er was niets 5* aan het hotel. De roomservice spreekt geen Engels, Frans of Duits alleen Turks! Zelfs na het melden van de klacht dat de kamer vies was is er de volgende dag niets aan gedaan. De airco maakte het lawaai van een overkomend vliegtuig maar koelde niet. Det weede nacht hebben we van ellende op het terras geslapen. Langer zijn we niet gebleven.

Leuke tijd gehad en prima vermaakt

fam den hoed
    3-8-2011

We verbleven met onze 3 kinderen (16, 14 & 11 jr) in een familie kamer in 1 van de bijgebouwen. Ruime dubbele kamer waar een extra bed wordt bijgezet. De kamer is al wel wat oud en zou wat opgeknapt moeten worden. Eten is goed maar wat minder dan we gewend waren. Verder hebben we een geweldige tijd gehad. Animatie team is geweldig en ook de rest van het personeel is zeer vriendelijk. Er was een probleem (staking of zo) van de kamermeisjes maar na 2, 3 dagen was dit over en was de verzorging van de kamer prima.

Zwembad en strand liggen dicht bij elkaar en er zijn ligbedden genoeg voor iedereen. De hele dag door kun je meedoen aan activiteiten, 's avonds een goede show en daarna tot 24.00 uur een feestje aan de poolbar. Voor de jeugd is er een disco tot 02.00 uur en de bar in het hotel is de hele nacht open. Drankjes (ook met alcohol) altijd gratis. Zitten wel russen maar op zich hier geen last van gehad. Wij zouden zo weer terug willen !!

zeker geen 5 sterren

fam knoop
    31-7-2011

dit hotel bestaat als het zo door gaat geen 2 jaar meer, het personeel is aan de loop omdat ze al 3 maanden geen salaris hebben gekregen, verder zaten wij met 3 kinderen in een familie kamer die gewoon te vies was om te slapen.de badkamer was gewoon een grote schimmelbende, echt gewoon vies . ik ben iedere dag naar de receptie gemoeten om te vragen of ze nog van plan waren om te poetsen en de badkamer aan te vullen met zeep wc papier enz .het eten was niet slecht maar het was wel iedere dag het zelfde. en zoals je wel meer hoort ,,een hoop russen die hun fatsoen ver te boven gingen. al met al een hotel dat zwaar aan het verpauperen is en zeker niet meer dan 3 sterren mag voeren ,,,,mensen betaal misschien iets meer en ga ergens anders heen want dit is het zeer zeker niet !!!!!!!!

Absolute AFRADER (mei 2011)

Fam. Bax
    28-6-2011

Vergeleken met onze vijf voorgaande Turkse all-inclusive vakanties was dit zonder twijfel de meest slechte. Wij noemen: het hotel is zonder meer gedateerd, inspiratieloze presentatie van de bufetten, uiterst geringe variatie in het aanbod van eten, slechte bemensing van de diverse bars, lang wachten dus op je drankje, de middagsnack blijken 4 soorten droge biscuitjes te zijn waar je ook 25 minuten op mag wachten. Stress bij het bedienend personeel tijdens de maaltijd.

Het enige lichtpuntje: het enthousiaste animatie-team.

Erg mooi hotel, wij lagen in een bijgebouw met 3 kinderen, dus een extra slaapkamer. Alles netjes, lekker bij het strand.

super vermaakt, mede door het animatie team! De hele dag door worden de kids vermaakt, en als die bezig zijn heb je zelf ook een super vakantie!!

zou zo weer terug gaan.

We hebben een aantal aanbieders voor Green Max voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Green Max in Belek / Aksu / Kadriye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Green Max zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Green Max scoort een 8.29 uit 10 op basis van 96 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: