Hotel Gloria Verdestersterstersterster

Tonen op kaart

33 reviews over Hotel Gloria Verde

• 10Mabo02-08-2017

blijver

Het is er thuis komen voor ons, jaar na jaar ontmoet je "oude bekenden". Geen mastodont van een hotel, wel voldoende kamers zodat service en aanvoer in het restaurant ruimschoots voldoen. Het hotel ligt in het groene, het is er rustig, de service is van zeer goede kwaliteit.Wij komen al een flink aantal jaren en telkens verbazen ze ons opnieuw. Je kan zelfs spreken van een persoonlijke service ! Wil je toch eens iets anders dan brengt een shuttle je naar een van de andere Gloria hotels, en daar kan je je vrij bewegen. Wil je het rustig houden dan heeft Gloria Verde voldoende te bieden . Er zijn behoorlijk wat restaurants - ook a la carte - : keuze te over is. Sporten kan in alle hotels, golf spelen doe je op hun eigen golfterreinen (45h) die je ook met een shuttle kan bereiken. Voor ons is het telkens een geslaagde vakantie geworden !

Gereisd met partner in juni 2017

• 5joke23-07-2017

Nooit meer!

Op de ganse week hebben we twee keer vers gebakken broodjes gehad. Vele soorten kaas ter beschikking, maar ze waren blijkbaar gemaakt van plastiek! Zestig procent van de bezetting waren Russen en dat was duidelijk merkbaar in het aanbod van eten. De buffetten waren best mooi gepresenteerd, maar het meeste was niet eetbaar. Wel was er 's avonds vers gegrilde vis. De vloerbekleding is de kamer was ook erg vuil. Best niet met blote voeten op lopen. De hotelinspecteur zou hier niet blij mee zijn!

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 9Emile de Sévaux20-10-2016

Een luxe hotel, maar niet voor iedereen...

Uitmuntend* qua service en kwaliteit in alle opzichten. Zeer gevarieerde buffetten, Bijzonder in desserts en patisserie.Mooi binnenbad met spa-faciliteiten en Thalasso. Maar hotel ligt achter een heuvel (duin), waarachter op twee niveaus de zwembaden (met trappen zonder leuning), het amfitheater en het strand met brede pier liggen. Voor gasten, die slecht ter been zijn is dit hotel - hoe goed ook - niet geschikt.

Alleen gereisd in oktober 2016

• 10M. Van de Laar 09-06-2015

heerlijke plek

Na een overboeking vanuit het naastgelegen papilion zeugma (ook prachtig hotel, maar helaas nog volop in verbouwing, waardoor glijbanen en speeltuin niet aanwezig waren) terecht gekomen bij Gloria Verde. We hebben genoten! We waren met een groep van 11 personen. Iedereen heeft het heerlijk gehad.
    De kamers waren prima, het zwembad super, de glijbanen nog beter. ;-) Het personeel erg vriendelijk.
    Kortom; top!

Gereisd met vrienden in mei 2015

• 8els30-03-2012

mooie plek, beetje verouderd

Nogal heuvelachtig, iets verouderd hotel, zeer vriendelijk personeel met lekker eten. Kamers zijn ruim maar ouder

• 9Sabine Rohde11-10-2011

Aanrader!

Ik sluit mij volledig aan bij alle positieve kritieken.Wij vonden wel de prijzen in het spacentrum overdreven duur! zeker in vergelijking met soortgelijke behandelingen in soorteglijke hotels. Je mag er ook niet ziek worden want een bezoekje van de dokter kost al gauw €150. Een piepklein minpuntje was ook dat er geen licht is op de tertassen van de kamers. Dus s'avonds nog een beetje lezen op het terras was er niet bij.Maar dan ben ik aan het muggenziften. Gewoon naartoe gaan!

Gereisd met vrienden in september 2011

• 10Lisette10-05-2011

Geweldige vakantie!!!!

Echt een supervakantie gehad. Wij hadden de beschikking over een "select villa" met bijbehorend golfkarretje. Heerlijk ruime villa, erg netjes. Vlakbij het enorme golfterrein, ook super! Personeel heel erg vriendelijk, niets is te veel. Konden de laatste dag , i.v.m. late vertrek in de avond, de villa zonder bijkomende kosten aanhouden. Eten was ook erg goed. Al bij al een superhotel, zeker aan te raden.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2011

• 10temmerman21-05-2010

zalig hotel

Mooi hotel, in een prachtige tuin gelegen, niet al te groot, rustig, naast een mooie golf, heel vriendelijk personeel, en erg lekker eten. Een aanrader voor wie geen gigantisch hotel wil, en houdt van rust en lekker en gavarieerd eten! Zeker met kleine kindjes ben je hier aan het juiste adres!Enige minpunt is afstand van luchthaven tot hotel, je zit dik een uur op een bus, volgende keer nemen we een taxi, dat scheelt hem de helft in tijd. Maar voorts van dat, hebben we genoten, en waren onze kindjes de koning te rijk. Mini en babyclub heel proper en alles nieuw. Wij gaan zeker nog terug!

• 10temmerman21-05-2010

superhotel

Geen al te groot hotel, heel rustig, mooi gelegen onder pijnbomen. Supervriendelijk personeel, en al zeker voor de kinderen, niks is teveel gevraagd. Een suite gekregen zonder opleg te betalen, omdat ze niet volgeboekt waren, zonder erom te moeten vragen. Prima eten,zeker 's avonds zijn de buffetten indrukwekkend gevarieerd en erg lekker. Zwembad heel net, en kinderzwembad is fantastisch, met een zandbodem, zodat de kleinsten niet uitglijden. Kinderclub mooi en netjes, met veel spelletjes en gevarieerd programma. Babyclub heel rustig en veel speelgoed.En alles heel proper. Veel Russen, zoals overal in Turkije, maar allemaal gezinnen met kindjes. Viel nog mee.
    Wij gaan zeker nog terug!

• 8Willem06-11-2009

Klasse hotel, erg chic.

Gloria Verde is een mooi hotel met een geweldige uitstraling. Alleen vindt ik de prijs niet geheel in overeenstemming met het aanbod. Te weinig plaatsen in het restaurant en of het terras. Veel Russen en Duitsers. Wel een prachtig mooie hal met glazendak zodat je echt het gevoel hebt onder een sterrenhemel te zitten.

Gereisd met vrienden in september 2007

• Kleur van het strandLicht
      • Privé strandAanwezig
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
      • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenAziatisch, Diabetische gerechten, Europees-Aziatisch, Fast food, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Mexicaans, Sushi, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
      • JacuzziAanwezig
      • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
      • Room Service24 uurs service, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kantoor service, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Geurensauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
      • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Schoonheidsbehandelingen

• WatersportWaterskiën
      • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Hardlooppaden, Hiken