Hotel Gloria Serenitystersterstersterster

Tonen op kaart

37 reviews over Hotel Gloria Serenity

• 6Greta03-10-2014

Triestig, geen 5 sterren waard

Grootste probleem van dit resort is properheid!.. Laat werkelijk te wensen over: kamer naast veranderen handdoeken en opmaken van het doorgezakte bed, wordt er quasi niet gekuist. De dode vlieg die er bij aankomst lag, ligt e vandaag nog... Zwembad omgeving idem dito: tafel worden niet afgekuist, ligbedden worden op een rijtje gezet en dat is het dan... Kan zo nog lang doorgaan. Rustig hotel, weidse omgeving, maar breng poetsgerei mee als je hier wil logeren.

Gereisd met partner in september 2014

• 10Boris Scheepers14-08-2014

Wat een geweldig hotel!

Hier kom je echt tot rust. Wat een ontspannen sfeer, gastvrijheid en service. Ben echt onder de indruk (terwijl we toch behoorlijk verwend zijn). Vooral het schitterende lommerrijke terras vlak bij het hoofdrestaurant is een pareltje. maar ook op de pier in zee is het goed toeven op grote zachte kussens, met een grote bar en de beste kwaliteit drankjes.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 10ali05-03-2014

voor de echte rustplaats....

het is er super, eten drinken.zwembad. je hebt rust. geen drukte. top kwaliteit.

alleen vergleken met andere hotels erg duur...

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 10aerts hans03-05-2012

Eén van onze mooiste vakanties!

Dit was één van onze mooiste vakanties. De ontvangst kon niet beter, de kamer was heel mooi, prachtige tuinen met veel bloemen en planten, heel mooie zwembaden, het hotel zit zo mooi in elkaar, het is zalig om er rond te wandelen. Het eten is heel goed, zowel de bufetten als het a la carte, de service is ook heel goed. Iedereen was erg vriendelijk. Wij waren er afgelopen april en gaan terug in juli, benieuwd hoe het dan is. H&A

Gereisd met partner in april 2012

• 9Ingrid27-04-2012

Aanrader

Luxe exclusief hotel , zeer geschikt voor golfvakantie. Zeer kindvriendelijk. smaakvol ingerichte kamers. Aanrader voor de verwende reiziger ! Het eten is erg goed en zeer exclusief !

Zakelijk gereisd in april 2012

• 9vm09-08-2011

Luxe !!

wij verbleven 12 dagen in dit luxe resort, alles was super !! Heerlijk eten, prachtige kamers en een geweldige service. Niets was teveel gevraagd. Het enige minpuntje voor ons persoonlijk was dat het er nogal sereen aan toe ging, als gezin met een dochtertje van 4,5 jaar was het net iets leuker vertoeven in Gloria Golf. Hier ging het er nets iets familialer aantoe, maar voor Gloria serenity niets dan lof !!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 9denrudy15-11-2010

Zeer net hotel met zeer goede infrastructuur

Zeer lekkere buffetten, a la carte restaurants, op uw wenken bediend in all-in, dure extra's voor HP, zeer vriendelijke personeel. Cliënteel ietwat ouder maar zeer hoffelijk, weinig russen. Paradijs voor golfers. Ga zeker eten in Route 66, zeer lekker en fijne bediening. Zeer fijn strand en heel goed onderhouden, helder zeewater met plaatselijk rotsplateaus onder water. Animatie aanwezig maar zeer discreet. Voor herhaling vatbaar; een aanrader. Eenmaal buiten hotel noodzaak aan taxi.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2010

• 10Henk01-09-2010

Tophotel voor buiten het hoogseizoen

Was met mijn vrouw in april een weekje op GLORIA SERENITY. Topaccomodatie en: in april erg betaalbaar en toen geen Rus gezien. Het was sowieso rustig toen, maar bijna alle voorzieningen waren geopend. Heerlijk gegeten. Fraaie kamers. Fraai terrein, met overal heerlijke zitjes. Groot binnen-en buitenzwembad. Ook voor niet golfers zeer de moeite waard!

Gereisd met partner in april 2010

• 9Greta02-07-2010

Prachtig resort

Net terug van Gloria Serenity. Zéér mooi hotel, supermooie kamers. Goede service, eten zeker geen 5 sterren waard ! 90% russische families ( kinderen hebben daar vakantie vanaf 1 juni!). Vonden dit zéér storend, geen Turkije meer voor ons.

Gereisd met partner in juli 2010

• 10van craen francine08-07-2009

r"super vakantie een topper

voor de tweede keer naar dit hotel,nog beter dan de eerste keer,prachtige ruime kamer,heel lekker eten,vriendelijke mensen,super bediening in alle restaurants, jenny en vic van vorig jaar terug ontmoet,heel gezellig en plezant.super vakantie gehad op naar volgend jaar gaan zeker terug.francine en frank

Gereisd met partner in juli 2009

1 tip over Hotel Gloria Serenity

• Greta, 03-10-2014

Themarestaurants zijn goed, werden zeer druk bezocht, waarschijnlijk omdat iedereen het al eens leuk vindt om warm eten op zijn bord te krijgen, wat in het hoofdrestaurant niet het geval was. Aan te raden voor mensen die zon willen zien, maar niet voelen, want door de massa aan bomen is het zoeken naar een plaatsje in de zon.

4 vragen over Hotel Gloria Serenity

• vandenbranden_, 29-11-2013

Waar te boeken?

Wie weet bij welke reis organisatie deze te boeken is? Hij is overal uit het assortiment of niet boekbaar.

vandenbranden_, 26-12-2013

Helaas, voorheen wel, maar voor voorjaar 2014 niet te vinden....

Johan, 26-12-2013

bij arke -sunweb-holland international en nog een paar Boek zelf ook altijd via holl international of arke Dus heel goed boekbaar

• rien_4, 03-06-2012

Polsbandjes

Werkt dit hotel met polsbandjes of dergelijk?

karin, 25-03-2013

nee geen bandje.geef bij bestelling alleen kamerpasje af. dat is voor hun administratie

• Raedt Frederic , 24-04-2011

Zoet/zout water

Ik heb gelezen dat er een zoetwater zwembad En een zoutwater zwembad is maar waar ligt welk zwembad Om dat we met twee kindjes zitten zou ik liefst aan het zoet water liggen

Greta, 03-10-2014

Dat kan, aan het zoetwater zwembad is er een kinderbadje - 50 cm water.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• Afstand tot strand2 minuten lopen, 200 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Europees-Aziatisch, Fast food, Frans, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Oosters, Steaks, Sushi, Turks, Vegetarisch
  • Aantal cafés3

• KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats