Hotel Ela Quality Resort Belek *****

Hotel Ela Quality Resort Belek *****

Hotel Ela Quality Resort Belek
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Ela Quality Resort Belek voor je op een rij gezet:

19 tips over Hotel Ela Quality Resort Belek

Ann Van Den Brouck, 14-8-2014
Hotel is uitstekend voor wie wil uitrusten en genieten van de zwembaden en het strand, maar wie iets wil zien buiten het hotel komt bedrogen uit. Vooral de opdringerige verkopers zijn heel storend.
Harry, 13-8-2014
geniet van een luxe en rustige omgeving. Ga ook eens in gesprek met Russisch-sprekenden (Kazachen, azerbeidjan etc.) en ontdek dat ze best aardig zijn.
Gerard Bianca, 10-8-2014

Dit hotel kan zeker niet tippen aan de hotels Barut Hemera,en Barut Lara

waar wij ook reeds op vakantie gingen,zwembaden,eten,vriendelijkheid en vooral de animaties en shows zijn er stukken beter !!!

Silke Scherpereel, 5-8-2014

Tip: la Perla is heel goed qua service, en lekker.

Geen euro's wisselen naar TLA.

Enzo, 16-5-2014
Huur een wagen om eens naar Manavgat te gaan, mooie en grote markt op donderdag! Een uurtje rijden met de auto, kost 55€ (omnium verzekerd), maar met taxi 100€... Ook leuk is de trip met de buggy's, doe wel verse kledij mee, want van kop tot teen ben je vuil, maar heel leuk!
Roy Slangen, 2-5-2014
De hamam in Belek is de moeite waard. Voor 29,00 krijg je een behandeling waar je in het hotel meer dan 60,00 voor betaalt. Te boeken bij de reisleiding van TUI

Fred, 19-10-2013
Zorg voor genoeg zonnebrand, deze is in het hotel onbetaalbaar! Verder nette prijzen, bijvoorbeeld je kind een half uur tenisles voor maar 10 euro! Zonder leraar gratis, inclusief rackets!
Tessa van damme, 18-10-2013
Elke dag een rondleiding door het grote resort door iemand van de guest relations, maar het is zeker de moeite om zelf eens rond te wandelen in het mooie resort, en alle faciliteiten en alle hoekjes en kantjes zelf te ontdekken.
Silke, 7-10-2013
Neem geen strandhanddoeken mee,tis extra bagage en je krijgt ze in het hotel. 7 dagen vond ik persoonlijk net tekort, volgende keer zou ik 10dagen gaan.
pv, 20-7-2013
Men kan japans eten maar spijtig genoeg ben je dan nog een fortuin kwijt bovenop de all-in. Gemiddeld 20 deur per gerecht + reserveringskost van een 10 eur per persoon

Onze bezoekers bekeken ook: