Hotel Ela Quality Resort Belek

8,7

30 reacties Hotel Ela Quality Resort Belek

Water in Mei

Jilly, 28-12-2018
Is de temperatuur in mei van het water van de zwembaden goed te doen?

Pier

Lisa, 16-4-2018
Is de pier eind april/begin mei al geopend?

Betaling restaurant

Kimberly, 7-4-2015
Er staat bij dat er reserveringskosten betaald moeten worden voor de ala cart restaurants. Kan iemand mij vertellen hoe duur het is om hier te eten? Verschilt dit per restaurant?
1 reactie

We hebben een aantal aanbieders voor Ela Quality Resort Belek voor je op een rij gezet:

Kamers in Lake House

Hilde, 28-9-2014
Wij plannen in mei 2015 een vakantie in Belek en Hotel Ela Quality Resort lijkt ons een goeie optie. Alleen, aangezien we een koppel zonder kinderen zijn, twijfelen we nog over al dan niet een kamer in The Lake House (zonder ponton), aangezien het daar rustiger zou zijn... Zijn deze kamer de meerprijs waard ? Zijn deze kamers kleiner of dezelfde grote als de standaard kamers ?

kleding

angela, 16-7-2014

Ik ben de koffers aan het pakken want wij vertrekken aankomende zaterdag naar dit hotel. Nu vraag ik me af of een een dresscode is voor bij het avondeten. Lees het nergens terug maar to be sure!

Alvast bedankt!

winkelen in antalya

wendy, 7-7-2014

hallo!

weet iemand toevallig of er een busje vanuit het hotel naar altalya gaat, om een dag te winkelen?

of dat het te doen is met een taxi?

groet

0 reacties

lakehouse

Ans, 25-3-2014

Hoi

We zijn van plan om dit resort te gaan boeken.

Alleen lijkt me zo`n lakehouse super maar bij welke maatschappij moet ik zijn om deze te kunnen boeken?

Oudere kinderen

brink, 22-2-2014

Zijn er in het hotel genoeg kinderen van 15,16,17 jaar in de zomervakantie?

Weet iemand dat van voorgaande jaren?

de tijden van het eten

milan talens, 17-2-2014
weet iemand van hoelaat tot hoelaat je kan onbijten, middag eten en avond eten? B.V.D

animatie

elly, 22-12-2013

hallo,

wij zijn aan het twijfelen en weten niet goed waar naar toe.

is er in de ela quality ook nederlandstalige animatie?

en de glijbanen zijn die in het resort zelf of is dat een paar honderd meter verder (een aquapark bv)

hoe ver is dit hotel van de luchthaven?