Hotel Ela Quality Resort Belek

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Ela Quality Resort Belek voor je op een rij gezet:

389 reviews over Hotel Ela Quality Resort Belek

• 2018
    9Claudia10-05-2018

Heerlijk hotel

Ela is een prachtig resort, mooie tuin, fantastische pier met bar, heerlijke relax plekken, mooie villa's met eigen pool, 16+ restaurant voor 's avonds, heerlijke luxe a la carte tussen de middag bij (La Perla). Kamers zijn prima. Het is een luxe hotel, het personeel is erg vriendelijk en doet er alles aan om het naar je zin te maken. Er waren mooie professionele shows en in de tuin traden diverse artiesten op. Minibar wordt dagelijks bijgevuld met bier, fris, pakjes drinken, snacks, water. Ook de a la carte restaurants zijn aan te bevelen, 10 pp bijbetalen, maar is het wel waard. Genoeg plekken bij de diverse zwembaden en op het strand. Kortom voor ons een heerlijke fantastische vakantie waar het ons aan niets ontbrak.

• 6Shanon04-05-2018

Mooi hotel maar niet meer zo luxe als vroeger!

10 jaar geleden kwamen wij voor het eerst in dit hotel, we zijn er 5 keer naar terug gegaan. Helaas was dit de laatste keer. Het resort blijft erg mooi en schoon en is goed onderhouden. De service gaat gewoon weg achteruit, kleine dingen kunnen een groot verschil maken in je vakantie.

De mini club zijn ze aan het verbouwen, de speeltuin buiten, de dinosaurus etc. is momenteel allemaal buiten gebruik en ondanks dat we voorafgaand mail contact met het hotel hadden is er niet aangegeven dat er geen animatie/ babysit service beschikbaar is voor kinderen onder de 3 jaar ( hier stond het hotel om bekend dat zelf kleinere kinderen onder proffesionele toezicht kunnen spelen, misschien is dit nu alleen in de zomervakantie).

In de weekenden komen gezinnen uit het binnenland hier weekend vieren, deze mensen proberen voor je te komen in rijen, bestellen snel in het turks en houden geen rekening met andere mensen.

Met jonge kinderen

• 9Schoondermark11-04-2018

Hotel om te overwegen zeker een aanrader!

Goed en mooi hotel. In deze periode ook nog rustig. Hier geen bandjes of wachten in de rij voor je eten. Zeer goede restaurants naast het buffet restaurant. Wel 10 euro pp extra maar dat is zeer rieeel. Je moet zeker het Franse en Turkse restaurant proberen. Ook het Japanse restaurant is een aanrader qua show cooking. Wel aardig aan de prijs maar in overleg is verl mogelijk. Fijne handdoekenservice. Ook de Spa is erg fijn en ook mooi. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Hadden auto gehuurd vanaf de luchthaven en konden voor het hotel parkeren. Ideaal. Daarnaast is er een drankbediening aan je bedje van het zwembad en een brillenservice die elke dag je bril/zonnebril komt reinigen. Punt van aandacht is de wijnkaart. Deze is niet in verhouding tot de rest van het eten. Duurste wijnen zijn tussen 1250 en 7500 euro. Ja dit leest u goed! Daarnaast kan de kamer een update krijgen qua frisheid. Alles is goed schoon en aanwezig.

• 2017
    10J & H en kinderen09-09-2017

Geweldig!!

Wij hebben een super vakantie gehad..hotel was geweldig..eten was top..bediening en personeel waren erg vriendelijk..shows geweldig..zwembaden en entertainment waren ook super..supermooie familiekamer van 2 verdiepingen..

• 9Jurgen De Greve28-08-2017

Beste hotel ooit !

Het beste was de lakehouses waar we in verbleven. Zwembad aan je kamer. Ook de a la carte restaurants zijn top! Zeer vriendelijk ! Wie in ela quality niet tevreden is, zal nergens tevreden zijn !

Ik heb geen negatieve opmerkingen

• 10Selcan03-08-2017

Hotel met alles erop en eraan!!!!

Kindvriendelijk, servicegericht, vriendelijkheid, sfeer. kort gezegd alles was top! Volgend jaar willen we weer verblijven in Ela Quality Resort!

Met jonge kinderen

• 10Yvan17-04-2017

Niks te missen

Super medewerkers, super kamers, super zwembad,kortom alles was geweldig. elke dag een ander thema met eten, of je at in een van de 7 andere restaurants. super glijbanen en in de omgeving allemaal leuke dingen te doen, bijvoorbeeld een dagje naar belek centrum. verder kom je nog veel meer leuke dingen doen,kortom een super vakantie!

• Oude reviews

6Van heesvelde08-10-2016

Nooit meer

Wás de 4 maal dat we dit hotel deden vorige malen was het perfect nu drukte overal nergens kon je rust vinden waren maar 3 speciale restaurants open waarvan de Italiaan 1 dag en die was al volzet overal krijsende en wenende kinderen en de ouders waren niet beter s'avonds liep iedereen nog in strandkleding in de eetzaal vraag me af of dit hotel veranderd is van management of eigenaar we gingen daar om te rusten maar dit jaar is dit niet gelukt personeel werd behandeld door die mensen die erop vakantie waren als slaven .wij vonden het personeel zeer vriendelijk .spijtig we gaan nooit meer terug naar dit hotel

• 7MARC26-09-2016

Ela Turkisch Resort

Na 25 jaar Turkije,nog nooit meegemaakt!Ze hadden het beter “Ela Turkisch Resort” genoemd. Ik neem aan dat men andere markten moet aanboren bij het massaal wegblijven van Russen en Europeanen,doch 90% van één nationaliteit in dit geval Turken is nooit een goede mix. Ik heb nog nooit zo’n zootje ongeregeld gezien,ze hebben allemaal dezelfde universele kledij....(Zwem) bermuda,T-shirt en Flip-Flops,zowel voor het ontbijt,activiteiten overdag,zwembad,middagmaal en avondmaal. Dat laatste is complete chaos,om 19 uur gaan de deuren open en zo’n 750 Turken en minstens 400 kinderen met minstens één kinderwagen per gezin stormen het restaurant binnen zonder het minste respect voor anderen of personeel.Mijn vrouw kreeg een bord in haar aangezicht geworpen van één van die Turkse kinderen.De Russen zijn daar watjes tegenover. Kamer is ondermaats en zeker VIP-Selection niet waard,het onderhoud ervan evenmin.Mensen die via touroperator boekten hadden betere kamers dan wij.Belgen die hier meermaals geweest zijn zeggen dat ze het hotel niet meer herkennen. Ik kan op dit moment niet oordelen over andere hotels waar ik vroeger geweest ben,maar voor mij steekt Calista(Duurder) er met kop en schouders bovenuit,gevolgd door Lara Barut en het vroegere Amara Beach(Nu Alva Donna Beach) (beiden goedkoper).Ela Resort bengelt laag onderaan mijn lijstje. Animatie is ok maar volledig in het Turks,shows en live muziek zijn goed Na de eerste week zijn de Turken massaal vertrokken.In het Pool restaurant zijn de grote bakken Doner Kebab,hamburgers,spaghetti,kofte,enz vervangen door lekker bereide en mooi gepresenteerde gerechten. Wat de buffetten betreft,het is hieronder al eens aangehaalt.....Slecht! Vele inferieure stukken vlees en gevogelte(Kippevleugels,kalkoendijenvlees,gehakt in allerlei vormen en smaken,soepvlees).Vis idem dito.Veel forel en makreel(DV) De tweede begon zich alles te normaliseren doch de wrange smaak van de eerste verloren week en de blauwe plek op mijn vrouw haar gezicht blijven. Als iedereen oprecht is zullen jullie véél gelijkaardige beoordelingen krijgen.Een gouden raad:Ga niet naar Turkse hotels tijdens suiker-en /of offerfeest!!!!!In 2017 de laatste week van juni en de eerste van september géén Turkije voor ons!!Misschien een hint,om jullie klanten voor boeking te informeren!!!!Ik begin stilaan de meerwaarde van Vip-Selection in twijfel te trekken,want behoudens VIP-Drive(Voor sommige hotels),en rechtstreekse transfer naar het hotel zie ik weinig verschil met touroperator ea,die veel goedkoper zijn.

• 10Familie Verheul16-09-2016

Voor de 4e keer en weer een fantastische vakantie

Het is een groot resort en daarom voelt het of er voor iedereen voldoende ruimte is. De verzorging is geweldig, naast het hoofd restaurant is er een ruime keuze uit specialiteiten restaurants. Iedereen doet zijn uiterste best om je een heerlijke vakantie te laten beleven. Jammer dat sommige gasten hun handdoeken laten liggen in plaats van in te leveren. Daardoor lijkt het of plekken bezet zijn.

20 tips over Hotel Ela Quality Resort Belek

• Roy Slangen, 02-05-2014

De hamam in Belek is de moeite waard. Voor 29,00 krijg je een behandeling waar je in het hotel meer dan 60,00 voor betaalt. Te boeken bij de reisleiding van TUI

• Fred, 19-10-2013

Zorg voor genoeg zonnebrand, deze is in het hotel onbetaalbaar! Verder nette prijzen, bijvoorbeeld je kind een half uur tenisles voor maar 10 euro! Zonder leraar gratis, inclusief rackets!

• Silke, 07-10-2013

Neem geen strandhanddoeken mee,tis extra bagage en je krijgt ze in het hotel. 7 dagen vond ik persoonlijk net tekort, volgende keer zou ik 10dagen gaan.

30 vragen over Hotel Ela Quality Resort Belek

• Jilly, 28-12-2018

Water in Mei

Is de temperatuur in mei van het water van de zwembaden goed te doen?

Liesbeth Van der Velde, 12-02-2019

Hoi! Weet je misschien het antwoord al? Ik wil ook vraag weten of er een vriesvak in zit. Mvg Liesbeth.

• Lisa, 16-04-2018

Pier

Is de pier eind april/begin mei al geopend?

Shanon, 04-05-2018

Ja de bar en pier zijn geopend.

• Kimberly, 07-04-2015

Betaling restaurant

Er staat bij dat er reserveringskosten betaald moeten worden voor de ala cart restaurants. Kan iemand mij vertellen hoe duur het is om hier te eten? Verschilt dit per restaurant?

Shanon, 04-05-2018

A la carte kost 10 euro per volwassene, 5 euro voor een kind en gratis voor een baby. Alleen het Japans restaurant verschilt, hier betaal je per gerecht en je drinken ook apart.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenBrunch, Diner, Lunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand300 m, 4 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig

• Soort gerechtenFrans, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Mexicaans, Steaks, Sushi, Turks, Vegetarisch
  • Bar / kantine> 10
  • Aantal cafés3

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasFrans Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Luchtcirculatiesysteem, Open haard
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Broekenpers, Gratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia