Hotel Dionis Hotel Resort & Spa

Hotel aan zeeWeer vandaag15°9°
Hotel Dionis Hotel Resort & Spa
6,8

We hebben een aantal aanbieders voor Dionis Hotel Resort & Spa voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Dionis Hotel Resort & Spa in het Nederlands

Prima Hotel

jim greve
9-8-2013

Nieuw Hotel.

Personeel onervaren en er zitten er een aantal tussen die niet werken voor hun geld. Management hotel kan beter!.

Eten prima in restaurant. Eten aan strand kan en moet beter.

Zwembadbar, strandbar en lobbybar prima.

Kamers oke, wel is het jammer dat de toillet en doucheruimte geen afgesloten ruimte is. Schoonmaak in gehele hotel krijgt een onvoldoende!

Nette handoekservice aan zwembad.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Prima hotel

Stijn
30-7-2013

Hotel lijkt nog niet helemaal klaar wat betreft afwerking.

Prima kamers en bijzonder vriendelijk personeel. Is een redelijk klein resort, waardoor je overal snel terecht kunt en er altijd plaats is aan het zwembad of strand.

Het eten is fantastisch.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Prima hotel

Peter
26-7-2013

Net terug van een weekje Dionis. Op zich een prima hotel. Het is een redelijk klein resort, wat wij erg prettig vonden. Hierdoor is er geen wachtrij bij het eten en kun je ook om 11u nog een bedje krijgen bij het zwembad of strand. De service is echter niet wat wij gewend zijn van een 5* hotel in Turkije. Hier kan men echt nog verbeteren. De afwerking van het hotel is matig en de kamer schoonmaak is ook matig. Het eten is prima! Goede kwaliteit en genoeg keuze. Al met al dus een prima resort om een weekje lekker te luieren, maar er zijn (zeker voor de prijs) betere resorts te boeken in Turkije.

Gereisd familie in juli 2013

Nieuw hotel

Barry
21-6-2013

De finishing touch moest nog plaats vinden zoals gijbanen (inmiddels klaar) tennisbanen en winkeltjes op het complex. Eten en drinken uitstekend (geef een fooi in het begin en je hoef nergens meer op te wachten) bediening is dan meer dan geweldig. Restaurant is geen vreetschuur omdat het resort niet zo groot is.Taxi naar Belek retour 2 x 8 km (vragen € 35,00 maar na flink babbelen € 20,00)Wat winkeltjes op loopafstand ook farmacia. Neem waterschoentjes mee strand met kiezels.

Gereisd met vrienden in januari 2013

strak hotel

Barry
15-6-2013

Is nog niet 100% klaar. Glijbanen nog niet open zit (denk) constructie fout in. Tennisbanen ook niet af. Zijn nog werkzaamheden bezig maar is niet storend. Restaurant en bediening zijn uitstekend ook de drankjes en coctails zijn van goede kwaliteit. Weinig tot geen nederlanders erg veel russen en ook duitsland is redelijk vertegenwoordigt.

Gereisd met vrienden in mei 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dionis Hotel Resort & Spa in Belek / Aksu / Kadriye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dionis Hotel Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.