Hotel Crystal Waterworld Resort

Hotel Crystal Waterworld Resort

18 reacties Hotel Crystal Waterworld Resort

Glutenvrij

Claudia, 31-7-2019
Zijn er veel glutenvrije mogelijkheden?

Uitstapjes

Angelique , 16-4-2019

Is er een busje die naar belek en naar side rijd of moet je altijd met de taxi ? Is er een markt vlakbij het hotel ?

Ervaringen voor leuke uitstapjes ?

0 reacties

Vraag over in en uitcheck

Kempen, 26-1-2019

Als je om 12u smiddags uit de kamer moet terwijl je vliegtuig vertrekt het avonds om 00u kun je dan nog de hele dag gebruik maken van all in?

Ook als je om 07u aankomt smorgens in het hotel?

Eerste keer naar turkije met gezin.

0 reacties

We hebben een aantal aanbieders voor Crystal Waterworld Resort voor je op een rij gezet:

Guest Relations

CEM, 16-8-2016

Geachte meneer Jacqueline,

Allereerst willen we u bedanken, dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling over Crystal Waterworld hotel te geven.

Het doet ons goed dat u een fijne vakantie heeft gehad en hoop u gauw weer in ons hotel te mogen verwelkomen.

Jacqueline

Jacqueline

esmeesnackers,

Geachte meneer esmeesnackers,

Belek centrum

Esmee, 14-8-2015

Rijdt er een dolmus busje naar belek centrum? Of wat kost een taxi evt naar belek?

Als je een boottocht wil doen, hoever moet je dan vooraf reizen voor je bij de haven bent?

1 reactie

kapper

alex, 25-4-2014

Hoi Is er een kapper in het hotel of in de buurt?

Zitten er bij het all inclusive concept ook coctails?

Hoe zit het met het avond entertainment? Parties , Live muziek etc?

3 reacties

shopping mogelijkheden

sabine, 7-10-2013
Hallo, We vertrekken 26/10 na het lezen van de commentaren met een klein hartje naar Crystal waterworld.Kan iemand me vertellen of er in de buurt van het hotel bazaars en restaurantjes zijn? Indien de drukte niet te doen is in het hoofdrestaurant zou het leuk zijn om te voet naar een restaurantje in de buurt te kunnen. groetjes Sabine
2 reacties