Hotel Crystal Waterworld Resort

FamiliehotelWeer vandaag34°25°
Hotel Crystal Waterworld Resort

We hebben een aantal aanbieders voor Crystal Waterworld Resort voor je op een rij gezet:

70 reviews over Hotel Crystal Waterworld Resort in het Nederlands

Opzich prima

Collie
6-11-2018

We hebben een heerlijke vakantie gehad! Maar peroneel is niet altijd even vriendelijk. Schoonmaak is oke.. Kamers konden beter schoon gemaakt worden! Eten is lekker met veel keuze.. Muziek bij het zwembad staat smorgens echt heel hard. Personeel van de winkeltjes zijn echt niet aardig.. Ook mensen om foto's maken maken ondeling ruzie om je op de foto te mogen zetten.

Als je dit allemaal van je af kan zetten is t een mooi hotel... Je kan er heerlijke plekken vinden om te genieten alleen moet je je niet te druk maken om het personeel.

Gereisd Met jonge kinderen in september 2018
Erdal Çelik, General Manager, 5-12-2018

Dear Guest,

We are looking forward to seeing you here and promise to pay a special attention for you.

Erdal Çelik

General Manager

Eens maar nooit weer

Dhr jansen
23-8-2018

Eens maar nooit weer heel veel Russische mensen personeel spreekt maar amper engels ontbijt, lunch dinner ongeorganiseerd bijna vechten om een tafel Animatie team probeerd niet om nieuwe gasten mee te krijgen alleen maar de mensen die ze zelf leuk vinden

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018
General Manager, General Manager, 8-10-2018

Dear Guest,

First of all, we thank you for choosing us and taking your time to review your stay with details. Your evaluations are very important for us in terms of improving and developing our hotel, assessing our personnel accurately, analyse whether our quality-focused understanding of service adapted for our valuable guests has been implemented and adding value to our facilities. All the issues you have mentioned will be evaluated carefully and the necessary precautions will be taken as soon as possible.

Nooit meer

Françoise
7-8-2018

In dit hotel tref je veel Russen en Arabieren. Wat het niveau meteen naar beneden haalt. Het eten kent weinig variatie en na enkele dagen heb je de indruk dat je altijd hetzelfde eet. Het buffet is een echte rattennest, iedereen loopt er door elkaar en ze zouden jou zonder aarzelen omver lopen om eerst te zijn. De bediening is zeer traag en als je dorst hebt, ben je beter om zelf achter jouw drinken te gaan. Het personeel in het hotel, spreekt bijna geen Engels. Moeilijk dus om iets te vragen of uit te leggen. Kwestie van hygiëne was dit hotel ondermaats. In het restaurant zag je heel duidelijk dat er slechts heel oppervlakkig werd gepoetst. Onze lakens zijn op een verblijf van 11 nachten slechts 1 keer ververst, de badkamer alsook de douche werd nooit gepoetst... Het enige positieve aan dit hotel zijn de glijbanen, een waar paradijs voor de kids

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018
General Manager, General Manager, 11-8-2018

Matig hotel

Siham
5-5-2018

De kamers zijn netjes, de ligging is goed. Helaas is de hygiëne erg slecht. De wc’s zijn met name vies. De service is erg matig. In het restaurant ligt het bestek vaak niet klaar en door de drukte is het zoeken naar een plek. Wanneer er een plekje vrij komt duurt het even eer deze klaar is voor gebruik. Het eten is redelijk. Veel hetzelfde. Bakken zijn vaak leeg en dus moet je veel wachten.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
General Manager, General Manager, Tue May 15 2018 11:37:15 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Silham,

First of all, thank you for choosing us and taking your time to review your holiday. Your complaints regarding room cleaning and service will be taken into consideration. We are looking forward to seeing you here once again to test the changes made by management.

Best Regards,

Erdal ÇELİK General Manager

erg achteruit gegaan, jammer

van doorn
3-5-2018

3 jaar geleden hier geweest, toen was het hartstikke goed. Inmiddels is het hotel toch wel behoorlijk achteruit gegaan. Jammer. Kamer schoonmaak; een keer overgeslagen en een keer maar half gedaan, verder is het niet echt schoonmaken; ik mag elke dag mijn eigen bed opmaken, omdat ze het laken opvouwen. Qua eten weinig variatie en je moet wel heel veel opscheppen, ookal wil je iets uitproberen. Als het op is, staat er ineens wat anders en heb je pech... Toiletten beneden en bij zwembad heel goor, worden bijna niet schoongemaakt, veel kapot; 3 van de 4 kranen stuk, wcbril schuift... Personeel erg jong en wordt opgejaagd met als gevolg dat er dagelijk erg veel servies kapot. Wil je duiken? Guest relations denkt dat dat in Kemer moet en heeft geen benul dat er op het complex duiken in antalya wordt aangeboden. Nee, erg jammer dat het zo achteruit is gegaan. Het zal mijn vakantie niet verpesten, maar jammer is het wel. Bovenstaande geschreven toen ik nog op het complex was en direct contact kreeg met iemand van guest relations, die vroeg om een gesprek. Prettig gesprek gehad met uitleg over het waarom en dat ze de feedback, ondanks dat het niet positief was, wel konden waarderen. Direct werd er actie ondernomen; toiletten werden vaker verschoond, housekeeping werd gecontroleerd en wij kregen als dank heel lief een fruitschaal op de kamer en verse sap bij het ontbijt. Dat laat mij zien dat deze mensen de feedback serieus oppakken en ermee aan de slag willen gaan. Dus dat geeft goede hoop voor een volgend bezoek.

Gereisd Met vrienden in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
General Manager, General Manager, Tue May 15 2018 11:44:56 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Van Doom,

First of all, we feel very proud to welcome you for 3rd time. Upon on your review has been published, our Guest Relations Manager was directed to deal with your issues, as we understood he accomplished his tasks. We really care about every single feedbacks of each guests and your appreciation is the biggest reward for us. We promise that your 4th stay will be more pleasant.

We are looking forward to seeing you here!

Best Regards,

nooit meer

Ziba
15-10-2017

waardeloos hotel, ik heb nog nooit zo'n "5" sterren hotel meegemaakt. Aller ergste was de schoonmaak van de kamers...in 7 nachten verblijf van ons was de kamer maar liefst 2x schoongemaakt. Het eten was elke dag dezelfde, geen variatie van het eten of echt lekkere life cooking kan je het ook vergeten...Ook was het belachelijk de oneerlijke personeel die je gewoon letterlijk soms 5 a 10 laat wachten voordat ze jou helpen! Zelfs bij irish pub kregen ze mij zo gek dat je associaal moet voordringen of schreeuwen om je beurt te krijgen, omdat er paar een 5 euro fooi geven en top punt was om 22:50 wanneer ik een drank bestelde kreeg je te horen dat tequila niet meer all in was, omdat we 3x in half uur besteld hadden en dat het opeens 10 euro kostte...diefstal noem ik het!

We hadden ook een superior room maar dit stelde niks voor behalve dat je een balkon met uitzicht op andere hotel en de airco installatie van de andere hotel!

Er was elke dag vieze borden en overdatum sinaasappel werd gewoon geserveerd!

Gereisd Met partner in september 2017

Heel goed Hotel!

Freek
1-7-2017

Het was de 1e keer dat wij naar Crystal Waterworld zijn geweest, en het was super! Enige minpunten vonden wij dat er erg veel Russen waren en dat het plekje waar je de handdoeken kon halen om 17:00 al dicht ging, dus je moest al vroeg weg van het zwembad. Verder waren de glijbanen superleuk en het eten was ook lekker! Zeker een aanrader voor als je opzoek bent naar een All Inclusive hotel in Turkije!

Gereisd Met oudere kinderen in april 2014
Front Office Manger, General Manager, 17-7-2017

Geachte Mr. Freek.

Allereerst willen we u bedanken, dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling over ons hotel te schrijven.

Het doet ons goed, dat u een fijne vakantie bij ons heeft gehad. We hopen dat u Crystal Hotels weer zult bezoeken.

Het was een waargenoegen om u hier te verwelkomen.

Met vriendelijke Groet,

Goed eten, mooie kamers en leuk voor kinderen.

Jack
27-7-2016

Mooi resort met mooie kamers en fantastische zwembaden. Door de vele glijbanen super leuk voor jonge en oude kinderen. Bij de twee populairste glijbanen meestal een wachtrij van +/- 15 minuten. Bij de andere 7 glijbanen nagenoeg geen wachtrij. In het hoogseizoen is het een behoorlijk druk hotel door de vele grote gezinnen en kinderen vanuit vooral het Midden-Oosten. Wij kunnen goed tegen de drukte en stoorde ons hier niet aan. Ga je voor de rust op vakantie, dan is dit hotel geen aanrader. Zeer weinig Nederlanders. Hier en daar wat Noren, Duitsers en Belgen.

Kamer super schoon (met af en toe een euro fooi zijn de schoonmaaksters blij mee). Het eten was echt overdadig en goed. Genoeg keuze. Professioneel animatieteam, zowel overdag en in de avond heel goed. Wel alles in het Turks en Engels.

Er zullen best mooiere en betere hotels zijn, maar voor ons (de eerste keer naar een resort in Turkije) vinden we dit hotel gewoon een dikke zeven waard , zeker qua prijs/kwaliteit. In alle negatieve reacties op Zoover zitten een kern van waarheid, maar een 1 geven is echt onterecht.

Ligging is 5 km buiten Belek, vlakbij een toeristen-winkelcentrum. Belek alleen te bereiken met een Taxi (15 euro enkele reis).

Het hotel bestaat uit ongeveer 9 gebouwen en dit zijn ze aan het uitbreiden met 4 gebouwen (incl. een extra zwembad) aan de overkant van de straat. De kans/gevaar bestaat dat het hotel vanaf volgend jaar nog iets drukker wordt.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016
Guest Relations, FRONT OFFICE MANAGER, 15-8-2016

Geachte meneer Jack,

Allereerst willen we u bedanken, dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling over Crystal Waterworld hotel te geven.

Het doet ons goed dat u een fijne vakantie heeft gehad en hoop u gauw weer in ons hotel te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke Groet, Crystal Waterworld familie

Kan beter! en nooit meer terug

frunezotje
14-5-2016

Veel te groot hotel... erg druk.. ondanks het feit dat wij in september zijn geweest. Zou hier nooit naar toe gaan in het hoogseizoen.. Erg veel russen en Bulgaren maar ook veel Turken. Blijkbaar toen wij er waren was er net een Turkse feestdag dat Turken vieren dus vandaar de drukte. De turken die daar ook waren kropen dan ook met al kleren en sluier in het water.. vond het niet erg hygienisch Leuke glijbanen maar opnieuw veel te druk.. te weinig banden om op te zitten waardoor er constant ruzie was aan de glijbanen .. trekken en sleuren voor een band. Wel leuk voor de kindjes, jammer dat er geen nederlandstalige animatie was. De kidsclub was ook niet dat.. weinig enthousiasme van de animatrices daar, ze zaten liever op hun gsm... Wel leuk dat je er mixers had om zelf patatjes te maken voor hele kleine kindjes.. beetje worteltjes uit de dieetkeuken , gekookte patatjes en dan beetje vlees en alles mixen.. ze kwamen hem ook direct halen om hem af te wassen dus dat was wel een pluspunt. Kamers wel ruim en erg proper niets op aan te merken.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Sep 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Guest Relations, FRONT OFFICE MANAGER, Mon Aug 15 2016 14:56:07 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geachte meneer Frunezotje,

Met vriendelijke Groet, Crystal Waterworld familie

onvriendelijk personeel

Jan
24-9-2015

Zeer onvriendelijk personeel tot onbeschoft toe.Kamers werden zeer slecht schoongemaakt,geen schoon beddegoed handdoeken werden vies terug gehangen.Onlasting in zwembad bij de volwassenen.Wc,s in heel het hotel erg smerig stonk naar urine.Eten was zeer goed alleen de mensen die duwen en voordringen dat gebeurde regelmatig

Gereisd Anders in september 2015
Guest Relation, FRONT OFFICE MANAGER, 5-11-2015

Geachtre Mr. Jan We waarderen het erg, dat u de tijd heeft genomen om uw belevenis over ons hotel heeft gedeeld. Onze gasten zijn degene die ons naar een hogere niveau kunnen brengen. Daarom waarderen we erg dat u uw beoordeling heeft gegeven. We zullen deze punten meenemen naar ons management team en eraan werken. We hopen u hier weer te mogen begroeten en dat u de verbeterpunten zult zien. We wensen u nog een fijne dag verder. Met vriendelijke Groet,

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesDokter, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Crystal Waterworld Resort in Belek / Aksu / Kadriye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Crystal Waterworld Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.