Hotel Crystal Waterworld Resort

9.3Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Belek / Aksu / Kadriye

Je kunt vanaf nu meer dan 5.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 513p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Ultra all inclusive
  • Vertrekt vanaf Keulen
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

• Jacuzzi
  • Sauna

102 reviews over Hotel Crystal Waterworld Resort

• 9daniele di giambattista29-01-2020

top vakantie wij komen terug ;-)

heel goed en mooi hotel hotel is wel grrot maar dat lees je op de beschrijving wij gaan dit jaar terug naar crystal waterworld resort was echt een topvakantie en hebben ons heel goed geamuseerd en het eten is ook top dat het eten soms wat lauw is is normaal als de mensen de deksels laten open staan maar veel mensen begrijpen dat niet dat het hun eigen schuld is

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2019
    7Ingrid22-08-2019

Mega groot resort, geweldig waterpark!!!

Het is mega groot, veel Aziaten, Russen, en mensen uit midden-Oosten, wij waren één van de enkele Europeanen. Het personeel word bijzonder minderwaardig behandeld door de gasten . Het lopend buffet was gigantisch groot en divers, nadeel dat het dagelijks bijna hetzelfde was. Kamers zijn lux en compleet, maar door de vele kamers waarschijnlijk niet altijd even goed schoon gehouden. Zwembaden en glijbanen perfect en schoon, al met al hebben wij met onze drie oudere pubers(17, 19, 20) ons geweldig vermaakt. Het resort ligt aan het strand, heerlijke warme zee, met redelijke golven. Personeel begrijpt je zelden omdat bijna niemand, ook bij de receptie niet, engels , duits of andere taal spreekt. Al met al een prima ressort als je geen Nederlanders om je heen wil.

Erdal Çelik, General Manager, 24-08-2019

Dear Guest,

Thank you for taking the time to write a review about your stay at Crystal Waterworld Resort & Spa. Your comments lead us.

We would like to inform you that we shared your comment with related departments and we have taken the necessary actions on them.

It would be an honor to have you and welcome you back in our hotel.

Kind Regards

Erdal ÇELİK General Manager

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 2018
    5Collie06-11-2018

Opzich prima

We hebben een heerlijke vakantie gehad! Maar peroneel is niet altijd even vriendelijk. Schoonmaak is oke.. Kamers konden beter schoon gemaakt worden! Eten is lekker met veel keuze.. Muziek bij het zwembad staat smorgens echt heel hard. Personeel van de winkeltjes zijn echt niet aardig.. Ook mensen om foto's maken maken ondeling ruzie om je op de foto te mogen zetten.

Als je dit allemaal van je af kan zetten is t een mooi hotel... Je kan er heerlijke plekken vinden om te genieten alleen moet je je niet te druk maken om het personeel.

Erdal Çelik, General Manager, 05-12-2018

Dear Guest,

We are looking forward to seeing you here and promise to pay a special attention for you.

Erdal Çelik

General Manager

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

• 6Dhr jansen23-08-2018

Eens maar nooit weer

Eens maar nooit weer heel veel Russische mensen personeel spreekt maar amper engels ontbijt, lunch dinner ongeorganiseerd bijna vechten om een tafel Animatie team probeerd niet om nieuwe gasten mee te krijgen alleen maar de mensen die ze zelf leuk vinden

General Manager, General Manager, 08-10-2018

Dear Guest,

First of all, we thank you for choosing us and taking your time to review your stay with details. Your evaluations are very important for us in terms of improving and developing our hotel, assessing our personnel accurately, analyse whether our quality-focused understanding of service adapted for our valuable guests has been implemented and adding value to our facilities. All the issues you have mentioned will be evaluated carefully and the necessary precautions will be taken as soon as possible.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 4Françoise07-08-2018

Nooit meer

In dit hotel tref je veel Russen en Arabieren. Wat het niveau meteen naar beneden haalt. Het eten kent weinig variatie en na enkele dagen heb je de indruk dat je altijd hetzelfde eet. Het buffet is een echte rattennest, iedereen loopt er door elkaar en ze zouden jou zonder aarzelen omver lopen om eerst te zijn. De bediening is zeer traag en als je dorst hebt, ben je beter om zelf achter jouw drinken te gaan. Het personeel in het hotel, spreekt bijna geen Engels. Moeilijk dus om iets te vragen of uit te leggen. Kwestie van hygiëne was dit hotel ondermaats. In het restaurant zag je heel duidelijk dat er slechts heel oppervlakkig werd gepoetst. Onze lakens zijn op een verblijf van 11 nachten slechts 1 keer ververst, de badkamer alsook de douche werd nooit gepoetst... Het enige positieve aan dit hotel zijn de glijbanen, een waar paradijs voor de kids

General Manager, General Manager, 11-08-2018

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 6Siham05-05-2018

Matig hotel

De kamers zijn netjes, de ligging is goed. Helaas is de hygiëne erg slecht. De wc’s zijn met name vies. De service is erg matig. In het restaurant ligt het bestek vaak niet klaar en door de drukte is het zoeken naar een plek. Wanneer er een plekje vrij komt duurt het even eer deze klaar is voor gebruik. Het eten is redelijk. Veel hetzelfde. Bakken zijn vaak leeg en dus moet je veel wachten.

General Manager, General Manager, 15-05-2018

Dear Silham,

First of all, thank you for choosing us and taking your time to review your holiday. Your complaints regarding room cleaning and service will be taken into consideration. We are looking forward to seeing you here once again to test the changes made by management.

Best Regards,

Erdal ÇELİK General Manager

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• 5van doorn03-05-2018

erg achteruit gegaan, jammer

3 jaar geleden hier geweest, toen was het hartstikke goed. Inmiddels is het hotel toch wel behoorlijk achteruit gegaan. Jammer. Kamer schoonmaak; een keer overgeslagen en een keer maar half gedaan, verder is het niet echt schoonmaken; ik mag elke dag mijn eigen bed opmaken, omdat ze het laken opvouwen. Qua eten weinig variatie en je moet wel heel veel opscheppen, ookal wil je iets uitproberen. Als het op is, staat er ineens wat anders en heb je pech... Toiletten beneden en bij zwembad heel goor, worden bijna niet schoongemaakt, veel kapot; 3 van de 4 kranen stuk, wcbril schuift... Personeel erg jong en wordt opgejaagd met als gevolg dat er dagelijk erg veel servies kapot. Wil je duiken? Guest relations denkt dat dat in Kemer moet en heeft geen benul dat er op het complex duiken in antalya wordt aangeboden. Nee, erg jammer dat het zo achteruit is gegaan. Het zal mijn vakantie niet verpesten, maar jammer is het wel. Bovenstaande geschreven toen ik nog op het complex was en direct contact kreeg met iemand van guest relations, die vroeg om een gesprek. Prettig gesprek gehad met uitleg over het waarom en dat ze de feedback, ondanks dat het niet positief was, wel konden waarderen. Direct werd er actie ondernomen; toiletten werden vaker verschoond, housekeeping werd gecontroleerd en wij kregen als dank heel lief een fruitschaal op de kamer en verse sap bij het ontbijt. Dat laat mij zien dat deze mensen de feedback serieus oppakken en ermee aan de slag willen gaan. Dus dat geeft goede hoop voor een volgend bezoek.

General Manager, General Manager, 15-05-2018

Dear Van Doom,

First of all, we feel very proud to welcome you for 3rd time. Upon on your review has been published, our Guest Relations Manager was directed to deal with your issues, as we understood he accomplished his tasks. We really care about every single feedbacks of each guests and your appreciation is the biggest reward for us. We promise that your 4th stay will be more pleasant.

We are looking forward to seeing you here!

Best Regards,

Gereisd met vrienden in april 2018

• Oude reviews

1Ziba15-10-2017

nooit meer

waardeloos hotel, ik heb nog nooit zo'n "5" sterren hotel meegemaakt. Aller ergste was de schoonmaak van de kamers...in 7 nachten verblijf van ons was de kamer maar liefst 2x schoongemaakt. Het eten was elke dag dezelfde, geen variatie van het eten of echt lekkere life cooking kan je het ook vergeten...Ook was het belachelijk de oneerlijke personeel die je gewoon letterlijk soms 5 a 10 laat wachten voordat ze jou helpen! Zelfs bij irish pub kregen ze mij zo gek dat je associaal moet voordringen of schreeuwen om je beurt te krijgen, omdat er paar een 5 euro fooi geven en top punt was om 22:50 wanneer ik een drank bestelde kreeg je te horen dat tequila niet meer all in was, omdat we 3x in half uur besteld hadden en dat het opeens 10 euro kostte...diefstal noem ik het!

We hadden ook een superior room maar dit stelde niks voor behalve dat je een balkon met uitzicht op andere hotel en de airco installatie van de andere hotel!

Er was elke dag vieze borden en overdatum sinaasappel werd gewoon geserveerd!

Gereisd met partner in september 2017

• 9Freek01-07-2017

Heel goed Hotel!

Het was de 1e keer dat wij naar Crystal Waterworld zijn geweest, en het was super! Enige minpunten vonden wij dat er erg veel Russen waren en dat het plekje waar je de handdoeken kon halen om 17:00 al dicht ging, dus je moest al vroeg weg van het zwembad. Verder waren de glijbanen superleuk en het eten was ook lekker! Zeker een aanrader voor als je opzoek bent naar een All Inclusive hotel in Turkije!

Front Office Manger, General Manager, 17-07-2017

Geachte Mr. Freek.

Allereerst willen we u bedanken, dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling over ons hotel te schrijven.

Het doet ons goed, dat u een fijne vakantie bij ons heeft gehad. We hopen dat u Crystal Hotels weer zult bezoeken.

Het was een waargenoegen om u hier te verwelkomen.

Met vriendelijke Groet,

Gereisd met oudere kinderen in april 2014

• 7Jack27-07-2016

Goed eten, mooie kamers en leuk voor kinderen.

Mooi resort met mooie kamers en fantastische zwembaden. Door de vele glijbanen super leuk voor jonge en oude kinderen. Bij de twee populairste glijbanen meestal een wachtrij van +/- 15 minuten. Bij de andere 7 glijbanen nagenoeg geen wachtrij. In het hoogseizoen is het een behoorlijk druk hotel door de vele grote gezinnen en kinderen vanuit vooral het Midden-Oosten. Wij kunnen goed tegen de drukte en stoorde ons hier niet aan. Ga je voor de rust op vakantie, dan is dit hotel geen aanrader. Zeer weinig Nederlanders. Hier en daar wat Noren, Duitsers en Belgen.

Kamer super schoon (met af en toe een euro fooi zijn de schoonmaaksters blij mee). Het eten was echt overdadig en goed. Genoeg keuze. Professioneel animatieteam, zowel overdag en in de avond heel goed. Wel alles in het Turks en Engels.

Er zullen best mooiere en betere hotels zijn, maar voor ons (de eerste keer naar een resort in Turkije) vinden we dit hotel gewoon een dikke zeven waard , zeker qua prijs/kwaliteit. In alle negatieve reacties op Zoover zitten een kern van waarheid, maar een 1 geven is echt onterecht.

Ligging is 5 km buiten Belek, vlakbij een toeristen-winkelcentrum. Belek alleen te bereiken met een Taxi (15 euro enkele reis).

Het hotel bestaat uit ongeveer 9 gebouwen en dit zijn ze aan het uitbreiden met 4 gebouwen (incl. een extra zwembad) aan de overkant van de straat. De kans/gevaar bestaat dat het hotel vanaf volgend jaar nog iets drukker wordt.

Guest Relations, General Manager, 15-08-2016

Geachte meneer Jack,

Allereerst willen we u bedanken, dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling over Crystal Waterworld hotel te geven.

Het doet ons goed dat u een fijne vakantie heeft gehad en hoop u gauw weer in ons hotel te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke Groet, Crystal Waterworld familie

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesDokter, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats