Hotel Crystal Tat Beach Golf

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag28°21°
Hotel Crystal Tat Beach Golf
9,3

Wat vakantiegangers zeggen

Hotel Crystal Tat Beach Golf is een hotel met een internationaal karakter. Je verblijft hier dan ook met weinig andere Nederlandse vakantiegangers. Het is vooral een Russisch georiënteerde bestemming. Het hotel is rustig gelegen, maar in het resort zelf vind je genoeg vermaak en to do’s. Hotel Crystal Tat Beach Golf is daarnaast een plek om te ontspannen. De hammam is volgens jullie erg goed. Na een massage of behandeling in deze hammam, voel je je super relaxed. Benieuwd naar de rest van de faciliteiten van Hotel Crystal Tat Beach Golf? Lees met ons mee.

Het animatieteam in Hotel Crystal Beach Golf Resort Belek is de hele dag actief. Jezelf vervelen is dus geen optie. Jan schrijft dat het team leuke, maar wel simpele activiteiten organiseert. Reviewer A. van Belzen is ook niet zo enthousiast over de animatie: ‘Entertainment; veel dansgroepen weinig variatie.’ Voor relaxen aan het zwembad zit je hier wel goed. Na een verkoelende duik strijk je neer op een ligbed in de mooi aangelegde tuinen.

Je kunt er ook voor kiezen om een duik te nemen in zee. Hotel Crystal Beach Golf Resort Belek ligt namelijk pal aan het strand en heeft een privéstrand. Helaas leggen gasten hier al vroeg hun handdoekje neer en zijn er te weinig parasols voor het aantal gasten. Wel kun je hier gewoon all-inclusive genieten. Het eten is volgens de meesten van jullie van goede kwaliteit. Al vinden sommige vakantiegangers dat er wat weinig variatie is bij de buffetten.

Tijdens je vakantie in Hotel Crystal Tat Beach Golf slaap je in een prima kamer. Ga je op vakantie met kids? Boek dan een familiekamer. Angela Roks was erg tevreden met haar hotel(kamer): ‘Al in meerdere hotels in Turkije geweest maar zoals hier alles onderhouden/schoongemaakt wordt is echt top en hadden we het nog nergens anders gezien.’ Alleen over de airconditioning is Angela minder te spreken. Deze kon ze niet laag genoeg zetten, waardoor het vrij warm werd in de hotelkamer.

Ligging

Hotel Crystal Beach Golf Resort Belek heeft een erg rustige ligging. Het hotel ligt wel aan het strand, maar er is geen boulevard. De dichtstbijzijnde plaats is Kadriye. Volgens reviewers is er hier niet heel veel te doen en te zien. Wil je toch eens naar een bruisende stad? Dan kun je het beste een taxi nemen. Het centrum van Belek is een kwartier rijden vanaf Hotel Crystal Tat Beach Golf. Heb je ooit al eens een balletje geslagen op de golfbaan? Belek staat bekend om zijn vele en mooie golfbanen, dus het is zeker een aanrader om dit eens te proberen.

Ook enthousiast over Hotel Crystal Beach Golf Resort Belek? Pak je spullen in en vertrek naar de Turkse zon!

We hebben een aantal aanbieders voor Crystal Tat Beach Golf voor je op een rij gezet:

141 reviews over Hotel Crystal Tat Beach Golf in het Nederlands

Prima hotel, pas goed op uw eigendommen!

Overbeek
11-5-2019

Prima hotel alleen berg alle kostbare/bruikbare voorwerpen op in de kluis! De iPhone oplader is op mysterieuze wijze van onze kamer verdwenen. De overige Samsung opladers waren nog wel aanwezig. De receptie en Guest Relations waren niet behulpzaam om hierop te acteren. Ondanks dat het om een oplader gaat is het niet prettig als er iets gestolen wordt uit de kamer. Goed om de kostbare/ bruikbare voorwerpen op te bergen!

Gereisd Met partner in mei 2019

Voor mijn nooit meer

A. van Belzen
30-9-2018

Verblijf is te hoog gewaardeerd. Goed resort echter ligt erg afgelegen. Dicht bij zijnde plaatsje Kadriye is erg klein weinig te beleven. Strand loopt steil af, met hoge golven moeilijk in en uit het water gaan ook o.a. door kiezel rand. Veel gasten uit Rusland en voorheen Russische staten. Personeel is daarop afgestemd.

Te weinig parasols op het strand. Na half 10 geen parasol meer te krijgen dus vroeg handdoekjes leggen. Entertainment veel dasgroepen weinig variatie.

Gereisd Met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een heel goed hotel

Angela Roks
3-8-2018

Een heel goed hotel. Al in meerdere hotels in Turkije geweest maar zoals hier alles onderhouden/schoongemaakt wordt is echt top en hadden we het nog nergens anders gezien. Personeel ook allemaal heel erg vriendelijk! Genoeg variatie met het eten en smaakt allemaal goed. Ook het animatieteam weet iedereen goed te vermaken en voor de kindjes is er op het resort genoeg te doen! Wij zijn in de bouwvak vakantie geweest maar ondanks dat waren er weinig Nederlands. Veel Russen, Engelsen, Turken en Kazachstanen. Verder geen last van gehad. Een nadeeltje, de airco op de kamer. Deze kan niet lager als 25 graden en dat vonden wij erg warm. Ook sprong hij na een aantal uren uit waardoor we ‘s nachts wakker werden van de hitte. Aangegeven bij de receptie en er zou iemand langs komen maar helaas niemand geweest. Verder een top week gehad!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

heerlijke vankantie

jan
14-5-2018

een prachtig hotel, eten is top!!! ruim opgezet met een schitterende tuin. alles is erg schoon. zwembaden zijn prima in orde. alles voor een top vakantie. op loop afstand is niet veel te doen, dan moetje echt met de taxi. animatie is actief, maar stelt niet voor. ze doen genoeg. maar geen grote dingen

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2018

Genoten.

Mir
5-5-2018

Mooi hotel, vriendelijke mensen. Gezin met jonge en oudere kids. Goed te doen. Mooie familie kamer voor 6 personen. Eten was lekker maar veel van hetzelfde. Mag iets meer variatie. Verder eigenlijk niets op aan te merken. Heerlijk asn het strand. Geen boulevard...

Gereisd Met jonge kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goed hotel maar geen 5 sterren waardig 4 is beter

Wesley van den bossche
27-8-2017

Hotel goed Paar min puntjes . Geen belgen allemaal russen en kosovaren en turken. . Eten ok maar weinig variatie .geen pool voor kinderen tussen de 5 en 10 jaar bad is 1m 40 en het klein bad is 40 cm .jammer dat je niet kan liggen aan de glijbanen . .de pluspunten . De shows zijn goed . . Zeer proper .vriendelijk en behulpsaam .Alle dagen activiteiten voor klein en groot Goed hotel maar geen 5 sterren 4 zou beter zijn

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017
Crystal Tat Beach Golf Resort & Spa, front office manager, 28-8-2017

Geachte Gast,

Allereerst willen we u bedanken, dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling over ons hotel te schrijven.

Het doet ons goed, dat u een fijne vakantie bij ons heeft gehad. We hopen dat u Crystal Hotels weer zult bezoeken.

Met vriendelijke Groet, Hotel Management

Zeker voor herhaling vatbaar

Merve Soylu
21-7-2017

Super leuk hotel. Zit hier net 2 dagen en geniet er zeker van. Het eten is erg varierend, zwembaden zijn mooi en schoon en alles is erg schoon.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017
Crystal Tat Beach Golf Resort & Spa, front office manager, 25-7-2017

Geachte Merve,

Met vriendelijke Groet, Hotel Management

Summer in Antalya

Asmaa marzouk
17-7-2017

We came here with a family of 15 people and we enjoyed our stay here. The people are nice, the food is delicious, and the resort is very clean.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017
Crystal Tat Beach Golf Resort & Spa, front office manager, 25-7-2017

Dear Asma,

It was a pleasure to read your wonderful review, thank you for taking the time to write such kind comments about your visit. We are very proud of our team and look forward to sharing your feedback.

We all look forward to your next visit.

Kind regards,

Crystal Tat Beach Golf Resort & Spa Hotel Management

fantastische vakantie gehad

Fam T.A. Ruijter
7-5-2017

Wij hebben dit jaar voor het eerst bij touroperator geboekt, Crystal TAT Beach resort en spa in Belek . Een heel mooi hotel ,super vriendelijk personeel niks was teveel als je iets aan ze vroeg werd je meteen geholpen .Het eten was prima ,genoeg variatie . Het is ons super goed bevallen.Ook bij touroperator zijn ze heel behulpzaam . Er klopte iets niet in de reispapieren ,onze eigen schuld, en ze hebben er alles aangedaan om het op tijd op te lossen. ook de vliegmaatschappij was prima . geen oud toestel ,genoeg beenruimte ,vriendelijk personeel . transfer was heel goed geregeld . Stonden klaar op het vliegveld met reisleider Husnu. ook super heeft een hele leuke excursie geregeld . ook bij thuiskomst miste we nog een foto van een fotoshoot die we in het hotel hadden gedaan . contact met Husnu gehad vanuit nederland en hij is er meteen mee aan de slag gegaan en heeft het heel goed voor ons opgelost . echt een vijf sterren hotel met vijf sterren reisleider Top ! Gaan zeker weer met deze organisatie mee

Gereisd Met oudere kinderen in april 2017

General Manager

Heerlijk ontspannen sfeer

Harm Winter
4-5-2017

Hotel is gedateerd maar goed onderhouden.Kamers zijn ruim genoeg zelfs voor 3 personen.Douche met harde straal.Na een fooi aan het kamermeisje kregen we elke dag een ander beest gemaakt van handdoeken op ons bed en werd de kleding netjes opgevouwen.Personeel is erg vriendelijk.Het eten was goed van smaak alleen was het erg lauw.Nadat ik de manager Salih (die tevens Nederlands spreekt)hierover had geinformeerd werd het gelijk beter.In overleg met de keuken Is er gelijk actie ondernomen.Fantastisch.De hamam kan ik aanraden.Ik werd bij het zwembad aangesproken door infomen Ilker. Hij had een goed aanbod.Na een kennismakings behandeling, bodyscrub,schuimmassage,een body massage en gezichtsmasker.De behandeling door Bekir wist precies mijn pijntjes te vertellen.Na nog drie massages was ik van mijn pijn af..Zwembad groot genoeg en deslangen glijbaan er leuk.A la carte italiaans gegeten.(€10 pp extra),maar wel waard.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2017

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• WatersportKanoën, Surfen, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan5, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Crystal Tat Beach Golf in Belek / Aksu / Kadriye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Crystal Tat Beach Golf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.