Hotel Crystal Tat Beach Golf

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag34°22°
Hotel Crystal Tat Beach Golf
8,3

Wat vakantiegangers zeggen

Hotel Crystal Tat Beach Golf is een hotel met een internationaal karakter. Je verblijft hier dan ook met weinig andere Nederlandse vakantiegangers. Het is vooral een Russisch georiënteerde bestemming. Het hotel is rustig gelegen, maar in het resort zelf vind je genoeg vermaak en to do’s. Hotel Crystal Tat Beach Golf is daarnaast een plek om te ontspannen. De hammam is volgens jullie erg goed. Na een massage of behandeling in deze hammam, voel je je super relaxed. Benieuwd naar de rest van de faciliteiten van Hotel Crystal Tat Beach Golf? Lees met ons mee.

Het animatieteam in Hotel Crystal Beach Golf Resort Belek is de hele dag actief. Jezelf vervelen is dus geen optie. Jan schrijft dat het team leuke, maar wel simpele activiteiten organiseert. Reviewer A. van Belzen is ook niet zo enthousiast over de animatie: ‘Entertainment; veel dansgroepen weinig variatie.’ Voor relaxen aan het zwembad zit je hier wel goed. Na een verkoelende duik strijk je neer op een ligbed in de mooi aangelegde tuinen.

Je kunt er ook voor kiezen om een duik te nemen in zee. Hotel Crystal Beach Golf Resort Belek ligt namelijk pal aan het strand en heeft een privéstrand. Helaas leggen gasten hier al vroeg hun handdoekje neer en zijn er te weinig parasols voor het aantal gasten. Wel kun je hier gewoon all-inclusive genieten. Het eten is volgens de meesten van jullie van goede kwaliteit. Al vinden sommige vakantiegangers dat er wat weinig variatie is bij de buffetten.

Tijdens je vakantie in Hotel Crystal Tat Beach Golf slaap je in een prima kamer. Ga je op vakantie met kids? Boek dan een familiekamer. Angela Roks was erg tevreden met haar hotel(kamer): ‘Al in meerdere hotels in Turkije geweest maar zoals hier alles onderhouden/schoongemaakt wordt is echt top en hadden we het nog nergens anders gezien.’ Alleen over de airconditioning is Angela minder te spreken. Deze kon ze niet laag genoeg zetten, waardoor het vrij warm werd in de hotelkamer.

Ligging

Hotel Crystal Beach Golf Resort Belek heeft een erg rustige ligging. Het hotel ligt wel aan het strand, maar er is geen boulevard. De dichtstbijzijnde plaats is Kadriye. Volgens reviewers is er hier niet heel veel te doen en te zien. Wil je toch eens naar een bruisende stad? Dan kun je het beste een taxi nemen. Het centrum van Belek is een kwartier rijden vanaf Hotel Crystal Tat Beach Golf. Heb je ooit al eens een balletje geslagen op de golfbaan? Belek staat bekend om zijn vele en mooie golfbanen, dus het is zeker een aanrader om dit eens te proberen.

Ook enthousiast over Hotel Crystal Beach Golf Resort Belek? Pak je spullen in en vertrek naar de Turkse zon!

We hebben een aantal aanbieders voor Crystal Tat Beach Golf voor je op een rij gezet:

145 reviews over Hotel Crystal Tat Beach Golf in het Nederlands

Wat een geweldig resort! Vriendelijk personeel!

Familie vermeulen
4-9-2019

Tijdens onze vakantie niks gemist. Kids bad met glijbanen zoals crystal paraiso zou mooie toevoeging zijn. Voor kleine kids niet heel veel meer dan klein boete badje. Alles wordt goed onderhouden en zeer schoon. Animatie voelde als of dit elke 30 minuten was, erg leuke animatie. Personeel zeer vriendelijk en gaan leuk met kinderen om. De manager staat altijd voor je klaar. De shows zijn erg professioneel. Inport en export Dranken en cocktails all-inclusief in overvloed. Vanuit zwembad kan je deel van het strand zien liggen, zo dichtbij. Ook strandwachters en bij zwembad badmeesters, dit is echt een pluspunt met kids, extra oogje altijd fijn! Eten en drinken erg goed. Leuke activiteiten. Kindershows niet te langdradig zoals vaak in andere resort wel is. Minibar met blikjes frisdrank en water elke dag aangevuld. K3 stadje vlakbij en met dolmus 1 euro p.p. Enorm genoten met kids vooral van 't vriendelijke personeel. Glijbanen zijn top!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Uitstekend hotel!

Jantje
3-8-2019

Prima hotel. Genoeg vermaak bij het hotel. Schoon, netjes en behulpzaam personeel.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Mooie vakantie

Lindsey
31-7-2019

Wij gingen van 21juli tot 30 juli. De animatie was top, mooie shows, ook den mini disco was leuk voor de kindjes. Jammer dat de trampoline en kindermolentje betalend is en toch wel duur. Het eten is gevarieerd, lekker. Wel geen versierde fruitsoorten zoals in Turkije toch wel gekend is bijv. Uitgesneden meloenen in mooie figuren. De kamer is eenvoudig, maar mooi. In Belek zijn een heel veel winkels ( bazaars ) en heel gezellig om te winkelen, ook al wordt dit niet vermeld. Het was een mooie vakantie en zeer beleefd personeel!

Gereisd Met vrienden in juli 2019

Tjingo

Heel fijn hotel; jammer van de Russen

Sandra
2-6-2019

Goed hotel met heerlijk eten. In het weekend vonden wij het eten wat minder. Helaas ook erg veel mensen uit de voormalige USSR. En dat zijn niet de meest nette mensen. Personeel is super lief en behulpzaam.

Gereisd Met vrienden in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel, pas goed op uw eigendommen!

Overbeek
11-5-2019

Prima hotel alleen berg alle kostbare/bruikbare voorwerpen op in de kluis! De iPhone oplader is op mysterieuze wijze van onze kamer verdwenen. De overige Samsung opladers waren nog wel aanwezig. De receptie en Guest Relations waren niet behulpzaam om hierop te acteren. Ondanks dat het om een oplader gaat is het niet prettig als er iets gestolen wordt uit de kamer. Goed om de kostbare/ bruikbare voorwerpen op te bergen!

Gereisd Met partner in mei 2019
General Manager, front office manager, 29-7-2019

Dear Guest, Thank you very much for your kind words about our hotel! We are very pleased to hear you enjoyed your stay and had great holiday. We are looking forward to see you and your family again at our hotel!

Best Regards,

General Manager Şeyhsuvar Zennecioğlu

Voor mijn nooit meer

A. van Belzen
30-9-2018

Verblijf is te hoog gewaardeerd. Goed resort echter ligt erg afgelegen. Dicht bij zijnde plaatsje Kadriye is erg klein weinig te beleven. Strand loopt steil af, met hoge golven moeilijk in en uit het water gaan ook o.a. door kiezel rand. Veel gasten uit Rusland en voorheen Russische staten. Personeel is daarop afgestemd.

Te weinig parasols op het strand. Na half 10 geen parasol meer te krijgen dus vroeg handdoekjes leggen. Entertainment veel dasgroepen weinig variatie.

Een heel goed hotel

Angela Roks
3-8-2018

Een heel goed hotel. Al in meerdere hotels in Turkije geweest maar zoals hier alles onderhouden/schoongemaakt wordt is echt top en hadden we het nog nergens anders gezien. Personeel ook allemaal heel erg vriendelijk! Genoeg variatie met het eten en smaakt allemaal goed. Ook het animatieteam weet iedereen goed te vermaken en voor de kindjes is er op het resort genoeg te doen! Wij zijn in de bouwvak vakantie geweest maar ondanks dat waren er weinig Nederlands. Veel Russen, Engelsen, Turken en Kazachstanen. Verder geen last van gehad. Een nadeeltje, de airco op de kamer. Deze kan niet lager als 25 graden en dat vonden wij erg warm. Ook sprong hij na een aantal uren uit waardoor we ‘s nachts wakker werden van de hitte. Aangegeven bij de receptie en er zou iemand langs komen maar helaas niemand geweest. Verder een top week gehad!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

heerlijke vankantie

jan
14-5-2018

een prachtig hotel, eten is top!!! ruim opgezet met een schitterende tuin. alles is erg schoon. zwembaden zijn prima in orde. alles voor een top vakantie. op loop afstand is niet veel te doen, dan moetje echt met de taxi. animatie is actief, maar stelt niet voor. ze doen genoeg. maar geen grote dingen

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2018

Genoten.

Mir
5-5-2018

Mooi hotel, vriendelijke mensen. Gezin met jonge en oudere kids. Goed te doen. Mooie familie kamer voor 6 personen. Eten was lekker maar veel van hetzelfde. Mag iets meer variatie. Verder eigenlijk niets op aan te merken. Heerlijk asn het strand. Geen boulevard...

Gereisd Met jonge kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed hotel maar geen 5 sterren waardig 4 is beter

Wesley van den bossche
27-8-2017

Hotel goed Paar min puntjes . Geen belgen allemaal russen en kosovaren en turken. . Eten ok maar weinig variatie .geen pool voor kinderen tussen de 5 en 10 jaar bad is 1m 40 en het klein bad is 40 cm .jammer dat je niet kan liggen aan de glijbanen . .de pluspunten . De shows zijn goed . . Zeer proper .vriendelijk en behulpsaam .Alle dagen activiteiten voor klein en groot Goed hotel maar geen 5 sterren 4 zou beter zijn

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017
Crystal Tat Beach Golf Resort & Spa, front office manager, 28-8-2017

Geachte Gast,

Allereerst willen we u bedanken, dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling over ons hotel te schrijven.

Het doet ons goed, dat u een fijne vakantie bij ons heeft gehad. We hopen dat u Crystal Hotels weer zult bezoeken.

Het was een waargenoegen om u hier te verwelkomen.

Met vriendelijke Groet, Hotel Management

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• WatersportKanoën, Surfen, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan5, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Crystal Tat Beach Golf in Belek / Aksu / Kadriye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Crystal Tat Beach Golf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.