Hotel Crystal Paraiso Verde

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Bij Crystal Paraiso Verde Resort & Spa word je vriendelijk ontvangen door het personeel. Wel zeggen jullie dat het personeel slecht Engels spreekt. Dit komt omdat dit hotel georiënteerd is op Russen, die je hier dan ook veel ziet. Waar jullie verder opvallend vaak over schrijven? Dat zijn de mooi aangelegde tuinen waar je doorheen wandelt tijdens een vakantie hier. Annelies: ‘Het is een prachtig goed onderhouden groen resort met prachtig onderhouden tuinen.’ Ontdek snel meer over wat je kunt verwachten tijdens je vakantie bij Crystal Paraiso Verde Resort & Spa.

Het all-inclusive eten en drinken is natuurlijk belangrijk tijdens je vakantie in Turkije. In heel veel reviews geven jullie hier dan ook jullie mening over. Duidelijk is dat het eten lekker is en dat er genoeg keuze is. Annelies schrijft wel dat zij het eten niet altijd warm genoeg vindt.

Maar plekken waar je terecht kunt voor een hapje en drankje? Die zijn er in ieder geval genoeg. Lig je op het strand? Dan kun je een lekkere snack halen bij de snackbar of een cocktail in de beach bar. Tussen 13.00 uur en 14.00 uur kun je een ijsje halen bij de ijscobar, die elke dag open is. En wil je ‘s avonds een keer à la carte dineren? Met vier à la carte restaurants heb je genoeg keuze. Ga je voor Mexicaans of Turks eten?

Wat Crystal Paraiso Verde een geschikte plek maakt voor een familievakantie? Onder andere het zwembad. Het zwembad is niet heel groot, maar dat heeft volgens reviewer de Paauw een groot voordeel: ‘Zwembad niet te groot waardoor het prima toezicht houden is op de kinderen.’ En dat terwijl je zelf geniet van het zonnetje, want jullie schrijven dat er altijd genoeg ligbedden vrij zijn. Wil je even genieten met en van elkaar? Dan kun je ook een bedje uitzoeken bij het Adult Only zwembad. Verder heeft dit hotel een goed animatieteam. Onder andere Patrick van Hees is het hier mee eens: ‘Super vriendelijk personeel en super animatie team.’

In Crystal Paraiso Verde Resort & Spa verblijf je in een ruime kamer met een inloopdouche. Ronald Prijden schrijft dat hij de kamer ook schoon vond, maar hier zijn jullie het niet allemaal mee eens. Een deel van jullie zegt dat de kamers wel wat beter mogen worden schoongemaakt.

Een rustige ligging

Crystal Paraiso Verde is een geschikt hotel voor rustzoekers of vakantiegangers die het liefst veel tijd doorbrengen in het hotel. Crystal Paraiso Verde Spa & Resort heeft namelijk een rustige en wat afgelegen ligging. Al is het volgens reviewer Matty Deben makkelijk om het centrum van Belek te bezoeken met een taxi. Het centrum ligt op zo’n zeven kilometer afstand van het hotel. Ben je meer in de mood voor een dagje strand? Na een minuut of zes wandelen neem je een duik in zee.

We hebben een aantal aanbieders voor Crystal Paraiso Verde voor je op een rij gezet:

587 reviews over Hotel Crystal Paraiso Verde

• 6A15-10-2019

Voor ons nooit meer

Wij zijn er in september geweest met z’n vieren de kamers waren netjes en schoon. Personeel vriendelijk alleen ontzettend gebaseerd op de russen. De wc’s beneden bij het theater werden slecht schoongehouden en waren ontzettend vies. Ook ben ik en onze vriend ziek geworden,waar het aan gelegen heeft dat is natuurlijk altijd gissen, maar toen wij er waren zijn er meerdere mensen ziek geweest.

• 3Roy29-09-2019

Nooit maar dan ook nooit meer !!!!

Het hotel ligt in de middel of nowhere!bij de receptie kijken ze allemaal boos en shaggie en zo behandelen ze je ook of je moet een Rus zijn dan vinden ze het allemaal goed leuk en gezellig,animatie is om te huilen spreken je niet aan en kijken je niet aan! En zonder dat de gasten het weten gooien ze activiteiten uit het programma,het eten elke dag hetzelfde geen variatie beiden ziek op bed gelegen grote zwembad is een bom van bacteriën, de relax pool is wel redelijk netjes en het barpersoneel aardig en enthousiast dit geld ook voor het kamerpoetspersoneel. Verder raad ik dit hotel niemand aan!!! Al kreeg ik er geld bij hier gaan wij nooit meer terug !!!

Mehmet Eslek, Genel Müdür, 01-10-2019

Dear Roy First of all we want to thank you for choosing Crystal Hotels. Our aim is to provide our guests with memorable experiences and we wish to apologize for any shortcomings you encountered on your stay. Please be assured that this is not indicative of our usual standards. We as a hotel definitely had no intention of making any guests’ stay disappointing and we have taken all notes, due to the fact that these are of great importance to us and allow us to monitor and improve our service continuously. We will review all the facts involved to correct whatever is necessary to prevent this from happening again. Thank you for the time you took to share your experience and we hope to welcome you back to our hotel in the near future and be able to restore your faith With our best regards,

• 3Carola /nel28-09-2019

Nooit meer, het hotel is gebaseerd alleen op russ

Dat het een hotel is voor russen, de animatie is een grote fiasco. Er wordt alleen russisch gesproken . Drie woorden engels.ze nemen de moeite niet om met hun gadten te praten. Veel mensen en kinderen ziek. Het personeel doet zijn best maar mogen in het restaurant wel een keer schone kleren aan doen. Het eten is erg eentonig toetjes buffet .tja wat moet ik ervan zeggen. Ik wist niet waar ik op vakantie was, in rusland of turkije. Wat een arrogant volk is dit , met losse handjes naar hun kids . Al kreeg ik een reis voor niks hier gaan we zeker nooit meer terug.

Mehmet Eslek, Genel Müdür, 01-10-2019

Dear Carola,

• 3Sharon25-08-2019

Mooi hotel met slechte service en hygiëne!

Crystal paraiso is een prachtig hotel met een mooie binnentuin. Kamers zijn netjes en openbare ruimtes worden bijna allemaal goed onderhouden. Enige wat hierin vies is tegengevallen zijn de toiletten bij het theater. Vergeleken met andere hotels heeft de eetzaal een ongezellige en onoverzichtelijke uitstraling. Het eten is daarentegen gevarieerd en lekker. Het personeel zouden ze een cursus klantvriendelijkheid moeten aanbieden want dat is wat we gemist hebben. Het deed overkomen dat ze je afwimpelen als je geen Rus of Turk ben (Dit is de komaf van de meeste gasten). Animatie voor kinderen valt tegen, maar voor volwassenen is het erg professioneel. De zwembaden, waar wij voor gevallen zijn, zijn fantastisch. Echter zijn onze kinderen 3 dagen ziek geweest door het leuke kinderbad. zie vorige recensies. Dit hotel kan veel leren van andere crystal hotels

Mehmet Eslek, Genel Müdür, 30-08-2019

Dear Sharon,

First of all we would like to thank you for choosing Crystal Hotels for your recent holiday. We appreciate it a lot that you took the time to share your personal holiday experiences hereby.We are happy that you overall appreciated the hotel and would like to thank you especially for your kind and motivating words towards the staff you mentioned. Though, we regret to read that you were not properly informed about the difference between the summer- and winter season & concepts when you booked the hotel and that your expectations were not fully met. The opinions and comments of all our guests are vital for us. You can be sure that we have shared your feedback with the relevant department managers, in order to overlook our services and to see if and where we can improve ourselves. For the future, please do not hesitate to contact the Guest Relations in case of any questions or problems during your stay, in order to solve any problem as quick and convenient as possible, we regret to read about it only hereby. We do hope to welcome you here again as our valuable guests! Sincerely,

• 5Familie Telleman20-08-2019

Voor ons hoeft dit resort geen 2de keer!

Wij zijn maandag teruggekomen van 9 dagen op dit resort. Toen we op de kamer kwamen bleken we boven het restaurant te zitten met uitzicht op zwembad en zee, op zich niks mis mee behalve dat er elke dag vlak voor de kamer live muziek is of een soort disco tot 12 uur in de nacht. Daar hadden we na 3 dagen wel genoeg van. Ontbijt en lunch zijn redelijk maar avondeten vonden we een aanfluiting. Te weinig keuze, er word bv maar één vleesgerecht gemaakt en daar staat dan een gigantische rij. Door de drukte kunnen ze het niet bijbenen om alles klaar te maken waardoor deels niet gaar is. Zwembad is te klein voor het aantal mensen wat er op het resort kan. Glijbanen zijn maar beperkt open. Strand is wel te doen maar mag wel wat beter schoon worden gemaakt. Op de kamer zat schimmel van lekkage uit badkamer. Iets gegeten wat niet goed was bereid. 2 dagen koorts van 39,5 graden en met 3 van de 4 personen nu al 5 dagen aan de diarree.

Sehr geehrter Familie Telleman,

• 6Annelies20-08-2019

Tegenvaller......

We zijn 2x daar geweest. De 2e keer terug gegaan omdat we zo tevreden waren de 1e keer. Helaas viel het erg tegen... De kartonnen bekers om uit te drinken bij het zwembad waren geen succes, die werden helemaal week als ze wat langer stonden. Hiervoor hadden ze hard plastic glazen. Ook de rolskatende dames die je drankjes kwamen brengen misten we. Niet dat dit zo belangrijk is maar het droeg zeker bij aan de sfeer daar... Het eten was vaak koud en eenzijdig. Het zag er lekkerder uit dan het smaakte. Als je een mix drankje wilde bestellen, werd er gezegd dat het op was voor die dag terwijl de polen ongelimiteerd bleven bestellen....en kregen! Verder hebben we zeker wel genoten maar door deze minpuntjes helaas geen 3e keer meer....

Sehr geehrter Annelies,

Met vrienden

• 4Wendy en murat19-08-2019

Voor ons nooit meer

Wij hadden ons net als ieder ander verheugd op onze vakantie ,daar aangekomen was de eerste indruk goed maar na een dagje zwemmen onze jongste van bijna 2 ziek geworden overgeven nu zochten we daar niks achter kan gebeuren misschien door de warmte of van de reis maar meerdere kinderen waren ziek in het hotel met de zelfde symptomen 1 van de medewerkers vertelde ons dat het waarschijnlijk door het zwembad kwam onze jongste weer wat opgeknapt en ja de oudste ook ziek me zwager en schoonzus ziek allemaal de zelfde symptomen. De reisorganisatie ingelicht en hebben het besproken terug gekoppeld dat er beter naar het peuterbad gekeken zal worden verder zijn de openbare toiletten erg smerig het eten is oke mits het druk is dan halen ze al het warme voedsel zoals patat en vlees te vroeg uit de pan of bakplaat waardoor je rauw eten heb de drankjes worden in kartonnen bekers gegeven bij het zwembad waardoor de beker scheurt .animatie stom

Sehr geehrter Wendy,

• 9Irvin Risakotta16-08-2019

Mijn tweede huis

In dit prachtige resort kom ik al 11 jaar.

Vanaf het tweede jaar voelde het als thuis komen, en elk jaar weer ga ik er met veel plezier naar toe. In de vorige reviews staan zeker punten ter verbetering, ik kan jullie vertellen dat alles wat ik aangeef om te verbeteren serieus wordt opgepakt. Er zijn idd heel veel Russen maar als de Nederlanders niet boeken zal dat nooit veranderen! Wij als gezin komen hier graag en als er iets is zijn er aardige mensen van guest relations die je dan prima helpen!

Dat het personeel geen Engels spreekt heeft er mee te maken dat je dan bij de “managers” moet zijn. De managers, de leidinggevende van het personeel, spreken prima Engels. Hoe makkelijk is het om op een site te zetten dat kinderen ziek worden van een Kinder badje terwijl er 3 x per dag water testen worden gedaan! Misschien komt het wel door de olijf olie waar men het vlees in bakt!

Ik ben een super tevreden gast!

Mehmet Eslek, Genel Müdür, 19-08-2019

Dear Irvin Risakotta,

First of all thank you for taking the time to share your experiences. It was a true pleasure for us to read your feedbacks and we are glad to hear that we were able to meet your expectations. Your hapiness made us happy. We are looking forward to welcoming you back here again in the near future. Best Regards,

• 9Linda16-08-2019

Hotel ligt afgelegen maar heerlijk rustig! Gewoon relax vakantie daardoor! Zwembad heeft niks te klagen voor kinderen. Veel glijbanen en in de avond kunnen ze in een schommelschip! De kermis attracties zijn niet gratis maar dat is in Nederland ook nergens gratis. Eten is prima en ze hebben veel extra’s Italiaans/Mexicaans/Turks en vis restaurant. Ze hebben een patisserie waar je veel lekkers kan halen. Er is een Turkse bazaar op loopafstand waar je leuk kan shoppen. Je kan tuk tuk huren voor weinig geld. Wij Nederlanders zijn bij 5 sterren vee gewend maar vergeet niet dat je in een ander land bent en waar ze met veel soorten gasten uit vele verschillende landen rekening moeten houden. Wij hebben genoten met ons gezin en komen graag nog een keer terug!!

Mehmet Eslek, Genel Müdür, 19-08-2019

Dear Linda,

• 1Familie Vermeulen15-08-2019

Kinderbad is een ziektebad!

Wat een verschrikkelijk hotel is dit zeg! Mijn complete recensie komt nog! Maar wil nu alvast de mensen waarschuwen die hier nu nog heen gaan. Laat je kinderen absoluut niet zwemmen in het kinderbad! Al onze twee kinderen hebben twee dagen gespuugd en aan de diarree gezeten. Meerdere gezinnen gesproken en ook deze kinderen ziek geworden. In het kinderbad zie je een olie laag en is het echt troebel. Ook zie je van die gele vlekken op de glijbanen zitten. Het was echt of dat we in een slechte film zaten. Bij ons in de kamer kotsende kinderen. Naast ons kotsende kinderen en in de eetzaal kotsende kinderen. Is al weken aan de gang. Je komt hier pas achter als je met andere gezinnen communiceert. Dankzij onze beklag en hulp van supervisor van hotel en de touroperator zijn we gelukkig gehoord en nu gelukkig overgeplaatst en genieten we eindelijk weer van onze welverdiende vakantie. Dankjewel!

Mehmet Eslek, Genel Müdür, 23-08-2019

Familie Vermeulen,

Sehr geehrter Familie Vermeulen, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben um unser Hotel zu bewerten. Wir freuen uns sehr, dass Sie einen schönen Urlaub bei uns hatten. Bedanken uns aber auch für Ihre Verbesserungsvorschläge. Denn nur durch diese können wir unseren alten Standart halten bzw. uns verbessern. Wir werden dies an die Hotelleitung weiterleiten und Verbesserungen einleiten. Wir würden uns sehr freuen, Sie nächstes Jahr wieder bei uns begrüssen zu dürfen. Mit freundlichen Grüssen

23 tips over Hotel Crystal Paraiso Verde

• Henk Diepstraten, 13-05-2014

elke woensdag is er een overdekte markt(bazar) c.a. 1500 mtr vanaf het hotel kan te voet of met de taxi(€ 5,00) bezocht worden. verder veel gezellige winkels.

• Martine, 23-10-2013
    • Op het moment (najaar 2013) wordt er gebouwd naast het hotel. Zorg dus dat je een kamer krijgt die niet op de bouwplaats uitkijkt.
    • Je mag 1 keer in de week bij een van de a l a carte restaurants eten. Het Turkse restaurant zit aan zee en is zeker een aanrader.
    • Vergeet niet de chauffeur, het kamermeisje en de jongen die je tassen draagt een fooi te geven.
    • Ga als je niet vroeg hoeft, wat later avondeten (rond 20u) dan is het veel rustiger bij het buffet.

• Anita, 22-09-2013

Winkels op loopafstand dus het ligt echt niet afgelegen in the middle of nowhere.

42 vragen over Hotel Crystal Paraiso Verde

• RM, 09-06-2019

Bad

Is er een bad aanwezig op de 2 persoonskamer?

• Ron, 07-07-2018

Waterkoker

Is er een waterkoker aanwezig op de kamer

• Tineke, 15-06-2018

Waterkoker

Is er een waterkoker op de kamer?

• Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamer geschikt voor gasten in een rolstoel
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels