Hotel Crystal Family Resort & Spa

Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag23°15°
Hotel Crystal Family Resort & Spa
8,2

Wat vakantiegangers zeggen

Zoals de naam van Hotel Crystal Family Resort & Spa al doet vermoeden is dit een fijne bestemming voor gezinnen met kinderen. Volgens Maaike: ‘Prima hotel met goede (kinder)faciliteiten en zeer attente en hardwerkende medewerkers.’ Houd er wel rekening mee dat het personeel geen goed Engels spreekt. Ondanks dat kun je volgens jullie prima terecht in Hotel Crystal Family Resort & Spa voor een all-inclusive vakantie aan de Turkse Rivièra.

Jullie zijn zeer te spreken over de kamers in Hotel Crystal Family Resort & Spa. Volgens jullie zijn deze ruim genoeg, wordt er goed schoongemaakt en is er airco aanwezig. Het personeel van Hotel Crystal Family Resort & Spa is ook erg attent. Zo werd Jalila Lafou verrast op haar verjaardag: ‘Wel super lief, met mijn verjaardag hadden ze een kaart en een fruitmand in de kamer gelegd.’

Over het eten zijn jullie reacties wisselend. Zo was Mike zeer tevreden: ‘Eten fantastisch, zeer uitgebreid en heel gevarieerd.’ Voor Frank had er wat meer afwisseling in mogen zitten: ‘Het eten was niet bijzonder, daar mag wat meer variatie in zitten.’

Het hotel is gericht op gezinnen en is hier ook goed toegankelijk voor. Mike zegt: ‘Het gehele hotel is goed begaanbaar met een kinderwagen/buggy.’ Het animatieteam is volgens jullie heel enthousiast en doet erg haar best. Renate was er positief over: ‘Er wordt van alles georganiseerd: veel sportactiviteiten, mooie shows, minidisco en een kidsclub.’ Ook de schuim- en poolparty valt bij jullie in de smaak.

Voor de kinderen is er ook een apart zwembad met glijbanen. Het is toegestaan om met een luchtbed in het zwembad te dobberen of met een balletje over te gooien. Helaas zijn er in het hoogseizoen wel wat te weinig bedjes bij het zwembad voor het aantal gasten. Hierdoor zijn er veel gasten die al vroeg in de ochtend hun handdoek neerleggen. Liesbeth stond elke dag vroeg op: ‘Elke dag om 6:00 uur uit bed voor een bedje. Gekkenwerk, maar je moet eraan meedoen anders heb je geen bedje.’

Ligging

Hotel Crystal Family Resort & Spa ligt direct aan het strand. Neem wel waterschoenen mee, vanwege de kiezels en het zand dat erg heet kan zijn. Op loopafstand van het hotel ligt een winkelcentrum waar je leuk kunt shoppen. Ook kun je vanuit Hotel Crystal Family Resort & Spa de steden Belek en Antalya bezoeken.

Voor gasten die van water en watersport houden is er genoeg te doen. Zo is er de mogelijkheid om te gaan raften voor volwassenen. Wil je liever met het hele gezin op pad? Dan kun je vanaf het hotel met de speedboot naar Side. Deze indrukwekkende stad biedt genoeg vermaak voor een hele dag.

Voor natuurliefhebbers zijn er in de omgeving van Hotel Crystal Family Resort & Spa mooie watervallen te bezoeken. In Aspendos vind je naar verluidt een van de mooiste en best bewaarde theaters uit de Romeinse tijd. Ook vind je hier nog een akropolis en een Romeins aquaduct. Een aanrader voor liefhebbers van cultuur en de oudheid.

We hebben een aantal aanbieders voor Crystal Family Resort & Spa voor je op een rij gezet:

95 reviews over Hotel Crystal Family Resort & Spa in het Nederlands

geen tweede keer

Suzy Vanhamel,
15-4-2019

Reis , aankomst en kamer niets op aan te merken. Het ontbijt was ook zeer uitgebreid. Lunch en diner dikwijls hetzelfde , 's avonds geen showcooking buiten , geen wok dat je kon kiezen, geen bbq wat we wel spijtig vonden. Het hotel is ook veel kleiner dan het voorgesteld word en men verstaat er amper Engels ( ze hebben wel hun best gedaan). 's Ochtends als je je handdoeken legt ( we waren met enkele vrienden nog erbij) zijn er echt mensen die je zo vuil bekijken en dan de dag erop of 's nachts al hun handdoeken komen leggen om expres je plaats in te nemen . 's Avonds bijna geen animatie en om 24u is alles gedaan.De poolbar is wel dag en nacht open . Daar we heel toffe vrienden hebben leren kennen hebben we 's avonds leuke avonden beleefd en zo toch nog een leuke vakantie gehad. De man van het winkeltje was ook super vriendelijk!!!! Maar voor ons geen tweede keer meer.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018
Seher ERKMAN, General manager, 18-4-2019

Beste Suzy Vanhamel,

Het spijt ons dat wij niet aan jullie verwachtingen hebben kunnen voldoen.

We nemen jullie commentaar ter harte en zullen jullie opmerkingen bespreken met de betrokken afdelingen om zo onze dienstverlening te gaan verbeteren.

Ondanks jullie beoordeling hopen wij jullie opnieuw te mogen begroeten om bij die gelegenheid onze verbeterde dienstverlening met jullie te delen.

Crystal Family Resort & Spa Hotel Management

Goed hotel en vriendelijke mensen

Jalila Lafou,
24-9-2018

Goed hotel. Aysel heeft ons gevraagd hoe het hotel is. Goed hotel maar helaas spreken ze niet goed engels. dat is echt een verbeterpunt. Wel super lief met mijn verjaardag hadden ze een kaart en een fruitmand in de kamer gelegd. Eten is heel goed en ook super schoon.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Seher ERKMAN, General manager, 29-9-2018

Beste Jalila,

Crystal Family Resort & Spa Hotel Management

Hotel was schoon ruime kamer vriendelijk personeel vooral aan de lagoonbar bar Onur, Soner en eigenlijk al het barpersoneel tot glazen vullers aan toe zeer vriendelijk en vrolijk!! Jammer is dat er idd rond het hotel niet erg veel is er zijn 2 winkelcentrums waarvan die wat verderop voordeliger is ook in de hotelshop kan je ook leuke deals maken. Ook het animatie team Is erg vriendelijk vooral Eddy maak leuke en vriendelijke contacten met de gasten!! Het eten genoeg keuze maar veel al ook hetzelfde elke dag bij Het avond eten Het handoekje leggen is ook hier van toepassing dus vroeg heeeeeeel vroeg opstaan is echt een nadeel!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018
Seher ERKMAN, General manager, 31-8-2018

Beste Gast,

Fijn om te lezen dat u van uw vakantie heeft genoten.

Ook willen we u bedanken voor uw beoordeling en zullen dit ook met onze hele team delen. Het was fijn om u hier te mogen verwelkomen en hopen u gauw weer te zien.

Tjingo

• mooi zwembad met div glijbanen
  • direct aan het strand
  • minibar op kamer met water en 3 soorten fris, wordt dagelijks bijgevuld.

• hoogseizoen aug: (helaas!!) verplicht vroeg op (07.00-07.30!)vanwege te weinig ligbedden aan het zwembad;
  • onze kamer (1413) had dagelijks tot 24.00 u ernstige geluidshinder van disco van naastgelegen hotel :-( ;
  • gros van het personeel slecht in Engels/Duits. Geen NL-sprekende begeleiding bij kinderanimatie, extra kosten voor t-shirt schilderen 12€ p.p. extra betalen = belachelijk veel! Animatie regelt bingo 3€ per kaart = ook te duur.
  • Beperkt shopgebied
  • maaltijden: weinig variatie, staat niet overal duidelijk aangegeven wat voor soort gerecht het is. Wij misten bijv. bij ontbijt een ‘vers gebakken omelet-met vulling naar-keuze’.
  • fotograaf vh hotel komt afspraken niet na (zodra reportage gemaakt is blijkt bijv de staffelkorting plots veel minder gunstig dan aanvankelijk voorgehouden!!)
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
Seher ERKMAN, General manager, 19-8-2018

Beste Boom,

Fijn om te lezen dat u van uw vakantie bij ons genoten heeft.

Het was fijn om u hier te mogen begroeten en wij hopen u snel weer te zien.

Erkan YILDIRIM General Manager Crystal Family Resort & Spa

Eenmalig bezoek hier.

Liesbeth,
20-7-2018

Prima hotel zeker als je voor de 1e keer een all-in hotel in Turkije bezoekt. Wij hebben echter al meerdere hotels in Turkije bezocht en dit hotel is de minste eruit. Onze hotelkamer was prima. Schoon en airco. Het eten was oke, niet geweldig. Weinig variatie en de 'lekkerste' toetjes waren al rond 20.00 uur op. In het restaurant was het druk en hectisch. Het personeel werkt keihard maar er is gewoon te weinig personeel. Zelfs een paar keer op een tafel moeten wachten. Dit nooit eerder meegemaakt. Bij de bar bij het zwembad dringen mensen voor en het personeel laat dit gebeuren. Te weinig bedjes bij het zwembad. Elke dag om 6.00 uur uit bed voor een bedje. Gekkenwerk, maar je moet eraan meedoen anders heb je geen bedje. Ik bleef wel bij de bedjes in tegenstelling tot iedereen. Het hotel treedt hier niet tegenop. Animatieteam heel enthousiast en top! Jurkje kwijtgeraakt/gestolen bij zwembad, dit 3 x bij receptie gemeld. Geen reactie.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018
Seher ERKMAN Guest Relations Supervisor, General manager, 22-7-2018

Beste Liesbeth,

Fijn om te lezen dat u van uw vakantie bij ons genoten heeft.

Graag willen wij u bedanken voor uw beoordeling en zullen we deze met onze hele team delen. Het was fijn om u hier te mogen begroeten en wij hopen u snel weer te zien.

Erkan YILDIRIM General Manager Crystal Family Resort & Spa

Goed hotel

Erik Sanders,
6-6-2018

Goed hotel! Kamers ruim, netjes en schoon. Mooie zwembaden met glijbanden voor kinderen. Op dit moment (mei) meer dan voldoende bedjes, hoe dit in het hoogseizoen is betwijfel ik. Eten in hoofd restaurant kan wat gevarieerder. Het snack restaurant heeft elke dag een andere thema, dit zie je ook niet altijd! Hoofdrestaurant niet erg groot, betwijfel ruimte in het hoofdseizoen. Het koude eten was wel goed koud en het warme goed warm, dit is soms ook wel een anders. De gehele dag door eten en drinken wat je wil, al was het drank menu me niet helmeaal duidelijk (m.b.t. in en export dranken) Vanaf 13.00 uur ijsjes verkrijgbaar. Vanaf 16:00 uur wafels, fruit of sandwich. Alles word keurig schoon gemaakt. Veel barpersoneel zijn stagiares maar werken hard en zijn erg vriendelijk. Elke bar heeft nootjes en chips. Verder is het hotel niet gehorig, we hebben een rustige en relaxte honeymoon gehad.

Gereisd met partner in mei 2018
Seher ERKMAN Guest Relation Supervisor, General manager, 11-6-2018

Beste Erik,

Eenmalig prima

Frank,
16-5-2018

Een prima hotel voor een weekje. Het eten was niet bijzonder, daar mag wat meer variatie in zitten. Wifi was ook matig, pas op de laatste dag ook wifi bij het zwembad en de bar buiten

Seher ERKMAN Guest Relation Supervisor, General manager, 18-5-2018

Beste Frankmotje,

Zeer goed hotel

Mike,
15-5-2018

Zeer goed hotel! Kamers ruim en eer netjes. Mooie zwembaden met glijbanden voor kinderen. Voldoende bedjes. Handdoekenservice aanwezig. Eten fantastisch, zeer uitgebreid en heel gevarieerd. De hele dag door eten en drinken wat je wil. Grote bar bij het zwembad waar je alles kunt bestellen. Buiten overal grote koelkasten waar flesjes water in zitten. Vanaf 13.00 uur ijsjes verkrijgbaar. Alles is keurig schoon. Wij waren met kind van 9 en baby van 6 maanden. Is heel goed te doen. Het gehele hotel is goed begaanbaar met een kinderwagen/buggy. Kortom top!

Seher ERKMAN Guest Relation Supervisor, General manager, 18-5-2018

Beste Mike,

Crystal Family Resort & Spa Hotel Management

Heel fijn en overzichtelijk hotel met vriendelijk personeel. Ligging direct aan het strand. Het zwembad was heerlijk, geen gedoe met handdoekjes leggen, ook later op de dag nog voldoende bedjes. Ook fijn met je luchtbedje in het zwembad. De kwaliteit van het eten was prima maar er was met name s’avonds wat te weinig variatie.

Gereisd met oudere kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Seher ERKMAN, General manager, 15-5-2018

Beste Monique,

Helemaal goed!

Maaike,
11-5-2018

Prima hotel met goede (kinder)faciliteiten en zeer attente en hardwerkende medewerkers. Het heeft ons aan niets ontbroken. Alles was goed schoon, leuke kinderanimatie, uitgebreide buffetten voor zowel ontbijt, lunch als diner. ‘S middags kozen wij voor het snack restaurant of de Turkse pannenkoeken (favoriet bij de kids!). Heerlijke zwembaden, goed op temperatuur!! Wij raden dit hotel beslist aan!

Seher ERKMAN, General manager, 14-5-2018

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand150 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Crystal Family Resort & Spa in Belek / Aksu / Kadriye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Crystal Family Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.