Hotel Crystal Family Resort & Spastersterstersterster

9.3Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Belek / Aksu / Kadriye

9.3Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Crystal Family Resort & Spa voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

Zoals de naam van Hotel Crystal Family Resort & Spa al doet vermoeden is dit een fijne bestemming voor gezinnen met kinderen. Volgens Maaike: ‘Prima hotel met goede (kinder)faciliteiten en zeer attente en hardwerkende medewerkers.’ Houd er wel rekening mee dat het personeel geen goed Engels spreekt. Ondanks dat kun je volgens jullie prima terecht in Hotel Crystal Family Resort & Spa voor een all-inclusive vakantie aan de Turkse Rivièra.

Jullie zijn zeer te spreken over de kamers in Hotel Crystal Family Resort & Spa. Volgens jullie zijn deze ruim genoeg, wordt er goed schoongemaakt en is er airco aanwezig. Het personeel van Hotel Crystal Family Resort & Spa is ook erg attent. Zo werd Jalila Lafou verrast op haar verjaardag: ‘Wel super lief, met mijn verjaardag hadden ze een kaart en een fruitmand in de kamer gelegd.’

Over het eten zijn jullie reacties wisselend. Zo was Mike zeer tevreden: ‘Eten fantastisch, zeer uitgebreid en heel gevarieerd.’ Voor Frank had er wat meer afwisseling in mogen zitten: ‘Het eten was niet bijzonder, daar mag wat meer variatie in zitten.’

Het hotel is gericht op gezinnen en is hier ook goed toegankelijk voor. Mike zegt: ‘Het gehele hotel is goed begaanbaar met een kinderwagen/buggy.’ Het animatieteam is volgens jullie heel enthousiast en doet erg haar best. Renate was er positief over: ‘Er wordt van alles georganiseerd: veel sportactiviteiten, mooie shows, minidisco en een kidsclub.’ Ook de schuim- en poolparty valt bij jullie in de smaak.

Voor de kinderen is er ook een apart zwembad met glijbanen. Het is toegestaan om met een luchtbed in het zwembad te dobberen of met een balletje over te gooien. Helaas zijn er in het hoogseizoen wel wat te weinig bedjes bij het zwembad voor het aantal gasten. Hierdoor zijn er veel gasten die al vroeg in de ochtend hun handdoek neerleggen. Liesbeth stond elke dag vroeg op: ‘Elke dag om 6:00 uur uit bed voor een bedje. Gekkenwerk, maar je moet eraan meedoen anders heb je geen bedje.’

Ligging

Hotel Crystal Family Resort & Spa ligt direct aan het strand. Neem wel waterschoenen mee, vanwege de kiezels en het zand dat erg heet kan zijn. Op loopafstand van het hotel ligt een winkelcentrum waar je leuk kunt shoppen. Ook kun je vanuit Hotel Crystal Family Resort & Spa de steden Belek en Antalya bezoeken.

Voor gasten die van water en watersport houden is er genoeg te doen. Zo is er de mogelijkheid om te gaan raften voor volwassenen. Wil je liever met het hele gezin op pad? Dan kun je vanaf het hotel met de speedboot naar Side. Deze indrukwekkende stad biedt genoeg vermaak voor een hele dag.

Voor natuurliefhebbers zijn er in de omgeving van Hotel Crystal Family Resort & Spa mooie watervallen te bezoeken. In Aspendos vind je naar verluidt een van de mooiste en best bewaarde theaters uit de Romeinse tijd. Ook vind je hier nog een akropolis en een Romeins aquaduct. Een aanrader voor liefhebbers van cultuur en de oudheid.

149 reviews over Hotel Crystal Family Resort & Spa

• 2019
    9Maaike Groen13-11-2019

Heerlijk vakantie adres om helemaal bij te komen.

Vriendelijk familie hotel met prettige bediening. Behulpzaam receptiepersoneel bij vragen of problemen. Heerlijk aan het strand gelegen welke ook goed schoon gehouden wordt. Hygiëne in de kamer, openbare ruimtes prima. Alles ziet er verzorgd uit. Eten was zeer smakelijk en veel keus.

Seher ERKMAN Guest Relations Supervisor, General manager, 15-11-2019

Beste Maaike,

• 9Seeta03-11-2019

Fijn Resort en goed

We zijn daar geweest in oktober 2019 met 2 kleine kinderen. We hebben een fijne vakantie gehad. Mooi Resort, niet te groot of te klein, overzichtelijk. Goede service van het personeel, ze werken echt hard om je van dienst te kunnen zijn. Het eten was vrij eentonig, elke dag hetzelfde. Kiezelstrand en genoeg ligbedden beschikbaar. Kinderen vonden de miniclub niet zo bijzonder, wellicht te maken met het einde van het seizoen. Kamers waren netjes en schoon. In de buurt een paar winkels. We zijn echter naar het centrum van Belek geweest in principe dezelfde soort winkels maar groter.

Seher ERKMAN Guest Relations Supervisor, General manager, 05-11-2019

Beste Seeta,

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 10Özkan Doğan28-10-2019

Een perfecte verblijf en vakantie.

Een prima familie hotel. Lekker rustig en zeer vriendelijk personeel. Lekker en varierend eten en zeer hygienisch. Altijd een plek te vinden aan het zwembad, strand of restaurants. Fijn dat er aparte ruimtes zijn voor de zeer kleinen. Avond show’s voor volwassenen mag wel iets beter. Wij hadden een zeer geslaagde vakantie bij dit hotel. Zeker een aanrader.

Beste Özkan,

Crystal Family Resort & Spa Relatiebeheer & Hotel Management

• 8Reshma28-10-2019

Fijne hotel

Leuke hotel, personeel erg vriendelijk. Schoon en mooi hotel en overzichtelijk Eten is lekker, maar eentonig mag meer variatie in. Voor jonge kinderen erg leuk.

Beste Reshma,

Fijn om te lezen dat u van uw vakantie bij ons genoten heeft. Graag willen wij u bedanken voor uw beoordeling en zullen we deze met onze hele team delen. Het was fijn om u hier te mogen begroeten en wij hopen u snel weer te zien.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 10Gert Jan Smit28-10-2019

Heerlijk!

Grandioos mooi resort direct gelegen aan kust met alle voorzieningen die je maar bedenken kunt. Keurig verzorgde kamers en uiterst vriendelijk personeel en fantastisch mooi weer ook nog. Een aanrader voor iedereen.

Seher ERKMAN Guest Relations Supervisor, General manager, 01-11-2019

Beste Gert,

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 8Haas en Co.28-10-2019

Lekker zorgeloos vakantie houden in de zon

We hebben een heerlijke vakantie gehad bij Crystal Family Resort in Belek. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie schone kamers, wel een beetje verouderd t.o.v andere hotels die wij kennen. Het eten is een beetje van hetzelfde maar is zeker smaakvol, zelfs als je op dieet bent is er voldoende keuze. Voor een kleine bijdrage kan je eventueel heerlijk a la Carte eten. Alle inclusive concept is top! Handoeken service, Wellness center, beperkte animatie ( ligt misschien aan het seizoen), lekkere cocktails, ijs voor de kids en super lekkere taartjes voor bij de koffie. Dit is een hotel om zeker terug te komen. Leuke winkels in de buurt van het hotel maar mocht je naar Antalya stad gaan of Manavgat markt dan ben je wel iets goedkoper uit. Alle ingrediënten voor een heerlijke vakantie.

Beste Haas en Co.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9Edwin&Mascha28-10-2019

Geweldig

Net terug van een heerlijke week in Cristal Family en wat hebben we genoten!! Naast alle grote massale all inclusive resorts welke Turkije biedt, geeft dit resort zelfs een knus gevoel. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam en dat zelfs aan het eind van het seizoen. Het kledingwinkeltje in het hotel is een aanrader. Je wordt er met veel geduld en plezier geholpen. Een hotel om zeker nog een keer terug te komen.

Beste Edwin & Mascha,

Fijn om te lezen dat u van uw vakantie heeft genoten.

Ook willen we u bedanken voor uw beoordeling en zullen dit ook met onze hele team delen. Het was fijn om u hier te mogen verwelkomen en hopen u gauw weer te zien.

• 9Judith09-08-2019

Relaxte vakantie gehad

Fijn hotel . Fijne zwembaden waar het niet druk is. Nadeel om 5uur in de ochtend handdoek neer gaan leggen anders had je geen plek . Ook waren er genoeg bedjes alleen bezet met een handdoek .Ik zou hier als hotel eigenaar iets aan gaan doen . Het eten was niet slecht genoeg verse salades maar voor de rest heel eentonig mag meer afwisseling in zitten . Voor de jongere kinderen is er veel te doen qua animatie . Oudere kinderen is minder met name in de avond niks te doen voor de jonge jeugd . Helaas weinig Nederlanders maar veel Russen,Arabieren ,duitsers,Oostenrijkers. Al met al hebben we een fijne vakantie gehad en raad ik dit hotel wel aan omdat het een fijn complex is en goed schoon wordt gehouden .

Seher ERKMAN Guest Relations Supervisor, General manager, 10-08-2019

Beste Judith,

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 4Dhr c30-07-2019

Geen aanrader

Hotel is wat ouder kamers moeten echt onderhoud hebben; bedden zijn slecht en de airco's zijn luidruchtig. Personeel is enorm vriendelijk en behulpzaam. Hierover absoluut geen verkeerd woord! . Eten is smaakloos en eenzijdig ..bijna iedere keer hetzelfde en niet niet altijd even vers. Er is bijna geen rood vlees geserveerd...bijna alles kip. Er is nauwelijks annimatie en wat er is, stelt weinig voor. Dit is absoluut geen hotel voor 10+..totaal geen vermaak of avondactiviteiten... en zeker geen 5 sterren.

Seher ERKMAN, General manager, 02-08-2019

Beste Gast,

Het spijt ons dat wij niet aan jullie verwachtingen hebben kunnen voldoen.

We nemen jullie commentaar ter harte en zullen jullie opmerkingen bespreken met de betrokken afdelingen om zo onze dienstverlening te gaan verbeteren.

Ondanks jullie beoordeling hopen wij jullie opnieuw te mogen begroeten om bij die gelegenheid onze verbeterde dienstverlening met jullie te delen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Saliha21-05-2019

Geweldige resort, alles goed geregeld, top service, echte aanrader

Seher ERKMAN Guest Relations Supervisor, General manager, 25-05-2019

Beste Saliha,

Fijn om te lezen dat u van uw vakantie heeft genoten.

Het was fijn om u hier te mogen verwelkomen en hopen u gauw weer te zien.

Crystal Family Resort & Spa Hotel Management

Gereisd met partner in mei 2019

6 tips over Hotel Crystal Family Resort & Spa

• Isabelle , 14-10-2012

Excursies zijn de moeite waard! In de buurt zijn er prachtige watervallen, Amfitheater in Aspendos, Antalya. Ook is er Manavgat te bezoeken per boot op een mooie rivier.

• fam Romkes, 20-09-2012

vanuit hotel met speedboot naar side is leuk,kan ook met kinderen en buggy mee. Voor volwassenen is rafting zeker aan te raden.

• Van Broeckhoven Erwin, 06-08-2012

Gezinnen die met een mindervalide persoon op reis willen gaan, absolute aanrader.

7 vragen over Hotel Crystal Family Resort & Spa

• Carolien, 20-09-2017

Is er gratis Wifi op de hotelkamers?

• Remco, 31-01-2015

Bier? All-in concept van kwaliteit?

Hallo, wij zijn een fanatieke turkije vakantiegangers. We zijn er al 10x heen geweest. De laatste 2x troffen we een all-inn concept aan waar zelfs bij zwembad bar (ook al dronk je daar) altijd plastic beker kreeg waar ze bier in tapte.... En het was alcoholvrij bier (Beck geloof ik) terwijl Efes bier mijn favoriet is. Hoe schenken ze hier de drankjes (cola aangemengd? Water met chloor smaakje toevallig? Koelkast op de kamer met diverse dranken of niet? En Ijsjes (verpakte ijsjes ook of alleen schepijs?) Hiermee onderscheiden de betere hotel zich van de bulk aanpak.

• Remco, 31-01-2015

baby en peuter vriendelijk?

1) is er een kinderbuffet/restaurant (zo ja kan een 2jarige daarbij?) 2) Ik zie op de foto's geen speeltuintje? Is die er (en de moeite?) 3) Advies voor plaats hotel kamer ivm bereik babyfoon. Is er ergens begane grond of waar je kan zitten (hoeft niet perse zwembad bar te zijn) maar buiten een paas tafeltjes en daarboven ons balkon..ahaha PS we hebben reeds 2p- kamer met zeezicht geboekt. 4) Hoe is transfer tijd in de praktijk? (geboekt via correndon)

Hotel Crystal Family Resort & Spa info

• Afstand tot strand150 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen