Hotel Cornelia Diamond

204 reviews over Hotel Cornelia Diamond in het Nederlands

Practig hotel

E.
6-10-2014

Goed hotel erg schoon en groot. De kamers zijn echt super ingericht en er ontbreekt niets. Er zijn verschillende zwembaden met voldoende ligbedden. Dit is geen polsbandje hotel als je begrijpt wat ik bedoel Er verblijven naar verhouding veel russen maar dit is niet de onderklasse. En het gedrag is dan ook niet storend. Mooi hotel goed eten en goede shows. Min puntje: Personeel spreek niet goed Engels

Gereisd Met partner in september 2014

Dit nooit meer

Wautersl
4-10-2014

hotel heeft alles om een top hotel te zijn ,spijtig van het slechte eten.

Gereisd Met partner in oktober 2014

prachtig hotel

wuyts_haepers
29-9-2014

verbleven van 21/09 tot 28/09/2014 prachtig hotel. bezochten al vele 5 sterren hotels in deze streek.(ela quality,titanic deluxe,magic live) allemaal zeer goed zou zeker naar al deze hotels graag terug gaan als ik moet gaan vergelijken hangt dit een beetje van details af (het ene heeft iets meer van dit en het andere heeft iets meer van dat en omgekeerd) in cornelia wel zeer weinig oostblokkers in deze periode en dat vinden wij een pluspunt +punt : zeer vriendelijk personeel : prachtige propere kamer : lekker eten en drinken : goed onderhouden tenniscourts en een eigen 27 holes golfbaan -punt : kan er eigenlijk geen noemen als we moesten terug naar deze streek komen en een van deze hotels zouden kiezen zou de prijs wel eens een rol kunnen spelen welke het uiteindelijk zou worden

Gereisd Met partner in september 2014

voor herhaling vatbaar!

Devalez Christine
23-9-2014

voor de 1e maal in dit hotel.Prachtig!alles goed onderhouden, veel plaats aan de zwemkom, kussens op de ligstoelen zou het nog aangenamer maken! eten prima en heel veel keus!Winkeltjes in het hotel zijn wel duurder, maar veel verschil met winkels in stadje is er niet en dringen niet aan zoals in het stadje!Wat wel spijtig is heel duur als je boekt voor 1 persoon. Veel mooie optredens s'avonds, en party's voor de jonge mensen, het stopt allemaal om 12u s'nachts zodat heel rustig is om te slapen

Gereisd Met oudere kinderen in september 2014

Super hotel

Tessy van den hoven
18-9-2014

Het eten is geweldig.. Nooit lang wachten op drankjes.. Kamers heel ruim..

Gereisd Met partner in Mon Sep 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor Turkije the best

marcel_hendrix
11-9-2014

Mooi hotel en hotelkamers. Voldoende plek aan het zwembad. Iedere avond iets te beleven. Of lounge met top muziek of anders optredens in theater

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2013

goed en luxe hotel

vandenberghe benny
9-9-2014

voor ons de 2e maal in Cornelia en alles was weer perfect behalve dat het juist voetbal was in brazilie en dat er veel geruzied werd tussen de Nederlanders en kazakstam. Enig minpunt is de animatie er is niet veel te doen en de vrouwelijke animators komen je lastig vallen.Ze komen zomaar ongewenst aan je tafel zitten zonder eerst te vragen en klagen dat ze weinig verdienen.Er was ook 1 meisje die het niet kon laten tijdens petanque dat ik speelde met andere mensen om aan mijn vrouw te zeggen van ben je daar nu weer,wat sta je daar te doen,je stond daar gisteren ook en nu ook weer.mijn vrouw voelde zich wel vernedert.Je bent op vakantie en dan zegt ze waar je mag staan of niet staan.Kortom Goed hotel Slechte animatie.Concorde Lara was iets minder maar ook goed maar super gezellig dankzij het animatieteam.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed hotel met prima eten en services.

Tiemen
17-8-2014

Het hotel is mooi, maar iets te groot. Voldoende plaats bij het zwembad en de bediening was goed. Jammer dat een groot deel van de medewerkers geen woord Engels kan. Ze doen wel hun best. Ook jammer dat het hotel het nog steeds toestaat dat Russen 35 desserts nemen en 2/3 weggooien. Wij hebben er wat van gezegd, maar er werd niet aan gedaan. Ook jammer dat Russen het volleybal verpesten door vrouwen niet te laten deelnemen. Animatie team deed hier niets aan waardoor er ruzie ontstond en wij en Belgische gasten besloten geen volleybal meer te spelen. Een paar keer in de a la carte restaurants gegeten. Hier moet je € 10,- pp extra voor betalen. Alles bij elkaar: een goed hotel, maar niet meer dan een 8 waard.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

Super hotel voor kids

DVH9900
13-8-2014

Heel groot hotel, toch zeer goed onderhouden, overal zeer hygiënisch! Ganse omgeving ook rondom de vele zwembaden en glijbanen zijn proper in tegenstelling tot andere soortgelijke hotels. Alle personeelsleden zijn heel vriendelijk en behulpzaam. De meeste topmerken van dranken zijn gratis te krijgen enkel volle flessen van bijv. Champagnemerken of top whisky's zijn te betalen. Eten in

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2014

Goed maar kan soms beter!

paula
24-7-2014

mooi hotel, mooie kamers, personeel kon slecht de Engelse of Duitse taal en kon de drukte niet aan! vaak saggerijnig of ze hadden er geen zin in. s'avonds bij de dome bar werd je vaak slecht geholpen of soms helemaal niet! erg jammer.. maxx royal blijft voor ons de topper!

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2014

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• WatersportKanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen
  • BalsportenBadminton, Basketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan10, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur, Zand
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cornelia Diamond in Belek / Aksu / Kadriye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cornelia Diamond zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.