Hotel Cornelia Diamond

Meer hotelinfo

208 reviews over Hotel Cornelia Diamond

• 10Party Taal (9 personen)28-06-2015

Waanzinig

Voor de 2 keer naar dit heerlijke resort geweest. Zowel toen als nu, waaanzinig (werkelijk alles!). P (altijd correct, vriendelijk, hulpzaak, glimlachend), animatieteam (50 man sterk), avond programma (super professionele optredens, musicals), eten (zowel ochtend, middag avond), hele park snel wifi etc etc. Mensen, twijfel niet! ga!!!

Met vrienden

• 9Mireille Mouthaan06-06-2015

Fijn, luxe hotel!

Nu voor de 5e keer geweest en het blijft heel goed! Ben in meerdere hotels geweest in Turkije maar deze blijft tot op heden favoriet. Rustig strand, voldoende bedjes, net complex wat goed bijgehouden wordt. Leuke animatie maar niet opdringerig. Kamers zijn schoon, netjes, ruim en een fijn bed! Eten is heel goed! Allemaal verschillende dingen, je kan het zo gek niet bedenken. Al is er in september wel een (nog) groter aanbod! Zwembadwater eindelijk warmer dan voorgaande jaren! Voor kleine kids ook van alles!

• 10Rene vd Heuvel05-06-2015

alleen maar superlatieven

Afgelopen 10 dagen voor 3e keer via touroperator in Cornelia Diamond Belek. Niets op aan te merken: zelfs steeds nieuwe geweldige luxe verassingen.

• 9Monique31-05-2015

Fantastisch hotel, absolute aanrader!

Wat een fantastisch hotel, Top eten, geweldige kamers, uitermate keurige service (2x je bed opmaken en handdoekservice), personeel zeer service gericht. Zwembaden divers en goeie bedjes en handdoekenservice. Echt, een geweldige ervaring!

• 9luc_oeyen27-03-2015

Zeer goede service

Mooie kamers en zeer vriendelijk personeel

• 8vandeven23-12-2014

Omwille van het personeel nooit meer !

Mooi hotel , mooie kamer , heerlijk eten en toch gaan we nooit meer terug naar Cornelia Diamond . De obers in het restaurant waren allesbehalve vriendelijk of gedienstig . Het leek wel of het twee stageweken waren , waar iedereen mocht komen proberen of ze geschikt waren voor de job van ober ... Eerlijk gezegd was dit de eerste keer dat we zo'n slechte ervaring hadden met het personeel .Ook receptiepersoneel en de dames van de guest-relations blonken niet uit in vriendelijkheid .Toen we op de kamer gebeld werden om te vragen of we tevreden waren heb ik hen dat gezegd . We hebben er onze vakantie niet door laten verbrodden maar toch was het niet fijn .Uit onze vorige vakanties in Turkije weten we dat het in andere hotels heel anders is ! Waren er ook vriendelijke mensen ? ja hoor :-) De dames die dagelijks onze kamer kwamen poetsen , de ober aan de bar bij de zwembaden . Bij vorige beoordelingen las ik over heel vriendelijk personeel , spijtig genoeg mochten wij dat niet ondervinden

• 10Paridaens Guido14-11-2014

Gewoonweg schitterend!

Dit was een van mijn beste hotels die ik ooit ervaren heb. Dit in alle opzichten. Eten lekker en gevarieerd, genoeg zetels, handdoeken voor het zwembad zoveel je maar wil (gratis),verwarmd zwembad buiten in november. Heel veel internationale dranken. Gewoonweg zalig!!! Het animatieteam (Zara, Darina, Natalia, Katya, Mustafa en Denisz) was ongelooflijk vriendelijk zowel overdag als s avonds. Overal wifi. Heel mooie spa. Echt waar super.

Met vrienden

• 10myriam06-11-2014

zeer goed

voor 3de maal in Cornelia met familie(4 volwassenen en 2kinderen),service in hotel nog steeds zeer goed,zeer mooie en ruime kamers(wij hadden nu kamers in een villa gekregen omwille van de kinderen),heel proper.Personeel heel kindvriendelijk.Gaan zeker nog terug

• 9rienk van den brink26-10-2014

uitstekend hotel

We zijn van 1 tot 12 oktober in het Cornelia Diamond resort geweest en hebben een fantastische vakantie gehad,Het was de 7e keer dat wij kozen voor een all inclssive vakantie in Turkije.Dit resort was het beste van allemaal zeker wat betreft het eten en drinken.Ik heb nog nooit meegemaakt dat ik kreeft kon eten tijdens een buffet.De architectuur vindt ik persoonlijk wat minder, maar dat doet niets af aan de uitmuntende atmosfeer.De animatie is voortreffelijk met goede shows en avondprogramma.We gaan op zeker volgend jaar weer naar hetzelfde resort terwijl we voorheen altijd kozen voor een ander hotel.

• 9Mireille Mouthaan08-10-2014

4e keer en blijft goed!

Voor de vierde keer in dit hotel en nog steeds goed. Mensen die klagen over het eten begrijp ik niet. Uitgebreid buffet met een 14daags programma!! En ca. 7 a la carte restaurants! Verse sla soorten, fruit, warme dingen. Super! Bij de dome bar (zwembad) kan je tussen de middag a la carte eten en ook is er een buffet. Kamers ruim en schoon. Kinderanimatie; super leuk! Zwembaden; zoals in elk turks hotel: koud! Worden verwarmd van okt.-april. Dat is een minpunt. Strand; schoon en netjes. Ik kan het iedereen aanraden.

8 tips over Hotel Cornelia Diamond

• Laurianne, 06-09-2013

Tips: - Ga in het laagseizoen. - Relaxzone aan zwembad (+ 12 jaar) heel leuk liggen. - Eet om 19u eten ligt er dan nog netjes bij - Zeker de moeite om naar de shows te kijken ! - Stadje Belek is ver stappen, 30 minuten, beter de taxi of treintje.

• piet, 11-01-2013

Absoluut de moeite waard om je eens lekker te laten verwennen

• rudi.maes, 25-08-2012

Neem eventueel een UTP kabel mee voor in de kamer als je op internet wil. Het aanwezige draadloze netwerk is zeer traag. Bekijk de video op http://youtu.be/CR4Fs4WxU80 en de fotomontage op http://www.selectwebservices.be/rudi/Turkije_Cornelia_Diamond.exe

43 vragen over Hotel Cornelia Diamond

• johanschraepen, 26-12-2017

Vlamingen

Wij zijn twee vijftigers die in juli naar Cornelia Diamond willen gaan , onze vraag is of er dan nog Vlamingen aanwezig zullen zijn .Grtj Fam.Schraepen Vaes

• bennyhoog, 02-08-2015

zwemwater eind april begin mei

Weet iemand of de zwembad eind april begin mei al redelijk te doen zijn

• Bdaw, 28-07-2015

A la carte restaurants

Zijn alle a la carte restaurants tegen betaling en welke restaurants zijn er? Welke "moeten" we echt proberen?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• WatersportKanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen