Hotel Cornelia Diamond

• Sauna
Meer hotelinfo

208 reviews over Hotel Cornelia Diamond

• 10Katharine10-11-2015

Groot resort met vriendelijk personeel, voortreffelijke keuken en ruime kamers. Wie hier niet aan zijn trekken komt, blijft beter thuis. Mijn zoon heeft hier samen met zijn vriendin een super vakantie beleefd. Zeker voor herhaling vatbaar...

• 10Esther24-10-2015

Beste hotel in Belek tot nog toe!

Voor de 4e keer met 4 (schoon)zussen en 4 kinderen variërend in leeftijd v 15 tot 10 jaar met herfstvakantie naar Belek. Na resp Cornelia DeLuxe, Maxx Royal en Voyage nu dus naar Cornelia Diamond. Begon al bij de gastvrije ontvangst door Nederlands sprekende gastheer, die de incheck regelde en koffers naar de kamer. Prachtig zeeuitzicht v onze kamer (oké Maxx Royal kamer en badkamer was indrukwekkender en iets beter). Het eten is grandioos! Zowel het buffet als de Tai Pen, Samore, Mexicaan en Fish&Love waren zo geweldig goed. Het personeel altijd hartelijk en niet irritant (onze blonde dame in gezelschap wordt netjes aangesproken ipv 'lastig' gevallen bij de andere hotels) . De sfeer is persoonlijk ipv zakelijk. Maxx Royal was voor onze kinderen leuker qua gratis speelhal en mooiere glijbanen maar ook zij hebben geweldig genoten bij Cornelia Diamond. Van de 4 hotels waar we tot nog toe zijn verbleven is Cornelia Diamond mijn favoriet en raad ik iedereen van harte aan.

• 10Marco kappetein12-10-2015

Wederom een feest

We zijn nu voor de 3e keer geweest en wederom een feestje. Niets is het personeel teveel. Het eten is heerlijk. Kortom de ideale plek om van een relaxte vakantie te genieten.

• 6Ruud Vredebregt07-10-2015

Jammer van dit toch mooie hotel

Even een kritische noot naar Cornelia Diamond het hotel en het verzekeringsbedrijf Allianz uit dit land.

Wij zijn dit jaar op vakantie geweest in Turkije en wel in het hotel Cornelia Diamond te Belek, dat ligt vlak bij Antalya.

Op zich een schitterende vakantie gehad, alles was uitstekend, kamer netjes eten goed en uitgebreid ( behalve als de gasten vertrekken, dan word de keuze ook wat minder )

Dus al met al een goed hotel maar dit jaar is ons ( en andere gasten ) iets in dit hotel overkomen, waarvoor ik jullie wil waarschuwen.

Omdat wij in de periode van 22 september t/m 6 oktober 2015 daar verbleven was het in het begin druk dat werd na 5 dagen een stuk minder tot op 1 oktober 2015.

• 10Arjen30-09-2015

Wat een geweldig hotel!

Vanaf de binnenkomst tot aan het vertrek is het hier geweldig!

Met vrienden

• 9Jelle teugels28-09-2015

Super

Top service, heel vriendelijk, hygiene top, kamers top. Hebben al veel hotels gedaan in Turkije en dit staat bovenaan op de lijst. Echter zullen we hier niet meer terug komen want wat wij zeer negatief vinden is dat je niet buiten kan ontbijten en avond eten. Je kan wel buiten avond eten in de à la Carte restaurants, ( betalend)die trouwens heel goed en gezellig zijn maar het ontbijt altijd binnen moeten eten is voor ons echt een tegenvaller.. Weinig keus om middag te eten, alleen in druk dome restaurant. Ook een gezellig barretje om s'avonds buiten te zitten missen we enorm. Ook geen beach bar om te gaan eten. Enkel druk restaurant binnen of druk restaurant aan het zwembad. Zware tegenvaller voor ons dus. Voor de rest kunnen we weinig minpunten vinden..

• 10lingen04-09-2015

Gewoonweg fantastich

een heerlijk luxe hotel met heel hardwerkend personeel

Met vrienden

• 2SNB25-08-2015

Nooit meer!

Vierde keer Cornelia Diamond maar nooit meer. Vijf jaar geleden bezochten we Cornelia voor de eerste keer en we waren vol lof over dit hotel. Vandaar dat we er ook een tweede en een derde keer naartoe gingen, maar de vierde keer merkten we toch kwaliteitsverlies in de gerechten (keuken), in de dranken (minder merken), in de animatie (veel te jong en bestond bijna vollledig uit Oostblokkers) en in het onderhoud. Maar wat echt niet door de beugel kon was dat een man van de security onze dochter 's nachts stalkte en vroeg of ze met hem sex wou. Dit kan echt niet in een 5*-hotel: de persoon die je een veilig gevoel moet geven, jaagt jou de stuipen op het lijf. Dus, nooit meer Cornelia!

• 8P&G23-07-2015

Betere hotels in belek

Voor de 7de maal turkije. Dit hotel is goed, maar niet wauw. Voor ons staat ela quality en ali bey qua kamers (ligging), rust en eetmaal enn categorie hoger. Men kan niet buiten eten 's avonds waardoor het verschrikkelijk druk is in het restaurant. Ontvangst was ook weinig persoonlijk, zelfs een beetje chaotisch. Ook zeer veel turkse klanten, die naar onze indruk een beetje voorgetrokken worden. Wij zijn hier met Vip Selection, doch onze gekozen familiekamer (2 slaapkamers, 2 badkamers) lag eerst rechttegenover de los en laadruimtes van het hotel ernaast, gevolg vanaf 7u glascontainers en op en aanrijden van vrachtwagens. Vanaf onze 3de dag werd tevens in het naburige hotel de airco's aangestoken, waardoor het voor ons onuitstaanbaar werd. Na een klacht werd ons een andere kamer toegewezen, veel stiller, maar naar onze mening nog altijd geen Vip Selection waard, daar we nu naast de ingang werden ondergebracht naast de garage.

• 10m seghers29-06-2015

wederom fantastisch

Voor de 2e maal hier geweest . De a la carte restaurants zijn zelfs nog beter dan de 1e keer. Top!!!

8 tips over Hotel Cornelia Diamond

• Laurianne, 06-09-2013

Tips: - Ga in het laagseizoen. - Relaxzone aan zwembad (+ 12 jaar) heel leuk liggen. - Eet om 19u eten ligt er dan nog netjes bij - Zeker de moeite om naar de shows te kijken ! - Stadje Belek is ver stappen, 30 minuten, beter de taxi of treintje.

• piet, 11-01-2013

Absoluut de moeite waard om je eens lekker te laten verwennen

• rudi.maes, 25-08-2012

Neem eventueel een UTP kabel mee voor in de kamer als je op internet wil. Het aanwezige draadloze netwerk is zeer traag. Bekijk de video op http://youtu.be/CR4Fs4WxU80 en de fotomontage op http://www.selectwebservices.be/rudi/Turkije_Cornelia_Diamond.exe

43 vragen over Hotel Cornelia Diamond

• johanschraepen, 26-12-2017

Vlamingen

Wij zijn twee vijftigers die in juli naar Cornelia Diamond willen gaan , onze vraag is of er dan nog Vlamingen aanwezig zullen zijn .Grtj Fam.Schraepen Vaes

• bennyhoog, 02-08-2015

zwemwater eind april begin mei

Weet iemand of de zwembad eind april begin mei al redelijk te doen zijn

• Bdaw, 28-07-2015

A la carte restaurants

Zijn alle a la carte restaurants tegen betaling en welke restaurants zijn er? Welke "moeten" we echt proberen?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• WatersportKanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen