Hotel Cornelia Diamond

Meer hotelinfo

208 reviews over Hotel Cornelia Diamond

• 2018
    9Fam. Lam25-09-2018

Prachtig resort met alles erop en eraan

• 10Elke Planckaert27-04-2018

Geweldig!

Wij vinden dit een superhotel! We gaan binnenkort voor de vierde maal naar Cornelia Diamond. We gingen al 1 keer als koppel, 1 keer met 1 kind en 1 keer met 2 kleine kinderen. We vinden dit allen een geweldig hotel: heel nette kamers, heel lekkere en uitgebreide buffetten, leuke zwembaden waarvan een verwarmd buitenzwembad, toffe kinderclubs buiten en binnen, echt alles wat je kan verwachten! We kunnen dit hotel alleen maar aanbevelen!

• Oude reviews

9Mireille Mouthaan06-06-2015

Fijn, luxe hotel!

Nu voor de 5e keer geweest en het blijft heel goed! Ben in meerdere hotels geweest in Turkije maar deze blijft tot op heden favoriet. Rustig strand, voldoende bedjes, net complex wat goed bijgehouden wordt. Leuke animatie maar niet opdringerig. Kamers zijn schoon, netjes, ruim en een fijn bed! Eten is heel goed! Allemaal verschillende dingen, je kan het zo gek niet bedenken. Al is er in september wel een (nog) groter aanbod! Zwembadwater eindelijk warmer dan voorgaande jaren! Voor kleine kids ook van alles!

• 10myriam06-11-2014

zeer goed

voor 3de maal in Cornelia met familie(4 volwassenen en 2kinderen),service in hotel nog steeds zeer goed,zeer mooie en ruime kamers(wij hadden nu kamers in een villa gekregen omwille van de kinderen),heel proper.Personeel heel kindvriendelijk.Gaan zeker nog terug

• 9Mireille Mouthaan08-10-2014

4e keer en blijft goed!

Voor de vierde keer in dit hotel en nog steeds goed. Mensen die klagen over het eten begrijp ik niet. Uitgebreid buffet met een 14daags programma!! En ca. 7 a la carte restaurants! Verse sla soorten, fruit, warme dingen. Super! Bij de dome bar (zwembad) kan je tussen de middag a la carte eten en ook is er een buffet. Kamers ruim en schoon. Kinderanimatie; super leuk! Zwembaden; zoals in elk turks hotel: koud! Worden verwarmd van okt.-april. Dat is een minpunt. Strand; schoon en netjes. Ik kan het iedereen aanraden.

• 9marcel_hendrix11-09-2014

Voor Turkije the best

Mooi hotel en hotelkamers. Voldoende plek aan het zwembad. Iedere avond iets te beleven. Of lounge met top muziek of anders optredens in theater

• 8DVH990013-08-2014

Super hotel voor kids

Heel groot hotel, toch zeer goed onderhouden, overal zeer hygiënisch! Ganse omgeving ook rondom de vele zwembaden en glijbanen zijn proper in tegenstelling tot andere soortgelijke hotels. Alle personeelsleden zijn heel vriendelijk en behulpzaam. De meeste topmerken van dranken zijn gratis te krijgen enkel volle flessen van bijv. Champagnemerken of top whisky's zijn te betalen. Eten in

• 10jonas helaut21-07-2014

uitmuntend

ongelooflijke service, zeer kindvriendelijk, buffet is zeer ruim en eten is uitstekend, een echte aanrader

• 9Mireille27-06-2013

Luxe hotel!!!

Een zeer luxe en goed onderhouden hotel! Genoeg te doen voor iedereen. Veel golf gasten in het hotel waardoor het op de dag lekker rustig is op het strand en bij het zwembad. Wij verbleven met ons zoontje in een familie kamer, dat is ideaal! Veel keus in eten, 11 dagen geweest, geen een keer hetzelfde buffet. Miniclub is ook erg leuk voor de kids! Nu 2 keer geweest, gaan zeker weer een 3e keer! Het is echt je geld waard!!!

• 9Jeroen20-05-2013

Mooi luxe hotel!

Mooi luxe hotel, wij hadden een kamer met zeezicht, lekker bedden ruimte voldoende met een kleine van 2 en een dochter van 9. Heel schoon en schoonmaak was top. Zwembaden zijn echt heel mooi en glijbanen zijn ook top, zelfs voor volwassenen. Aquaparkje is voor de kids heel leuk, trijntje, botsauto's en draaimolen baby badje is 40 cm diep ongeveer. Prima zandstrand, pier ging bij ons laatste paar dagen open. Je kunt werkelijk de hele dag door eten het buffet is prima en ja het is binnen maar als je per se buiten wilt eten ga je naar 1 van de 9 a la carte restaurants 10 euro p.p. is zeker de moeite waard. Wij hebben echt veel hotels en all inclusive mee gemaakt maar het ontbijt hier was echt super. Denk wel bij de 10 beste all inclusives van Turkije. Zijn ook bij Club Med Palmiye, Calista en Hill Side Beach Club geweest. Zijn idd veel Russen en Engelsen maar geen last van zijn 'nette' mensen. Volgend jaar maar Maxx Royal proberen schijnt een van de meest luxe hotels te zijn in Turkey!

8 tips over Hotel Cornelia Diamond

• Laurianne, 06-09-2013

Tips: - Ga in het laagseizoen. - Relaxzone aan zwembad (+ 12 jaar) heel leuk liggen. - Eet om 19u eten ligt er dan nog netjes bij - Zeker de moeite om naar de shows te kijken ! - Stadje Belek is ver stappen, 30 minuten, beter de taxi of treintje.

• piet, 11-01-2013

Absoluut de moeite waard om je eens lekker te laten verwennen

• rudi.maes, 25-08-2012

Neem eventueel een UTP kabel mee voor in de kamer als je op internet wil. Het aanwezige draadloze netwerk is zeer traag. Bekijk de video op http://youtu.be/CR4Fs4WxU80 en de fotomontage op http://www.selectwebservices.be/rudi/Turkije_Cornelia_Diamond.exe

43 vragen over Hotel Cornelia Diamond

• johanschraepen, 26-12-2017

Vlamingen

Wij zijn twee vijftigers die in juli naar Cornelia Diamond willen gaan , onze vraag is of er dan nog Vlamingen aanwezig zullen zijn .Grtj Fam.Schraepen Vaes

• bennyhoog, 02-08-2015

zwemwater eind april begin mei

Weet iemand of de zwembad eind april begin mei al redelijk te doen zijn

• Bdaw, 28-07-2015

A la carte restaurants

Zijn alle a la carte restaurants tegen betaling en welke restaurants zijn er? Welke "moeten" we echt proberen?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• WatersportKanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen