Hotel Cornelia Diamond

Hotel Cornelia Diamond

18 reviews over Hotel Cornelia Diamond in het Nederlands

Katharine
10-11-2015

Groot resort met vriendelijk personeel, voortreffelijke keuken en ruime kamers. Wie hier niet aan zijn trekken komt, blijft beter thuis. Mijn zoon heeft hier samen met zijn vriendin een super vakantie beleefd. Zeker voor herhaling vatbaar...

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Nov 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste hotel in Belek tot nog toe!

Esther
24-10-2015

Voor de 4e keer met 4 (schoon)zussen en 4 kinderen variërend in leeftijd v 15 tot 10 jaar met herfstvakantie naar Belek. Na resp Cornelia DeLuxe, Maxx Royal en Voyage nu dus naar Cornelia Diamond. Begon al bij de gastvrije ontvangst door Nederlands sprekende gastheer, die de incheck regelde en koffers naar de kamer. Prachtig zeeuitzicht v onze kamer (oké Maxx Royal kamer en badkamer was indrukwekkender en iets beter). Het eten is grandioos! Zowel het buffet als de Tai Pen, Samore, Mexicaan en Fish&Love waren zo geweldig goed. Het personeel altijd hartelijk en niet irritant (onze blonde dame in gezelschap wordt netjes aangesproken ipv 'lastig' gevallen bij de andere hotels) . De sfeer is persoonlijk ipv zakelijk. Maxx Royal was voor onze kinderen leuker qua gratis speelhal en mooiere glijbanen maar ook zij hebben geweldig genoten bij Cornelia Diamond. Van de 4 hotels waar we tot nog toe zijn verbleven is Cornelia Diamond mijn favoriet en raad ik iedereen van harte aan.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2015

Nooit meer!

SNB
25-8-2015

Vierde keer Cornelia Diamond maar nooit meer. Vijf jaar geleden bezochten we Cornelia voor de eerste keer en we waren vol lof over dit hotel. Vandaar dat we er ook een tweede en een derde keer naartoe gingen, maar de vierde keer merkten we toch kwaliteitsverlies in de gerechten (keuken), in de dranken (minder merken), in de animatie (veel te jong en bestond bijna vollledig uit Oostblokkers) en in het onderhoud. Maar wat echt niet door de beugel kon was dat een man van de security onze dochter 's nachts stalkte en vroeg of ze met hem sex wou. Dit kan echt niet in een 5*-hotel: de persoon die je een veilig gevoel moet geven, jaagt jou de stuipen op het lijf. Dus, nooit meer Cornelia!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015

Betere hotels in belek

P&G
23-7-2015

Voor de 7de maal turkije. Dit hotel is goed, maar niet wauw. Voor ons staat ela quality en ali bey qua kamers (ligging), rust en eetmaal enn categorie hoger. Men kan niet buiten eten 's avonds waardoor het verschrikkelijk druk is in het restaurant. Ontvangst was ook weinig persoonlijk, zelfs een beetje chaotisch. Ook zeer veel turkse klanten, die naar onze indruk een beetje voorgetrokken worden. Wij zijn hier met Vip Selection, doch onze gekozen familiekamer (2 slaapkamers, 2 badkamers) lag eerst rechttegenover de los en laadruimtes van het hotel ernaast, gevolg vanaf 7u glascontainers en op en aanrijden van vrachtwagens. Vanaf onze 3de dag werd tevens in het naburige hotel de airco's aangestoken, waardoor het voor ons onuitstaanbaar werd. Na een klacht werd ons een andere kamer toegewezen, veel stiller, maar naar onze mening nog altijd geen Vip Selection waard, daar we nu naast de ingang werden ondergebracht naast de garage.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

voor herhaling vatbaar!

Devalez Christine
23-9-2014

voor de 1e maal in dit hotel.Prachtig!alles goed onderhouden, veel plaats aan de zwemkom, kussens op de ligstoelen zou het nog aangenamer maken! eten prima en heel veel keus!Winkeltjes in het hotel zijn wel duurder, maar veel verschil met winkels in stadje is er niet en dringen niet aan zoals in het stadje!Wat wel spijtig is heel duur als je boekt voor 1 persoon. Veel mooie optredens s'avonds, en party's voor de jonge mensen, het stopt allemaal om 12u s'nachts zodat heel rustig is om te slapen

Gereisd Met oudere kinderen in september 2014

goed en luxe hotel

vandenberghe benny
9-9-2014

voor ons de 2e maal in Cornelia en alles was weer perfect behalve dat het juist voetbal was in brazilie en dat er veel geruzied werd tussen de Nederlanders en kazakstam. Enig minpunt is de animatie er is niet veel te doen en de vrouwelijke animators komen je lastig vallen.Ze komen zomaar ongewenst aan je tafel zitten zonder eerst te vragen en klagen dat ze weinig verdienen.Er was ook 1 meisje die het niet kon laten tijdens petanque dat ik speelde met andere mensen om aan mijn vrouw te zeggen van ben je daar nu weer,wat sta je daar te doen,je stond daar gisteren ook en nu ook weer.mijn vrouw voelde zich wel vernedert.Je bent op vakantie en dan zegt ze waar je mag staan of niet staan.Kortom Goed hotel Slechte animatie.Concorde Lara was iets minder maar ook goed maar super gezellig dankzij het animatieteam.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed hotel met prima eten en services.

Tiemen
17-8-2014

Het hotel is mooi, maar iets te groot. Voldoende plaats bij het zwembad en de bediening was goed. Jammer dat een groot deel van de medewerkers geen woord Engels kan. Ze doen wel hun best. Ook jammer dat het hotel het nog steeds toestaat dat Russen 35 desserts nemen en 2/3 weggooien. Wij hebben er wat van gezegd, maar er werd niet aan gedaan. Ook jammer dat Russen het volleybal verpesten door vrouwen niet te laten deelnemen. Animatie team deed hier niets aan waardoor er ruzie ontstond en wij en Belgische gasten besloten geen volleybal meer te spelen. Een paar keer in de a la carte restaurants gegeten. Hier moet je € 10,- pp extra voor betalen. Alles bij elkaar: een goed hotel, maar niet meer dan een 8 waard.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

Goed maar kan soms beter!

paula
24-7-2014

mooi hotel, mooie kamers, personeel kon slecht de Engelse of Duitse taal en kon de drukte niet aan! vaak saggerijnig of ze hadden er geen zin in. s'avonds bij de dome bar werd je vaak slecht geholpen of soms helemaal niet! erg jammer.. maxx royal blijft voor ons de topper!

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2014

Goed hotel

Fien
25-4-2013

Wij zijn afgelopen zomer afgereisd naar dit hotel, het was echt een heel goed hotel! Storend was wel dat je niet kan buiten eten ... Wij vonden het hotel naast Cornelia Diamond, namelijk Susesi stukken beter! Op gebied van eten. Voor de rest echt een super hotel!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2012

Volgend jaar weer Cornelia Diamond

SNB
21-8-2012

Wij gaan vaak op reis en nog nooit boekten we 2 keer na elkaar hetzelfde hotel. Dit jaar was anders en ook dit keer zijn we weer helemaal betoverd en zullen we volgend jaar weer naar Cornelia Diamond trekken. Een berehotel!!!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2012

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• WatersportKanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen
  • BalsportenBadminton, Basketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan10, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur, Zand
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cornelia Diamond in Belek / Aksu / Kadriye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cornelia Diamond zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.