Hotel Cornelia Diamond

Meer hotelinfo

208 reviews over Hotel Cornelia Diamond

• 10Bas & Heleen16-10-2008

Super de luxe!

Prachtig groot en luxe hotel! Eten & drinken is goed! Aardig personeel en zeer kindvriendelijk! In 1 woord: Super!

• 10hendriks21-09-2008

Echt gaaf hier, super hotel !

Hier heben we, niet voor weinig, een super vakantie gehad. Hele mooi ruime familiekamers met terras, met daaraan meteen het zwembad. Leek niet vol, zo weinig mensen, maar receptie liet zien dat ze wel vol zaten, dus heel veel ruimte op het complex. De wellnes afdeling is helemaal geweldig, perfecte fitnessafdeling, vele baden met kruiden, enz. En dan dat eten, op diverse plaatsen op het complex de hele dag mogelijk. Super vers en ziet er heerlijk uit. Aleen jammer dat die russen van alles opscheppen en het dan onaangetast laten staan. Kortom, dit is prachtig complex !!

• 9Eduard15-09-2008

Betaalbare luxe met alles erop en eraan!

Dit is een geweldig hotel voor mensen die houden van luxe, service, goed eten, goede animatie/sport en vermaak zoeken voor hun kinderen. Dit is echter geen hotel voor mensen die behoefte hebben aan aanspraak van overige gasten, want inderdaad die komen niet uit Nederland, Engeland of Duitsland! Voor ons perfect, wij hebben heerlijk kunnen relaxen en ons zoontje heeft zich perfect geamuseerd in het aquapark en speciaal voor kinderen opgezet kinder-speelcentrum! Niveau van de vele Oosteuropeanen trouwens goed, niets op aan te merken. Wij zijn eerder in Susesi (de buurman) geweest en beide hotels zijn absoluut gelijkwaardig. Je krijgt gewoon veel waar voor je geld, dit in tegenstelling tot hotels in Griekenland/ Gran Canaria, maar dit is persoonlijk. Wij gaan zeker nog een keer terug.

• 9gini pels22-08-2008

nieuw mooi hotel

mooi nieuw hotel dat wij bezocht hebben tussen 5 en 19 augustus. 90% oostbloklanden voornamelijk russen en roemenen, die door hun gedrag het hotel degraderen wat heel jammer is. Vriendelijk personeel, super service, alleen het gedrag van de oostblokkers heeft ons doen besluiten na 6 jaar Turkije hier niet meer heen te gaan.

• 10Anoniem02-08-2008

FANTAAAAAAAAASTISCHHHHHH !!!

In een woord Fantastisch.De kamers, de bediening, het eten, de rust, de luxe en toch die specifieke aandacht die men wenst krijgt men.Van andere hotelgebruikers geen last,natuurlijk ook door onze eigen verdraagzaamheid. Continue verrassend, op ieder monent van de dag afwisselend en een Spa centrum dat zijn gelijke niet kent.Wij hadden de beschikking over een familiekamer ( 2 aparte suites ) vanwaaruit we direct vanaf ons eigen terras in het zwembad doken...... Inderdaad niet goedkoop maar we kregen wel waar voor ons geld. Wij gaan dus ook zeker terug !!

• 10yves meeuwese27-07-2008

prachtig nieuw hotel!

Hotel was prachtig,We waren de eenigste nederlands talige mensen.Alles draaid er om russen en turken.Vreselijk gewoon mensen van het oost blok zaten met 3 dingen aan het zwembad gsm,sigaretten en dollars.Eten geweldig alleen waren de gasten gewoon te tam om hun netjes te gaan wassen na hun dagje.Ze komen gewoon in hun natte badkleding eten!A la carte was heel lekker en goede bediening niets op aan te merken!kamers ook prachtig!Spijtig dat de russen zo een prachtig hotel verlagen en het personeel moet alles doen voor dat volk!vreselijk gewoon.Ik ben al 7 maal in turkije geweest maar geen 8 ste keer meer!

8 tips over Hotel Cornelia Diamond

• Laurianne, 06-09-2013

Tips: - Ga in het laagseizoen. - Relaxzone aan zwembad (+ 12 jaar) heel leuk liggen. - Eet om 19u eten ligt er dan nog netjes bij - Zeker de moeite om naar de shows te kijken ! - Stadje Belek is ver stappen, 30 minuten, beter de taxi of treintje.

• piet, 11-01-2013

Absoluut de moeite waard om je eens lekker te laten verwennen

• rudi.maes, 25-08-2012

Neem eventueel een UTP kabel mee voor in de kamer als je op internet wil. Het aanwezige draadloze netwerk is zeer traag. Bekijk de video op http://youtu.be/CR4Fs4WxU80 en de fotomontage op http://www.selectwebservices.be/rudi/Turkije_Cornelia_Diamond.exe

43 vragen over Hotel Cornelia Diamond

• johanschraepen, 26-12-2017

Vlamingen

Wij zijn twee vijftigers die in juli naar Cornelia Diamond willen gaan , onze vraag is of er dan nog Vlamingen aanwezig zullen zijn .Grtj Fam.Schraepen Vaes

• bennyhoog, 02-08-2015

zwemwater eind april begin mei

Weet iemand of de zwembad eind april begin mei al redelijk te doen zijn

• Bdaw, 28-07-2015

A la carte restaurants

Zijn alle a la carte restaurants tegen betaling en welke restaurants zijn er? Welke "moeten" we echt proberen?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• WatersportKanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen