Hotel Cornelia Diamond

208 reviews over Hotel Cornelia Diamond

• 2018
    9Brigitta05-03-2018

Prachtig resort
    Mooie ligging bij het strand Perfecte bediening Lekkere keuken Voor herhaling vatbaar!!!

• 2017
    9Benny De Spiegeleer30-08-2017

1 van de betere met een paar werkpunten

Het hotel is zeker één van de betere hotels in Belek : lekkere, uitgebreide keuken, mooie, ruime en propere kamers, een ruim aanbod aan ligzetels rond de vele zwembaden waar altijd wel een plekje te vinden is. Je hoeft niet om 6u30 op te staan om een plaatsje te reserveren. Rond de zwembaden wordt de ganse dag gepoetst en de vuilemmers leeg gemaakt. De all-in formule is ook echt een all-in. Echt alles kan je er krijgen. 3 van de 4 shows waren van professioneel niveau. De werkpunten : 1. Het animatieteam is nauwelijks zichtbaar. Even rondlopen om activiteiten aan te kondigen, zonder de mensen echt lastig te vallen is geen overbodige luxe. Op vakantie zit ik liever niet de ganse tijd op mijn klok te kijken om er zeker van te zijn dat ik niets mis. 2. Het Engels van de meeste werknemers is ondermaats. We hebben meerdere keren iets gekregen wat we niet besteld hadden. 3. Werken met een glimlach op je gezicht is bij zo'n 98 % van het personeel (animatie, obers, poetspresoneel,..) onbekend. Iedereen doet zijn werk, zonder meer. Zeynep van de handdoekenservice verdiend een medaille omdat ze 1 van de weinige was die elke dag beleefd, supervriendelijk en met een glimlach op het gezicht stond te werken. Wie wil weten wat gastvrijheid op zijn best is moet maar eens, buiten het seizoen want anders duur, naar hotel in Fethiye. Daar staat vriendelijkheid op de eerste plaats van vereisten als je er gaat solliciteren. Al bij al wil ik zeker nog terug naar Cornelia. We hebben een zalige week achter de rug.

• Oude reviews

10Anna25-06-2016

Super Hotel

Alles in dit hotel is goed. We zijn hier nu vier keer geweest en elke keer is het weer fantastisch. Mooie grote kamers met fijn balkon. Mooie badkamer met bad en stortdouche. Een apart toilet. Het restaurant is erg goed. De a la carte restaurants zijn prima! Je betaald daar wel wat voor maar dat is het zeker waard. Mooie grote zwembaden met veel heerlijke ligbedden en erg veel parasols. Het strand is ook erg verzorgd met enorm veel ligbedden. We hebben nooit gehad dat er geen ligbedden waren of zo. Gezellig lunchrestaurant bij zwembad en mooie shows iedere avond.

• 9Orhan Gök22-05-2016

Super hotel met prima service!

Prima hotel met zeer gastvrij personeel. Wij willen hierbij Huseyin Yazgan, Hicran en Yasemin enorm bedanken.

• 9Martine van Assche01-05-2016

Zalige vakantie. One of the best hotels.

Belek is een kunstmatig winkelcentrum. Duurder dan bij ons. Daarom geen kooplustigen meer. Ook minder geschikt voor mensen die de Turkse cultuur willen ontdekken.

• 10Marco kappetein12-10-2015

Wederom een feest

We zijn nu voor de 3e keer geweest en wederom een feestje. Niets is het personeel teveel. Het eten is heerlijk. Kortom de ideale plek om van een relaxte vakantie te genieten.

• 6Ruud Vredebregt07-10-2015

Jammer van dit toch mooie hotel

Even een kritische noot naar Cornelia Diamond het hotel en het verzekeringsbedrijf Allianz uit dit land.

Wij zijn dit jaar op vakantie geweest in Turkije en wel in het hotel Cornelia Diamond te Belek, dat ligt vlak bij Antalya.

Op zich een schitterende vakantie gehad, alles was uitstekend, kamer netjes eten goed en uitgebreid ( behalve als de gasten vertrekken, dan word de keuze ook wat minder )

Dus al met al een goed hotel maar dit jaar is ons ( en andere gasten ) iets in dit hotel overkomen, waarvoor ik jullie wil waarschuwen.

Omdat wij in de periode van 22 september t/m 6 oktober 2015 daar verbleven was het in het begin druk dat werd na 5 dagen een stuk minder tot op 1 oktober 2015.

• 9Jelle teugels28-09-2015

Super

Top service, heel vriendelijk, hygiene top, kamers top. Hebben al veel hotels gedaan in Turkije en dit staat bovenaan op de lijst. Echter zullen we hier niet meer terug komen want wat wij zeer negatief vinden is dat je niet buiten kan ontbijten en avond eten. Je kan wel buiten avond eten in de à la Carte restaurants, ( betalend)die trouwens heel goed en gezellig zijn maar het ontbijt altijd binnen moeten eten is voor ons echt een tegenvaller.. Weinig keus om middag te eten, alleen in druk dome restaurant. Ook een gezellig barretje om s'avonds buiten te zitten missen we enorm. Ook geen beach bar om te gaan eten. Enkel druk restaurant binnen of druk restaurant aan het zwembad. Zware tegenvaller voor ons dus. Voor de rest kunnen we weinig minpunten vinden..

• 10m seghers29-06-2015

wederom fantastisch

Voor de 2e maal hier geweest . De a la carte restaurants zijn zelfs nog beter dan de 1e keer. Top!!!

• 10Rene vd Heuvel05-06-2015

alleen maar superlatieven

Afgelopen 10 dagen voor 3e keer via touroperator in Cornelia Diamond Belek. Niets op aan te merken: zelfs steeds nieuwe geweldige luxe verassingen.

8 tips over Hotel Cornelia Diamond

• Laurianne, 06-09-2013

Tips: - Ga in het laagseizoen. - Relaxzone aan zwembad (+ 12 jaar) heel leuk liggen. - Eet om 19u eten ligt er dan nog netjes bij - Zeker de moeite om naar de shows te kijken ! - Stadje Belek is ver stappen, 30 minuten, beter de taxi of treintje.

• piet, 11-01-2013

Absoluut de moeite waard om je eens lekker te laten verwennen

• rudi.maes, 25-08-2012

Neem eventueel een UTP kabel mee voor in de kamer als je op internet wil. Het aanwezige draadloze netwerk is zeer traag. Bekijk de video op http://youtu.be/CR4Fs4WxU80 en de fotomontage op http://www.selectwebservices.be/rudi/Turkije_Cornelia_Diamond.exe

43 vragen over Hotel Cornelia Diamond

• johanschraepen, 26-12-2017

Vlamingen

Wij zijn twee vijftigers die in juli naar Cornelia Diamond willen gaan , onze vraag is of er dan nog Vlamingen aanwezig zullen zijn .Grtj Fam.Schraepen Vaes

• bennyhoog, 02-08-2015

zwemwater eind april begin mei

Weet iemand of de zwembad eind april begin mei al redelijk te doen zijn

• Bdaw, 28-07-2015

A la carte restaurants

Zijn alle a la carte restaurants tegen betaling en welke restaurants zijn er? Welke "moeten" we echt proberen?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• WatersportKanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen