Géén boekingskosten

Cornelia Diamond

TurkijeMediterraanBelek / Aksu / Kadriye

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Cornelia Diamond voor je op een rij gezet:

5.7VoldoendeScore uit 205 reviews
+391/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

5.7VoldoendeScore uit 205 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

205 Reviews over Cornelia Diamond

• 5LBB06-07-2022

Niet meer!!!

Cornelia Diamond in Belek was voor ons vele jaren (dit jaar de 6de keer) ons vaste vakantieplek in juni. Het was een fijne plek om te genieten maar helaas niet meer. Het verschil met de vele andere jaren (2019 was de laatste keer vanwege de corona) en nu is mega groot. Mega veel Russen die duidelijk aanwezig zijn, onbeschoft naar personeel en andere toeristen. Luide telefoongesprekken voeren naast je, zowel in restaurants, bij zwembad en strand. Veel kinderen die constant schreeuwen en ouders terug schreeuwen. Daarnaast Engelsen die volop aanwezig zijn met veel drank op, enz. Ontbijt en diner is erg ongezellig en met bordje in de hand zoeken naar plekje is afschuwelijk. Geen ligbed te vinden in 2de vakantie-week. Russen en Engelsen laten overal badhanddoek liggen (kaartsysteem is er niet meer). Restaurants kosten € 20,- pp zonder drank, Japans-restaurant zelfs vanaf € 170,- en € 250,- incl. drankjes, te gek voor woorden.

• 9Geweldig hotel en heel rustig.29-07-2019

Rustig.

Heel rustig hotel. Kwaliteit hartstikke goed. Goede aanrader als je de drukte in de hotels in Lara zat bent.

• 9Pascal16-10-2018

Voor de rust kom ik zeker terug.

Cornelia diamond een hotel om helemaal tot rust te komen.

• 9Fam. Lam25-09-2018

Prachtig resort met alles erop en eraan

• 10Elke Planckaert27-04-2018

Geweldig!

Wij vinden dit een superhotel! We gaan binnenkort voor de vierde maal naar Cornelia Diamond. We gingen al 1 keer als koppel, 1 keer met 1 kind en 1 keer met 2 kleine kinderen. We vinden dit allen een geweldig hotel: heel nette kamers, heel lekkere en uitgebreide buffetten, leuke zwembaden waarvan een verwarmd buitenzwembad, toffe kinderclubs buiten en binnen, echt alles wat je kan verwachten! We kunnen dit hotel alleen maar aanbevelen!

• 9Brigitta05-03-2018

Prachtig resort
    Mooie ligging bij het strand Perfecte bediening Lekkere keuken Voor herhaling vatbaar!!!

• 9K.K12-01-2018

Heerlijk

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ruime kamers en in zeer goede staat. Het eten was zeer gevarieerd en goed bereid. De mini club was goed verzorgd met veel schaduw.

• 9Benny De Spiegeleer30-08-2017

1 van de betere met een paar werkpunten

Het hotel is zeker één van de betere hotels in Belek : lekkere, uitgebreide keuken, mooie, ruime en propere kamers, een ruim aanbod aan ligzetels rond de vele zwembaden waar altijd wel een plekje te vinden is. Je hoeft niet om 6u30 op te staan om een plaatsje te reserveren. Rond de zwembaden wordt de ganse dag gepoetst en de vuilemmers leeg gemaakt. De all-in formule is ook echt een all-in. Echt alles kan je er krijgen. 3 van de 4 shows waren van professioneel niveau. De werkpunten : 1. Het animatieteam is nauwelijks zichtbaar. Even rondlopen om activiteiten aan te kondigen, zonder de mensen echt lastig te vallen is geen overbodige luxe. Op vakantie zit ik liever niet de ganse tijd op mijn klok te kijken om er zeker van te zijn dat ik niets mis. 2. Het Engels van de meeste werknemers is ondermaats. We hebben meerdere keren iets gekregen wat we niet besteld hadden. 3. Werken met een glimlach op je gezicht is bij zo'n 98 % van het personeel (animatie, obers, poetspresoneel,..) onbekend. Iedereen doet zijn werk, zonder meer. Zeynep van de handdoekenservice verdiend een medaille omdat ze 1 van de weinige was die elke dag beleefd, supervriendelijk en met een glimlach op het gezicht stond te werken. Wie wil weten wat gastvrijheid op zijn best is moet maar eens, buiten het seizoen want anders duur, naar hotel in Fethiye. Daar staat vriendelijkheid op de eerste plaats van vereisten als je er gaat solliciteren. Al bij al wil ik zeker nog terug naar Cornelia. We hebben een zalige week achter de rug.

• 10Anna25-06-2016

Super Hotel

Alles in dit hotel is goed. We zijn hier nu vier keer geweest en elke keer is het weer fantastisch. Mooie grote kamers met fijn balkon. Mooie badkamer met bad en stortdouche. Een apart toilet. Het restaurant is erg goed. De a la carte restaurants zijn prima! Je betaald daar wel wat voor maar dat is het zeker waard. Mooie grote zwembaden met veel heerlijke ligbedden en erg veel parasols. Het strand is ook erg verzorgd met enorm veel ligbedden. We hebben nooit gehad dat er geen ligbedden waren of zo. Gezellig lunchrestaurant bij zwembad en mooie shows iedere avond.

• 9Orhan Gök22-05-2016

Super hotel met prima service!

Prima hotel met zeer gastvrij personeel. Wij willen hierbij Huseyin Yazgan, Hicran en Yasemin enorm bedanken.

Hotel Cornelia Diamond info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Iskele Mevkii, TR-07500