Hotel Cornelia Diamond

Hotel aan zee, ZorghotelWeer vandaag31°20°
Hotel Cornelia Diamond

204 reviews over Hotel Cornelia Diamond in het Nederlands

Rustig.

Geweldig hotel en heel rustig.
29-7-2019

Heel rustig hotel. Kwaliteit hartstikke goed. Goede aanrader als je de drukte in de hotels in Lara zat bent.

Gereisd Alleenreizend in Mon Jul 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor de rust kom ik zeker terug.

Pascal
16-10-2018

Cornelia diamond een hotel om helemaal tot rust te komen.

Gereisd Alleenreizend in oktober 2018

Fam. Lam
25-9-2018

Prachtig resort met alles erop en eraan

Gereisd Met jonge kinderen in september 2018

Geweldig!

Elke Planckaert
27-4-2018

Wij vinden dit een superhotel! We gaan binnenkort voor de vierde maal naar Cornelia Diamond. We gingen al 1 keer als koppel, 1 keer met 1 kind en 1 keer met 2 kleine kinderen. We vinden dit allen een geweldig hotel: heel nette kamers, heel lekkere en uitgebreide buffetten, leuke zwembaden waarvan een verwarmd buitenzwembad, toffe kinderclubs buiten en binnen, echt alles wat je kan verwachten! We kunnen dit hotel alleen maar aanbevelen!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2017

Brigitta
5-3-2018

Prachtig resort
Mooie ligging bij het strand Perfecte bediening Lekkere keuken Voor herhaling vatbaar!!!

Gereisd Met partner in mei 2016

Heerlijk

K.K
12-1-2018

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ruime kamers en in zeer goede staat. Het eten was zeer gevarieerd en goed bereid. De mini club was goed verzorgd met veel schaduw.

Gereisd Met vrienden in Sat Oct 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

1 van de betere met een paar werkpunten

Benny De Spiegeleer
30-8-2017

Het hotel is zeker één van de betere hotels in Belek : lekkere, uitgebreide keuken, mooie, ruime en propere kamers, een ruim aanbod aan ligzetels rond de vele zwembaden waar altijd wel een plekje te vinden is. Je hoeft niet om 6u30 op te staan om een plaatsje te reserveren. Rond de zwembaden wordt de ganse dag gepoetst en de vuilemmers leeg gemaakt. De all-in formule is ook echt een all-in. Echt alles kan je er krijgen. 3 van de 4 shows waren van professioneel niveau. De werkpunten : 1. Het animatieteam is nauwelijks zichtbaar. Even rondlopen om activiteiten aan te kondigen, zonder de mensen echt lastig te vallen is geen overbodige luxe. Op vakantie zit ik liever niet de ganse tijd op mijn klok te kijken om er zeker van te zijn dat ik niets mis. 2. Het Engels van de meeste werknemers is ondermaats. We hebben meerdere keren iets gekregen wat we niet besteld hadden. 3. Werken met een glimlach op je gezicht is bij zo'n 98 % van het personeel (animatie, obers, poetspresoneel,..) onbekend. Iedereen doet zijn werk, zonder meer. Zeynep van de handdoekenservice verdiend een medaille omdat ze 1 van de weinige was die elke dag beleefd, supervriendelijk en met een glimlach op het gezicht stond te werken. Wie wil weten wat gastvrijheid op zijn best is moet maar eens, buiten het seizoen want anders duur, naar hotel in Fethiye. Daar staat vriendelijkheid op de eerste plaats van vereisten als je er gaat solliciteren. Al bij al wil ik zeker nog terug naar Cornelia. We hebben een zalige week achter de rug.

Gereisd Met partner in augustus 2017

Super Hotel

Anna
25-6-2016

Alles in dit hotel is goed. We zijn hier nu vier keer geweest en elke keer is het weer fantastisch. Mooie grote kamers met fijn balkon. Mooie badkamer met bad en stortdouche. Een apart toilet. Het restaurant is erg goed. De a la carte restaurants zijn prima! Je betaald daar wel wat voor maar dat is het zeker waard. Mooie grote zwembaden met veel heerlijke ligbedden en erg veel parasols. Het strand is ook erg verzorgd met enorm veel ligbedden. We hebben nooit gehad dat er geen ligbedden waren of zo. Gezellig lunchrestaurant bij zwembad en mooie shows iedere avond.

Super hotel met prima service!

Orhan Gök
22-5-2016

Prima hotel met zeer gastvrij personeel. Wij willen hierbij Huseyin Yazgan, Hicran en Yasemin enorm bedanken.

Gereisd Met partner in mei 2016

Zalige vakantie. One of the best hotels.

Martine van Assche
1-5-2016

Belek is een kunstmatig winkelcentrum. Duurder dan bij ons. Daarom geen kooplustigen meer. Ook minder geschikt voor mensen die de Turkse cultuur willen ontdekken.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• WatersportKanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen
  • BalsportenBadminton, Basketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan10, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur, Zand
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cornelia Diamond in Belek / Aksu / Kadriye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cornelia Diamond zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.