Hotel Cornelia de Luxe

453 reviews over Hotel Cornelia de Luxe

• 2018
    9Levens -Van der Auwera31-10-2018

formidabel

Reeds 5 x naar cornelia de luxe resort op vakantie geweest en het is nog steeds schitterend en het verveeld niet . Kraaknet en verzorgd resort met enkel vriendelijke werknemers van ober tot manager .Main restaurant goed voor ieder wat wils ,allacarte zijn top .Animatie is goed en laten je gerust indien je dit aangeeft , avondshow is goed verzorgd , Wij kijken al uit naar onze volgende vakantie met onze cornelia friends

• 9Maris dany27-07-2018

Geweldig.

Wij zijn al 18 keren in de Cornelia geweest. Dit hotel is super onderhouden en het eten is geweldig.

• 9Francis28-04-2018

Fantastische golf locatie vooral gedurende de wint

Fantastische locatie voor een golf vakantie, hele mooie banen, super hotel, eten was heel gevarieerd en goed.

• 2017
    8Rudi24-11-2017

Mooi hotel maar lage bezetting

Cornelia De Luxe is een mooi hotel, niet al te groot vergeleken met andere in de regio. Echter door de lage bezetting van het hotel (november 2017) was het buffet beperkter. Vele zaken was men aan het wegnemen of beschermen om de winter te overbruggen (is een maand gesloten in de winter). Ondanks de lage bezetting was er toch iedere avond animatie voorzien door het eigen team afgewisseld met externe optredens. Voor wie houdt van lekker vlees moet zeker het Franse a la carte restaurant bezoeken.

Met vrienden

• 9Bert en Carina23-09-2017

Zoals altijd, zeer zeer goed!

Wij komen reeds van bij de start in 2005, soms tot 3 maal per jaar, naar dit hotel. Hebben ook andere hotels gedaan maar komen altijd tot de conclusie dat, prijs kwaliteit gezien, dit een zeer goed hotel is. Het eten is er altijd gevarieerd en lekker. De themarestaurants zijn zeer goed met verzorgde bediening. Zij dragen zeer veel zorg voor al hun accommodaties en kamers. Alles wordt goed onderhouden. Zeer vriendelijk personeel in alle geledingen. Wat ze nu best zouden moeten doen, is het ligbad in de badkamers vervangen door een inloopdouche daar dit nu nogal moeilijk is, voor oudere mensen of mensen met een beperking, om vlot in te stappen.

• 9serge17-09-2017

Gewoon geweldig , alles kraaknet en in orde .

niks negatief te melden .Buffet rest en a la carte restaurants zeer goed Op naar de 5de maal cornelia de luxe

• Oude reviews

10Luc Degeyter12-10-2016

Reeds voor de 5de maal

Begrijp sommige negatieve reacties niet, reeds veel resorts gedaan, maar gaan hier zeker blijven? Als er iets mis of minder goed is, ga dan naar de 'Ghest Relations', die proberen u zo goed mogelijk te helpen? Klant is hier Koning.

• 9sergio04-10-2016

niks op aan te merken

Toch even een reactie op de tuinkamers , als je de brochure goed leest dan weet je dat deze niet in het hoofdgebouw gelegen zijn . Het personeel zou onvriendelijk ,dat is mss te danken aan jullie houding . Wij komen hier nu al ettelijke jaren en kan met de beste wil van de wereld niets negatief opnoemen ,wij komen met een reisorganisatie en dat kost ettelijke euro's minder . Een slechte reactie mag maar ze moet dan ook gegrond zijn , hotel informatie is in orde en verder zijn er genoeg website's voor info en foto's.

• 1Fari05-09-2016

Verschrikkelijk

We zijn met familie en kleine kinderen hier geweest. Hadden standaard kamer met tuinzicht geboekt. Wat achteraf bleek dat kamers met tuinzicht niet in hoofdgebouw maar in het begin van ingang een apparte gebouw is met 3 Verdiepingen en zonder lift. Afstand tot hoofdgebouw 3 a 400 honderd meter. De rest kunnen jullie zelf invullen wat dat voor problemen kan leveren als je zover ban hoofdgebouw. Personeel waten absolut niet hulpzaam. We hebben zelf aangeboden om prijsverschil te betalen om in her hoofdgebouw te kunnen blijven was onmogelijk. Al bij al denk paar keer na als je naar deze hotel gaat en per nacht per kamer 250 dollar betaald

Met vrienden

• 9Bert & Carine15-06-2016

Blijft een topper!

Juist terug van weekje Cornelia De Luxe. Weer uitstekend. Zelfs met de lagere bezettingsgraad, door de alom gekende redenen, blijft dit hotel zijn service en kwaliteit handhaven en zelfs verbeteren.

5 tips over Hotel Cornelia de Luxe

• Wiljan, 06-05-2014

Als iets niet naar wens is, ga dat gerust melden bij Guest Relations. Zij doen er alles aan om het je naar de zin te maken.

• 3sens, 11-07-2011

Wil je als een koning bedient worden ? Geef dan een mooie fooi in het begin van je verlof i.p.v. op het einde ... zo zal het personeel je dankbaar zijn en zullen ze je de ganse vakantie extra in de watten leggen. Indien je een fooi in de TIPBOX steekt zal niemand dat merken... dus beter persoonlijk overhandigen. Geef ook af en toe eens iets aan de mensen die ook hun best doen maar meestal naast de fooien vallen, bv mensen die showcooking doen, tuinmannen, poetsvrouw toiletten,....

• Jan van de Velde, 11-11-2012

Als je dit Hotel wilt boeken niet later dan half oktober, wil je golfen boek dan zoveel mogelijk incl greenfee's ivm starttijden en prijs.

28 vragen over Hotel Cornelia de Luxe

• ocmw, 05-08-2015

a la carte restaurants

wij zijn hier vorig jaar ook geweest en hebben toen de a la carte niet gedaan daar het restaurant en snackbar meer dan voldoening schenkte. nu gaan we terug 31/08 met een genezen vrouwtje (zonder rolwagen en gips ) en willen ze nu wel eens doen . wat zijn de aanraders en de opleg is ons ook ontgaan ,alle info is welkom mvg serge

• ronny, 17-02-2014

gelijkwaardig

we zijn reeds 3 keer in amara beach nu alva donna beach geweest in side weet iemand of de cornelia en de amara gelijkwaardige hotels zijn?

• dave, 17-03-2013

2 pers bedden

weet er iemand of er in de kamers met zicht op de tuin , 2 pers bed is of 2 apparte bedden

kristof , 06-01-2015

• WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand10 minuten met de auto, 18 minuten lopen, 25 m
  • Privé strandAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• WatersportKanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen