Tijdelijk €25 aanbetaling

• Kinderopvang
  • Animatie programma
  • Waterpark
  • Sportfaciliteiten

Als je op zoek bent naar een groot all-inclusive resort met een ligging aan zee, dan zit je goed bij Hotel Club Mega Saray in de buurt van Belek. Een goed verzorgd en groen resort met genoeg vermaak voor jong en oud. Fam. Gielen heeft zich hier dan ook goed vermaakt: *‘Geweldige vakantie gehad. Spijt dat we niet langer geboekt hadden. Alles was er en was goed verzorgd. Zuiver. Fijne kamer. Genoeg plaats. Heerlijk eten. Kortom een heerlijke ontspannen vakantie gehad’*. Benieuwd waarom zij hier zo’n fijne vakantie beleefd hebben? Lees met ons mee over de faciliteiten en de omgeving van Hotel Club Mega Saray.##FaciliteitenAan faciliteiten geen gebrek bij Hotel Club Mega Saray. Zo geeft Mevr. Van Dalen al aan: *‘Voldoende mogelijkheden voor sportactiviteiten& ontspanning en beauty en uitgaansmogelijkheden’*. En dat is te zien. Zo vind je hier meerdere zwembaden met glijbanen en kun je bijvoorbeeld een balletje slaan op de tennisbaan. Je hoeft trouwens niet bang te zijn zonder ligbedje te zitten bij het zwembad of het strand. Mevr. van Dalen geeft aan: *‘Altijd ligstoelen beschikbaar bij het strand of aan een zwembad naar keuze ( relaxt-kids-bar)!’* Laat dat middagje relaxen dus maar beginnen.Maar je kunt je ook laten vermaken door het animatieteam. Zo schrijft Leon: *‘Leuke animatie en niet te overheersend!’* Mevr. Van Dalen is vooral enthousiast over de avondshows die georganiseerd worden bij Hotel Club Mega Saray. Kim noemt wel een klein minpuntje van de animatie: *‘Er werden dagelijks leuke spellen georganiseerd in het zwembad en ook savonds was er genoeg te doen 1 minpunt het was jammer dat er geen Nederlandstalige animatie was.’* Maar je bent dan tenslotte ook in het buitenland. Ook niet onbelangrijk bij een all-inclusive resort als Hotel Club Mega Saray is het eten. En dat het met dat eten hier wel goed zit, lezen we in jullie reviews terug. Zo schrijft Kim: *‘elke dag genoeg en gevarieerd eten. ook de ala carte restaurants waren goed’*. In de kamers schijnt wel verschil te zitten in luxe, dus let hier goed op bij het boeken. Leon koos bijvoorbeeld voor de swim-up deluxe kamer en dat beviel erg goed: *‘Toppark, goed onderhouden en de swim-up deluxe kamer was geweldig!’* Kijk dus goed dat je een kamer kiest die aansluit bij jouw wensen.##LiggingZoals hierboven al te lezen was, ligt Hotel Club Mega Saray direct aan zee met bijbehorend zandstrand. Hier ga je echt naar toe voor een zon, zee en strandvakantie aan de Turkse Rivièra. Wil je er toch graag op uit? Dan kan dat wel met de taxi die voor het hotel stopt. Hotel Club Mega Saray ligt op ongeveer 14 kilometer van Belek. Vanaf hier kun je een excursie maken naar de antieke stad Aspendos. Wil je graag de stad Antalya bezoeken?Dat is ook zeker mogelijk vanuit Hotel Club Mega Saray. Antalya ligt namelijk op ongeveer 40 minuten rijden van het hotel.

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

449 Reviews over Club Mega Saray

• 10Steffi23-12-2022

Alles is erg mooi

Geweldig resort, goede kamers, heerlijk eten en drinken. Personeel van kamerdame, barpersoneel,

• 9fam meijers17-11-2022

Geweldig, net als de vorige keren

We hebben genoten van een mooie kamer (swim up). Elke keer als we komen hebben ze iets vernieuwd of nieuw gebouwd. Het personeel is top, van de receptie tot bediening/keuken, de poetsdames en de mannen die zorgen voor je strandbedje met matras en parasol. In deze periode is het rustig, en dat is heel fijn omdat er genoeg strandbedjes zijn om uit te kiezen, en bijna geen rijen bij het eten. Het nadeel is dat de eetgelegenheden bij zwembaden/strand op een gegeven moment werden gesloten, dus konden we alleen nog in het mega restaurant (buffet) eten. Ze zijn milieubewust bezig, compliment daarvoor. Ik zelf vind het wel lastig omdat deze keer alles qua info en reviews ter plekke is gedigitaliseerd. Wij zijn geen fan van QR codes scannen om een menukaart in een a la carte restaurant te kunnen zien, of om tips/ complimenten te geven per onderdeel van het complex, dat heeft misschien ook met onze leeftijd te maken. We gaan zeker terug!

• 8Kim02-09-2022

Goed!

Pluspunten: Mooie schone kamers, geen overlast of herrie. Minibar elke dag bijgevuld, goed werkende airco. Receptie goed bereikbaar en Technische dienst super snel aanwezig na een kleine manko. Personeel zeer vriendelijk en heel leuk tegen de kinderen. Uurje rijden vanaf airport. Goede en leuke animatie en shows, heel afwisselend zowel overdag als in de avond. De Hamman op het resort is top! Veel schaduw plekken bij het zwembad en op het strand. Eten is zeer gevarieerd en goed. Resort is schoon en zeer goed onderhouden.

Minpunten: Alles is Duits! Dus weinig NL bezoekers te vinden. Zeer klein balkon bij de kamer. De hele dag keiharde muziek bij de activity pool (bij het andere is geen muziek dus je hebt wel een keuze). Handdoekje leggen is hier helaas ook maar het lukt gelukkig wel altijd om een plekje te vinden. Zeer glad op de stenen rondom het zwembad, rennen is echt onmogelijk! De tourist shop op het resort is kneiterduur!

• 10Rumeysa27-06-2022

Deze hotel is zeker een aanrader als je opzoek bent naar een all inclusief hotel waarbij je nergens naar hoeft om te kijken. Personeel is heeeel erg behulpzaam op ieder gebied. Het hotel zelf, het eten de activiteiten maken je vakantie helemaal compleet. Dit blijft het hotel waar ik heen kom!

• 10Mathieu25-06-2022

Zo moet all-inclusive in Turkije!

Geweldige plek om een vakantie door te brengen! Overdag lekker rust pakken met voldoende entertainment. In de avond dan een top show en lekker stappen zonder een stap uit het hotel te hoeven zetten! Kortom perfecte vakantie!

• 10Susanne Przybyla23-06-2022

Meer dan super

Wij zijn dit jaar voor de 50. Keer in dit geweldig hotel geweest en kunnen hopelijk in september terug gaan. Alles is super geregeld. De medewerkers zijn altijd vriendelijk en behulpzaam. Heb je toch een keer een probleempje lossen ze dit direct op. Bijzonders Senem van de Guestrelation staat altijd voor iedereen klaar. Mijn dank aan het team van dit geweldig hotel.

• 10ırene van rij31-03-2022

Het was een fijne vakantie

Een mooie, verzorgde, ruime hotelbuurt, waar je ook 's avonds heerlijk kunt wandelen. Moderne kamers in de hoofdgebouwen.

• 10anneloes van golstein31-03-2022

Schone service

Hallo allemaal, allereerst is het hotel een beetje oud, maar het maakt dit goed met het uitstekende personeel. Ze zijn ongelooflijk geïnteresseerd en je raakt echt verveeld van aandacht.Het was een familiekamer waar we in verbleven.Het was erg goed en nieuw in m2. Het eten is erg lekker. Alcohol en cocktails waren succesvol, ik raad het iedereen aan.

• 10klaas bakker31-03-2022

Vriendelijk personeel

De kamers zijn schoon, er ontbreekt niets, het eten is erg lekker en de scriptie heeft veel afwisseling, de service en het lachende gezicht van de medewerkers alles is tien vijf sterren

• 10hugo de vries31-03-2022

Tot snel

Ruim boven verwachting. Het is een hotel en tenniscentrum waar we met zijn vriendelijke en behulpzame personeel altijd naar toe zullen willen.

Hotel Club Mega Saray info

Betaling

• VisaBeschikbaar
  • MastercardBeschikbaar

• CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (5)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • BadmintonBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • KanovarenBeschikbaar (1)