Hotel Club Mega Saray

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Verslavend...nu Ieder jaar met de kinderen!

Mevr. van Dalen, 30-1-2018

Heerlijk hotel, zalig eten veel keus en voldoende mogelijkheden voor sportactiviteiten& ontspanning en beauty en uitgaansmogelijkheden.

Mooie show dagelijks en altijd ligstoelen beschikbaar bij het strand of aan een zwembad naar keuze ( relaxt-kids-bar)!

Megamooi resort

Linda Runderkamp, 10-8-2017

Een supermooi resort met aan alle naalden draden. Kies wel voor de luxe kamers want daar zit wel een heel groot verschil tussen. Verder is het personeel zeer behulpzaam en vriendelijk. Ik vind het in de grote eetzaal wel een zooitje. Wat drukte en veschikbaarheid tafels betreft. Zou hier zo weer heengaan.

fantastisch, zeer goede prijs/kwaliteit verhouding

jacq van den dungen, 6-8-2017

mooi hotel, waarvan ieder jaar een deel wordt gerenoveerd/gemoderniseerd

veel ruimte, direct aan het strand, goede animatieteam, veel entertainment gedurende de hele dag en gevarieerde shows vanaf 21:30. vooral hun dansshows van uitstekende kwaliteit, disco's voor de jongste en voor de oudere jeugd

eten heel gevarieerd, heel veel keuze, van uitstekende kwaliteit

zwembad uit eind 1990/begin 2000 , staat op de planning om deze te moderniseren

entertainmentteam goed benaderbaar, spreken hun talen, duits en engels redelijk

nieuw management, goede benaarderbaar.

niet echt geschikt om buiten het hotel te wandelen, ligt aan een doorgaande autoweg.

taxistandplaats voor de deur,

komen hier met onze beide kleinkinderen reeds meer dan 13 jaar.

ieder jaar kiezen zij weer voor Club Mega Saray

We hebben een aantal aanbieders voor Club Mega Saray voor je op een rij gezet:

Mooi hotel met slechte airco op kamer

Aj, 16-7-2017

Mooi hotel,maarvanwege airco weinig geslapen. Werkt nauwelijks. Na 3xmelding bij receptie en 1x guest relation geven we het op. We blijven in de hitte liggen. De mensen erg vriendelijk en het eten top. Maar om een goede vakantie te hebben moet je goed kunnen slapen. Dat is hier niet het geval dus zujnwe gesloopt in de hitte. Nooit meef dit hotel, we hebben ook nig de duurdere deluxe kamer. Nog 1 week te gaan nu.

Telleurstellend voor een club met deze faam

Hendrik, 29-3-2017

Club formule voor tennis en jeugd, mooi terrein prachtige uitgebouwd. Restaurant mooi met nadruk op de desserts, keuze vlees en vis beperkt en zelfs nu in maart bij de grill wachtrijen, geen rund of lam, forellen kleine stukjes, de Turkse stoofpotje waren ok, nadruk op fastfood hamburgers en zo en daarvoor moet men niet in een 5 sterren top. Was ons aangeprezen als een tophotel komt zo niet uit onze ervaring in de streek. Voor deze prijs kan men veel beter krijgen.

Helemaal fantastisch

Jenneke Smit, 26-3-2017

Een prima park met alleen maar vriendelijke mensen, prima, lekker eten( er is niemand ziek geworden), zowel typisch Turks als Europees en veel tennisbanen, prachtige zwembaden en veel speelmogelijkheden voor kinderen. Ik kan geen minpunten opnoemen.

Geweldig

van Beek, 26-3-2017

Super de luxe hotel, bijzonder goed van eten, aardig personeel

Prima hotel

Dave, 25-3-2017

Heerlijke tennisvakantie op een prachtig resort

Ondanks diplomatieke spanningen tussen Nederland en Turkije, veel gastvrijheid maar weinig toeristen. Dit resort is de moeite waard. Mooie tennisbanen en goed eten. Zelfs internationale animatie aanwezig in deze periode.

We hopen volgend jaar weer hierheen te gaan.

Super vriendelijk

willemijn, 24-3-2017

Tennisvakantie in uitgestorven belek. Jammer want je kunt hier nog steeds prima vakantie vieren. Iedereen is aardig.

Mooi complex. Fijne tennisbanen goed eten!

Fantastisch, alles super en goed geregeld.

Fia Ootjers, 19-3-2017

Alles was prima. We waren er met een tennisgroep van Joost van der Marel tennisreizen. Geweldig allemaal.

We hebben een aantal aanbieders voor Club Mega Saray voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Mega Saray in Belek / Aksu / Kadriye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Mega Saray zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Club Mega Saray scoort een 9.11 uit 10 op basis van 468 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: