Hotel Club Mega Saray

Hotel aan zee, Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag31°20°
Hotel Club Mega Saray

Wat vakantiegangers zeggen

Als je op zoek bent naar een groot all-inclusive resort met een ligging aan zee, dan zit je goed bij Hotel Club Mega Saray in de buurt van Belek. Een goed verzorgd en groen resort met genoeg vermaak voor jong en oud.

Fam. Gielen heeft zich hier dan ook goed vermaakt: ‘Geweldige vakantie gehad. Spijt dat we niet langer geboekt hadden. Alles was er en was goed verzorgd. Zuiver. Fijne kamer. Genoeg plaats. Heerlijk eten. Kortom een heerlijke ontspannen vakantie gehad’. Benieuwd waarom zij hier zo’n fijne vakantie beleefd hebben? Lees met ons mee over de faciliteiten en de omgeving van Hotel Club Mega Saray.

Aan faciliteiten geen gebrek bij Hotel Club Mega Saray. Zo geeft Mevr. Van Dalen al aan: ‘Voldoende mogelijkheden voor sportactiviteiten& ontspanning en beauty en uitgaansmogelijkheden’. En dat is te zien. Zo vind je hier meerdere zwembaden met glijbanen en kun je bijvoorbeeld een balletje slaan op de tennisbaan. Je hoeft trouwens niet bang te zijn zonder ligbedje te zitten bij het zwembad of het strand. Mevr. van Dalen geeft aan: ‘Altijd ligstoelen beschikbaar bij het strand of aan een zwembad naar keuze ( relaxt-kids-bar)!’ Laat dat middagje relaxen dus maar beginnen.

Maar je kunt je ook laten vermaken door het animatieteam. Zo schrijft Leon: ‘Leuke animatie en niet te overheersend!’ Mevr. Van Dalen is vooral enthousiast over de avondshows die georganiseerd worden bij Hotel Club Mega Saray. Kim noemt wel een klein minpuntje van de animatie: ‘Er werden dagelijks leuke spellen georganiseerd in het zwembad en ook savonds was er genoeg te doen 1 minpunt het was jammer dat er geen Nederlandstalige animatie was.’ Maar je bent dan tenslotte ook in het buitenland.

Ook niet onbelangrijk bij een all-inclusive resort als Hotel Club Mega Saray is het eten. En dat het met dat eten hier wel goed zit, lezen we in jullie reviews terug. Zo schrijft Kim: ‘elke dag genoeg en gevarieerd eten. ook de ala carte restaurants waren goed’.

In de kamers schijnt wel verschil te zitten in luxe, dus let hier goed op bij het boeken. Leon koos bijvoorbeeld voor de swim-up deluxe kamer en dat beviel erg goed: ‘Toppark, goed onderhouden en de swim-up deluxe kamer was geweldig!’ Kijk dus goed dat je een kamer kiest die aansluit bij jouw wensen.

Ligging

Zoals hierboven al te lezen was, ligt Hotel Club Mega Saray direct aan zee met bijbehorend zandstrand. Hier ga je echt naar toe voor een zon, zee en strandvakantie aan de Turkse Rivièra. Wil je er toch graag op uit? Dan kan dat wel met de taxi die voor het hotel stopt.

Hotel Club Mega Saray ligt op ongeveer 14 kilometer van Belek. Vanaf hier kun je een excursie maken naar de antieke stad Aspendos. Wil je graag de stad Antalya bezoeken?

Dat is ook zeker mogelijk vanuit Hotel Club Mega Saray. Antalya ligt namelijk op ongeveer 40 minuten rijden van het hotel.

475 reviews over Hotel Club Mega Saray in het Nederlands

Wij gaan zeker nog eens terug!

Schurink
28-8-2019

Prachtig resort. Fantastisch eten, top animatieteam en heel veel te doen voor jong en oud. Inderdaad veel Duits en Russisch maar dat vonden wij niet storend en ook zeker geen last van gehad. Amfitheater ligt mooi centraal op het park. Met prachtige hoog niveau shows. Taartjes in het koffiehuis is een aanrader. Waar je op moet letten met boeken is dat als je een luxe kamer boekt ook in het gerenoveerde gedeelte kunt komen met een een persoonsbalkon. Wij konden gelukkig de kamer krijgen die wij geboekt hadden maar het hotel schaart de luxe kamers met zwembad eronder onder dezelfde categorie als de gerenoveerde kamers met 1 P balkon. Wij vonden dit door het balkon echt niet zelfde prijscategorie. Er waren bedjes genoeg en een lieve meneer die ons helpt met parasol zoeken. Duimpje omhoog om te checken of alles nog naar wens is lopend de dag. Mooi strand!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Prima

Eric
20-8-2019

Prima resort.Wel aan de prijs in het hoogseizoen.Zeer weinig Nederlanders,veel Duitsers en daarna het meest Russen, maar geen vervelende.We hadden een simpele kamer met een bijzetbed voor ons zoontje van 5.Schoonmakers zetten alle deuren open,waardoor je 's avonds op muggenjacht kan.Airco kwam niet lager dan 23.Vraag om een topper, als je matras te hard vindt.Eten te veel keus!Altijd wel iets wat je lust.Schepijs, maar ook verpakte ijsjes op gezette tijden.Kinderanimatie is echt prima!Jammer dat de kinderdisco laat is (20.30).Volwassenanimatie is mooi en afwisselend, zowel 's avonds als overdag...bv pool-party, schuim-party en soort sensasion-white op de pier.Waterglijbanen wel weinig open.Zoontje heeft oorontsteking gehad, dus twijfel over zwembadwaterkwaliteit, want hij zwemt in Nederland veel en had het nog nooit gehad.Buiten het resort weinig te doen...alleen buurresorts.Geen all-in bandjes om hier.Niets te klagen gehad!!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Ik wil nog een keer!

Gonny
16-7-2019

Direct aan het strand topkeuken en verzorging g

Gereisd Met partner in juni 2017

fantastisch

nies mimi
14-6-2019

supergoed hotel met een enorme grote keuze van buffetten

Gereisd Met vrienden in april 2019

fantastisch

Greet
22-5-2019

We hebben het erg naar ons zin gehad. Ligging goed, voldoende ligbedden bij zwembaden en op het strand. Heerlijk eten

Gereisd Met partner in mei 2019
Geboekt bijneckermann.nl

Aanrader als verblijf in voor- of najaarsvakantie!

Elles Renet
5-5-2019

Ca. 30 min. transfer. Verblijf in deluxe family swim-up kamer: 2 aparte kamers via portaal verbonden en vanaf balkon zo het zwembad in. Balkon + zwembad deel je met 4 andere kamers. Wanneer pech met drukke buren, is hotel bereid tot kamerwissel indien vrij. Gehorige kamers, paar jaar oud, bij ons met fikse gebruikssporen. Prachtige tuinen. Onverwarmde zwembaden, glijbanen met toezicht op bepaalde tijden open. Fijne ligweides, dagelijks schone handdoeken en bediening aan bedje door obers op skeelers. Ook ligweide aan zee. Toiletten niet altijd schoon. Veel te doen. Avondprogramma luid, stopt keurig rond 23.00 uur. A la carte restaurants dicht, hoofdrestaurant erg druk. Veel en gevarieerd eten en drinken. Verse jus bij ontbijt € 2 per glas. Alcoholische dranken met B-merken. Geweldige aparte koffiebar. Bij receptie spreken ze slecht Engels. Veel Duitsers en Russen. Personeel werkt hard om voor alle gasten een fijn verblijf te realiseren.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer goed en aan te raden hotel

Joost van der Marel
3-4-2019

Dit hotel met zeer vriendelijk personeel is een aanrader voor iedereen eten is zeer goed en uitgebreid gewoon topklasse.

Gereisd Met vrienden in maart 2019

Geweldig

Catharina
21-3-2019

Heel goed resort perfect voor tennissers. Een mooie week gehad in mooie accommodatie.

Gereisd Met vrienden in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

geweldig

kim
10-11-2018

was een heerlijke vakantie erg leuk kinder zwembad. lekker dicht aan het strand en van alle gemakken voorzien. elke dag genoeg en gevarieerd eten. ook de ala carte restaurants waren goed. er werden dagelijks leuke spellen georganiseerd in het zwembad en ook savonds was er genoeg te doen 1 minpunt het was jammer dat er geen Nederlandstalige animatie was

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Fantastich!

Fam. Gielen
28-7-2018

Geweldige vakantie gehad. Spijt dat we niet langer geboekt hadden. Alles was er en was goed verzorgd. Zuiver. Fijne kamer. Genoeg plaats. Heerlijk eten. Kortom een heerlijke ontspannen vakantie gehad.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen3

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand400 m, 5 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark
  • Verblijf voor kinderenGratis

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen
  • BalsportenBadminton, Basketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan> 10, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieKosten, Materiaalverhuur, Tapijt, Zand
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Mega Saray in Belek / Aksu / Kadriye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Mega Saray zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.