Hotel Club Asteria

Wellness hotel, Airport hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag33°20°
Hotel Club Asteria
9,1

36 tips over Hotel Club Asteria

Venera, 2-6-2015
Zorg dat je zo weinig mogelijk op het resort moet kopen want de supermarkt is best prijzig. De kapper daarentegen is goedkoop en voor de mannen misschien leuk om een traditionele scheerbeurt te ondergaan.
Lp, 11-9-2014

Geen strandlaken meenemen, handdoeken service voorziet dagelijks in schone strandlakens.

Last van hooikoorts? Neem wat mee!

Carlo, 21-8-2014
Dit hotel nooit boeken, prijs te duur en slecht eten en heel veel Russen.

We hebben een aantal aanbieders voor Club Asteria voor je op een rij gezet:

familie Hoogendijck, 20-7-2014
Helaas zijn prijzen op het park echt belachelijk hoog. Winkeltje maar ook spa en watersport. Zorg dat je zonnebrand genoeg bij je hebt bijvoorbeeld. Anders ga je leeg aan zo'n stom flesje. Ook even eruit, iets bekijken buiten Belek, gaat je veel geld kosten. Neem een dolmus voor een euro en bezoek de markt. Heb je toch iets gezien.
Siem, 28-6-2014
Probeer geen kamer te krijgen met de nummers 801 t/m 843 en 1401 t/m 1440 (leveranciers en afval om 04.00 uur)
kevala, 20-6-2014
Als je foto's laat maken door het foto team, hou er rekening mee dat ze geweldig duur zijn. Ook al is de reportage vrijblijvend, als je niet bereid bent er een paar honderden euro voor neer te leggen, ben je plots respectloos naar hun toe en zijn ze gefrustreerd ;-)

S & K, 13-6-2014
Bananaboot voor de kids , en familie kamer met stapelbed is prima!!
Judith, 22-5-2014

*ga bij de adult only liggen, heerlijk!

*ga daar naar de kapper! Turkse manier van knippen en scheren voor mannen is echt iets om mee te maken!

*ga naar de brazilian show en de dans show, waren top!

*fam. Kamer was heerlijk groot.

Johan Reumer, 20-5-2014
voor de liefhebbers is de Haman zeer zeker een aanrader verder kun je het plaasje Belek bezoeken met dolmus of taxi.
Nettie, 11-5-2014
Wil je shoppen dan is Kadriye prima, veel van hetzelfde, maar slechts 10 met de Dolmus en 1 euro pp, stopt voor het resort, iedere 20 minuten. Kamer 1409 was ah begin vh resort, weinig langslopende mensen en ver vd muziek af, heerlijk rustig! Wel hoor je op balkon de muziek van resort ernaast, maar met balkondeur dicht niet meer en airco werkt prima dus deur kan 's na hts gewoon dicht.

We hebben een aantal aanbieders voor Club Asteria voor je op een rij gezet: