Hotel Club Asteria

Wellness hotel, Airport hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag22°9°
Hotel Club Asteria
9,3

Wat vakantiegangers zeggen

Hotel Club Asteria is volgens jullie een echt familiehotel waar de kinderen dolle pret zullen beleven. Sowieso zijn jullie erg enthousiast over dit hotel. Bij Hotel Club Asteria hangt volgens jullie een dorpse sfeer vanwege het verblijf in een bungalow in plaats van in een hotelkamer.

Maikel zegt hierover: ‘We zijn net terug van een 4e keer Club Asteria, voelt voor ons elke keer als thuis komen. Hotel is super mooi ruim opgezet met mooie tuinen geweldige zwembaden’. Je loopt door de tuinen naar de verschillende faciliteiten van Hotel Club Asteria. Benieuwd welke faciliteiten dit allemaal zijn? Lees dan snel verder.

Over het eten van Hotel Club Asteria bij Belek zijn jullie erg enthousiast. Je kunt dan ook 24/7 iets te eten krijgen in het hotel. Maikel schrijft bijvoorbeeld: ‘Eten in het buffetresturant is goed en gevarieerd, lunchen is het strandrestaurant is geweldig en de à la carte is ook goed. Samengevat en geweldig hotel, waar we volgend jaar zeker terug zullen komen.’ En ook bij het buffet is aan de kleintjes gedacht. Mevr. Berkhof: ‘Voor kinderen is er een uitgebreid buffet en ze komen de hele dag niks te kort ijsjes popcorn een eigen trappetje bij de bar om een kinder cocktail te bestellen :)’ Buiten de openingstijden van het restaurant kun je bovendien een broodje halen bij de patisserie of een stuk fruit bij de fruitcar op het strand.

Hotel Club Asteria beschikt over 3 zwembaden, waaronder een relaxpool voor de ouders en een zwembad met glijbanen voor de kinderen. Reviewer Linda: ‘Zwembaden waren ook mooi. Wij zaten vooral aan het zwembad bij het strand, omdat het daar wat minder benauwd was en ook wat frisser. Erg veel groen en natuur hier. Je zag regelmatig wel een schildpad of gekko lopen. Ook lekker strand met een mooie pier en heerlijk zeewater om in te snorkelen. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad!’

Ook over de animatie zijn jullie enthousiast. Zo schrijft Daisy: ‘Heel kinder dorp met de hele dag activiteiten. Ook voor volwassen boogschieten en andere activiteiten. Elke avond mooie shows en elke woensdag retro of neon party bij de poolbar. Wij gaan zeker weten nog een keer naar dit hotel!’

Uiteraard kun je in dit kindvriendelijke hotel kiezen voor een familiekamer. Linda: ‘Wij hadden een familiekamer. Deze kamer was erg groot en werd elke dag goed schoon gemaakt’. De enige minpunten die jullie noemen zijn de vele muggen en het handdoekje leggen bij het zwembad.

Ligging

Hou er rekening mee dat Hotel Club Asteria bij Belek erg afgelegen ligt. Hier ga je echt heen voor een zonvakantie aan de Turkse Rivièra en niet om eropuit te trekken. Wil je er toch op uit? Pak dan de taxi of de bus. Je kunt bijvoorbeeld de shuttlebus pakken naar Antalya. Hier doe je ongeveer een uur over, maar het is zeker de moeite waard. Wandel door het historische centrum langs de Ottomaanse huizen of beklim de toren voor een prachtig uitzicht over de stad.

Contact

1027 reviews over Hotel Club Asteria in het Nederlands

Schitterend en liefdevol

Han Weijers,
23-11-2018

Mooi resort met verschillende villa. Goede service en ondanks de omvang geen wachttijden bij welk buffet binnen of buiten. Prachtig groot strand met voldoende ligbedden

Gereisd met partner in oktober 2018

Echt vakantie

Henriette,
25-10-2018

Supervriendelijk personeel. Eten is erg rijkelijk maar voor ieder wat wils. Zwembad en strand zijn heerlijk dichtbij. Een Klein minpuntje de harde bedden. Verder niets dan lof....Zou zo weer het hotel boeken :)

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Zeer goed

Teems,
20-10-2018

Goed: service, klantvriendelijk, variatie in eten en variatie in terrein. Minder goed: geen

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Aanbeveling

Suzanne,
15-10-2018

Mooi hotel, prachtige locatie, vriendelijk personeel en hygienisch. Prijs en kwaliteitverhouding klopt.

Gereisd met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nooit meer

Brian Kerstens,
8-10-2018

Het hotel is groot en netjes aangelegd. De tuinen zijn prachtig en worden goed onderhouden. De kamers is netjes en ruim maar erg gehorig en gedateerd. Het eten vonden wij niet lekker,heel vet en koud, de rijen bij het eten zijn lang en erg druk om een plaatsje te zoeken. Zwembad is netjes en schoon alleen voor 7 uur je handdoekje leggen anders heb je geen goede plek. Heel heel veel Russen in het hotel, wat wij irritant vonden. Alleen 1 probleem als het slecht weer is dan heb je geen droog plekje bijna dat is een nadeel. Er wordt meer voor de Russen en Turken gedaan dan voor de rest van de mensen die er zitten. Wij vonden het zijn geld niet waard en de 5 sterren ook niet, een kleine 4 sterren hotel is het. Wij zullen dan hier ook niet meer er naar toe gaan tevens zullen we dit hotel ook niet aanbevelen.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Beste gast,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden.

Met vriendelijke groet,

Beslist niet voor herhaling vatbaar

John Tijssens,
22-9-2018

Prima hotel. Maar als je voor je rust komt moet je er beslist wegblijven.Was voor 100% een familiehotel, dus ontzettend veel kleine kinderen. Die de hele dag en avond lopen te huilen en te schreeuwen. Ook zeker voor 90% Russen en uit andere Oostbloklanden. Behoeft geen toelichting denk ik Zo erg heb ik het nog nooit meegemaakt. Ze liepen zelfs met hele borden eten de eetzaal uit. En er werd niks van gezegd. Maar als je daar goed tegen kunt moet je beslist gaan. Ik heb mij er ontzettend aan gestoord. Voor mij eens maar nooit meer. Zeer jammer want het hotel was op deze punten na geweldig.

Gereisd met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Voor herhaling vatbaar!

mevr Berkhof,
6-9-2018

Uitstekende animatie uitgebreid buffet ook lokale producten echt heerlijk. Ook als je even niet via buffet wil eten aan het strand kun je t.d.m. van de kaart eten echt een aanrader. Voor kinderen is er een uitgebreid buffet en ze komen de hele dag niks te kort ijsjes popcorn een eigen trappetje bij de bar om een kinder cocktail te bestellen :) . Heel vriendelijk personeel en de kamers zijn goed onderhouden en schoon.

Gereisd met partner in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Met vriendelijke groet,

Wij hebben een leuke vakantie gehad!

Linda Alp,
27-8-2018

Wij hadden een hele leuke vakantie! Wij hadden een familiekamer. Deze kamer was erg groot en werd elke dag goed schoon gemaakt. Er was genoeg te eten. We hadden zeker niks te kort. Erg verschillend eten wat altijd lekker en warm was. De service was ook heel goed. Hele lieve mensen hier die je altijd willen helpen met alles. Ze gaven je het beste dat ze je konden geven. Zwembaden waren ook mooi. Wij zaten vooral aan het zwembad bij het strand, omdat het daar wat minder benauwd was en ook wat frisser. Erg veel groen en natuur hier. Je zag regelmatig wel een schildpad of gekko lopen. Ook lekker strand met een mooie pier en heerlijk zeewater om in te snorkelen. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad!

Dank aan Celal usta en Sami bey!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Geen 9 waard

M. Molendijk,
23-8-2018

Pluspunten: mooi resort door laagbouw en fraaie tuin. Breed zandstrand. Goede airco op kamer. Prima bed + stapelbed. Animatie ok. Niet ver van luchthaven. Ligging in the middel of nowhere, maar dat wisten we van tevoren.

Minpunten: het handdoeken leggen aan de zwembaden. Dit begint al voor 7 uur. Om een plekje te krijgen moet je de wekker zetten. Heel vervelend. De zwembaden zijn ook te klein voor het aantal mensen. Het eenzijdige, soms smakeloze eten. Veel gericht op oosterse mensen. Buffetrestaurant is massaal. A la cart restaurant prima, maar slechts eenmaal per verblijf. Heel veel muggen ‘s avonds. Voor ons geen Turkije meer in juli/augustus. Te warm, 35 graden.

We waren enthousiast geworden door de reviews hier, met en gemiddelde van een 9, maar dat is het volgens ons echt niet waard. We zijn eerder in all inclusieve resorts geweest, die beter waren en die wel een 9 verdienen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Super vakantie gehad.

Janssen,
16-8-2018

We hebben echt genoten hier. Personeel erg vriendelijk, kamer mooi ruim. Het eten was prima,voor ieder wat wils. Erg kindvriendelijk hotel,zij hebben zich dan ook uitstekend vermaakt. Animatieteam top! Avondprogramma afwisselend met goede dansgroepen. Als er dan toch een minpunt genoemd moet worden is het wel het handdoek leggen morgens vroeg,en vooral door mensen die je dan de rest van de dag niet meer ziet, dit zou moete mogen maarja wat doe je eraan. Verder geen klachten. Misschien tot een volgende keer.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenChinese, Glutenvrij, Italiaans, Lunchpakketten, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Frans Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKeuken

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Autoverhuur, Dokter, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen
  • BalsportenBadminton, Basketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan3, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieKunstgras, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Asteria in Belek / Aksu / Kadriye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Asteria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.