Géén boekingskosten

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

18 Reviews over Club alltoura Jacaranda Beach

• 8Bartek09-12-2011

Godny polecenia!

Hotel Jacaranda to naprawde świetne miejsce na wypoczynek z rodziną! HOtel położony jest w lasie pinowym. Obsługa miła i uprzejma. Animatorzy na wysokim poziomie. Cały czas coś się dzialo. Plaża przy hotelu. Jedzenie też niczego sobie. Jeżeli ktos lubi pomidorową to spotka tam rozne odmiany tej zupy! O 16 były podawane lody Carte Dior(trzeba szybko jesc bo sie topia w upale) Dla dzieci , młodzieży i dorosłych atrakcje cały dzien! Polecam hotelowy taniec. Naprawdę warto tam być!

• 10Julia08-09-2011

Super Miejsce!!! Niezapomniane wakacje

Hotel Jacaranda jest świetnym miejscem na rodzinny wypoczynek, dużo basenów, zjeżdżalnie, super plaża. Osoby, szukające rozrywki mogą skorzystać z dyskoteki na plaży, dyskoteki która znajduje się obok budynku głównego lub udać się bo Belek do Soho Disco (ok 4km.). Hotel jest podzielony na budynek główny i bungalowy. W budynku głównym kwaterują głównie Rosjan, a klientów z Europy w bungalowach (są bliżej plaży). Piękny ogród, dużo zieleni, przemiła obsługa....POLECAM!!!

• 9Keesie22-07-2011

Heerlijk ontspannen sfeer

Prima hotel, met erg vriendelijk personeel. In ons geval zaten we in het nieuwste pand met zeer moderne/luxe kamers. De bungalows zagen er overigens ook prima uit. Er zijn twee zwembaden die direct aan het strand liggen, hierdoor maakt het niet uit waar je ligt om overal dichtbij te zijn. Ook de poolbar/snack restaurant is bij beide locaties erg dichtbij. Het personeel is zeer vriendelijk en er hangt een erg ontspannen sfeer. Boven verwachting was er een gratis Wifi connectie (in ons gevak zelfs in de kamer). Het all-in eten is goed, je kunt er ook eens per week ook a la carte eten (inclusief) en dat is een fijne afwisseling. Het animatie team doet goed haar best en er is voor de kinderen 's avonds ook vanalles te doen en te zien. Al met al een prima hotel en zeker een aanrader voor mensen die een rustige, zonnige, goed verzorgde en ontspannen vakantie zoeken.

• 10Piotrek28-06-2011

Świetne miejsce

Hotel Jacaranda jest świetnym miejscem na wypoczynek, a jednocześnie zabawę podczas animacji.

• 9ines25-03-2011

Mooi hotel voor die prijs!

Wij verbleven hier een weekje. We kwamen 's nachts aan en werden onmiddellijk naar onze kamer geregen, zeer vriendelijk personeel. We hadden een koffer verloren op de luchthaven (die bleek met de verkeerde vlucht te zijn meegestuurd) en het personeel heeft er alles aan gedaan om de koffer zo snel mogelijk terug te vinden (dit in tegenstelling tot onze touroperator).

Het hotel is zeer proper, je ziet ze overal kuisen. De kamers vond ik zeer mooi, badkamer iets verouderd, maar de kamers ogen nieuw. De zwembaden zijn ook mooi, geen opmerkingen hier.

In tegenstelling tot wat onderstaande beoordeling beweert, had ik eerder de indruk dat het hotel voor de Russen van mindere kwaliteit was, het was verouderd en kleiner. Ik vond het zeer positief dat het opgesplitst was!

Het eten was inderdaad het minst goede aan dit hotel. Zeker niet oneetbaar, maar vooral kip en vaak hetzelfde. Maar ik heb nooit honger geleden!

Het strand ligt vlak langs het zwembad, geen lange wandelingen, heel tof!

• 9Fam. de Groot03-11-2010

Goed, rustig, schoon hotel.

Mooi hotel, direct aan mooi zandstrand. Wij hadden een familiekamer in het nieuwe hoofdgebouw. Hele mooie ruime kamer met twee afgescheiden gedeeltes. Eten goed en warm, vnl. turks, maar daar ben je ook voor in Turkije! Voor de kinderen wel bij de poolbar lekkere snacks: patat, pizza, hamburgers, kebab, enz.... Altijd plaats aan het zwembad en het strand en altijd plaats genoeg in het restaurant... Aanrader voor wie van rust (hoewel ook genoeg animatie) en niet al te massaal houdt!

• 8paalman29-10-2010

fijn hotel lekker relaxen

beachbar met eten, zwembad met voldoende bedjes direct bij het zandstrand. super

• 4sarah19-10-2010

nooit meer... zijn geld niet waard!!!

Het hotel is gesplitst in een luxueus 5 deel voor de russen en een enorm ondermaats 3 deel voor de duitsers. Ookal bevind je je in hetzelfde hotel en heb je hiervoor betaald, mag je niet naar het russische deel. Het eten is eetbaar maar zeker niet lekker. De eetzaal is ongezellig en beschikt over een te klein terras dat soms zelfs gesloten is. De bungalows zijn ok. De zwembaden zijn eenvoudig maar ok. Het personeel spreekt bijna uitsluitend Duits en Turks. De vriendelijkheid laat ook vaak de wensen over.

• 10A Kornelis13-10-2010

Goede prijs kwaliteitsverhouding

Prima hotel wat er uitspringt qua opzicht van andere omdat hier het personeel nog echt vriendelijk is. Eten is enorm gevarieerd zowel in het restaurant en aan de snacbar. Alles aan de snacbar wordt continu vers klaargemaakt. Kamer was voor ons perfect. Strand is zandstrand en je kan er je ligbed na de middag nog uitzoeken. Russen zijn er niet want die zitten in een gescheiden gedeelte. We gaan zeker nog eens terug.

• 6Koppeltje30-09-2010

Nooit meer... Eten was een ramp!!!!

De kamer was goed met kluis maar lag vlakbij de receptie met daarboven de disco, veel lawaai 'snachts. In de disco geen volk. Het zwembad: 2 waarvan 1 met veel lawaai van de animatie, wel proper! Het Strand: Zeer rustig en proper, strandhandoeken 2x per dag afhalen. Eten: Een ramp! Zicht op dorre bomen en kamers, op de middag mag je niet op het 'terras'(overdekt, weinig plaats) algoed dat je van 12 tot 16u aan de poolbar snaks kon krijgen(wel veel wespen) Het restaurant of de refter was voor ons een zware tegenslag! Geen lekker eten (Frisdrank ALTIJD zonder bruis uit flessen, zure melk en boter, hard brood, smakeloze gerechten,...) Wij waren daar niet de enige die dit hebben ondervonden... A LA CARTE geen keuze maar menu. Hotel vooral DUITS, Russen apart gedeelte veel beter, wij werden niet toegelaten andersom wel! All in enkel voor eten en drinken, activiteiten altijd te betalen! bv poolen 8€. Zeker geen 5 sterren, vorige jaar 4 sterren gedaan was VELE beter!

Hotel Club alltoura Jacaranda Beach info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Belek Turizm Merkezi Ta?l?burun Mevkii, TR-07190