Hotel Cesars Temple

Wellness hotel, Hotel aan zee, Pension, Luxe hotel, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag28°19°
Hotel Cesars Temple
7,1

399 reviews over Hotel Cesars Temple in het Nederlands

Anders

prima hotel

Koen
23-10-2013

Zeer groot complex. ondanks het grote aantal bezoekers geen idee dat het druk was. Altijd ergens een leuk plekje te vinden, vriendelijke mensen, overal goede wifi, veel bars waar het niet druk was met vriendelijke mensen. Jammer dat de vele restaurants in het naseizoen gesloten waren. Dit was ons niet verteld. Alleen de buffetrestaurants en het eten bij het zwembad waren open, maar wel erg goed eten. Vip kaarten gekregen omdat we een familiekamer geboekt hadden, dat was erg goed. Een rustig vip restaurant waar je binnen en buiten kon eten. veel russen, waar we geen last van hadden, gedroegen zicht allemaal erg netjes, maar je verstaat ze niet. Animatie vriendelijk, maar je zag dat ze een lang seizoen gewerkt hadden. Wel veel in Russisch, dus niet alles goed te verstaan bij de shows. verzorging van de kamer was goed, minibar goed gevuld, uitzicht van kamer optimaal. winkeltjes in hotel erg duur. echt niets te klagen, super tijd gehad.

volgend jaar weer

Janny Noorlander
23-7-2013

De laatste recensies zijn van een aantal jaar terug. Het heet inmiddels: Hotel Cesars Temple de Luxe.

We hebben een heerlijke tijd gehad.

De kamer was ruim, goed onderhouden, schoon en elke dag werd er weer wat leuks op het bed gemaakt met handdoeken/dekens.

Het restaurant was met gevarieerd eten, en als je steeds bij hetzelfde tafeltje en obers gaat zitten weten ze na 2 dagen precies wat je wilt drinken.

Het personeel in het hele hotel is heel vriendelijk en behulpzaam. Wel heel veel Russen in het hotel, maar geen last van gehad, de meesten spreken ook gewoon Engels. Bij het Europese publiek is dit hotel nog niet erg bekend/geliefd, komt waarschijnlijk door negatieve recensies over Russen.

Ook het animatieteam was erg goed, als je ergens niet aan mee wilt doen, vinden ze dat ook prima.

Zeuren over een hotel kan altijd, blijkbaar hebben mensen niet door dat het een geef en neem spel is, wat je geeft (vriendelijkheid/lach) krijg je terug.

Wij gaan zeker volgend jaar weer terug!

geen slecht hotel

girl-with-aBroom
17-8-2010

wij waren hier in het jaar 2006 , begin ging wat stroef omdat we 2 kamers hadden geboekt (we waren met 4 volwassene en 3 kinderen ) maar werden in een zolderkamer gedumpt voor 1 nacht met de volle zon erop , dag erna kregen we in de lage gebouwtjes dus niet in het hoofgebouw een fantastische kamer, schoon en gezellig enige nadeel was een rode mierenplaag. eten is goed in dit hotel , de zwembaden zijn overweldigend en er hing een gezellige sfeer , animatie was helaas minder in dit grote hotel maar wel leuk als het er was, wel veel last van inhalige en asociale russen gehad maar daar kan het hotel zelf niks aan doen, kortom het was hier best fijn.

fantastisch

doeterniettoe
25-7-2010

wij zijn er een paar jaar geleden geweest een top hotel we hadden een hotel kamer geboekt met een deur er tussen naar een andere kamer voor de rest van het gezin maar we kregen een grote kamer :P heel net hotel wel veel russen die vaak dronken waren. in hotel zitten ook leuke winkeltjes. er zijn ook genoeg barretjes op drinken te halen het eten was helemaal goed en je kon bij het strand ook soort van pannenkoeken halen heerlijk we hebben van onze vakantie genoten echt een aanrader dus. elke morgen stond er een schoonmaak ploeg klaar om alles schoon te maken ok was er een man die de uitjes voor ons regelden. animatie was goed zeer leuke vakantie gehad ik raad het mensen echt aan om te doen want je hebt een top vakantie

voor ons nooit meer!

wilco en irene
30-8-2009

24 augustus terug van twee weken in dit hotel.

Wij waren de enige nederlanders die hier het afgelopen jaar geweest waren, alleen russen en een enkele oostenrijker.

De russen waren niet asociaal of vervelend, maar ook zeker niet sociaal of gezellig, als ze merken dat je geen rus bent, dan besta je niet voor hen, wat het er niet echt gezelliger op maakt. voor de kinderen geen Nederlandse vriendjes om mee te spelen, jammer.

de kamers: ruim en schoon,wat verouderd ( de villages).Eten was redelijk goed,soms koud, wel gevarieerd. a la carte restaurants zijn gezellig en lekker eten, het grote restaurant is een vreetschuur met TL-verlichting.Geen bedjes probleem aan het zwembad, wel 'n stoelenprobleem in de vreetschuur.Zwembad is prima, de animatie ook!

als je een keer naar turkije wil en zeker geen nederlanders tegenkomen dan moet je dit hotel boeken, voor ons dit hotel niet meer!

Heerlijke vakantie!

Blom
15-7-2009

Afgelopen 2 weken naar cesars temple in belek geweest, erg mooi hotel.

Gevarieerd eten, wel erg groot en meerderheid russen maar daar hebben we geen last van gehad.

Een heel groot voordeel is dat er ruimschoots bedjes lang het zwembad en strand zijn.

Jammer van de lage cijfers hier op vakantiewijzer.nl Want het is zeker meer waard! Bij elk hotel is wel wat.

We gaan zeker nog een keer terug.

Zeer geslaagde vakantie

Mitchel
13-7-2009

Het is ons zeer goed bevallen. Het eten was perfect en er was veel keus. 2 grote zwembaden met een prachtig aangelegen strand. Jammer is dat dit kiezelstenen waren. Ook was er s'avonds in een grot een disco.

Verder was de service goed. We wilde een kamer naar beneden omdat ik hoogtevrees had. Het werd gereld en we konden een kamer naar beneden aangezien we in een huisje zaten op het park.

Het enigste minpunten waren de vele russen. Helaas kan je daar niks aan doen.

Algemeen vond ik het een zeer geslaagde vakantie.

super hotel

familie
9-5-2009

We zijn ook in zomer 2006 geweest. We hebben een super vakantie gehad. Mooie zeer ruime familiekamers, fantastisch zwembad complex, ruime keuze in eten , zowel' s ochtends, 's middags als 's avonds. Mooi " piratenschip" waar kinderen naar hartelust kunnen spelen. Mooi buiten theater waar oa de kinderdisco word gehouden.

Wij snappen ook niet waarom de mensen klagen, we zijn afgelopen jaar naar een ander hotel geweest met betere referenties(dat kreeg een 9,3) op vakantiereiswijzer dan cesars tempel, dat was prima, maar wij vonden toch echt cesars tempel in het geheel veel mooier, fijner, prettiger!!

En als je wilt klagen, dat kan je over elk hotel!! In elk hotel is wel iets wat iets minder is.

mooi hotel

mevr bomers
9-5-2009

ik weet niet wat je aan het klagen ben miranda maar wij zijn ook de zomer van 2006 geweest en het was prachtig het eten was helemaal niet koud er was genoeg plek en van de russen had je geen last wij zijn met 13 man geweest en niemand had iets te klagen wij waren met kleine kinderen jongeren en oudere en iedereen heb het naar zijn zin gehad

groot hotel, er was veel te doen

Fam. Geurtsen
        31-3-2009

er was veel voor kinderen te doen, de animatie was gezellig.

De ligging was iets minder, je moest alles met het dolmusje doen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cesars Temple in Belek / Aksu / Kadriye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cesars Temple zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.