Hotel Calista Luxury Resort

Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag33°23°
Hotel Calista Luxury Resort
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Calista Luxury Resort voor je op een rij gezet:

148 reviews over Hotel Calista Luxury Resort in het Nederlands

SUPER

Meijers
4-8-2018

Na verschillende hotels in Lara ( Delphin,Royal Holiday Palace,Barut ,Titanic)Voor de 2de keer in dit hotel geweest en het was wederom geweldig.Voor ons blijft Calista Luxery het beste hotel in Turkije.

Mooi

Lesage
19-10-2017

Te druk veel te veel kinderen , Eten niet warm genoeg .Verder TOP !!! Echte dranken , lekkere cocktails .

onverbeterbaar!

chris kindt
19-4-2017

prachtig hotel..... Super personeel.... eten kan niet beter zowel in the "main" restaurant als in the "local" restaurants.

Top hotel.

Top resort

karen
5-5-2016

Grote kamers, mooi resort, goed onderhouden en top service. Eten is goed, de a la carte restaurants zijn nog beter en zelfs de wijn is goed (ook geen goedkopere versies drank/ijs etc). Echt zoals op de foto's. Gelukkig geen handdoekje leggen e.d. Wel groot opgezet, maar toch knus (geen eetschuren, rijen bedjes, polsbandjes etc). Kortom wij gaan zeker terug!

Geweldig

Harry& Martine
21-8-2015

Prachtig hotel met lekker eten en een fantastisch zwembad.De kamers zijn netjes en veel ruimer dan in andere hotels.

Dit was onze 6 de vakantie in Calista voor ons is het steeds als thuiskomen.

Calista Luxury Resort in Belek is een groot hotel met tal van faciliteiten. De kamers zijn zeer ruim en modern ingericht. Kamers zijn ook goed geïsoleerd. De gratis Wifi is overal 100% ontvangbaar in het hotel wat de dag van vandaag toch een groot pluspunt is. Je wordt bediend tot aan het zwembad waar je ligt. De ganse dag ijsjes verkrijgbaar zelfs een ijsbaar met mooie ijscoupes. Er is genoeg personeel aanwezig in het hotel zodat je overal vlug en vriendelijk bediend word. Je moet niet vroeg op om je handdoek te gaan leggen. De shows zijn zeer prachtig en professioneel. Er is wel geen gala avond. Het restaurant is groot en ruim maar daartegenover staat een te kleine keuken. In het restaurant is een short toegelaten. Er zijn geen winkels buiten het hotel. Je moet de taxi nemen naar Belek of nog beter om te shoppen is Kadriye. Het hotel is zeer kindvriendelijk met kinderopvang tot 24u en een groot modern speeldorp. Er waren Nederlandstalige animators aanwezig.

Paradijsje

Chris en luc
5-5-2015

Charmant hotel waar je niet de indruk hebt dat er veel kamers bezet zijn in de periode van september altijd plaats aan t zwembad fantastische pier (brezza) nergens anders te vinden dit hotel onderscheid zich van de andere in belek service eten personeel gewoon keigoe

Absolute top

tejo4
13-2-2015

Werkelijk van alles voorzien. Ruime kamers. Goede restaurants.

Grote zwembaden en uitgestrekt strand, met overal ligbedden in overvloed. In de Kidsclub kunnen de kinderen zich goed vermaken. In de avond entertainment in het amfitheater. Door het hele hotel gratis wifi. Personeel dat werkelijk alles voor doet en overwegend behoorlijk engels spreekt.

Luxe uitstraling en een plek waar je helemaal verzorgd wordt.

Wat een heerlijk resort. Fantastisch groot zwembad. Nog nooit zo meegemaakt. Personeel bijzonder vriendelijk, ze helpen je met alles, Engels sprekend. Je word zowel aan het zwembad als strand bediend.

Heerlijke bedden met dik matras aan het zwembad.

Eten was ook meer als goed. Ruime keuze. Elke avond weer wat anders. Vooral de à la carte restaurants een echte aanrader. We hebben zowel Italiaans als Japans geprobeerd. Echt top!!

Overal kan je gratis drinken pakken. Je komt echt niks tekort.

Absolute aanrader is dit. Je waant je echt in absolute luxe.

Pure verwennerij

b_balink
11-10-2014

Voor de 5e maal in dit hotel geweest, na een afwezigheid van 3 jaar.Vooraf hier de recensies gelezen en waren een beetje huiverig of 't nog 't zelfde zou zijn. Nou dit was het niet, het was zelfs beter dan de laatste keer. Eten meer verfijnd, elke avond verse gegrillde gerechten buiten, een ijssalon nabij het strand, overal (koel)vitrinekasten om water of fris te nemen. Gewoon weer super.

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Calista Luxury Resort in Belek / Aksu / Kadriye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Calista Luxury Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.