Hotel Bellis Deluxe

176 reviews over Hotel Bellis Deluxe in het Nederlands

wat een hotel

Ap Hak
15-11-2014

Bellis is een prachtig hotel. Mooie kamers .

Super vriendelijk en behulpzaam personeel.

Eten is er ook goed. Voor ieder wat wils zelfs voor mij omdat ik door mijn ziekte last heb van ernstige slikproblemen.

De kamers zijn allemaal gerenoveerd en zijn mooi ingericht.

Boek je met zeezicht dan krijg je ook zeezicht.

Mooi voor kinderen is de leuke dierentuin die erbij gelegen is.

De dieren zien er goed verzorgd uit en de dierentuin is super schoon.

Heel mooi hotel. Ontzettend kindvriendelijk. Meerdere overdekte speeltuinen. Eten gevarieerd, maar lauw, personeel in de eetgelegenheden heel hectisch Geen struktuur, geen eigen wijk om te bedienen. Mooie kamers, hele mooie zwembaden, maar ontzettend koud! Zeker het mooie kinderzwembad. Binnen een minuut had je geen gevoel meer in je benen. Mooi strand, overal heel veel plek. Ontzettend veel russen, maar echt geen last van gehad. Medwerkers in de winkeltjes absojuut niet vriendelijk/vrolijk.

Prima hotel voor herhaling vatbaar.

Marcel Duistermaat
27-10-2014

Prima hotel, vreemd vond ik wel dat je voor de ala carte restaurants moest betalen (€10,-- per persoon). Het is echter wel een aanrader om dit een keer te doen. Op het moment dat wij er waren was het relatief rustig. Bij de zwembaden zeker die waar geen animatie is lagen wij geregeld met maar 4 tot 6 andere gasten. Het complex is erg ruim opgezet en er is veel te doen. Zeker een hotel dat voor herhaling vatbaar is.

Zeker een aanrader!

Peter van Boxel
16-10-2014

Hotel Bellis is een aanrader. In de periode van 6 tm 13 oktober 2014 waren er maar enkele Nederlands sprekende gasten en vele andere nationaliteiten. Prima kamers en heel klantvriendelijk personeel. Eten was goed maar presentatie kan beter/leuker. Tuin en strand waren super.

Echt een DIKKE aanrader!!!

Janet Wessels
8-9-2014

Hotel Bellis in Belek heeft volgens ons echt (bijna) alles wat je vakantie onvergetelijk maakt. Echt alles ziet er super netjes uit, het hotel, de kamers, de zwembaden, de tuinen eromheen, het eten, echt heel netjes.

En het personeel verdient echt een complimentje, ze doen er echt alles aan om het je naar de zin te maken.

Het enige minpuntje wat wij kunnen geven is dat, maar dat is onze mening, en die is gebaseerd op hoe wij het op dat moment ervaarden, is dat op het moment dat wij er zaten (begin september) er vrijwel geen nederlanders zaten in het hotel, maar veel mensen uit Rusland, Asserbeidzjan, Oezbekistan etc.die vrijwel geen enkel woord engels of bijv. Duits konden.

Wat dus vrij vaak resulteerde in karaoke/ en of muziek in het Russisch....

Maar dat neemt niet weg dat dit gewoon een geweldig hotel is, en wij het echt een aanrader vinden.

Fantastisch all inclusive hotel.

Twan
5-8-2014

Bellis is een fantastisch all inclusive hotel. Voor jong tot oud biedt het hotel meer dan voldoende mogelijkheden. Voor de jongste kinderen een zeer goed ingespeeld animatieteam. Met als grote finale de mini disco. Wat een geweldige belevenis voor de kinderen. Voor de oudere is zeker gedacht. Een fantastisch zwembad met geweldige glijbanen. Diverse soorten en snelheden kunnen hier gehaald worden. Voor de ouders zijn er diverse bars waar meer dan voldoende obers rondlopen. Bellis is wat ons betreft zeker een aanrader. Hotelkamers ook van alle gemakken voorzien. Eten, meer dan voldoende keus. Zelfs vers geperste sinaasappelsap is gratis! Is er dan geen negatief nieuws? Jawel hoor. Het hotel zou iets minder Russisch georrienteerd mogen zijn. Maar wij hebben daar geen last van gehad. Wat mij betreft voor ons Nederlanders zeker de moeite waard hier op vakantie te gaan.

Prachtig all inclusive hotel

Saskia
12-5-2014

Volledige gerenoveerd hotel. Familiekamer in het hoofdgebouw was fantastisch. Eten was prima. Personeel bijzonder vriendelijk en behulpzaam.

Van alle gemakken voorzien, alles voor een topvakantie.

Geweldig!

Myreen
10-5-2014

Het was een geweldige vakantie! we waren met een groep van 15 personen, jong en oud. Het hotel was mooi schoon en netjes, namelijk net gerenoveerd. Er was veel te doen, over de gehele dag animatie voor de kids. Glijbanen, zwembad en vlak aan zee gelegen. Het eten was super! Veel keuze, lekker en het drinken werd altijd voor je ingeschonken. Er was ontbijt, tussensnack, ijsjes, heel veel cocktails, lunch, middagsnack, diner, nachtsnack. We konden altijd met onze grote groep bij elkaar zitten. Het personeel was super vriendelijk, met vragen kon je altijd bij hen terecht. Handdoeken kon je steeds vernieuwen en op de kamer werd goed schoongemaakt en de minibar werd iedere dag aangevuld. We hadden een grote kamer met balkon, goede airco, bad en grote kasten. Met de taxi kan je naar Belek, let wel op wat je afspreekt met de chauffeurs, je kan gewoon achteraf betalen. In belek is een leuk marktje op zaterdag. Het is een echte aanrader! :) :)

Zeker geen Iberostar kwaliteit

Ruud
2-1-2014

Ik ben samen met mijn vrouw in augustus Iberostar Bellis. Wij hebben al meerdere Iberostar''s bezocht maar Bellis mag de ster van Iberostar niet voeren.

De service was ook slecht om een gepaste reden, twee dagen voor wij arriveerden heeft het personeel te horen gekregen dat Iberostar hotel Bellis ging sluiten, Hierdoor is de service en motivatie van het personeel minder geworden.

Van het hele animatie-team was alleen Ismael en Anna die nog een glimlach konden opbrengen. Het gebouw is wel tiptop in orde.

Heerlijk all in hotel met veel faciliteiten

Saskia21
10-12-2013

Een fijn hotel met veel (sport) faciliteiten. 2 grote zwembaden (wel ijskoud water) en een hele mooie tuin. Voor de kids is er een leuke kinderclub en minigolf. Het eten in buffetrest is prima, veel keuze uit salades en broodjes. Heerlijk ontbijt met vers gebakken eitjes, veel soorten brood. Het warme eten is goed van kwaliteit maar wel bijna elke dag hetzelfde en maar keuze uit 2 soorten vlees, 1 vis. Lunch in de beachbar is zo gezellig, heerlijk pizza en salades. De kamers zijn netjes, klein maar prima balkon, badkamer is eenvoudig. Animatie is supergoed, elke dag wordt er vanalles gedaan. Voetbal, beachvolley, boogschieten, 's avonds shows. Er komen wel veel russen, maar wij hebben daar totaal geen last van gehad, deze families waren vriendelijk en rustig. Leuke winkeltjes ook in het hotel. Het gezellige dorp Belek ligt op 45 minuten lopen of per taxi. Het gezellige dorp Kadriye is per bus (€ 0.80) in 10 minuten bereikbaar, aanrader. Al met al genoten in dit leuke hotel.

We hebben een aantal aanbieders voor Bellis Deluxe voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bellis Deluxe in Belek / Aksu / Kadriye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bellis Deluxe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bellis Deluxe scoort een 9.02 uit 10 op basis van 241 reviews.