Hotel Bellis Deluxe

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag15°11°
Hotel Bellis Deluxe
8,7

179 reviews over Hotel Bellis Deluxe in het Nederlands

Geweldig resort, volgend jaar weer!

Mvdvalk
5-6-2015

Wij verbleven met 2 kinderen van 4 jaar in een mooie familiekamer. Klein minpunt is dat de badkamer niet groot is en het balkon wat klein voor 4 personen (slechts 2 stoelen).

Verder is het een geweldig mooi, schoon, ruim en super verzorgd resort met prachtige zwembaden. Het kinderbad met piratenschip is echt geweldig voor de jonge kids, zijn ze wat groter dan is het aparte glijbanenbad super leuk! De overige zwembaden zijn ook prachtig en overal zijn meer dan voldoende ligbedden (handdoek leggen niet nodig in juni).

Het strand met prachtige ruime pier (donderdag avond pier party met vuurwerk) is heel mooi. Bar aanwezig op de pier maar ook aan het strand een restaurant met bar waar je van alles kunt krijgen.

Klein minpunt zijn de à la carte restaurants, deze vonden wij niet heel bijzonder.

Leuke avond shows voor de kinderen en de volwassenen. Kidsclub entertainment overdag kon naar onze mening beter.

Al met al een echte aanrader en wij hopen volgend jaar weer terug te komen!

Fantastisch hotel

pdevreede
17-5-2015

Wij verbleven met dochters van 4 en 6 een week in Hotel Bellis. Alles was zeer goed geregeld en het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Kamers, zwembaden en restaurants waren zeer schoon en goed onderhouden. Onze dochters vermaakten zich prima in zwembaden en strand. Een dag wat minder weer gehad, maar hebben ons goed vermaakt in kleine dierentuin en ponyrijden. Het dorpje Belek stelt niet veel voor en is voornamelijk gericht op de souvenir-koper. Het buffetrestaurant is goed verzorgd, maar niet echt gevarieerd. De a la carte restaurants zijn een prima afwisseling, maar wat minder geschikt voor kleine kinderen.

Het entertainment team doet erg hun best en weet goede balans te vinden (enthousiasmeren of met rust laten). De avondshows die wij gezien hebben (niet iedere avond een show) waren van goede kwaliteit.

Super!

P & L
19-11-2014

Een week in Hotel Bellis, wat een luxe zeg. Alles ziet er prachtig uit.

We hadden een kamer met tuinzicht geboekt, maar kregen een kamer met zeezicht, prachtig. Iedere dag werd de kamer schoongemaakt, schone badlakens.

Bij het zwembad was het goed vertoeven, zelfs daar werd je handdoek voor je op je ligbed gelegd.

Eten was prima, er was iedere dag wel iets anders. Je kon zowel binnen in de eetzaal eten of buiten nabij het strand. Bij het strand had je dan bijvoorbeeld een broodje hamburger, ook aan te raden.

Personeel was erg vriendelijk, behulpzaam.

In de jazzbar kon je lekker zitten onder het genot van een borrel, wat te knabbelen erbij.

Het zwembad verder niet in geweest, water was toch wel behoorlijk aan de koude kant. Maar kan me voorstellen dat als het warm genoeg is dat het dan heerlijk is om in een van de baden te duiken.

wat een hotel

Ap Hak
15-11-2014

Bellis is een prachtig hotel. Mooie kamers .

Super vriendelijk en behulpzaam personeel.

Eten is er ook goed. Voor ieder wat wils zelfs voor mij omdat ik door mijn ziekte last heb van ernstige slikproblemen.

De kamers zijn allemaal gerenoveerd en zijn mooi ingericht.

Boek je met zeezicht dan krijg je ook zeezicht.

Mooi voor kinderen is de leuke dierentuin die erbij gelegen is.

De dieren zien er goed verzorgd uit en de dierentuin is super schoon.

Heel mooi hotel. Ontzettend kindvriendelijk. Meerdere overdekte speeltuinen. Eten gevarieerd, maar lauw, personeel in de eetgelegenheden heel hectisch Geen struktuur, geen eigen wijk om te bedienen. Mooie kamers, hele mooie zwembaden, maar ontzettend koud! Zeker het mooie kinderzwembad. Binnen een minuut had je geen gevoel meer in je benen. Mooi strand, overal heel veel plek. Ontzettend veel russen, maar echt geen last van gehad. Medwerkers in de winkeltjes absojuut niet vriendelijk/vrolijk.

Prima hotel voor herhaling vatbaar.

Marcel Duistermaat
27-10-2014

Prima hotel, vreemd vond ik wel dat je voor de ala carte restaurants moest betalen (€10,-- per persoon). Het is echter wel een aanrader om dit een keer te doen. Op het moment dat wij er waren was het relatief rustig. Bij de zwembaden zeker die waar geen animatie is lagen wij geregeld met maar 4 tot 6 andere gasten. Het complex is erg ruim opgezet en er is veel te doen. Zeker een hotel dat voor herhaling vatbaar is.

Zeker een aanrader!

Peter van Boxel
16-10-2014

Hotel Bellis is een aanrader. In de periode van 6 tm 13 oktober 2014 waren er maar enkele Nederlands sprekende gasten en vele andere nationaliteiten. Prima kamers en heel klantvriendelijk personeel. Eten was goed maar presentatie kan beter/leuker. Tuin en strand waren super.

Echt een DIKKE aanrader!!!

Janet Wessels
8-9-2014

Hotel Bellis in Belek heeft volgens ons echt (bijna) alles wat je vakantie onvergetelijk maakt. Echt alles ziet er super netjes uit, het hotel, de kamers, de zwembaden, de tuinen eromheen, het eten, echt heel netjes.

En het personeel verdient echt een complimentje, ze doen er echt alles aan om het je naar de zin te maken.

Het enige minpuntje wat wij kunnen geven is dat, maar dat is onze mening, en die is gebaseerd op hoe wij het op dat moment ervaarden, is dat op het moment dat wij er zaten (begin september) er vrijwel geen nederlanders zaten in het hotel, maar veel mensen uit Rusland, Asserbeidzjan, Oezbekistan etc.die vrijwel geen enkel woord engels of bijv. Duits konden.

Wat dus vrij vaak resulteerde in karaoke/ en of muziek in het Russisch....

Maar dat neemt niet weg dat dit gewoon een geweldig hotel is, en wij het echt een aanrader vinden.

Fantastisch all inclusive hotel.

Twan
5-8-2014

Bellis is een fantastisch all inclusive hotel. Voor jong tot oud biedt het hotel meer dan voldoende mogelijkheden. Voor de jongste kinderen een zeer goed ingespeeld animatieteam. Met als grote finale de mini disco. Wat een geweldige belevenis voor de kinderen. Voor de oudere is zeker gedacht. Een fantastisch zwembad met geweldige glijbanen. Diverse soorten en snelheden kunnen hier gehaald worden. Voor de ouders zijn er diverse bars waar meer dan voldoende obers rondlopen. Bellis is wat ons betreft zeker een aanrader. Hotelkamers ook van alle gemakken voorzien. Eten, meer dan voldoende keus. Zelfs vers geperste sinaasappelsap is gratis! Is er dan geen negatief nieuws? Jawel hoor. Het hotel zou iets minder Russisch georrienteerd mogen zijn. Maar wij hebben daar geen last van gehad. Wat mij betreft voor ons Nederlanders zeker de moeite waard hier op vakantie te gaan.

Prachtig all inclusive hotel

Saskia
12-5-2014

Volledige gerenoveerd hotel. Familiekamer in het hoofdgebouw was fantastisch. Eten was prima. Personeel bijzonder vriendelijk en behulpzaam.

Van alle gemakken voorzien, alles voor een topvakantie.

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bellis Deluxe in Belek / Aksu / Kadriye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bellis Deluxe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.