Hotel Bellis Deluxe

176 reviews over Hotel Bellis Deluxe in het Nederlands

Geweldig genoten

amber1976_3
19-10-2015

Met de familie een heerlijke week gehad in dit heerlijke hotel. Zeer compleet, zeer verzorgd.
Guest Relations, Front Office Manager, 7-10-2017

Dear Guests,

we are so glad to see your opinion about our hotel on Zoover.

We are satisfied to read that you came back happy from BELLİS DELUXE.

We are waiting for you next year. We can promise that our staff will do everything to make your holiday better than last one.

Best regards,

Guest Relations

Best hotel Ever

Fam Smeets
15-7-2015

Wij hebben al redelijk wat hotels bezocht in Turkije.

Maar hotel Bellis is een uitstekend hotel.

Eten is er in overvloed en cocktails zijn super.

Erg mooie pier aan de zee waar je heerlijk kunt liggen.

super vakantie gehad !!!

Guest Relations, Front Office Manager, 7-10-2017

Dear Guests,

we are so glad to see your opinion about our hotel on Zoover.

We are satisfied to read that you came back happy from BELLİS DELUXE.

Best regards,

Guest Relations

Super de luxe verblijf

M en M
13-7-2015

Wij hebben 2 weken genoten van dit luxe hotel.

kamers zijn ruim en schoon.

personeel is zeer vriendelijk en animatie team doet zijn best.

veel russen die erg vriendelijk zijn en veel duitsers die stront vervelend zijn , tjonge wat een vervelend arrogant volk die duitsers.

dagje gaan shoppen in belek wat erg leuk was.

we komen hier vast en zeker nog eens terug

We hebben een aantal aanbieders voor Bellis Deluxe voor je op een rij gezet:

Wat een paradijs !!!!!!!!!!!!!!

Kazban
13-7-2015

Wat een super hotel.

Ben in vele hotels geweest zoals royal max, royal wings,royal holiday palace,voyage belek maar dit hotel steekt er echt met kop en schouders boven uit.

Super service,goed eten,heerlijke glijbanen voor de kids.

kortom geweldige vakantie gehad.

deze zomer gaan we weer terug.

Een echte aanrader !

marie-jose Santos
8-7-2015

Het is een prima hotel. Erg netjes en verzorgd. Het personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Het eten is erg goed en gevarieerd.

De activiteiten die georganiseerd worden zijn ook gevarieerd.

Wat een fantastisch hotel

Rob
27-6-2015

Wat een fantastisch hotel Bellis De Luxe in Belek Turkije

ontzettend ruim opgezet met heel veel groen. je kan het zo gek niet noemen of het is aanwezig. eten, ongelooflijk wat een keuze en kwaliteit. Kamers buitengewoon mooi. Zwembaden zeer groot animatie ik heb beter gezien maar ook slechter. kortom hier kan je gerust boeken. Redelijk wat Russische gezinnen je hebt er geen last van maar ze zijn alleen niet erg gemanierd.

Prima hotel maar veel minpuntjes

Nicole Mooijer
10-6-2015

Leuk kindvriendelijk hotel, echter niet veel gevarieerd eten en slechte schoonmaak in de tuingebouwtjes.

Wel erg lieve bediening, spreekt wel slecht tot geen Engels.

Ook de douche ruimte waar je kan douchen voor vertel erg slecht geregeld.

- Leuk zwembad met leuk kinderbad, echter mis ik wel een pierenbadje

- Mooi groen en mooie tuinen en fijne vloertegels

- Turkse muziek heerlijk

- Goede aankomst

- Heerlijke drankjes cocktails

Minder:

- Eten, vaak koud en niet gevarieerd

- slechte schoonmaak kamers

- personeel spreekt en verstaat geen Engels

- Ook in de a la carte restaurant niet heel bijzonder goed eten

Geweldig resort, volgend jaar weer!

Mvdvalk
5-6-2015

Wij verbleven met 2 kinderen van 4 jaar in een mooie familiekamer. Klein minpunt is dat de badkamer niet groot is en het balkon wat klein voor 4 personen (slechts 2 stoelen).

Verder is het een geweldig mooi, schoon, ruim en super verzorgd resort met prachtige zwembaden. Het kinderbad met piratenschip is echt geweldig voor de jonge kids, zijn ze wat groter dan is het aparte glijbanenbad super leuk! De overige zwembaden zijn ook prachtig en overal zijn meer dan voldoende ligbedden (handdoek leggen niet nodig in juni).

Het strand met prachtige ruime pier (donderdag avond pier party met vuurwerk) is heel mooi. Bar aanwezig op de pier maar ook aan het strand een restaurant met bar waar je van alles kunt krijgen.

Klein minpunt zijn de à la carte restaurants, deze vonden wij niet heel bijzonder.

Leuke avond shows voor de kinderen en de volwassenen. Kidsclub entertainment overdag kon naar onze mening beter.

Al met al een echte aanrader en wij hopen volgend jaar weer terug te komen!

Fantastisch hotel

pdevreede
17-5-2015

Wij verbleven met dochters van 4 en 6 een week in Hotel Bellis. Alles was zeer goed geregeld en het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Kamers, zwembaden en restaurants waren zeer schoon en goed onderhouden. Onze dochters vermaakten zich prima in zwembaden en strand. Een dag wat minder weer gehad, maar hebben ons goed vermaakt in kleine dierentuin en ponyrijden. Het dorpje Belek stelt niet veel voor en is voornamelijk gericht op de souvenir-koper. Het buffetrestaurant is goed verzorgd, maar niet echt gevarieerd. De a la carte restaurants zijn een prima afwisseling, maar wat minder geschikt voor kleine kinderen.

Het entertainment team doet erg hun best en weet goede balans te vinden (enthousiasmeren of met rust laten). De avondshows die wij gezien hebben (niet iedere avond een show) waren van goede kwaliteit.

Super!

P & L
19-11-2014

Een week in Hotel Bellis, wat een luxe zeg. Alles ziet er prachtig uit.

We hadden een kamer met tuinzicht geboekt, maar kregen een kamer met zeezicht, prachtig. Iedere dag werd de kamer schoongemaakt, schone badlakens.

Bij het zwembad was het goed vertoeven, zelfs daar werd je handdoek voor je op je ligbed gelegd.

Eten was prima, er was iedere dag wel iets anders. Je kon zowel binnen in de eetzaal eten of buiten nabij het strand. Bij het strand had je dan bijvoorbeeld een broodje hamburger, ook aan te raden.

Personeel was erg vriendelijk, behulpzaam.

In de jazzbar kon je lekker zitten onder het genot van een borrel, wat te knabbelen erbij.

Het zwembad verder niet in geweest, water was toch wel behoorlijk aan de koude kant. Maar kan me voorstellen dat als het warm genoeg is dat het dan heerlijk is om in een van de baden te duiken.

We hebben een aantal aanbieders voor Bellis Deluxe voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bellis Deluxe in Belek / Aksu / Kadriye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bellis Deluxe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bellis Deluxe scoort een 9.02 uit 10 op basis van 241 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: