Hotel Bellis Deluxe

176 reviews over Hotel Bellis Deluxe in het Nederlands

Na 1 dag al spijt

Tb en
15-7-2016

Wat een teleurstelling . We zijn voor de 7e keer in turkey en altijd super hotels gehad ( Royal Alhambra , aska Lara ,long beach ) maar dit is gewoon slecht zeer kleine kamers douche waar je niet in kan draaien verouderd restaurant koks die in verschillende t-shirts staan te koken het enige mooie is de tuin en de zwembaden we zijn al van kamer verwisseld hadden een bungalow met zeezicht maar we keken uit op een binnenkoer onmiddelijk van kamer veranderd mits 140e te betalen zo dadelijk komt die van touroperator en kijken voor een ander hotel want hier wil ik echt niet blijven

Goed voor een keer

kris
8-7-2016

Het hotel is kindvriendelijk en goed aquapark en genoeg animatie.

Alleen opassen voor kamers in het hoofdgbouw zijn zeer klein en ze proberen Je er met vier personen on te duwen!!!

maar als genoeg klaagt krijg je een junior siute.

Super!

Saskia
25-6-2016

Fantastisch hotel met super eten. Erg veel keuze en voor iedereen wat wils. Wij waren met 2 kleine kinderen van 3 en 5. Ook voor hen perfect. We hadden een familiekamer in het tuingebouw. Uitgebreide badkamer. Hele harde bedden, maar we kregen er een topper op toen we dat aangaven. Weer was ook super, maar daar hadden we mazzel mee. Een week later werd dat dramatisch. Wij gaan zeker terug!

We are satisfied to read that you came back happy from BELLİS DELUXE.

We are waiting for you next year. We can promise that our staff will do everything to make your holiday better than last one.

Zo een super hotel !

Jo Van Schepdael
16-6-2016

Dit hotel is echt een super hotel. De all in is echt super.Tot zelf champagne is in de all in inbegrepen.Ik kan echt niet anders dan goed over dit hotel zeggen.Dit hotel is echt serieus onderhouden en proper.De massage service is echt een aanrader.Fitness is echt heel professioneel met heel goed materiaal.De matrassen van de kamers zijn echt wel heel hard.Ze hebben voor ons een zachtere matras er op gelegd. Het eten is echt heel lekker.Zo veel keuze aan eten en echt allemaal lekker.Ook van de desserten kan je echt niet af blijven. :-) .De a la carte is zeker ook een aanrader.(best zien dat je heel veel honger hebt want je krijgt er echt heel veel).Je kan eigenlijk een volledige dag eten en drinken.Enkel mss de muziek aan het zwembad zou wat meer internationale muziek mogen zijn ipv altijd die Turkse liedjes. :-).Ik vond dit hotel zo super dat ik het echt mis om daar te zijn en dat ik hier nu met veel heimwee terug kijk van hier in ons regenland België naar die super reis.

Top hotel!

Ellen Belde
12-6-2016

Leuk en gezellig hotel. Groot en veel kamers, maar daar merk je niks van. Hele gezellige en gemoedelijke sfeer.

Personeel werkt hard en gaan, als je ze fatsoenlijk behandeld, een stapje harder voor je.

Hele leuke pony club en soort mini dierentuin hoort bij het hotel. Dus met een dagje wat minder zon ook genoeg te doen. En het animatieteam staat ook altijd en overal voor je kaar.

De kinderen hebben zich ook geen moment verveelt in de miniclub, waar goede begeleiding was.

Ook heeft het hotel ,naast het goede buffet restaurant, meerdere als la carte restaurants, het Turkse/bbq is zeker een aanrader, heerlijk gegeten!

Al met al echt een top hotel! Zeker nog eens terug!

Burghoorn
16-5-2016

Niets op aan te merken. Eten prima , kamers schoon en personeel zeer vriendelijk. Zijn erg hulpvaardig. Ik heb een rollator en waar nodig werd alles voor je gehaald, qua drankjes e.d.. Voor kleine kinderen is het er super maar dat betekent wel in de dining veel herrie en geschreeuw.

Nooit never niet meer!

Miki
1-5-2016

Een vreselijk hotel voor Europese gasten, Niet doen!!!

Ten eerste wordt men door allerlei voetbal teams die daar spelen en logeren ondersteboven gelopen, en heel Persië bi-vakeert hier met alle gevolgen van dien....Wij hebben nog nooit zoveel herrie van schreeuwende mensen en gillende kinderen gehoord 24 uur lang, 7 dagen in de week, als in dit hotel!!!! Een ware Horror Vakantie! En dat in het lage seizoen, ik was al klaar op de 3de dag om gillend naar huis te gaan, en dat zegt heel veel :(

Verder, deluxe, nou nee....echt niet!!!! Eten, goed, maar zowat iedere dag hetzelfde. Het personeel was niet aan te spreken vanwege de totale Chaos die de klanten richten!!!! De spa was zo schandalig duur, dat wij er van schrokken....maar hadden weinig keuze aangezien Belek helemaal Niets is! Boven de vreselijke herrie dag en nacht, de stank van de zo-genaamde-zoo, en het ge-traumatiseerde personeel was er ook Helemaal Niets te beleven in de buurt!!!! Belek zelf is een walgelijk, betonnen val van touristen "winkels" die er niet uitzien en schoftelijk duur zijn.....al-in-al....ik heb 3x gejankt, en was dol blij om weer naar huis te gaan....Nog Nooit heb ik zo een triest vakantie verhaal hoeven te vertellen in al mijn jaren, en zal nog meer mijn best doen om mijn man en mijzelf zoiets nooit meer te laten gebeuren!!! Wat een vreselike ervaring....

Helemaal top!

Karel
1-5-2016

Eten, kamers en faciliteiten zijn top, mooie pier (om aan de zee te liggen).

Personeel aardig maar moet nog oog krijgen voor wie wat nodig heeft

Prachtig gelegen , top service

CHRIS en HANS
26-4-2016

Heel mooi en modern hotel, gerenoveerde kamers in hoofdgebouw, daarnaast ruime familie kamers in hoofdgebouw en bungalows. Wie voor meer luxe kiest kan terecht in de swim-up kamers of Villa. Lekkere buffetten en drank in All Inn formule.

Vriendelijk personeel . Een tip : maak gebruik van de wellness ,haman en massages. Dank aan Alicija van de Guest relations en Mehmet van de Spa voor de goede zorgen . Wij komen zeker terug.

Fantastisch, vriendelijk

Geysen-Cozyns
19-12-2015

Heel mooi en verzorgd hotel. Super vriendelijk personeel. Verzorgd en lekker eten. Mooie , groene omgeving.

Dear Guests,

we are so glad to see your opinion about our hotel on zoover.

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bellis Deluxe in Belek / Aksu / Kadriye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bellis Deluxe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.