Hotel Bellis Deluxe *****

Review geschreven door Mandy de Groot

Top hotel

Mandy de Groot
31-7-2016

Wij verblijven in het hoofdgebouw met een kleine man van 8! De kamer is om te slapen en met 3 bedden is het helemaal prima! De badkamer is geen balzaal maar functioneel en super schoon! De zwembaden zijn top! Service top! Strand super mooi en schoon! En het drinken is ultra all inn! Het eten is heerlijk, Wij lusten bijna alles dus we eten iedere dag wat anders! Keuze is reuze! Gezeik over de muziek... wij vinden dat het nog wel harder mag! Ook de optredens zijn super! Na de optredens en minidisco gezellig voetjes van de vloer met een dj! Plek zat, schoon en ontzettend vriendelijk! Alle nationaliteiten, arabieren, Turkse mensen, Duitsers,

Echt een aanrader!!