Hotel Bellis Deluxe *****

Review geschreven door Yves en Anja

Positief vakantie gevoel

Yves en Anja,
20-7-2016

We waren hier met 2 gezinnen. Een gezin met 2 kinderen dat verbleef in een familiekamer (bijgebouw) en een gezin dat verbleef in een standaard kamer (hoofdgebouw). De familiekamer was werkelijk top. Groot, ruim terras, kortom perfect. De standaard kamer echter was aan de kleine kant, vooral de badkamer. Ook de opbergruimte was minimaal. Het complex op zich is zeker de moeite: mooie zwembaden, mooie strandzone, goed onderhouden. Het eten is'grootkeuken'.. zeker niet slecht, voldoende keuze maar soms wat aan de lauwe kant. Honger hebben we in ieder geval niet geleden! Het personeel was absoluut vriendelijk al mochten sommigen hun engels wat bijschaven ( aan de balie mag je dit toch wel verwachten). Voor ons was het zeker een geslaagd verblijf en als we ons al ergens aan geërgerd hebben dan is het aan die vraatzuchtige mensen die borden vol voedsel verknoeien..