Hotel Bellis Deluxe *****

Review geschreven door Tb en

Na 1 dag al spijt

Tb en
15-7-2016

Wat een teleurstelling . We zijn voor de 7e keer in turkey en altijd super hotels gehad ( Royal Alhambra , aska Lara ,long beach ) maar dit is gewoon slecht zeer kleine kamers douche waar je niet in kan draaien verouderd restaurant koks die in verschillende t-shirts staan te koken het enige mooie is de tuin en de zwembaden we zijn al van kamer verwisseld hadden een bungalow met zeezicht maar we keken uit op een binnenkoer onmiddelijk van kamer veranderd mits 140e te betalen zo dadelijk komt die van touroperator en kijken voor een ander hotel want hier wil ik echt niet blijven