Géén boekingskosten

• Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

252 Reviews over Bellis Deluxe

• 6Irene08-10-2019

Overboekt, veel Russen en haar in het eten!!

Bij aankomst was het hotel overboekt. Toen werden we gevraagd om een kamer te willen delen. In onze situatie was dat niet wat wij wilden. Toen kregen we 3 kamers zoals geboekt. Één kamer keek uit op een binnenplaats ipv gardenview, de 2e kamer was een klein tikkeltje beter. De 3e kamer was prima, was alleen geen lateraal zeezicht zoals geboekt. Gelukkig kregen de 1e 2 kamers gewisseld voor 2 mooie kamers. Tijdens het opscheppen van het eten vond ik een lange zwarte haar in de saus. De schaal wel weggehaald. Toen ik weg liep, draaide ik mij nog even om en zag ik dat de inhoud van de schaal weer opnieuw werd opgewarmd! Ik had gegeten en gedronken!! Daarnaast waren er ontzettend veel Russische gasten. Die overheerste nogal het hele complex! We hebben een fijne vakantie gehad maar dat kwam vooral door het weer en elkaars gezelschap. Ondanks dit, gaan we hier niet nog een keer naar toe.

• 7Lynn02-08-2019

Alleen maar Russen

Een mooi verzorgd hotel, eten was heerlijk! Handdoek leggen niet nodig, voldoende plek. Maar bijna alleen maar Russen!! Personeel spreekt op een paar na geen Engels. Alles is gericht op Russen. Entertainmentteam niet gesproken, groeten niet, stralen niks uit. Taxi naar de Belek city of Kadriye. Bedden waren prima. Zal hier niet nog een x naar toe gaan.

• 9Eveline30-04-2019

sterren meer dan waard!

Zeer mooi hotel, vriendelijk personeel, zeer ruime kamer en badkamer. Leuk aquapark, alleen jammer dat de glijbanen enkel open waren van 10h-12h en van 14h tot 16h...

• 7Patrick Lammers24-04-2019

Groot hotel met voornamelijk oostblokkers.

Groot hotel, met als enig nadeel dat de airco niet werkt in het voorseizoen. Dit is overdag niet erg, alleen 's nachts wel. Dit is alleen in het hoofdgebouw. De naastliggende gebouwen hebben wel airco.

• 8Lotte05-04-2019

Verwarmd peuterbad

Super resort voor gezin met kinderen. Vooral het peuterbad met het piratenschip is erg leuk en dit water is Verwarmd!! Geen huilende kinderen omdat t water te koud is in het voorjaar of najaar, echt perfect dus. Wij komen volgend jaar zeker weer terug.

• 6dominique noyelle07-11-2018

nooit meer vanwege vele russen

het eten was niet echt warm zeker onze eerste 3 dagen niet en dan nog die oostblokkers (russen) die geen manieren hebben en nog nooit gehoord hebben van aanschuiven en ieder om beurt. de meeste gasten waren oostblokkers dus dat zegt genoeg. het hotel heeft wel een mooie accommodatie met mooie zwembeden en de kamers waren redelijk proper. er was 1 nacht waar we niet veel moeten slapen hebben maar dat was om een 4 uur (11u tot 3u) durende ruzie tussen man en vrouw met kinderen bij ergens op ons verdiep. het hotel zelf is wel afgelegen en in oktober en november zijn niet veel dolmussen meer, een groot verschil bij side kumkoy waar wel veel dolmussen rijden. toch het beste ervan gemaakt

• 9Bart Belmans27-10-2018

Fantastisch hotel

Aan iedereen die graag op vakantie gaan naar Turkije. Een echte aanrader. Vanuit vlieghaven Antalya een half uurtje naar hotel(zalig om niet nog eens een paar uur te moeten rijden voor je aan het hotel bent) Het is hier proper tot op de pier waar witte ligbedden staan om heerlijk te zonnebaden. Het eten is voor ieder wat wils, je krijgt waar voor je geld. Gezellige bars waar je veel verschillende cocktails in de juiste glazen kunt drinken. Er is ook nog een apart koffiehuisje met terras waar je alle soorten warme dranken kunt nuttigen evt. met een stukje gebak of ijsje. Bedankt aan al het personeel voor de goede bediening en propere kamers. Speciaal bedankje aan Mikdat en Muharrem die ons al jaren zeer goede service geven en Levent voor de mooie kamer die hij ons bezorgde. Wij komen hier al 5 jaar op rij dus Bellis deluxe is top!!!!

• 7M d B19-10-2018

Niet nog eens

Weekje herfstvakantie gevierd in bellis de luxe mooi hotel prachtige familiekamer gehad zeer ruim en schoon zwembaden aquapark en strand super gezellig koffiehuisje en overal wat te eten overdag ontbijt was goed avondeten eentonig en koud vooral oostblokkers en Russische gasten kinderen hadden er geen aansluiting met ándere kinderen nederlanders en Belgen een enkele ligging overal ver vandaan afhankelijk van taxi ze spreken nauwelijks Engels of Duits voor ons was een weekje leuk maar niet voor herhaling vatbaar gaan volgende vakantie weer terug naar lara onze favoriete vakantieplaats in turkije .

• 10Sylwia06-09-2018

Wymarzony odpoczynek dla dwojga

Jedyny minus całego wyjazdu - JEDZENIE. 1. Za dobre 2. Za duży wybór 3. Za duże ilości 4. Zbyt duża częstotliwość posiłków 5. Barmani przez cały czas dbali, by nie siedzieć przy pustej szklance. Po tygodniu czasu Mąż na droge powrotną nie mógł dopiąć się w spodniach. Jeździmy na wczasy 2-3 razy w roku. Z czystym sumieniem moge stwierdzić, że był to jeden z lepszych wyjazdów. Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś tam zawitamy :)

• 6Rodzina27-08-2018

Hotel nie jest wart 5 gwiazdek

Hotel ładny, dość zadbany ale niestety nastawiony na gości z byłych republik rosyjskich. Obsługa mówiąca po turecku i rosyjsku ale bardzo mili, niestety niewystarczająca ilość obsługi w stosunku do gości. Duza ilość gości i bardzo dużo dzieci, nawet w strefach ciszy i relaksu był duży problem ze znalezienie spokoju. Animacje tylko w języku rosyjskim co powodowało niechęć do udziału w jakich kolwiek zajęciach. Brak tematycznych wieczorów, to 7 pobyt w Turcji i w porównaniu z innymi hotelami ten wypada bardzo marnie, hotel nie jest warty swojej ceny i 5 gwiazdek, mieliśmy pokój z widokiem na morze ale po wyjściu na balkon widać było wierze od restauracji a dopiero patrząc w bok morze, hotel mocno obłorzony gośćmi.

Hotel Bellis Deluxe info

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • KroegenBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • TheaterBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (200)
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (2)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)