Hotel Bellis Deluxe

176 reviews over Hotel Bellis Deluxe in het Nederlands

Erg goed hotel

Esther
31-5-2018

Super goede service. Bed was eerste nacht vrij hard, kregen gelijk een topper erop.

Minibar werd dagelijks aangevuld met water, frisdranken en snacks.

Personeel erg vriendelijk, lopen erg hard voor je.

Goed onderhouden complex.

De zwembaden waren erg leuk. Wij hebben een zoon van nog net geen 2 en die was niet uit het kinderbad weg te slaan. Stuk of 8 glijbanen voor de kleintjes en in een apart bad nog grote glijbanen voor de grotere 'kinderen'

Enige minpunt vonden we het eten. Er was veel, verschillend ook, maar het eten was vaak lauw en zonder veel smaak. Zijn 2x a la carte uit eten geweest en dit was daarentegen erg goed. Voor A la carte moest 15€pp extra betaald worden (kinderen tm 6 jaar gratis).

Al met al qua service een erg goed hotel, het eten is alleen wat je bij all inclusive verwacht.

super vakantie

Nicole
17-6-2017

Mooie verzorgde kamer in het hoofdgebouw. Prachtig uitzicht op de zee.

Weinig kastruimte op de grote slaapkamer. Voldoende afwisseling wat eten betreft.

We are satisfied to read that you came back happy from BELLİS DELUXE.

We are waiting for you next year. We can promise that our staff will do everything to make your holiday better than last one.

Guest Relations

Zeer goed. Zeker voor herhaling vatbaar.

Stanley
5-6-2017

Ligging Hotel naar zwembad en strand goed. Eten was gevarieerd en de service overal zeer goed. Het personeel sprak redelijk goed engels en iedereen was erg toegankelijk. Wij kregen eerst een kamer waar we niet tevreden over waren en gelijk konden we kijken naar een andere kamer en die was wel goed. Animatie team was niet opdringerig, maar moet nog wel wat beter engels leren spreken. Wel heel veel Russen maar ook die waren erg toegankelijk. S'morgens iedereen begroeten of een boks geven doet wonderen.

Kort om wij, 4 vrienden in cat. 45+, hebben het er fantastisch gehad. Had zo een week langer willen blijven.

Goed hotel.

Jan
23-12-2016

Niets in de directe omgeving.Wel wandel ruimte rondom hotel.Wel overlast gehad van de aanpassing buiten restaurant en tegels van zwembadterras vernieuwen!

Turkije onwaardig

JS
1-11-2016

Op dit moment een congres bezig. Enkel de gasten van het congres zijn belangrijk. De andere gasten moeten overal wachten tot deze geholpen zijn. Personeel zeer onvriendelijk en alles is te veel " einde seizoen zeker". Eten is lekker maar restaurant is bij momenten een puinhoop. 15 keer Turkije nooit eerder meegemaakt. Spijtig !!!

Accomodatie goed. Eten matig

Richard Dikken
16-10-2016

Zeer fraai hotel. Prachtig strand. Het eten was niet wat ik ervan verwacht had. Veel te vaak was het vlees koud. Airco op de kamer werd centraal geregeld zodat het vaak erg warm op de kamer was. Personeel aardig en vriendelijk. Helaas spraken sommigen geen woord Engels of Duits. Merendeel gasten van Russisch afkomst. Geen hinder van ondervonden.

Superhotel!

joyce
17-8-2016

Super hotel ! proper , vriendelijke mensen , lekker eten , leuke animatie , enz... Wij zijn al 2x geweest en zouden zeker een derde keer gaan ! Zeer aangenaam met kinderen , voldoende winkeltjes in hotel zodat je eigenlijk niet buiten hoeft . Een echte aanrader ! :)

Top hotel

Mandy de Groot
31-7-2016

Wij verblijven in het hoofdgebouw met een kleine man van 8! De kamer is om te slapen en met 3 bedden is het helemaal prima! De badkamer is geen balzaal maar functioneel en super schoon! De zwembaden zijn top! Service top! Strand super mooi en schoon! En het drinken is ultra all inn! Het eten is heerlijk, Wij lusten bijna alles dus we eten iedere dag wat anders! Keuze is reuze! Gezeik over de muziek... wij vinden dat het nog wel harder mag! Ook de optredens zijn super! Na de optredens en minidisco gezellig voetjes van de vloer met een dj! Plek zat, schoon en ontzettend vriendelijk! Alle nationaliteiten, arabieren, Turkse mensen, Duitsers,

Echt een aanrader!!

Positief vakantie gevoel

Yves en Anja
20-7-2016

We waren hier met 2 gezinnen. Een gezin met 2 kinderen dat verbleef in een familiekamer (bijgebouw) en een gezin dat verbleef in een standaard kamer (hoofdgebouw). De familiekamer was werkelijk top. Groot, ruim terras, kortom perfect. De standaard kamer echter was aan de kleine kant, vooral de badkamer. Ook de opbergruimte was minimaal. Het complex op zich is zeker de moeite: mooie zwembaden, mooie strandzone, goed onderhouden. Het eten is'grootkeuken'.. zeker niet slecht, voldoende keuze maar soms wat aan de lauwe kant. Honger hebben we in ieder geval niet geleden! Het personeel was absoluut vriendelijk al mochten sommigen hun engels wat bijschaven ( aan de balie mag je dit toch wel verwachten). Voor ons was het zeker een geslaagd verblijf en als we ons al ergens aan geërgerd hebben dan is het aan die vraatzuchtige mensen die borden vol voedsel verknoeien..

Guest Relations

Beste vakantie ooit.......Super hotel!

familie Pelckmans
15-7-2016

Alles was echt super. De beachboy aan het zwembad die er voor zorgde dat we altijd een perfect plaatsje hadden. Memet is "the best you can get", echt niet normaal. Aquagym girl, alles was echt Top. Wij hadden een klein blond meisje bij dat bij iedereen de prinses van Bellis deluxe was. Echt een hele mooie vakantie gehad,nog bijna vergeten, de kamers waren echt de maxxxxxxx. Bedankt voor de onvergetelijke vakantie;

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bellis Deluxe in Belek / Aksu / Kadriye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bellis Deluxe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.